Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 серпня 2021 р. № 520/10562/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "СТЕП" (вул. Трудова, буд. 16,смт. Краснокутськ,Харківська область,62001) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053) про визнання неправомірним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕП", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України, в якому просить суд:
1. Визнати неправомірним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2530478/24669660 від 02.04.2021 року.
2. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 16.03.2021 року.
3. Стягнути з Відповідачів на користь Позивача суму сплаченого судового збору в розмірі 4540,00 (Чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 копійок).
Ухвалою суду від 16.06.2021 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачам надати відзив на позов.
Представником відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, 07.07.2021 року надійшов відзив на адміністративний позов, в якому відповідач щодо задоволення позовних вимог заперечував зазначивши, що в спірних правовідносинах діяв в межах чинного законодавства України.
Від відповідачів, Державної податкової служби України відзив на адміністративний позов не надходив, отже, своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористалися.
Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, що позивач - Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю СТЕП , є юридичною особою приватного права, яка була створена 28 березня 1997 року.
Видами діяльності підприємства є за відповідними кодами КВЕД: -01.11 - вирощування зернових культур (крім рису),бобових культур і насіння олійних культур; - 01.61 - допоміжна діяльність у рослинництві; - 01.63 - після урожайна діяльність; - 01.64 - оброблення насіння для відтворення; -10.61 - виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості; - 46.21 - оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; - 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля; - 47.81 - роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами; - 47.89 - роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами; - 49.41- вантажний автомобільний транспорт.
В процесі господарської діяльності позивач оброблює орендовані земельні ділянки власними силами на яких вирощує власну сільськогосподарську продукцію, яка в подальшому реалізується контрагентам.
В 2020 році насіння соняшнику вирощувалось на площі 26,42 гектарів, що підтверджується звітом форми 4-сг. На вказаній площі було вирощено та зібрано урожай насіння соняшника в кількості 350 центнерів, що підтверджується звітом форми 29-сг.
Для проведення комплексу сільськогосподарських робіт підприємство у власності має комбайн зернозбиральний ДОН - 1500 Б, що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію машини серії НОМЕР_1 , самоскид КамАЗ 452802, реєстраційний номер НОМЕР_2 , що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 , трактор колісний ХТЗ - 150К-05, реєстраційний номер НОМЕР_4 , що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію машини серії НОМЕР_5 , іншу сільськогосподарську техніку та механізми.
Насіння соняшнику зберігалося на складі фермерського господарства Левченко І.І. (код ЄДРПОУ 21223862), який знаходиться за адресою вул.Новостроєнівська, 53/18, смт.Краснокутськ Краснокутського району Харківської області згідно Договору зберігання №ДЗ-1 від 03 лютого 2020 року. В підтвердження приймання насіння соняшника було складено Акт приймання -передачі матеріальних цінностей на відповідальне зберігання від 15 вересня 2020 року в кількості 35,00 тонн.
Також судом встановлено, що 15 березня 2021 року між позивачем - Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю СТЕП код ЄДРПОУ 24669660 та Товариством з обмеженою відповідальністю ГІДРОСЕНД , код ЄДРПОУ 34996776, було укладено Договір поставки №15032110.
У відповідності до пункту 1.2. Договору позивач зобов`язується передати у власність Покупця насіння соняшнику в кількості та за ціною, вказаними в рахунках та/або в видаткових накладних.
Сторони домовились (пункт 2.1 Договору), що Постачальник зобов`язується передати Товар на умовах FCA (склад Постачальника) за умовами, визначеними відповідно до міжнародних правил Інкотермс 2010 .
Кількість та вартість поставленого насіння соняшника була визначена на підставі пункту 1.2 Договору у Рахунку-фактурі №1 від 15 березня 2021 року та склала 28,780 тонн на загальну суму 722 953,67 гривень.
Поставка товару була здійснена на підставі накладної № 1 від 16 березня 2021 року та Товарно-транспортної накладної №1 від 16 березня 2021 року.
У відповідності до пункту 2.4. Договору Товар вважається власністю Покупця з моменту відмітки на товарно-транспортній накладній Постачальника, яка мається в наявності. Таким чином СТОВ СТЕП в повній мірі виконав на себе взяті зобов`язання щодо постачання ТОВ ГІДРОСЕНД насіння соняшнику в кількості 28,780 тонн.
У відповідності до пункту 3.2.1. Договору ТОВ ГІДРОСЕНД 16 березня 2021 року платіжним дорученням №2297 перерахувало позивачу 650 000,10 гривень.
За першою подією - відвантаженням товару, Позивачем було сформовано та направлено на реєстрацію податкову накладну №1 від 16.03.2021 року. Вказаній податковій накладній було присвоєно реєстраційний номер 9059219034.
23 березня 2021 року позивачем було отримано квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 16.03.2021 року.
28 березня 2021 року позивачем через електронний кабінет було надано пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: - лист СТОВ СТЕП ; - договір поставки №15032110 від 15.03.2021 року; - рахунок - фактуру №1 від 15.03.2021 року; - накладну №1 від 16.03.2021 року; - виписку з банку за 16.03.2021 року; - ТТН№1 від 16.03.2021 року; - статут СТОВ СТЕП ; - наказ № 1 від 02.01.2015 року; - лист Держгеокадастру № 106/115-21 від 15.02.2021 року; - виписка з ЄДР від 28.02.2018 року; - витяг з Реєстру платників податку на додану вартість №1820174500011 від 10.05.2018 року; - витяг з ЄДР від 28.02.2018 року; - звіт за формою 4-сг від 19.06.2020 року; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів серії НОМЕР_1 , серії ХАС №620916, серії АС №188758.
02 квітня 2021 року позивачем через електронний кабінет було отримано рішення Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України № 2530478/24669660 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 16.03.2021 року з покупцем ТОВ ГІДРОСЕНД , код 34996776, в Реєстрі у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів.
16 квітня 2021 року позивачем через електронний кабінет була подана Скарга на рішення комісії регіонального рівня від 02.04.2021 року № 2530478/24669660 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (реєстраційний номер 9088866729), до якої було додано необхідні підтверджуючі документи, а саме: - лист від 26.03.2021 року (файл № 1); - договір поставки № 15032110 від 15.03.2021 року (файл №2); - рахунок - фактуру №1 від 15.03.2021 року (файл №3); - накладну №1 від 16.03.2021 року (файл №4); - виписку з банку за 16.03.2021 року (файл №5); -ТТН№1 від 16.03.2021 року (файл №6); - статут СТОВ СТЕП (файл №7); - наказ № 1 від 02.01.2015 року (файл №8); - лист Держгеокадастру №106/115-21 від 15.02.2021 року (файл №9); - виписка з ЄДР від 28.02.2018 року (файл №10); - витяг з Реєстру платників податку на додану вартість №1820174500011 від 10.05.2018 року (файл №11); - витяг з ЄДР від 28.02.2018 року (файл №12); - звіт форми 29 - сг за 2021 рік (файл №13); - квитанція №2 №9000011646 від 27.01.2021 року (файл №14).
27 квітня 2021 року через електронний кабінет позивачем було отримано Рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі № 19667/24669660/2, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2530478/24669660 від 02.04.2021 року є необґрунтованим, а тому підлягає скасуванню.
Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 16.03.2021 року № 1.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "СТЕП" (вул. Трудова, буд. 16,смт. Краснокутськ,Харківська область,62001) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053) про визнання неправомірним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову в реєстрації податкової накладної № 2530478/24669660 від 02.04.2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 16.03.2021 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "СТЕП" сплачений судовий збір у сумі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "СТЕП" сплачений судовий збір у сумі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2021 |
Оприлюднено | 22.08.2021 |
Номер документу | 99117978 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Спірідонов М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні