Рішення
від 31.08.2021 по справі 280/4337/21
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

31 серпня 2021 року (12 год. 59 хв.)Справа № 280/4337/21 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Конишевої О.В.,

за участю секретаря судового засідання Козинець А.А.,

за участю позивача- ОСОБА_1 ,

представників сторін:

позивача -Ткаченко С.П.,

відповідача -Сашков М.В.,

третьої особи - не з`явився,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом фізичної особи- підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 )

до Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (70030, Запорізька область, Запорізький район, с. Михайлівка, вул. Слободчикова, буд. 17, код ЄДРПОУ 04353238)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Приватне підприємство КОБЗА (керівник Бакаєв Віталій Васильович) (69104, м. Запоріжжя, вул. Європейська, 32, кв. 79, код ЄДРПОУ 30055153)

про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

31.05.2021 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява фізичної особи- підприємця ОСОБА_1 (далі - позивач) до Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Приватне підприємство КОБЗА (керівник Бакаєв Віталій Васильович) (далі - третя особа), в якій позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 81 від 13.04.2021 року про анулювання Фізичні особі-підприємцю ОСОБА_1 паспорту прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, реєстраційний номер №ТС-03 від 03.09.2020 року;

визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 38 від 09.02.2021 року про надання керівнику Приватного підприємства КОБЗА ОСОБА_2 дозволу на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення по АДРЕСА_2 .

Ухвалою суду від 07.06.2021 року відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено підготовче судове засідання на 20.07.2021 року.

Протокольною ухвалою суду від 20.07.2021 року відкладено підготовче судове засідання на 03.08.2021 року.

Ухвалою суду від 03.08.2021 року продовжено строк проведення підготовчого провадження на 30 днів та відкладено підготовче судове засідання на 16.08.2021 року.

Ухвалою суду від 16.08.2021 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 31.08.2021 року.

31.08.2021 у судовому засіданні, на підставі статті 250 КАС України, судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, заслухавши пояснення сторін (їх представників) та дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Рішенням виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 123 від 14.07.2020 року вирішено надати ФОП ОСОБА_1 дозвіл на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення орієнтовною площею 0,003 га по АДРЕСА_2 , між будівлею сільського клубу та будинком АДРЕСА_3 на землях комунальної власності житлової та громадської забудови, відповідно до наданої схеми. Зобов`язано ФОП ОСОБА_1 оформити паспорт прив`язки тимчасової споруди (ТС), встановлення ТС здійснити відповідно до паспорта прив`язки ТС та після розміщення ТС подати до виконавчого комітету Михайлівської сільської ради заяву, у якій зазначити, що ним виконані вимоги паспорта прив`язки.

На виконання вказаного рішення ФОП ОСОБА_1 було оформлено паспорт прив`язки тимчасової споруди торговельного призначення для провадження підприємницької діяльності за адресою: АДРЕСА_3 , між будівлею сільського клубу та будинком НОМЕР_2 . Паспорт прив`язки виданий Начальником відділу містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства, інфраструктури та захисту довкілля - головним архітектором району Вільнянської районної державної адміністрації О.І. Сосна, за реєстраційним номером № ТС-03 від 03.09.2020 року, паспорт виданий 07.09.2020 року та дійсний до 07.09.2025 року.

На виконання вказаного рішення ФОП ОСОБА_1 було оформлено паспорт прив`язки тимчасової споруди торговельного призначення для провадження підприємницької діяльності за адресою: АДРЕСА_3 , між будівлею сільського клубу та будинком НОМЕР_2 . Паспорт прив`язки виданий Начальником відділу містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства, інфраструктури та захисту довкілля - головним архітектором району Вільнянської районної державної адміністрації О.І. Сосна, за реєстраційним номером № ТС-03 від 03.09.2020 року, паспорт виданий 07.09.2020 року та дійсний до 07.09.2025 року.

В подальшому рішенням виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 81 від 13.04.2021 року анульовано дію паспорта прив`язки тимчасової споруди торгівельного призначення для провадження підприємницької діяльності реєстраційний номер № ТС-03 від 03.09.2020 року, фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 з підстав п. 2.26 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 з умов не встановлення тимчасової споруди торгівельного призначення для провадження підприємницької діяльності протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив`язки ТС. Вказаним рішенням також визнано таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради № 123 від 14.07.2020 року.

Зокрема позивач вважає протиправним і рішення № 38 від 09.02.2021, яким також визнано таким, що втратило чинність Рішення виконавчого комітету від 14.07.2020 № 123 Про надання ФОП ОСОБА_1 дозволу на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення по АДРЕСА_2 .

Вважаючи дії відповідача протиправними звернуся до суду за захистом своїх прав та інтересів.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" №3038-УІ від 17.02.2011 (в редакції Закону від 01.09.2015) тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".

Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Відповідно до п. 1.1 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку; будівництва та житлово-комунального господарства України № 244 від 21.10.2011 (далі за текстом - Порядок № 244) цей Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Так, відповідно до п. 1.4 Порядку №244 паспорт прив`язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території.

Згідно п.2.1 Порядку № 244 підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС (додаток 1).

Відповідно до п.п.2.2. , 2.3 Порядку №244 замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.

До заяви додаються: графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив`язкою до місцевості; реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація). Цей перелік документів є вичерпним.

Згідно п. 2.4 Порядку №244 відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам визначає відповідний орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

У разі відсутності у складі відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради органу з питань містобудування та архітектури відповідність намірів щодо місця розташування ТС на території сільської, селищної, міської ради визначає орган з питань містобудування та архітектури відповідної районної державної адміністрації за територіальною належністю. У такому випадку строк розгляду заяви становить п`ятнадцять робочих днів.

Пунктом 2.5 Порядку №244 встановлено, що про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється відповідним органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

Згідно п. 2.6 Порядку №244 для оформлення паспорта прив`язки замовник звертається до органу з питань містобудування та архітектури із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив`язки ТС, до якої додає: схему розміщення ТС (додаток 1); ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб`єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 1); схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб`єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України"; технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж. Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

Пунктом 2.7 Порядку №244 визначено, що паспорт прив`язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

Згідно п. 2.10 Порядку № 244 паспорт прив`язки ТС оформлюється органом з питань містобудування та архітектури за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.

Строк дії паспорта прив`язки визначається органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради або районної державної адміністрації відповідно до генерального плану, плану зонування та детального плану територій та з урахуванням строків реалізації їх положень (п. 2.17 Порядку №244).

Відповідно до п. 2.23 Порядку №244 після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної державної адміністрації письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив`язки ТС.

За приписами п. 2.27 Порядку №244 дія паспорта прив`язки ТС анулюється за таких умов:

недотримання вимог паспорта прив`язки при її встановленні;

не встановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив`язки;

надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 2.6 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив`язки ТС.

Із аналізу вищезазначених положень слідує, що законодавцем передбачено вичерпні підстави для анулювання дії паспорта прив`язки.

У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив`язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу ( п. 2.30 Порядку №244 ).

Розміщення ТС самовільно забороняється (п. 2.31 Порядку №244)

З оскаржуваного рішення вбачається, що підставою анулювання позивачу паспорту прив`язки є не встановлення останнім ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив`язки.

Голова виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області приймаючи оскаржуване рішення послається зокрема на акт обстеження від 08.04.2021 року, проте не вдаючись до того, що саме було встановлено цим актом обстеження.

Судом встановлено, що позивач отримав паспорт прив`язки 07.09.2020, саме з цієї дати відраховується термін 6 місяців для встановлення ТС, а у разі не встановлення паспорт прив`язки анулюється (п. 2.26 Порядку №244). Таким чином 07.03.2021 це останній день для встановлення ТС. Той факт, що 07.03.2021 позивачем ТС встановлена не була підтверджує і сам позивач.

Зокрема позивач обгрунтовує неможливість встановлення ТС тим, що голова виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області прийняла рішення № 38 від 09.02.2021 про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення по АДРЕСА_2 керівнику приватного підприємства КОБЗА ОСОБА_2 дозвіл па розміщення тимчасової споруди торговельного призначення орієнтовною площею 0, 003 га по АДРЕСА_2 , між будівлею сільського клубу та будинком АДРЕСА_3 на землях комунальної власності житлової та громадської забудови, відповідно до доданої схеми. Зобов`язано ОСОБА_2 оформити паспорт прив`язки тимчасової споруди (ТС), встановлення ТС здійснити відповідно до паспорта прив`язки ТС. Рішення виконавчого комітету від 14.07.2020 № 123 Про надання ФОП ОСОБА_1 дозволу на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення по АДРЕСА_2 вважати таким, що втратило чинність.

Слід зазначити, що при прийняті рішення № 38 від 09.02.2021 відповідач керувався пп.8 п.а ст.30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Порядком №244

Згідно пп.8 п.а ст.30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: організація місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі.

08.04.2021 складений акт обстеження території Михайлівської сільської ради, комісією було встановлено, що позивачем не було протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив`язки ТС та була зроблена пропозиція комісії винести на розгляд членів виконавчого комітету пропозицію про анулювання паспорту прив`язки ОСОБА_1 .

13.04.2021 рішенням виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 81 керуючись пп.8 п.а ст.30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Порядком №244 анульовано дію паспорта прив`язки тимчасової споруди торгівельного призначення для провадження підприємницької діяльності реєстраційний номер № ТС-03 від 03.09.2020 року, фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 .

З аналізу пп.8 п.а ст.30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні судом не встановлено право відповідача на анулювання паспорта прив`язки.

Крім того, суд зазначає, що аналіз положень Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Порядку №244 свідчать про те, що повноваження виконавчих органів сільської, селищної та міської ради з питань розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності є чітко визначеними, а анулювання паспортів прив`язки тимчасових споруд знаходиться поза межами повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування.

Відповідно до вимог частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи наведене, суд погоджується з позивачем, що оскаржуване рішення щодо анулювання паспорту прив`язки було прийнято поза межами наданих відповідачу повноважень та відповідно підлягає скасуванню.

Стосовно можливості скасування відповідачем власного рішення.

Згідно ч.6 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.

При цьому, ч.9 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.

Частиною 10 ст.59 цього ж Закону передбачено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Статтею 3 Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність.

Цей принцип знайшов своє відображення у ст.74 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", згідно з якою органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами.

Окрім цього, в рішенні №7-рп/2009 Конституційний Суд України вказав, що органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є гарантією стабільності суспільних відносин між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення.

Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення.

Відповідно до пункту 18 частини першої статті 4 КАС нормативно-правовий акт - це акт управління (рішення) суб`єкта владних повноважень, який установлює, змінює, припиняє (скасовує) загальні правила регулювання однотипних відносин і який розрахований на довгострокове та неодноразове застосування.

Натомість індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк (пункт 19 частини першої статті 4 КАС).

За владно-регулятивною природою всі юридичні акти поділяються на правотворчі, правотлумачні (правоінтерпретаційні) та правозастосовні. Нормативно-правові акти належать до правотворчих, а індивідуальні - до правозастосовних.

У теорії права загальновизнано, що нормативно-правовий акт - це письмовий документ компетентного органу держави, уповноваженого нею органу місцевого самоврядування чи іншого суб`єкта, в якому закріплено забезпечуване нею формально обов`язкове правило поведінки загального характеру. Такий акт приймається як шляхом безпосереднього волевиявлення народу, так і уповноваженим на це суб`єктом за встановленою процедурою, розрахований на невизначене коло осіб і на багаторазове застосування.

Натомість індивідуально-правові акти як результати правозастосування адресовані конкретним особам, тобто є формально обов`язковими для персоніфікованих (чітко визначених) суб`єктів; містять індивідуальні приписи, у яких зафіксовані суб`єктивні права та/чи обов`язки адресатів цих актів; розраховані на врегулювання лише конкретної життєвої ситуації, а тому їх юридична чинність (формальна обов`язковість) вичерпується одноразовою реалізацією. Крім того, такі акти не можуть мати зворотної дії в часі, а свій зовнішній прояв можуть отримувати не лише в письмовій (документальній), але й в усній (вербальній) або ж фізично-діяльнісній (конклюдентній) формах.

Отже, нормативно-правовий акт містить загальнообов`язкові правила поведінки (норми права), тоді як акт застосування норм права (індивідуальний акт) - індивідуально-конкретні приписи, що є результатом застосування норм права; вимоги нормативно-правового акта стосуються всіх суб`єктів, які опиняються в нормативно регламентованій ситуації, а акт застосування норм права адресується конкретним суб`єктам і створює права та/чи обов`язки лише для цих суб`єктів; нормативно-правовий акт регулює певний вид суспільних відносин, а акт застосування норм права - конкретну життєву ситуацію; нормативно-правовий акт діє впродовж тривалого часу та не вичерпує свою дію фактами його застосування, тоді як дія індивідуального акта закінчується у зв`язку з припиненням існування конкретних правовідносин.

Виходячи з наведеного оскаржуване рішення є актом індивідуальної дії, оскільки: не містить загальнообов`язкових правил поведінки, а передбачає індивідуалізовані приписи адресовані конкретній особі.

З огляду на викладене правильним є те, що право на оскарження індивідуального акта суб`єкта владних повноважень надано особі, щодо якої цей акт прийнятий або прав, свобод та інтересів якої він безпосередньо стосується.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові від 17 лютого 2021 року по справі № 9901/152/20.

З огляду на те, що судом встановлено відсутність повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування щодо анулювання паспортів прив`язки тимчасових споруд та неможливість відповідачем скасовувати свої попередні рішення, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, а в даному випадку рішенням № 81 від 13.04.2021 визнано було таким, що втратило чинність рішення на підставі якого позивач виготовив паспорт прив`язки та анульовано сам паспорт прив`язки, у зв`язку з чим суд вважає, що позовні вимоги щодо скасування рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 81 від 13.04.2021 є обгрунтованими та таким, що підлягають задоволенню.

З тих же підстав, суд і задовольняє позовні вимоги щодо скасування рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 38 від 09.02.2021, однак лише в частині, яка стосується лише позивача, а саме п.3 зазначеного рішення.

Рішення№ 38 від 09.02.2021в частині що стосується третьої особи , суд вважає не підлягає скасуванню, так як цей акт не стосується прав, свобод та інтересів позивача та суду не було доведено, що в цій частині рішення порушує права та інтереси позивача.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають частковому задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву фізичної особи- підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (70030, Запорізька область, Запорізький район, с. Михайлівка, вул. Слободчикова, буд. 17, код ЄДРПОУ 04353238), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Приватне підприємство КОБЗА (керівник Бакаєв Віталій Васильович) (69104, м. Запоріжжя, вул. Європейська, 32, кв. 79, код ЄДРПОУ 30055153) - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 81 від 13.04.2021 року про анулювання Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 паспорту прив`язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, реєстраційний номер №ТС-03 від 03.09.2020 року.

Визнати протиправним та скасувати п.3 рішення виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області № 38 від 09.02.2021 року що стосується визнання нечинним рішення Виконавчого комітету від 14.07.2020 за №123 Про надання ФОП ОСОБА_1 дозволу на розміщення тимчасової споруди торговельного призначення по АДРЕСА_2 .

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь фізичної особи- підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 4540,00 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (70030, Запорізька область, Запорізький район, с. Михайлівка, вул. Слободчикова, буд. 17, код ЄДРПОУ 04353238).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 07.09.2021.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2021
Оприлюднено08.09.2021
Номер документу99413328
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/4337/21

Ухвала від 14.08.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Постанова від 12.01.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 04.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 21.10.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 31.08.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Рішення від 31.08.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 03.08.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 07.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні