Рішення
від 30.08.2021 по справі п/320/155/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 серпня 2021 року № П/320/155/20

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., розглянув у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський Аероклуб "Пілот" та Громадської організації Білоцерківський аероклуб "Пілот" до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування акта.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулись Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський Аероклуб "Пілот" та Громадська організація Білоцерківський аероклуб "Пілот" з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Київській області, у якому просять суд:

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Київській області при проведенні перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельні ділянки з кадастровими номерами 3220488300:05:004:0002 та 3220488300:05:011:0043, що оформлено актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки №17-ДК/49/АП/09/01/-19 від 12.02.2019;

- скасувати акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки №17-ДК/49/АП/09/01/-19 від 12.02.2019 як такий, що складено з порушенням вимог чинного законодавства України.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивачі зазначили, що відповідачем було проведено перевірку дотримання земельного законодавства на об`єктах: земельні ділянки з кадастровими номерами 3220488300:05:004:0002 та 3220488300:05:011:0043, власником та землекористувачем яких відповідно є Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський Аероклуб "Пілот" та Громадська організація Білоцерківський аероклуб "Пілот", за результатами якої складено акт від 12.02.2019 №17-ДК/49/АП/09/01/19 із зафіксованими у ньому фактами незаконності прийняття Фурсівською сільською радою рішень №96 від 22.11.2000 та №75 від 10.07.2001 та порушення порядку розроблення технічної документації на відповідні земельні ділянки.

Позивачі вважають, що посадовими Головного управління Держгеокадастру у Київській області було порушено процедуру проведення перевірки, зокрема, без дотримання вимог Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон №877).

Так, позивачі наголосили на тому, що перевірка була проведена за відсутності представників Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський аероклуб "Пілот" та Громадської організації Білоцерківського аероклубу "Пілот", та відповідно, без пред`явлення їм наказу та направлення на перевірку, що позбавило позивачів можливості надати свої заперечення на акт перевірки.

Крім того, позивачі зазначили про те, що у журналах реєстрації заходів державного нагляду (контролю) позивачів відсутній запис посадових осіб контролюючого органу щодо проведення перевірки.

Також позивачі зазначили, що складений за результатами проведення перевірки акт не відповідає уніфікованій формі.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.02.2020 відкрито провадження у справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання у справі.

Відповідач, заперечуючи проти позовних вимог, зазначив, що предметом проведеної перевірки були відповідні земельні ділянки, а не суб`єкт господарювання, а тому положення Закону №877 не підлягали застосуванню під час перевірки.

Відповідач наголосив на тому, що перевірка була проведена виключно відповідно до положень Закону України Про державний контроль за використання та охороною земель від 19.06.2003 №963-IV (далі - Закон №963), а зафіксовані в акті перевірки факти відповідають фактичним обставинам.

Усною ухвалою суду від 25.06.2020 було закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 18.08.2020.

У судове засідання, призначене на 18.08.2020, з`явився представник позивача.

Відповідач у судове засідання, призначене на 18.08.2020, не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином та своєчасно.

Присутній у судовому засіданні 18.08.2020 представник позивачів заявив клопотання про здійснення подальшого розгляду справи у порядку письмового провадження.

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно з частиною третьою статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

На підставі наведеного, враховуючи клопотання представника позивачів та неявку відповідача, належним чином повідомленого про дату, час та місце розгляду справи, усною ухвалою суду від 18.08.2020, вирішено здійснити подальший розгляду справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський аероклуб "Пілот" (ідентифікаційний код 34934285, місцезнаходження: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд.72) зареєстровано як юридична особа 01.03.2007, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (т.1, а.с.27-28).

Громадська організація Білоцерківський аероклуб "Пілот" (ідентифікаційний код 25800948, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м.Біла Церква, Сквирське шосе, буд.194) зареєстровано як юридична особа 29.02.2006, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (т.1, а.с.29-31).

З матеріалів справи вбачається, що рішенням виконавчого комітету Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області від 22.11.2000 №96 затверджено матеріали технічної документації по складанню державного акта на право постійного користування земельної ділянкою Громадській організації Білоцерківський "Аероклуб пілот".

Вилучено із земель Білоцерківської КЕЧ земельну ділянку площею 0,74 га забудованих земель та надано їх в постійне користування Громадській організації Білоцерківський "Аероклуб пілот" (т.1, а.с.117).

На підставі вказаного рішення Громадській організації Білоцерківський аероклуб Пілот" було видано акт на право постійного користування землею серії І-КВ №000300 від 27.12.2000 на земельну ділянку площею 0,74 га, що розташована в м.Біла Церква, Київської області, по вул.Гайок, №129, для розміщення аероклубу (т.1, а.с.95-99).

Рішенням виконавчого комітету Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області від 10.07.2001 №75 затверджено технічну документацію зі складання державного акта на право постійного користування землею Громадській організації Білоцерківський "Аероклуб пілот", площею 7,70001 га (забудованих земель), злітно-посадкової смуги.

Вилучено з користування Білоцерківської КЕЧ земельну ділянку (злітно-посадкова смуга), площею 7,7001 га (забудованих земель).

Надано земельну ділянку, площею 7,7001 забудованих земель (злітно-посадкова смуга) Громадській організації Білоцерківський Аероклуб "Пілот" (т.1, а.с.118).

20.04.2007 між Громадською організацією Білоцерківський аероклуб "Пілот" (Продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський аероклуб "Пілот" (Покупець) було укладено договір купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення, за умовами якого продавець зобов`язався продати, а покупець купити земельну ділянку несільськогосподарського призначення, площею 0,74000 га, що розташована в м.Біла Церква, Київської області, по вул.Гайок, №129.

Пунктом 2 договору передбачено, що земельна ділянка несільськогосподарського призначення належить продавцю на підставі Державного акта на право власності на землю сері ЯД №713278, виданого на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки сільськогосподарського призначення від 12.01.2007 ВЕМ №385079, зареєстрованого в книзі записів реєстраційних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №020701000001 19.02.2007, кадастровий номер 3220488300:05:004:0002.

Згідно з пунктом 3 договору цільове призначення земельної ділянки: для розміщення аероклубу.

Вказаний договір посвідчений приватним нотаріусом Білоцерківського міського нотаріального округу Шелуденко О.В. та зареєстрований в реєстрі за №1106 (т.1, а.с.168-169).

Судом встановлено, що на підставі вказаного договору ТОВ "Білоцерківський аероклуб "Пілот" 14.05.2007 було видано державний акт на право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3220488300:05:004:0002, що розташована в Київській обл., Білоцерківський р-н., Фурсівська сільська рада, м.Біла Церква, Гайок, 129 (т.1, а.с.171-172).

З матеріалів справи вбачається, що 10.01.2019 Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області прийнято наказ №17-ДК, яким вирішено здійснити в межах наданих повноважень перевірку дотримання вимог земельного законодавства під час відведення та використання ГО Білоцерківський "Аероклуб пілот" земельної ділянки з кадастровим номером 3220488300:05:011:0043 в адміністративних межах Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області (т.1, а.с.218-219).

На підставі вказаного наказу державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Білоцерківському, Богуславському, Володарському, Кагарлицькому, Миронівському, Рокитнянському, Сквирському, Ставищенському, Таращанському, Тетіївському, Фастівському районах та м.Білій Церкві Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Київській області Круком Ігорем Ульяновичем, Михайлюк Іриною Олександрівною було проведено перевірку з питань дотримання вимог земельного законодавства під час розпорядження земельних ділянок з кадастровими номерами 3220488300:05:011:0043, 3220488300:05:004:0002 в адміністративних межах Фурсівської сільської ради, Білоцерківського району, Київської області, за результатами якої складено акт від 12.02.2019 №17-ДК/49/АП/09/01/-19 (т.1, а.с.220-222).

У вказаному акті зазначено, що рішенням Фурсівської сільської ради №96 від 22.11.2000 затверджено технічну документацію зі складання державного акта на право постійного користування землею Громадській організації Білоцерківський "Аероклуб Пілот'' загальною площею 0,7400 га. На підставі вказаного рішення видано державний акт на право постійного користування землею серія 1-КВ№ 000300. який зареєстровано 27.12.2000.

Відповідно до договору купівлі-продажу земельної ділянки серія ВЕК N° 159064 від 20.04.2007 вказана земельна ділянка несільськогосподарського призначення з кадастровим номером 3220488300:05:004:0002 загальною площею 0,7400 га перебуває у власності Товариства з обмеженою відповідальністю "Білоцерківський аероклуб "Пілот" на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку від 14.05.2007 серія ЯЕ №588368.

Рішенням Фурсівської сільської ради № 75 від 10.07.2001 затверджено технічну документацію зі складання державного акта на право постійного користування землею Громадській організації Білоцерківський "Аероклуб Пілот" загальною площею 7,7001 га (забудованих земель) злітно-посадкова смуга.

На підставі даного рішення внесено зміни до державного акта на право постійного користування землею № 000300 від 27.12.2000 щодо надання нової земельної ділянки.

Відповідно до наказу Державного комітету по земельних ресурсах № 43 від 04.05.1999 пункту 3.9 "Про затвердження Інструкції про порядок складання видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право приватної власності на землю, право колективної власності на землю право власності на землю і право постійного користування землею, договорів на право тимчасового користування землею в тому числі на умовах оренди) та договорів оренди землі уразі будь-яких змін в розташуванні меж земельної ділянки або умов її передачі чи надання, які відбулися після видачі державного акта, ці зміни вносяться одночасно до обох примірників державного акта.

Таким чином, до державного акта на право постійного користування внесено зміни, які не стосуються земельної ділянки тощею 0,7400 га.

Посадові особи контролюючого органу вказали на те, що рішення Фурсівської сільської ради № 75 від 10.07.2001 прийнято в порушення ст.19 Земельного кодексу України (в чинній редакції. яка діяча під час прийняття рішення).

Також встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю "ВГГІМГ" розроблено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за результатами якої сформовано земельну ділянку площею 7,7001 га. з кадастровим номером 3220488300:05:011:0043 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови в порушення ст. 55 Закону України "Про землеустрій".

Згідно рішення № 14 сесії 23 скликання Білоцерківської міської ради № 66 від 27.04.2000 злітно-посадкова смуга передана на баланс Комунального підприємства "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс" (згідно картки обліку основного засобу присвоєно інвентарний номер 30000).

Відповідно до технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) земельна ділянка з кадастровим номером 3220488300:05:011:0043, загальною площею 7,7001 га для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудова розташована в межах земельної ділянки з кадастровим номером 3220488300:05:011:0042, загальною площею 91,1877 га, яка відповідно до розпорядження Білоцерківської районної державної адміністрації №300 від 16.10.2003 надана в постійне користування КП "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс" для розміщення штучної злітно-посадкової смуги.

Державний акт на постійного користування землею серія ІІ-КВ N000714 зареєстровано 01.03.2004 за №5.

В результаті перевірки встановлено, що рішення Фурсівської сільської ради №96 від 22.11.2000 та №75 від 10.07.2001 прийнято з порушенням ст.ст. 19, 30 Земельного кодексу України (в чинній редакції, яка діяла під час прийняття рішення). Технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) розроблено в порушення ст. 55 Закону України "Про землеустрій".

Не погоджуючись з правомірністю проведення відповідачем перевірки, позивач звернувся з даним позовом до суду про визнання протиправними дій відповідача та скасування акту перевірки, з приводу чого суд зазначає таке.

Суд зазначає, що правовим питанням у цій справі є визначення того, якими нормативно-правовими актами мають керуватися суб`єкти владних повноважень при здійсненні державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За нормами ч. 1 та 2 ст. 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

У відповідності до ст. 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Приписами ст. 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

За вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 № 482 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.

Відповідно до пп. 25-1 п. 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Держгекадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Згідно з положенням Головне управління Держгеокадастру наділено повноваженнями щодо здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів. При цьому об`єктом контролю є всі землі на території України, а також порядок їх використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон № 963, який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

У ст. 4 Закону №963 визначено, що об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Статтею 5 цього ж Закону встановлено, що державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Положеннями ст. 6 Закону №963 передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать зокрема здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Відповідно до ст. ст. 9, 10 Закону №963 державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом здійснюються шляхом, зокрема, проведенням перевірок. Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Аналіз вказаних норм дозволяє зробити висновок, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів, однак законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Позивач обґрунтовує неправомірність дій відповідача незастосуванням при проведення перевірки положень Закону №877.

Суд зазначає, що у ст. 2 Закону №877 визначено, що його дія поширюється на відносини, пов`язані із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Заходи контролю здійснюються органами державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, державного контролю за додержанням законодавства у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.

Вказаним законом визначено чіткий перелік відносин, на які поширюється його дія. Особливості та обмеження перевірок визначені у вказаному Законі не відносяться до перевірок земель Держгеокадастром та його територіальними органами, оскільки такі обмеження стосуються лише до застосування Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

У свою чергу, в цьому випадку, об`єктом перевірки були земельні ділянки, а не господарська діяльність підприємств і перевірці не підлягало використання позивачами земельних ділянок у процесі господарювання, а тому у відповідача не було підстав для застосування під проведення перевірки норм Закону №963 у комплексі з положеннями Закону №877.

Враховуючи те, що норми Закону №877 стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок земельних ділянок, суд зазначає, що на спірні правовідносини розповсюджуються норми Закону №963, а, відтак, посилання позивачів на Закон №877 є безпідставним.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 13.03.2019 у справі №826/11708/17, від 17.09.2019 у справі № 806/1723/18, від 27.02.2020 у справі №818/1512/17, від 22.10.2020 у справі 826/16214/17, від 11.11.2020 у справі №160/27/19, від 31.03.2021 у справі №810/4361/18.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Частиною шостою статті 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 02.06.2016 №1402-VIII передбачено, що висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Зважаючи на наведене, помилковим є твердження позивачів про те, що відповідач здійснив перевірку із порушенням встановленої Законом №877 процедури, оскільки під час перевірки Головне управління не керувалося вищезазначеним нормативно-правовим актом, а керувалося безпосередньо положеннями Закону №963.

За таких обставин, правові підстави для задоволення позову відсутні.

Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати суд залишає за пощивачами.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.08.2021
Оприлюднено01.09.2021
Номер документу99247318
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/320/155/20

Постанова від 26.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Постанова від 26.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 02.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 30.08.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 24.02.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.01.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні