Ухвала
від 22.09.2021 по справі 922/1629/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"22" вересня 2021 р.Справа № 922/1629/21

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Кононова О.В.

при секретарі судового засідання Калашников Г.О.

розглянувши заяву кредитора Харківської міської ради (вх. №17083 від 21.07.2021) з грошовими вимогами до боржника - Приватного акціонерного товариства "Термолайф" по справі

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Проф Україна" про визнання банкрутом Приватного акціонерного товариства "Термолайф" За участю:

представника ТОВ "Альфа - Проф Україна" - Жупінський М.А.,

представника Харківської міської ради - Волинська Я.І.

розпорядника майна - Хорошевська Т.В.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 16.06.2021 серед іншого було відкрито провадження у справі про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Термолайф", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Хорошевську Т.В., здійснено офіційне оприлюднення на офіційному веб-порталі судової влади України про відкриття справи про банкрутство боржника.

Офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ПАТ "Термолайф" було здійснено 16.06.2021 за № 66654 на офіційному веб-сайті ВГСУ, в якому встановлений граничний строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника - 16.07.2021.

На адресу господарського суду після офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про визнання банкрутом надійшла заява Харківської міської ради (вх.№ 17083 від "21" липня 2021 р.) з грошовими вимогами до боржника Приватного акціонерного товариства "Термолайф" на загальну суму 1 437 043,06 грн.

Також до канцелярії суду надійшло клопотання про відстрочення сплати судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами до боржника у зв`язку з відсутністю коштів на спеціальному рахунку Харківської міської ради та необхідності певного часу для здійснення відповідних перерахувань. До клопотання додана доповідна записка юридичного департаменту Харківської міської ради про термінове забезпечення сплати судового збору.

Суд, дослідивши надане клопотання, з урахуванням ч. 1 ст. 8 Закону України "Про судовий збір", відповідно якої, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі, зважаючи на те, що Харківська міська рада є бюджетною установою, вважає за можливе задовольнити клопотання про відстрочення сплати судового збору та відстрочити його сплату на строк - до 28.07.2021.

Відповідно ч. 3 п. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду.

Ухвалою суду від 21.07.2021 було задоволено клопотання Харківської міської ради (вх. № 17081 від 21.07.2021) про відстрочення сплати судового збору.

Відстрочено сплату судового збору у розмірі 4540,00 грн. за подання заяви з грошовими вимогами до боржника ПАТ "Термолайф" - до 28.07.2021.

Прийнято заяву Харківської міської ради (вх.№ 17083 від "21" липня 2021 р.) з грошовими вимогами до боржника до розгляду в судовому засіданні, яке відбудеться "28" липня 2021 р.

28.07.2021 до канцелярії суду надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи доказів сплати судового збору, а саме платіжне доручення № 3038 від 23.07.2021 про сплату 4 540,00 грн. Надане клопотання було задоволено судом, докази сплати судового збору долучені до матеріалів справи.

В судовому засіданні 28.07.2021 було відкладено розгляд заяви Харківської міської ради з грошовими вимогами до боржника до 25.08.2021, про що винесено відповідну ухвалу, яку було занесено до протоколу судового засідання.

17.09.2021 до суду від розпорядника майна надійшло повідомлення про розгляд заяви з грошовими вимогами Харківської міської ради, яке було долучено судом до матеріалів справи.

В судовому засіданні 25.08.2021 було відкладено розгляд заяви Харківської міської ради з грошовими вимогами до боржника до 22.09.2021, про що винесено відповідну ухвалу, яку було занесено до протоколу судового засідання.

Представник Харківської міської ради в судовому засіданні підтримала заяву з грошовими вимогами до боржника, просила суд їх визнати та включити до реєстру вимог кредиторів.

Розпорядник майна повідомила суд, що нею були розглянуті вимоги Харківської міської ради, визнані в повному обсязі як конкурсні, але у зв`язку із пропуском строку на їх заявлення кредитор не матиме вирішального голосу на зборах кредиторів.

Представник боржника в призначене судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

До суду повертається, кореспонденція, надіслана на адресу боржника, яка зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як юридична адреса ПАТ "Термолайф", з відміткою поштового відділення: адресат відсутній.

За приписами ч. 3 ст. 120 Господарського процесуального кодексу України виклики і повідомлення здійснюються шляхом вручення ухвали в порядку, передбаченому цим Кодексом для вручення судових рішень.

Згідно з ч. 5 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України учасникам, які не були присутні в судовому засіданні, копія судового рішення надсилається протягом двох днів з дня його складення у повному обсязі в електронній формі у порядку, визначеному законом, - у випадку наявності в особи офіційної електронної адреси, або рекомендованим листом з повідомленням про вручення, якщо така адреса відсутня.

Частиною 7 ст. 120 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що у разі відсутності заяви про зміну адреси ухвала про повідомлення чи виклик надсилається учасникам судового процесу, які не мають офіційної електронної адреси, та за відсутності можливості сповістити їх за допомогою інших засобів зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, за останньою відомою суду адресою і вважається врученою, навіть якщо відповідний учасник судового процесу за цією адресою більше не знаходиться або не проживає.

Отже, у разі якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії направлено судом за належною адресою і повернуто підприємством зв`язку, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії.

Суд зазначає, що сам лише факт неотримання боржником кореспонденції, якою суд, з додержанням вимог процесуального закону, надсилав ухвалу для вчинення відповідних дій за належною адресою та яка повернулася в суд у зв`язку з її неотриманням адресатом, не може вважатися поважною причиною невиконання ухвали суду та неявки в призначене судове засідання, оскільки зумовлений не об`єктивними причинами, а суб`єктивною поведінкою сторони щодо отримання кореспонденції, яка надходила на його адресу.

Відповідно до п.5 ч.6 ст.242 Господарського процесуального кодексу України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Таким чином, суд дійшов висновку, що боржник був належним чином повідомлений про час та місце розгляду заяв з кредиторськими вимогами та проведення попереднього засідання суду.

Крім того, відносини щодо забезпечення доступу до судових рішень (рішень, судових наказів, постанов, вироків, ухвал), ухвалених судами загальної юрисдикції, та ведення Єдиного державного реєстру судових рішень регулюються Законом України "Про доступ до судових рішень", який набрав чинності з 01.06.2006.

В силу приписів статей 2, 4 зазначеного Закону, кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному цим Законом. Це право забезпечується офіційним оприлюдненням судових рішень на офіційному веб-порталі судової влади України в порядку, встановленому цим Законом. Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України.

Враховуючи, що всі ухвали суду були вчасно офіційно оприлюднено на офіційному веб-порталі Судової влади України за веб-адресою http://court.gov.ua/fair/ та внесено до Єдиного державного реєстру судових рішень, боржник мав можливість ознайомитись з вказаними ухвалами в Єдиному державному реєстрі судових рішень та в разі необхідності з`явитись в судове засідання або повідомити про причину неявки в судове засідання, чого він не зробив. Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України.

У відповідності до ч. 1 та п. 1 ч. 3 ст. 202, ч. 12 ст. 270 Господарського процесуального кодексу України, неявка в судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Розглянувши матеріали справи, заяву Харківської міської ради з грошовими вимогами до банкрута, заслухавши пояснення керуючого реструктуризацією, суд встановив, що до господарського суду надійшла заява кредитора з вимогами до банкрута, а саме: Харківської міської ради на загальну суму 1 432 503,06 грн.

Як свідчать матеріали справи, між Харківською міською радою та ПРАТ "Термолайф" укладено договір оренди землі від 29.10.2013 № 3116613. Відповідно до умов договору оренди земельну ділянку загальною площею 10,1762 га за адресою: Карачівське шосе, 44 у м. Харкові надано для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель літ. "ВН-1-6", літ. "ВО-3" та споруд для виробництва тепло ізолюючих виробів на основі мінеральної вати та відкритого майданчика для тимчасового зберігання готової продукції строком до 01.07.2018.

Згідно з п. 9 договору розмір орендної плати становить 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і складає 1101257,13 грн. Розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить 91771,43 грн.

Пунктом 10 договору передбачено, що орендар самостійний обчислення орендної плати за землю з урахуванням індексації нормативної грошової оцінки, визначеної законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами.

Згідно до акту приймання земельної ділянки до земель запасу міста від 19.05.2020 № 172/20 земельна ділянка кадастровий номер:

6310137900:10:002:0012 прийнята Харківською міською радою до земель запасу міста.

Відповідно до умов договору оренди землі від 30.11.2017 б/н, укладеного між Харківською міською радою та ПАТ ТЕРМОЛАЙФ , земельну ділянку загальною площею 10,1762 га за адресою: Карачівське шосе, 44 у м. Харкові надано для завершення будівництва об`єкта незавершеного будівництва та будівництва виробничо-складської будівлі строком до 01.03.2019.

Згідно з п. 9 договору розмір орендної плати становить 2,19 % від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і складає 92192,63 грн. Розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить 7682,72 грн.

Пунктом 10 договору передбачено, що орендар самостійний обчислення орендної плати за землю з урахуванням індексації нормативної грошової оцінки, визначеної законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами.

Згідно до акту приймання земельної ділянки до земель запасу міста від 19.05.2020 № 172/20 земельна ділянка кадастровий номер: 6310137900:10:002:0014 прийнята Харківською міською радою до земель запасу міста.

Відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, функції якого на цей час виконує Держгеокадастр, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік - 1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік- 1,028, 2008 рік- 1,152, 2009 рік- 1,059, 2010 рік- 1,0, 2011 рік- 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім

сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0, для земель несільськогосподарського призначення -1,06,2017 рік- 1.

Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Значення коефіцієнта індексації за певний рік застосовується в наступному році, яке йде за роком, за який його встановлено, шляхом помноження розміру орендної плати на його значення.

Відповідно до п. 16і рішення Харківської міської ради від 18.03.2020 № 2079/20 Про внесення змін до рішення 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 27.11.2019 № 1814/19 Про бюджет міста Харкова на 2020 рік передбачено, що відповідно до Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (СОУГО-19) : не нараховується та не сплачується за період з 1 березня 2020 року по 30 квітня 2020 року плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, та використовуються ними в господарській діяльності. При цьому платники плати за землю (крім фізичних осіб), які відповідно до пункту 286.2 статті 286 Податкового Кодексу подали податкову декларацію мають право подати уточнюючу податкову декларацію, в якій відобразити зміни податкового зобов`язання із сплати плати за землю за відповідні місяці. Фізичним особам - платникам плати за землю перерахунок здійснюється контролюючим органом.

Враховуючи викладене, відповідно до п. 5 договору оренди землі від 29.10.2013 № 3116613 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 36 708 571 грн.

Так, її розмір урахуванням коефіцієнтів індексації складає:

- за 2014 рік - 36 708 571 * 1,0 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2013 рік) = 36 708 571 грн.;

- за 2015 рік - 36 708 571 грн * 1,249 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2014 рік) = 45 849 005,18 грн;

- за 2016 рік - 45 849 005,18 * 1,433 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2015 рік) = 65 701 624,42 грн.;

- за 2017 рік - 65 701 624,42 * 1,06 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2016 рік) = 69 643 721,89 грн.;

- за 2018,2019,2020 роки - 69 643 721,89 грн. * 1,0 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2017,2018,2019 роки) =69 643 721,89 грн.

- 69 643 721,89 грн. * 3 % = 2 089 311,66 грн. (розмір орендної плати за 1 рік);

- 2 089 311,66 :12 = 174 109,31 грн. (розмір орендної плати за 1 місяць).

Отже, ПАТ "Термолайф" повинно було сплатити за період з 01.08.2018 -19.05.2020 за користування земельною ділянкою за адресою: Карачівське шосе, 44 у м. Харкові, відповідно до договору оренди землі від 29.10.2013 №3116613 орендну плату у розмірі 3 414 789,00 грн.

Відповідно до п. 5 договором оренди землі від 30.11.2017 б/н нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 4 209 709 грн.

Так, її розмір урахуванням коефіцієнтів індексації складає:

- за 2018,2019,2020 роки - 4 209 709 грн. * 1,0 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки за 2017,2018,2019 роки) = 4 209 709 грн.

4 209 709 грн. * 2,19 % = 92 192,63 грн. (розмір орендної плати за 1 рік);

92 192,63 :12 = 7 682,72 грн. (розмір орендної плати за 1 місяць).

Отже, ПАТ "Термолайф" повинно було сплатити за період з 01.08.2018 -19.05.2020 за користування земельною ділянкою за адресою: Карачівське шосе, 44 у м. Харкові, відповідно до договору оренди землі від 30.11.2017 орендну плату у розмірі 150 680,44 грн.

Загальна сума необхідної сплати орендної плати за земельну ділянку за адресою: Карачівське шосе, 44 у м. Харкові, відповідно до договору оренди землі від 29.10.2013 № 3116613 та від 30.11.2017 б/н за період з 01.08.2018 -19.05.2020, складає:

- 414 789 + 150 680,44 = 3 565 469,44 грн.

Так, згідно із листа ТУ ДПС у Харківській області від 03.06.2021 № 13395/5/20-40-04-03-11 ПАТ "Термолайф" є користувачем земельних ділянок по кадастровому номеру: 6310137900:10:002:0012 та кадастровому номеру: 6310137900:10:002:0014 та сплачено орендної плати за землю: за 2018 рік - 2 184 539,98 грн.; за 2019 рік - 1 222 741,38 грн.; за 2020 рік - 00 грн.

Виходячи із вищевказаного листа ТУ ДФС у Харківській області, ПАТ "Термолайф", як землекористувач по договорам оренди землі фактично сплачено за період з 01.08.2018 - 19.05.2020 фактично сплачено 2 132 966,38 грн.

Отже, заборгованість зі сплати орендної плати ПАТ "Термолайф", як землекористувача користування земельною ділянкою за адресою: Карачівське шосе, 44 м. Харкові, відповідно до договорам оренди землі від 29.10.2013 № 3116613 та від 30.11.2017 б/н за період з 01.08.2018 -19.05.2020, складає 1 432 503,06 грн.

Відповідно до ст. 13 ЗУ Про оренду землі договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно з частиною 1 статті 15 Закону України Про оренду землі однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

За змістом ч. ч.І, 2 ст. 21 Закону України Про оренду землі орендна плата за землю це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Податковим кодексом України, який набув чинності 01.01.2011, зокрема, встановлено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності; (п. п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14), а орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.п.14.1.136 п. 14.1 ст.14).

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України, суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).

Відповідно до абз. 1 п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Частиною 1 ст. 530 Цивільного кодексу України встановлено, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Згідно з п. 287.3 ст.287 Податкового кодексу України податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Згідно зі ст. 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст. 610 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання), тобто ухиляючись від сплати заборгованості за кредитом, Відповідач порушує зобов`язання за даним договором.

Статтею 525 ЦК України передбачена недопустимість односторонньої відмови від зобов`язання.

Згідно ч. 2 ст. 615 ЦК України, одностороння відмова від зобов`язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов`язання.

В ст. 599 ЦК України зазначено, що зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.

Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Судом встановлено, що заборгованість боржника перед Харківською міською радою у розмірі 1 432 503,06 грн. виникла до відкриття провадження у справі про банкрутство ПАТ "Термолайф", отже за своїм змістом грошові вимоги Харківської міської ради є конкурсними.

Згідно ч. 1 ст. 45 Кодексу конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Як вбачається з матеріалів справи №922/1629/21, ухвалою господарського суду Харківської області від 16.06.2021 відкрито провадження у справі про банкрутство ПАТ "Термолайф".

Відповідно до вимог законодавства, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 16.06.2021 здійснено офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство ПАТ "Термолайф" за № 66654, в якому встановлений граничний строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника - 16.07.2021.

Судом встановлено, що заява Харківської міської ради з грошовими вимогами до боржника надійшла до суду 21.07.2021, тобто після закінчення строку, встановленого для їх подання.

Відповідно до ч. 6 ст. 45 Кодексу вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.

Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Згідно ч. 4 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

Отже, суд доходить висновку, що заявлені грошові вимоги Харківської міської ради до ПАТ "Термолайф" на суму 1 432 503,06 грн. підтверджені матеріалами заяви кредитора, доданими до заяви кредитора документами, відповідними розрахунками суми боргу, в зв`язку з чим заявлені вимоги підлягають включенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що вимоги кредитора перевірені судом, суд вважає за необхідне визнати вимоги Харківської міської ради до боржника на суму 1 432 503,06 грн.

Керуючись ст. ст. 1, 45, 57-68 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 233-235 ГПК України,

УХВАЛИВ:

1. Визнати вимоги Харківської міської ради у загальному розмірі 1 437 043,06 грн., з яких 1 432 503,06 грн. сума основного боргу та та 4 540,00 грн витрати по сплаті судового збору.

2. Зазначена ухвала є підставою для внесення розпорядником майна відомостей про кредитора до реєстру вимог кредиторів.

3. Ухвалу направити розпоряднику майна, боржнику, Харківській міській раді.

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її підписання суддею.

Ухвалу підписано 24.09.2021.

Суддя Кононова О.В.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення22.09.2021
Оприлюднено27.09.2021
Номер документу99875588
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1629/21

Ухвала від 27.11.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 18.06.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 26.04.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 06.12.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 11.12.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 06.12.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 15.11.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 24.11.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Постанова від 18.10.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

Ухвала від 16.10.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Кононова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні