Ухвала
від 17.09.2021 по справі 404/3435/21
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 404/3435/21

Номер провадження 1-кс/404/2404/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2021 року слідчий суддя Кіровського районного суду міста Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 погодженого з прокурором Кропивницької окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам кримінального провадження №12020120020003188 від 14.05.2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий, за погодженням з прокурором, звернувся до слідчого судді Кіровського районного суду міста Кіровограда з клопотанням по вказаному кримінальному провадженню, щодо надання дозволу слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , тимчасовий доступ до копій документів з метою їх вилучення, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- копію Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 , що діяло в 2015 році;

- розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 31.08.2015 № 335-р «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, розпорядником бюджетних коштів ( в сумі 5 622,295тис.грн.) нижчого рівня визначено ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- копії наказів/розпоряджень про призначення/звільнення/переведення/відпустки: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- за наявності укладання трудові контракти, договори ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- копії посадових обов`язків (розподілу обов`язків) ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- надати відомості хто з працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 (займана посада, період роботи, адреса розміщення робочого місця, надати копії наказів про призначення/звільнення, посадові обов`язки) складав за жовтень-грудень 2015 року за допомогою встановленого на робочому місці програмного забезпечення АВК_5 кошторисну документацію по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 »;

- копію штатного розкладу ІНФОРМАЦІЯ_2 , що діяв у період жовтня-грудня 2015 року;

- табелі обліку робочого часу за жовтень-грудень 2015: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 , особи, що складали кошторисну документацію за жовтень-грудень 2015 року по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 » (чи не перебували на лікарняному, у відпустці у дати підпису КБ-2в, КБ-3, Акту вартості устаткування);

- надати відомості чому в кошторисній документації за жовтень-грудень 2015 року ф.КБ-2в, ф.КБ-3, Актах вартості устаткування в графі «Прийняв Замовник ___ ОСОБА_7 », друкованим способом передбачено прізвище « ОСОБА_7 », а підпис проставлено іншою особою, в деяких випадках із зазначенням рукописним способом прізвища « ОСОБА_8 », щодо об`єкта Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 ».

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що в ході проведення досудового розслідування встановлено, що 13.05.2020 року надійшли матеріали перевірки ІНФОРМАЦІЯ_5 з приводу ревізії фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_6 , щодо привласнення службовими особами грошових коштів в період з 01.01.2017року по 31.12.2019 року.

В ході ревізії відповідно до наказу в.о. директора Інтернату від 2020 № 22 - Д проведено вибіркову інвентаризацію матеріальних цінностей Інтернату.

В ході інвентаризації проведений (30.01.2020) візуальний огляд приміщення котельні Інтернату, яким встановлено, що в приміщенні котельні Інтернату встановлено наступне обладнання: сталеві котли Roda RK3G/S-420 кості 2 шт. та насоси Wilo Vero Line IPL 65/115-1,5/2 у кількості 2 шт., момент огляду не працювали. Відповідно даних бухгалтерського обліку вказане обладнання на балансі Інтернату відсутнє.

Згідно пояснення колишнього директора Інтернату (перебував на посаді директора Інтернату по 04.12.2019 (включно), станом на день закінчення ревізії (19.03.2020) займає посаду інженера з ремонту ІНФОРМАЦІЯ_6 з геріатричним відділенням) ОСОБА_11 - колишній директор ОСОБА_11 ) взяття на баланс Інтернату видатків по об`єкту «Реконструкція котельні та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням АДРЕСА_2 » на загальну суму 5 894 474,72 грн., згідно наданого ІНФОРМАЦІЯ_2 , не можливо, так як: відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби» та наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 від 2016 №818, Авізо не є актом передачі основних засобів для їх подальшого оприбуткування; згідно кошторису за 2015 та 2016 роки на рахунок Інтернату не було цільового надходження коштів на капітальні видатки, тоді як здійснення видатків бюджетними установами проводиться наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 №1117 від 04.12.2015 і включено на підставі кошторису складеного і затвердженого за вимогами чинного законодавства; не надані технічні паспорти виробника на встановлене обладнання.

Також, у вищевказаних поясненнях зазначено наступне: розпорядженням Кабінету міністрів України від 30 липня 2015 року №824-р «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 році за рахунок з державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що дуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої програми ІНФОРМАЦІЯ_8 станом на 1 січня року» Інтернат було внесено до переліку інвестиційних програм і гів регіонального розвитку, що можуть реалізуватися у 2015 році за эк коштів державного фонду регіонального розвитку; згідно розпорядження голови обласної державної адміністрації від 2015 № 335-р «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» розпорядником бюджетних коштів (в сумі 5 622,295 тис. грн.) нижчого рівня визначено ІНФОРМАЦІЯ_3 ; у 2015-2016 роках ІНФОРМАЦІЯ_9 здійснювались роботи згідно робочого проекту Реконструкція котельні та зовнішніх інженерних мереж у ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 »; реконструкцію котла та зовнішніх інженерних мереж в Інтернаті проводило ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »; при проведенні первинного технічного огляду та технічного обстеження котлів Roda RK3G/S-420 (реєстраційні №№ НОМЕР_1 ) представником ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » було встановлено ряд недоліків, які залишилися не усунутими, а саме: не надано остаточний варіант :корегованої проектної документації реконструкції опалювальної котельні і замінені листи по факту), ширина проходів між котлами, а саме між котлом і стіною приміщення не відповідає вимогам НПАОП 0.00-1.26-96 (п. 11.16, 1 1.17.НПАО 0.00-1.26-96); з початку опалювального сезону 2016 року по 31 січня 2017 року опалювання приміщень інтернату проводилось встановленими новими твердо паливними котлами; під час роботи двох котлів (тоді як один котел має бути резервним і необхідну температуру повинен видавати один робочий котел), котли видавали максимальну температуру води на виході +60С (навіть при наявності плюсової температури), а згідно робочого проекту повинні видавати +90С; у вказаний термін роботи котлів виникали неодноразові поломки пристрою подачі палива в котел, а саме: забиття шнеків, відмова автоматичного подавання палива, на одному з котлів повністю вийшов двигун редуктора подачі палива, в одному з котлів згорів пальник, котли не запалюють повністю тверде паливо і разом із шлаком велика кількість викидалась у відходи, пальне в пальники подається шнеком знизу, в результаті чого згорівший верхній шар палива коксується (шлакується), утворюючи корку, яка в свою чергу не дозволяє якісну продувку вентилятором, що викликає не достатню подачу кисню і вогонь в котлах не має достатньої сили; після виявлених недоліків і неодноразових технічних поломок котлів, а також неналежного обігріву 8 жилих корпусів і приміщень 31.01.2017 було прийнято рішення про зупинку твердопаливних котлів і перехід на опалення природним газом на котли НІІСТУ-5, з метою додержання температурного режиму; при прийнятті рішення переходу на природний газ були присутні заступник обласної адміністрації, директор департаменту соціального захисту населення, генеральний підрядчик управління капітального будівництва, представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та керівництво інтернату.

Крім цього, згідно пояснення від 27.02.2020 колишнього директора ОСОБА_11 , додатково повідомлено наступне: авізо № 9 повернуто без підпису в ІНФОРМАЦІЯ_12 та направлено лист від 27.07.2017 №247 з переліком документів, необхідних для прийняття на баланс Інтернату об`єкту «Реконструкція зовнішніх мереж каналізації»; станом на 27.02.2020 всі звернення інтернату на адресу ІНФОРМАЦІЯ_9 залишені без уваги та належного реагування, в Інтернаті відсутні документи для взяття обладнання на баланс та на даний час Інтернат не несе відповідальності за встановлене обладнання. До вказаного пояснення від 27.02.2020 додані наступні документи: копія Авізо №9 від «дата не зазначена» 2017 року (в частинні передачі ІНФОРМАЦІЯ_13 підписано з боку ІНФОРМАЦІЯ_2 , підпис в частині прийняття Авізо № 9 відсутній) щодо передачі на баланс (без зазначення назви балансоутримувача) видатків по об`єкту («Реконструкція котельні та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 » на загальну суму 5 894 474,72 грн) (в т.ч. будівельно -монтажні роботи -3 929 879,77 грн., обладнання 1 848 620,23 грн., технічний нагляд - 115 974,72 грн.); експертний висновок від 27.09.2016 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » про те, що котли Roda RK3G/S-420 (реєстраційні №№ НОМЕР_2 , 1848) не можуть бути допущені до експлуатації; листи Інтернату від 02.11.2016 №377, від 18.11.2016 №403, від 14.02.2017 №71 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 , якими повідомлено про неможливість отримання дозволу на експлуатацію твердопаливних котлів, так як наявні не усунені недоліки (не надано остаточний варіант скоригованої проектної документації реконструкції опалювальної котельні, ширина проходів між котлом і стіною приміщення не відповідає вимогам НПАОП 0.00-1.26-96); акти від 25.01.2017 щодо поломки одного із котлів, від 26.01.2017 - щодо перевірки температури теплоносія в опалювальних приладах та температури в приміщеннях, від 09.02.2017 - щодо перевірки температурного режиму в житлових приміщеннях інтернату; лист Інтернату від 15.03.2017 №115 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо незабезпечення котлами Roda RK3G/S-420 теплового режиму житлових приміщень; лист Інтернату від 20.03.2017 №118 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 , яким Авізо № 9 повернуто без підпису.

У ході проведення ревізії до ІНФОРМАЦІЯ_2 надісланий запит від 13.02.202 №04-11-04-14/497-2020 про надання детальної інформації (з підтверджуючими документами) про роботи, проведенні в котельні Інтернату із зазначенням переліку встановленого обладнання.

ІНФОРМАЦІЯ_2 листом від 20.02.2020 № 31-19/199/0.311 надіслані завіренні копії наступних документів за листопад 2015 року, грудень 2015 року та жовтень 2016 року: довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання виконаних будівельних робіт, акти вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт. Відповідно вказаних документів замовником будівельних робіт-реконструкція котельні та зовнішніх інженерних мереж у ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 , виступало ІНФОРМАЦІЯ_2 .

В подальшому було подано запит до ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_1 . З метою отримання наступних документів, а саме договір №48/16 від 12.09.2016, додаткові угоди, платіжні доручення, акти приймання виконаних робіт форми № КБ-2в, акти прийому-передачі устаткування, довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми № КБ-3, розрахунки загальновиробничих витрат, підсумкові відомості ресурсів, ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-годин, перевезення робітників, накладних, рахунків, довіреностей, угод, сертифікатів якості, платіжних документів щодо придбання матеріалів, накази на призначення інженерів з технічного нагляду або договори про надання послуг з технічного нагляду, акти на закриття прихованих робіт з усіма додатками та інші документи. На момент подання клопотання відповідь не надійшла.

07.09.2021 року було направлено запит з метою отримання наступної інформації: копію Положення про ІНФОРМАЦІЯ_15 , що діяло в 2015 році; розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 31.08.2015 № 335-р «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, розпорядником бюджетних коштів ( в сумі 5 622,295тис.грн.) нижчого рівня визначено ІНФОРМАЦІЯ_3 »; копії наказів/розпоряджень про призначення/звільнення/переведення/відпустки: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ; за наявності укладання трудові контракти, договори ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ; копії посадових обов`язків (розподілу обов`язків) ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ; надати письмові пояснення/відомості хто з працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 (займана посада, період роботи, адреса розміщення робочого місця, надати копії наказів про призначення/звільнення, посадові обов`язки) складав за жовтень-грудень 2015 року за допомогою встановленого на робочому місці програмного забезпечення АВК_5 кошторисну документацію по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 »; копію штатного розкладу ІНФОРМАЦІЯ_15 , що діяв у період жовтня-грудня 2015 року; табелі обліку робочого часу за жовтень-грудень 2015: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 , особи, що складали кошторисну документацію за жовтень-грудень 2015 року по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 » (чи не перебували на лікарняному, у відпустці у дати підпису КБ-2в, КБ-3, Акту вартості устаткування); надати письмові пояснення/відомості чому в кошторисній документації за жовтень-грудень 2015 року ф.КБ-2в, ф.КБ-3, Актах вартості устаткування в графі «Прийняв Замовник ___ ОСОБА_7 », друкованим способом передбачено прізвище « ОСОБА_7 », а підпис проставлено іншою особою, в деяких випадках із зазначенням рукописним способом прізвища « ОСОБА_8 ».

На даний момент, відповіді на направлений запит не надійшло.

Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування та проведення експертизи.

Таким чином виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до вказаних документів.

До початку судового розгляду слідчий подав письмову заяву, відповідно до якої вказав, що підтримує клопотання в повному обсягу, просить його задовольнити, а також провести судовий розгляд без його участі.

Представник особи у володінні якої знаходяться речі і документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, в судове засідання не з`явився, про час і місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, однак його неявка відповідно до вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду клопотання.

Враховуючи такі обставини, відповідно до ч.4 ст.107 КПК України розгляд клопотання проведено за відсутності учасників процесу та без фіксації судового процесу технічними засобами.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково з таких підстав:

У провадженні СВ Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградські області перебуває кримінальне провадження №12020120020003188 від 14.05.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України КК України.

Згідно з ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ч. 2 ст. 91 КПК України доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, зокрема і подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення). При цьому, положеннями ст. 92 КПК України регламентовано, що обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 цього Кодексу покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого.

Для забезпечення повноти і всебічності досудового розслідування та викриття винних осіб у вчиненні кримінального правопорушення існує об`єктивна необхідність для надання тимчасового доступу до вищевказаних документів.

Тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх-здійснити їх виїмку (ч. 1 ст. 159 КК України).

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає, що матеріали клопотання містять достатні дані щодо необхідності надання тимчасового доступу до вказаних документів і речей, з метою з`ясування важливих обставин у кримінальному провадженні та здобуття доказів для розкриття даного кримінального правопорушення з наданням можливості відзняти копії з зазначених документів та вилучити ці копії, проте без надання відомостей щодо розбіжностей у кошторисній документації, оскільки з"ясування питання щодо відповідності документів відбувається в процесі допиту відповідних осіб, а слідчий суддя позбавлений можливості зобов`язати чи змусити особу(іб) давати покази.

З урахуванням вищевикладених правових норм, слідчий суддя, вважає, що клопотання підлягає задоволенню частково.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 246-247, 258, 263-264, 309 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити частково.

Надати слідчим слідчого відділу Кропивницького РУП ГУПН в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , дозвіл натимчасовий доступдо оригіналівдокументів, зможливістю ознайомитисяз ними,виготовити зних копіїта вилучитикопії, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- копію Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 , що діяло в 2015 році;

- розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 31.08.2015 № 335-р «Про затвердження переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, розпорядником бюджетних коштів ( в сумі 5 622,295тис.грн.) нижчого рівня визначено ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- копії наказів/розпоряджень про призначення/звільнення/переведення/відпустки: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- за наявності укладання трудові контракти, договори ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- копії посадових обов`язків (розподілу обов`язків) ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ;

- надати відомості хто з працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 (займана посада, період роботи, адреса розміщення робочого місця, надати копії наказів про призначення/звільнення, посадові обов`язки) складав за жовтень-грудень 2015 року за допомогою встановленого на робочому місці програмного забезпечення АВК_5 кошторисну документацію по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 »;

- копію штатного розкладу ІНФОРМАЦІЯ_2 , що діяв у період жовтня-грудня 2015 року;

- табелі обліку робочого часу за жовтень-грудень 2015: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 , особи, що складали кошторисну документацію за жовтень-грудень 2015 року по об`єкту «Реконструкція котельної та зовнішніх інженерних мереж в ІНФОРМАЦІЯ_4 з геріатричним відділенням по АДРЕСА_2 » (чи не перебували на лікарняному, у відпустці у дати підпису КБ-2в, КБ-3, Акту вартості устаткування).

В задоволенні решти вимог - відмовити.

Строк дії ухвали визначити до 17.11.2021 року.

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Кіровського

районного суду

м.Кіровограда ОСОБА_1

СудКіровський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення17.09.2021
Оприлюднено23.05.2024
Номер документу99753197
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —404/3435/21

Ухвала від 11.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 25.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 25.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 25.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 11.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 11.01.2022

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 17.12.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 17.12.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

Ухвала від 27.09.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Ухвала від 17.09.2021

Кримінальне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Галаган О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні