Рішення
від 17.08.2021 по справі 200/6540/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 серпня 2021 р. Справа№200/6540/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зеленова А.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради, Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради про визнання бездіяльності протиправною, стягнення коштів -

В С Т А Н О В И В:

28 травня 2021 року до суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради, в якій просить суд:

- визнати бездіяльність Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради по недоплаті належних ОСОБА_1 коштів протиправною;

- стягнути з Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради кошти у розмірі 10 675 (десять тисяч шістсот сімдесят п`ять) гривень 00 копійок;

- визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради по невиплаті ОСОБА_1 разової грошової допомоги до 5 травня 2020 року, у розмірі семи мінімальних пенсій за віком із відрахування сплачених сум.

В обґрунтування позову позивач посилається на протиправну бездіяльність відповідача, яка полягає не виплаті грошових компенсацій та пільг відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", а також у не нарахуванні і невиплаті разової грошової допомоги до 5 травня за 2020 рік у повному обсязі.

Ухвалою суду від 14.06.2021 відкрито провадження в адміністративній справі, витребувані докази, розгляд справи визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 08.07.02021 залучено в якості другого відповідача Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради.

Відповідач-2 надав відзив на позовну заяву, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на таке.

Згідно п. 13-1 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, затвердженого Постановою КМУ від 12.05.1994 №302 Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни передбачено, що у разі виникнення підстав за якими особа втрачає право на статус, видане їй посвідчення вилучається. З огляду на викладене, комісією прийнято рішення щодо вилучення Посвідчення інваліда війни 3 групи , за вказаних обставин з моменту прийняття рішення на думку відповідача позивач втратив право на отримання пільг на житлово-комунальні послуги. Щодо щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році вказано, що Управлінням соціального захисту населення Добропільської міської ради вказані виплати проводяться на підставі списків, які надають уповноваженні органи, позивачу вказану допомогу не виплачено, оскільки позивача не було включено до переліку осіб, які мають право на її отримання. Крім цього відповідач - 2, зазначає той факт, що у зв`язку із адміністративно-територіальною реформою та створенням Білозерської територіальної громади, позивач який зареєстрований у м. Білозерське, у 2021 на обліку Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради не перебуває. Призначення та виплата соціальних допомог, пільг, субсидій, а також встановлення статусів мешканцям м. Білозерське покладено на виконавчі органи міських, міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад, тобто в даному випадку на Білозерську територіальну громаду.

Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені сторонами обставини, дійшов наступних висновків.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянином України, що підтверджується копією паспорта громадянина України № НОМЕР_1 , виданого 08.12.1998.

27 травня 1996 року, 12 квітня 2010 року ОСОБА_1 видані посвідчення серії НОМЕР_2 та серії НОМЕР_3 відповідно, як громадянину, який постраждав внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1).

26 червня 2019 року Регіональною комісією з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визнано безпідставним видачу посвідчення ОСОБА_1 , з огляду на не підтвердження факту виконання робіт у зоні відчуження та поверненням особових справ заявників без розгляду на Комісії зі спірних питань визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС при Міністерстві соціальної політики, про що свідчить витяг з протоколу від 26.06.2019 №9.

Вищевказані обставини встановлені рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 16.09.2020 у справі №200/4795/20-а та згідно ч. 4 ст. 78 КАС України не потребують доказування при розгляді іншої справи.

Згідно витягу з протоколу № 1 від 27.01.2021 засідання Регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильській катастрофи вирішено видати позивачу посвідчення Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 19__ році (категорія 1) серії А, при цьому підставою вказано рішення Донецького окружного адміністративного суду від 16.09.2020 у справі №200/4795/20-а.

27.01.2021 позивачу видано посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1989 році серія НОМЕР_4 (категорія 1), група інвалідності 3.

Також 23.02.2021 позивачу видано посвідчення серія НОМЕР_5 щодо наявності у позивача інвалідності ІІІ групи та права на пільги, установлені законодавством України для ветеранів війни - інвалідів війни.

Розпорядженням голови Білозерської міської ради від 30.11.2020 №8/3-4 створено Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради зі статусом юридичної особи.

З наведеного відповідачем-2 у відзиві судом встановлено, що до створення Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради позивач перебував на обліку Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради, яким в свою чергу і не проведені виплати встановлені для відповідної категорії осіб пільги на оплату житлово-комунальних послуг, та щорічна грошова допомога до 5 травня.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Частинами 1 і 3 ст. 65 Закону України від 28 лютого 1991 року № 796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі - Закон № 796-XII) передбачено, що учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи видаються посвідчення, виготовлені за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України.

Посвідчення "Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС" та "Потерпілий від Чорнобильської катастрофи" є документами, що підтверджують статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надають право користування пільгами, встановленими цим Законом.

Відповідно до п.п. 3, 4 і 5 ч. 1 ст. 13 Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (далі - Закон № 3551-XII) установлено, що особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам (стаття 7) надаються такі пільги: безплатне позачергове щорічне забезпечення санаторно-курортним лікуванням з компенсацією вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад. За бажанням осіб з інвалідністю замість путівки на санаторно-курортне лікування вони можуть один раз на два роки одержувати грошову компенсацію: особи з інвалідністю внаслідок війни I-II груп - у розмірі середньої вартості путівки, особи з інвалідністю внаслідок війни III групи - у розмірі 75 процентів середньої вартості путівки. Грошова компенсація надається незалежно від наявності медичного висновку про необхідність санаторно-курортного лікування або медичних протипоказань; 100-процентна знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю); 100-процентна знижка плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) та скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання.

Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 20 Закону № 796-XII особам, віднесеним до категорії 1 (пункт 1 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги: забезпечення продуктами харчування за медичними нормами з обов`язковим прикріпленням до відповідних магазинів за місцем проживання. Зазначеним особам компенсується 50 процентів вартості продуктів харчування за медичними нормами, встановлюваними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Пунктом 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 551 "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян" вирішено Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям: провести до 1 січня 2022 р. заміну посвідчень у зв`язку із затвердженням нових зразків посвідчень: особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1).

Суд зазначає, що до виникнення спірних правовідносин статус позивача, як особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, було встановлено і підтверджено відповідним посвідченням та до 26.06.2019 позивач користувався пільгами, передбаченими Законами № 3551-XII і № 796-XII. У період з 26.06.2019 до 27.01.2021 у позивача було відсутнє діюче посвідчення, оскільки раніше видане посвідчення підлягало вилученню. Разом із тим, 27.01.2021 позивачу підтверджено раніше встановлений статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та як наслідок вирішено видати позивачу нове посвідчення.

З огляду на викладене, суд вважає, що в спірний в цій справі період позивач вважався учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 1) з ІІІ групою інвалідності. З 26.06.2019 у відповідача-2 були відсутні підстави для надання позивачу відповідних пільг, але з 27.01.2021 статус позивача був підтверджений, а тому після 27.01.2021 відповідач-1 повинен був надати позивачу пільги за період з 26.06.2019.

При цьому, суд звертає увагу на те, що 27.01.2021 було саме підтверджено раніше визначений позивачу статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а не визначено.

Тому відсутні підстави для переривання періоду надання позивачу грошових компенсацій та пільг відповідно до Законів № 769-XII і № 3551-XII.

Разом із тим, суд зазначає, що позивач звернувшись із вказаним позовом, просить суд стягнути з відповідача-1 кошти у розмірі 10 675 (десять тисяч шістсот сімдесят п`ять) гривень 00 копійок, натомість вказана вимога не підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Постановою КМУ "Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі" №373 від 17.04.2019 року затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі (далі - Порядок №373 в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п.5 Порядку №373 для розрахунку розміру пільги інформацію структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 20 числа кожного місяця надають: бюджетні установи, казенні підприємства та комунальні некомерційні підприємства, що утворюються у результаті реорганізації державних та комунальних закладів охорони здоров`я, - про працівників, які мають право на отримання пільги у поточному місяці з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім`ї; об`єднання - про зміну внесків, платежів об`єднанню; управителі, виконавці комунальних послуг - про зміну тарифів на житлово-комунальні послуги, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку; виконавчі органи сільських, селищних, міських рад - про зміни стосовно пільговика (реєстрація місця проживання, підключення житла до системи газо-, тепло-, електропостачання для опалення).

Згідно з п.6 Порядку №373 структурні підрозділи з питань соціального захисту населення на підставі даних Реєстру та інформації, отриманої відповідно до пункту 5 цього Порядку, розраховують щомісяця до 25 числа суму пільги: на оплату житлово-комунальних послуг виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, кількості членів сім`ї, які мають таке право відповідно до законодавчих актів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, та визначені статтею 51 Бюджетного кодексу України, та з урахуванням встановлених цін/тарифів (внесків) і державних соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування; на придбання твердого палива і скрапленого газу виходячи з розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом, з урахуванням мінімальних норм забезпечення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості.

З огляду на викладене суд не приймає розрахунок позивача, оскільки вказане є дискреційним повноваженням структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, з урахуванням чого позовні вимоги належать до задоволення із обранням належного способу захисту порушеного права, а саме шляхом зобов`язання відповідача-1 поновити з 26.06.2019 виплату позивачу сум грошових компенсацій та пільг відповідно до Закону України від 28 лютого 1991 року № 796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", у тому числі: - 100 % знижки плати за користування житлом (квартирна плата) і плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) у межах норм, передбачених чинним законодавством.

Щодо щорічної грошової допомоги до 5 травня 2020 року.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною другою статті 95 Конституції України виключно законом про Державний бюджет України визначаються будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків.

Пунктом 3 статті 116 Конституції України визначено, що до повноважень Кабінету Міністрів України належить забезпечення проведення фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; політики у сферах праці й зайнятості населення, соціального захисту, освіти, науки і культури, охорони природи, екологічної безпеки і природокористування.

Рішеннями Конституційного Суду України від 26 грудня 2011 року № 20-рп/2011 та від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 підтверджена конституційність повноважень Кабінету Міністрів України щодо реалізації політики у сфері соціального захисту, в тому числі регулювання порядку та розмірів соціальних виплат і допомоги, які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, виходячи з фінансових можливостей держави.

Правовий статус ветеранів війни, створення належних умов для їх життєзабезпечення визначає Закон № 3551-XII.

1 січня 1999 року набрав чинності Закон № 367-ХІV, яким статтю 13 Закону № 3551-XII доповнено частиною в такій редакції: "Щорічно до 5 травня інвалідам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах: інвалідам I групи - десять мінімальних пенсій за віком; II групи - вісім мінімальних пенсій за віком; III групи - сім мінімальних пенсій за віком".

Підпунктом "б" підпункту 2 пункту 20 розділу ІІ Закону України від 28 грудня 2007 року № 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (далі - Закон № 107-VI) текст вказаної вище частини статті 13 Закону № 3551-XII викладено в новій редакції, відповідно до якої щорічно до 5 травня інвалідам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.

Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року № 10-рп/2008 зміни, внесені підпунктом "б" підпункту 2 пункту 20 розділу ІІ Закону № 107-VI, визнані неконституційними.

Протягом 2012-2014 років на підставі законів України про Державний бюджет України на відповідні роки норми і положення статті 13 Закону №3551-XII застосовувалися у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону № 3551-XII фінансування витрат, пов`язаних з введенням в дію цього Закону, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів.

Правові засади функціонування бюджетної системи України, її принципи, основи бюджетного процесу і міжбюджетних відносин та відповідальність за порушення бюджетного законодавства визначаються БК України.

Згідно із підпунктом 5 пункту 63 розділу І Закону України від 28 грудня 2014 року № 79-VIII "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин" розділ VI "Прикінцеві та перехідні положення" БК України доповнено пунктом 26, відповідно до якого норми і положення, зокрема, статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону № 3551-XII застосовуються у порядку та розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Конституційний Суд України Рішенням від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020 визнав таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), окреме положення пункту 26 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" БК України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону № 3551-XII застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

При цьому, Конституційний Суд України в пункті 2.2 мотивувальної частини вказаного Рішення, посилаючись на положення свого Рішення від 22 травня 2008 року № 10-рп/2008, дійшов висновку про те, що БК України не можна вносити зміни до інших законів України, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, а також встановлювати інше (додаткове) законодавче регулювання відносин, відмінне від того, що є предметом спеціального регулювання іншими законами України.

Отже, на час виникнення спірних відносин Рішенням Конституційного Суду України від 27 лютого 2020 року № 3-р/2020 відновлено дію частини п`ятої статті 13 Закону № 3551-XII у редакції Закону № 367-ХІV, згідно з якою щорічно до 5 травня інвалідам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах: інвалідам I групи - десять мінімальних пенсій за віком; II групи - вісім мінімальних пенсій за віком; III групи - сім мінімальних пенсій за віком.

Водночас Кабінет Міністрів України у Постанові № 112 установив, що у 2020 році виплата разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законом № 3551-XII, особам з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи здійснюється у розмірі 3640 грн (підпункт 1 пункту 1), тобто у розмірі меншому, ніж це передбачено частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

Виходячи із визначених у частині четвертій статті 7 КАС України загальних засад пріоритетності законів над підзаконними актами, для визначення розміру разової грошової допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни у 2020 році слід застосовувати не Постанову № 112, а Закон № 3551-XII, який має вищу юридичну силу.

Ураховуючи викладене, суд вважає, що разова грошова допомога до 5 травня у 2020 році повинна виплачуватися особам з інвалідністю внаслідок війни в розмірі, установленому частиною п`ятою статті 13 Закону № 3551-XII, у редакції Закону № 367-ХІV.

Вихідним критерієм обрахунку щорічної разової грошової допомоги до 5 травня є мінімальний розмір пенсії за віком.

Відповідно до частини першої статті 28 Закону № 1058-ІV мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Таким законом є закон України про Державний бюджет України на відповідний рік.

Згідно із частиною четвертою статті 28 Закону № 1058-ІV мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений частинами першою - третьою цієї статті, застосовується виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом.

Закон №1058-ІV є єдиним законодавчим актом, який визначає розмір мінімальної пенсії за віком.

Разом з тим держава, запроваджуючи певний механізм правового регулювання відносин, зобов`язана забезпечити його реалізацію. У протилежному випадку всі негативні наслідки відсутності правового регулювання покладаються на державу.

Отже, при врегулюванні спірних правовідносин щодо обрахунку щорічної разової грошової допомоги до 5 травня застосуванню підлягає саме частина перша статті 28 Закону № 1058-ІV.

Зазначене відповідає висновкам Великої Палати верховного Суду, які наведені в постанові від 13 січня 2021 року у справі № 440/2722/20.

Отже, позивач має право на щорічну разову грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік у розмірі 7 мінімальних пенсій за віком.

З огляду на викладене, позовні вимоги мають бути задоволені частково із обранням належного способу захисту порушеного права.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі п. 10 ч. 1 ст. 5 Закону України Про судовий збір .

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ) до Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради (вул. ім. Первія Олександра, буд.4, м. Білозерське, 85013, ЄДРПОУ 44018043) Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради (85000, Донецька область, м. Добропілля, пр-т. Шевченка, 15, код ЄДРПОУ 25954002) про визнання бездіяльності протиправною, стягнення коштів - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Добропільської міської ради (85000, Донецька область, м. Добропілля, пр-т. Шевченка, 15, код ЄДРПОУ 25954002) щодо невиплати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ) за період з 26.06.2019 сум грошових компенсацій та пільг відповідно до Закону України від 28 лютого 1991 року № 796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради (вул. ім. Первія Олександра, буд.4, м. Білозерське, 85013, ЄДРПОУ 44018043) поновити з 26.06.2019 виплату ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ) сум грошових компенсацій та пільг відповідно до Закону України від 28 лютого 1991 року № 796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і Закону України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", у тому числі: - 100 % знижки плати за користування житлом (квартирна плата) і плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) у межах норм, передбачених чинним законодавством.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Білозерської міської ради вул. ім. Первія Олександра, буд.4, м. Білозерське, 85013, ЄДРПОУ 44018043) виплатити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_6 ) щорічну разову грошову допомоги до 5 травня за 2020 рік, як особі з інвалідністю внаслідок війни, у розмірі 7 мінімальних пенсій за віком, визначеному статтею 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 22.10.1993 № 3551-XIІ (у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціальною захисту" від 25.12.1998 № 367- XIV), з урахуванням Рішення Конституційного Суду України від 27.02.2020 року № 3-р/2020, та сплатити суму недоотриманих грошових компенсацій та пільг з урахуванням виплачених сум.

В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Рішення прийнято в порядку спрощеного позовного провадження. Повний текст рішення виготовлено та підписано 17 серпня 2021 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення.

Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя А.С. Зеленов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.08.2021
Оприлюднено18.08.2021
Номер документу99027673
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/6540/21

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стеценко С.Г.

Постанова від 05.04.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 29.09.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 07.08.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Рішення від 17.08.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Ухвала від 08.07.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Ухвала від 14.06.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні