№ 2 - 370/10 р.
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Резолютивна частина
20 травня 2010 року Підволочись кий районний суд Тернопільс ької області
в складі : головуючого суд ді Могачевської В.Й .
при секретарі Максимів О. М..
з участю позивач а ОСОБА_1
представника по зивача ОСОБА_2
представника ві дповідача Гук Д. В.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду в місті Підволочиськ справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фо нду України в Підволочиськом у районі Тернопільської обла сті про визнання дій УПФУ в Пі д волочиському районі незако нним, щодо не проведення пере рахунку основної ( державної ) та додаткової пенсій особі, яка постраждала внаслідок ав арії на ЧАЕС 1- ї категорії та і нваліду 11-ї групи по захворюва нню, пов”язаному з Чорнобиль ською катастрофою згідно ст. 50, частини 4 ст 54, частини 3 ст. 67 Закону України « Про статус і соціальний захист громадя н, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » -
ВСТАНОВИВ :
Позивач ОСОБА_1 зверн увся до суду із позовною заяв ою до управління Пенсійного фонду України в Підволочиськ ому районі в якій просив: визн ати дії Управління Пенсійног о фонду України в Підволочис ькому районі Тернопільської області, які пов”язані з нара хуванням та виплатою основно ї (державної) пенсії за період з 01.04. 2009 року у розмірах менших н іж передбачено ч.4 ст. 54 Закон у України « Про статус і соц іальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорно бильської катастрофи » проти правними та неправомірними; визнати дії Управління Пенсі йного фонду України в Підвол очиському районі, які пов”яз ані з нарахуванням та виплат ою додаткової пенсії, за шкод у заподіяну здоров”ю, в розмі рі меншому ніж встановлено с т. 50 , ч. 3 ст. 67 Закону України « Про статус і соціальний зах ист громадян, які постраждал и внаслідок Чорнобильської к атастрофи » незаконними та н еправомірними; зобов”язати У правління Пенсійного фонду У країни в Підволочиському рай оні здійснити перерахунок пр изначеної йому державної пен сії з 01.04. 2009 року, виходячи з розм ірів мінімальної пенсії за в іком, з урахуванням вимог ч.4 с т. 54 та ч. 3 ст. 67 Закону Україн и « Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи » відповідно до з більшення розміру мінімальн ої пенсії за віком, встановле ного Законом та провести доплату недоплаченої йому п енсії; зобов”язати Управлін ня Пенсійного фонду України в Підволочиському районі зді йснити перерахунок призначе ної йому додаткової пенсії з а шкоду заподіяну здоров”ю, у становивши її розмір 75 % пенсі ї за віком з 01.04.2009 року , з урахува нням вимог ст. 50 та ч. 3 ст. 67 Зак ону України « Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи » від повідно до збільшення розмір у мінімальної пенсії за віко м встановленої Законом т а провести доплату невиплаче ної додаткової пенсії; зобов ”язати Управління Пенсійно го фонду України в Підволочи ському районі самостійно зді йснювати перерахунок та випл ату державної та додаткової пенсії за шкоду заподіяну зд оров”ю, відповідно до збільш ення розміру мінімальної пен сії за віком та прожиткового мінімуму, з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму передбаченого За коном.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач посилався на те, він є постраждалим від наслідків аварії на ЧАЕС 1-ї категорії т а інвалідом 2-ї групи по захвор юваннях пов”язаних з роботам и по ліквідації наслідків ав арії на ЧАЕС. Відповідно до ст . 54 Закону України « Про ста тус і соціальний захист гром адян, які постраждали внаслі док Чорнобильської катастро фи » від 28. 02. 1991 року йому, як учас нику ліквідації наслідків ав арії на ЧАЕС 1 - ї категорії - інваліду 2 - ї групи по захво рюваннях пов”язаних з робота ми по ліквідації наслідків а варії на ЧАЕС, пенсія повинна бути не нижче 8 - ми (восьми ) м інімальних пенсій за віком .
Крім того, у відповідності з вимогами ст. 50 Закону Укра їни « Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи » йому, як учасн ику ліквідації на ЧАЕС 1 - ї ка тегорії, інваліду 2- ї групи по винна бути призначена додатк ова пенсія за шкоду, причинен у його здоров”ю, у розмірі 75 ( с імдесят п”ять ) відсотків мін імальної пенсії за віком.
Однак йому з 01. 04. 2009 року призна чено та нараховано пенсію по 2 - ій групі інвалідності в р озмірі 1197 ( одна тисяча сто дев” яносто сім ) грн.. 10 коп, що не від повідає нормам вищевказаног о Закону.
Тому він вважає, що УПФ Укра їни в Підволочиському районі своїми протиправними діями порушило його конституційні права на отримання пенсії у р озмірах, встановлених ст.ст. 50 , 54, 67 Закону України « Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи ». Не виконуючи вимоги ст. ст. 50, 54, 67 Закону України « Пр о статус і соціальний захист громадян, які постраждали вн аслідок Чорнобильської ката строфи » відповідач керуєтьс я підзаконними нормативними актами, які суперечать Конст итуції України та Закону України « Про статус і соціал ьний захист громадян, які пос траждали внаслідок Чорнобил ьської катастрофи » і виплач уючи йому пенсію в значно мен ших розмірах ніж встановлено цим Законом, відповідач п орушує не тільки норми цього Закону, а також обмежує п раво на соціальний захист, вс тановлений нормою ст. 46 Консти туції України, що також є гру бим порушенням норм ст.ст.8,22, 46 К онституції України.
В судовому засіданні позив ач і його представник ОСОБА _2 позов підтримали, дали поя снення аналогічні викладени м в позовній заяві.
Представник відповідача - Гук Д. В . позов заперечила і пояснила, що в письмових зап ереченнях ними викладено під стави для відмови в задоволе нні позову. В своїх заперечен нях відповідач посилається н а те, що Управління Пенсійног о фонду України в Підволочис ькому районі здійснює свої п овноваження по ефективному т а цільовому використанню кош тів Пенсійного фонду України , відповідно до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і ра йонах у містах, затверджене П остановою правління Пенсійн ого фонду України № 5-5 від 25.02. 2008 р оку ( зареєстровано в Міністе рстві юстиції України 13 берез ня 2008 року). П. 9 Положення «Про пе нсійний фонд України », затве рдженого Постановою КМ Украї ни № 1261 від 24. 10. 2007 року, передбачає вичерпний перелік напрямів використання коштів ПФУ, які використовуються виключно з а призначенням і вилученню н е підлягають. Відповідно до Закону України « Про стату с і соціальний захист громад ян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » визначено, що пенсії особам, в іднесеним до категорії 1, 2,3,4 вс тановлюються у вигляді держа вної пенсії та додаткової пе нсії за шкоду, заподіяну здор ов”ю, яка призначається післ я виникнення права на держав ну пенсію. Державні пенсії ос обам, віднесеним до категорі ї 1, що передбачені ст. 54 Закон у України « Про статус і соц іальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорно бильської катастрофи », можу ть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, од ержаного за роботу в зоні від чуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних зби тків, який визначається згід но з законодавством. У разі пр изначення пенсії із заробітк у, одержаного в зоні відчужен ня, її призначення та обчисле ння проводиться на загальних підставах відповідно до За кону України « Про загально обов”язкове державне пенсій не страхування ». Мінімальна пенсія за віком ст. 54 Закону України « Про статус і соці альний захист громадян які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи » не вст ановлюється. В Законі так ож не вказано, де передбачено мінімальну пенсію за віком, я ку слід використовувати для обрахунку пенсії для « чорно бильців ». В Законі також не вказано, що слід використо вувати саме розмір мінімальн ої пенсії за віком, визначени й у ст. 28 Закону України «П ро загальнообов”язкове держ авне пенсійне страхування », а отже, розмір мінімальної пе нсії за віком, установлений ц ією статтею, не може застосов уватися як розрахункова вели чина для розрахунку будь - я ких пенсійних виплат, особли во їх мінімальних розмірів.
Тим більше, що визначений в Законі України «Про заг альнообов”язкове державне п енсійне страхування » мініма льний розмір пенсії за віком , встановлений у розмірі прож иткового мінімуму для осіб, я кі втратили працездатність, застосовується для визначен ня розміру пенсій призначени х за цим Законом. Тобто, у р азі призначення пенсії із за робітку в зоні відчуження, її розмір повинен становити не менше розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втрати ли працездатність (встановлю ється Законом про Держав ний бюджет на відповідний рі к ). Однак, використання визнач еного ст. 28 Закону «Про за гальнообов”язкове державне пенсійне страхування » поня ття « мінімальний розмір пен сії за віком », який за наявнос ті достатнього страхового ст ажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для о сіб, які втратили працездатн ість для призначення пенсій згідно ст. 54 Закону Україн и « Про статус і соціальний з ахист громадян які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи » є неправомірни м. В ч. 3 вищезгаданої статті вс тановлено, що мінімальний ро змір пенсії за віком, встанов лений на рівні прожиткового мінімуму застосовується вик лючно для визначення розмірі в пенсій, призначених згідно з цим законом. В цій статті та кож встановлено, що порядок о бчислення пенсії по інвалідн ості, що настала внаслідок ка ліцтва чи захворювання і пен сії, у зв”язку з втратою годув альника внаслідок Чорнобиль ської катастрофи визначаєть ся Кабінетом Міністрів Украї ни. Постановою Кабінету Міні стрів № 1 від 03. 01. 2002 року « Про під вищення розмірів пенсій та і нших соціальних виплат окрем им категоріям пенсіонерів, ф інансування яких здійснюєть ся за рахунок коштів державн ого бюджету » розмір мінімал ьної пенсії за віком, з якого п роводився розрахунок пенсії , призначеної відповідно до ч . 4 ст. 54 Закону збільшений д о 19,91 грн ( постанова втратила ч инність на підставі Постанов и КМ України № 654 від 16.07. 2008 року). Законом № 231 - У від 05.10. 2006 року « Про внесення змін до Зако ну України « Про статус і со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи » було доповнено частиною третьою ст. 67, якою передбачалося, що у р азі збільшення розміру прожи ткового мінімуму для осіб, як і втратили працездатність, м али підвищуватися розміри пе нсії, визначеної відповідно до ст. 54 даного Закону. Але цим законом не були внесені з міни до ст. 54 щодо розміру міні мальної пенсії, який залежав не від прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність, а від мінімальної пенсії за віком , а тому вимог и позивача щодо встановлення мінімального розміру пенсії , що призначається згідно ст. 5 4, виходячи з прожиткового мін імуму для осіб, які втратили п рацездатність були безпідст авними. Законом « Про держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення до деяких зак онодавчих актів України » № 107 - У1 від 28.12. 2007 року було підвищ ено розміри пенсії - мініма льної та додаткової, за шкоду заподіяну здоров”ю. Даним Законом було встановлено в ідсоткову залежність мініма льного розміру пенсії, призн аченої згідно ст.. 54 Закону не від мінімальної пенсії за віком, а від прожиткового мін імуму для осіб, які втратили п рацездатність. Розмір прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ви значається на момент виплати пенсії згідно із Законом про Державний бюджет Україн и. Хоча рішенням Конституцій ного Суду України від 22. 05. 2008 рок у № 10- рп було визнано неконсти туційними норми положень 24 - 34 розділу 11 Закону України « Про державний бюджет на 2008 рі к та про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и », в тому числі щодо пенсійно го забезпечення громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи, однак , у зв”язку з ухваленням цього рішення змін щодо збільшенн я бюджетних призначень на фі нансування програм, зокрема з пенсійного забезпечення ос іб, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи , віднесених до категорії 1, до Законів України про Держ аний бюджет не вносилося. Том у для збереження виплати тих розмірів пенсій « чорнобиль цям », які здійснювалися з 01.01. 200 8 року Кабінетом Міністрів Ук раїни було прийнято Постанов у № 530 від 28.05. 2008 року « Про деякі пи тання соціального захисту ок ремих категорій громадян », я кою встановлено мінімальний розмір пенсії для інвалідів , щодо яких встановлено причи нний зв”язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою в сталій сумі. З липня 2008 року і по даний час « чорнобильцям » виплачується пенсія відпові дно до Постанови КМ України № 654 від 16. 07. 2008 року « Про підвищенн я рівня пенсійного забезпече ння громадян », а не по Постано ві № 1 від 03.01. 2002 року, яка втратил а чинність. Щодо виплати дода ткової пенсії ситуація анало гічна. Просить врахувати, що ф інансування витрат на виплат у пенсій « чорнобильцям » пов инне проводитись за рахунок коштів Державного бюджету Ук раїни, а не з бюджету Пенсійно го фонду. Правовідносини що в иникають між Пенсійним фондо м та постраждалими особами в ід Чорнобильської катастроф и характеризуються тим, що Пе нсійний фонд виступає лише я к розпорядник коштів державн ого бюджету і отримавши асиг нування із державного бюджет у , виплачує отримані бюджетн і кошти за цільовим призначе нням, тобто проводить фінанс ування і допомоги вищевказан ої категорії громадян. Оскіл ьки фінансування виплат, при значених відповідно до Зак ону України « Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи » про водиться з Державного бюджет у, а Державним бюджетом профі нансовано Пенсійний фонд у т их розмірах, які і були виплач ені, Пенсійний фонд не має під став для виплати сум, які вима гає позивач.
Вислухавши пояснення пози вача і його представника, пре дставника відповідача, дослі дивши та оцінивши докази по с праві, суд приходить до висно вку, що позов підлягає до част кового задоволення, виходячи з таких міркувань.
Позивач ОСОБА_1. є потер пілим від наслідків аварії н а Чорнобильській АЕС 1-ї катег орії, що підтверджується пос відченням серії НОМЕР_1 та вкладкою до посвідчення НО МЕР_2, виданим Тернопільськ ою обласною державною адміні страцією 08. 10. 2009 року та інвалід ом 2-ї групи внаслідок захворю вання пов”язаного з роботами по ліквідації наслідків ава рії на ЧАЕС, що стверджується експертним заключенням Льві вської регіональної міжвідо мчої експертної комісії від 09 березня 2000 року.
У відповідності до вимог ст . 49, 50, ч.4 ст. 54 Закону України « Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи » від 28.02. 1991 року №796 - Х11 він отримує в Управлінні Пе сійного фонду України в Підв олочиському районі Тернопіл ьської області пенсію у вигл яді державної пенсії та дода ткової пенсії за шкоду, запод іяну здоров”ю.
Ст. 54 цього Закону ( в реда кції, яка діяла до 27 грудня 2007 ро ку), передбачено, що розміри пе нсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв”язок з Чорно бильською катастрофою, не мо жуть бути нижчими: по 11- ій гру пі інвалідності - 8 мінімаль них пенсій за віком. Крім того , згідно зі ст.50 вказаного За кону ( в редакції, яка діяла д о 27 грудня 2007 року), особам, відне сеним до 1- ї категорії, призн ачається щомісячна додатков а пенсія за шкоду, заподіяну здоров”ю, інвалідам 1-ї групи в розмірі 100% мінімальної пенсі ї за віком; інвалідам 11-ї групи - 75% мінімальної пенсії за ві ком.
Пунктом 28 розділу 11 Закону України « Про державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України » статті 50, 54 Закону України « Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи » викладено в новій редак ції, у відповідності до якої м інімальний розмір державної пенсії, належної до виплати п озивачу визначався в процен тному відношенні до прожитко вого мінімуму для осіб, які вт ратили працездатність, а дод аткова пенсія встановлювала ся в розмірі 20% прожиткового м інімуму для осіб, які втратил и працездатність для інвалід ів 2-ї групи.
В судовому засіданні встан овлено, що відповідачем з 01.01. 2008 року розрахунок позивачу де ржавної та додаткової пенсії проводився у розмірах, встан овлених ст. 50, 54 Закону Укра їни « Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи » в редакції Закону України « Про держав ний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких з аконодавчих актів України ».
Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22. 05. 2008 ро ку визнано такими, що не відпо відають Конституції України ( є неконституційними ) полож ення пункту 28 розділу 11 Зако ну України « Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України », яки ми внесено зміни до ст. ст. 50, 54 Закону України « Про стату с і соціальний захист громад ян, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи ».
Згідно частини 2 ст. 152 Консти туції України закони, визнан і неконституційними, втрачаю ть чинність з дня ухвалення К онституційним Судом України рішення про їх неконституці йність.
Таким чином, вищевказана но рма Закону України « Про д ержавний бюджет України на 2008 рік» втратила чинність з 22.05. 2008 року та не підлягала до засто сування і з цього ж числа була відновлена чинність поперед ньої редакції ст. ст. 50, 54 Зако ну України « Про статус і со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи », а то му позивач мав право на випла ту державної пенсії в розмір і не нижчому 8 ( восьми ) мінімал ьних пенсій за віком у відпов ідності до ст. 54 Закону Ук раїни « Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи » і право на в иплату додаткової пенсії у р озмірі 75 % мінімальної пенсії за віком.
Що стосується обчислення д ержавної пенсії та додатково ї пенсії за шкоду заподіяну з доров”ю , згідно з вимогами ст .ст. 50, 54 Закону України « Про статус і соціальний захист г ромадян, які постраждали вна слідок Чорнобильської катас трофи » за основу їх нарахува ння повинна братись мінімаль на пенсія за віком.
Для обчислення її розміру п ідлягають застосуванню поло ження ч.1 ст. 28 Закону Украї ни «Про загальнообов”язков е державне пенсійне страхува ння », згідно з яким мінімальн ий розмір пенсії за віком вст ановлюється в розмірі прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ви значеного законом. Прожитков ий мінімум для осіб, які втрат или працездатність у 2008 році в становлений ст. 58 Закону У країни « Про державний Бюдже т на 2008 рік », а у 2009 році ст. 54 Зак ону України « Про державний бюджет на 2009 рік ».
Положення ч.3 ст. 28 Закону України «Про загальнообов” язкове державне пенсійне стр ахування », з якого випливає, щ о мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзац ом першим частини першої ціє ї статті, застосовується вик лючно для визначення пенсії, призначених згідно з цим зак оном, не є перешкодою для заст осування даної величини ( мін імального розміру пенсії за віком ) до обрахування інших п енсій чи доплат по”язаних з м інімальною пенсією за віком, оскільки чинним законодавст вом не встановлено іншого, кр ім передбаченого ч. 1 цієї стат ті, мінімального розміру пен сії за віком. У зв”язку з цим с уд вважає необґрунтованими доводи відповідача щодо неп равомірності застосування п оложення ч. 1 ст. 28 зазначеного Закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов”язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та Законами України.
Отже, за конституційними но рмами, виходячи з пріоритетн ості законів над підзаконним и актами, при розрахунку держ авної та додаткової пенсій п озивачу, передбаченої ст. ст. 5 0, 54 Закону України « Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи », застосуванню підлягає розмір прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність, встановлений в З аконі про Державний бюджет на відповідний рік, з якого ви значається мінімальний розм ір пенсії за віком, а не розмір , встановлений постановами К абінету Міністрів України, н а які посилається відповідач у своїх поясненнях, оскільки надання законодавцем такого права Кабінету Міністрів Ук раїни, не означає, що останній , встановлюючи такий порядок може допустити звуження змі сту та обсягу прав позивача, в становлених цим же законом.
В ч. 3 ст. 67 Закону України « Про статус і соціальний зах ист громадян, які постраждал и внаслідок Чорнобильської к атастрофи » визначено, що у ра зі збільшення розміру прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, ви значеного законом, підвищуєт ься розмір пенсії, визначени й відповідно до ст.. 54 цього З акону, а також розмір додат кової пенсії за шкоду, заподі яну здоров”ю, особам, віднесе ним до категорії 1,2,3,4 розмір що місячної компенсації сім”ям за втрату годувальника внас лідок Чорнобильської катаст рофи. Перерахунок пенсії зді йснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.
Враховуючи вищенаведені о бставини, для повного захист у прав позивача, за захистом я ких він звернувся до суду, суд вважає необхідним визнати п ротиправними дії Управління Пенсійного фонду України в П ідволочиському районі щодо в ідмови у перерахуванні та ви платі йому державної та дода ткової пенсії за період з 01 кв ітня 2009 року відповідно до ст. 50, ч. 4 ст. 54 та ч. 3 ст. 67 Закону У країни « Про статус і соціаль ний захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи » та зобов” язати його здійснити перерах унок та провести доплату поз ивачу вказаних пенсій.
Задовольняючи позовні вим оги частково, суд виходить з т ого, що вимоги про зобов”язан ня Управління Пенсійного фон ду України в Підволочиському районі самостійно здійснюва ти перерахунок та виплату де ржавної та додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров”ю , відповідно до збільшення ро зміру мінімальної пенсії за віком та прожиткового мініму му, з дня встановлення нового розміру прожиткового мініму му передбаченого Законом не підлягають до задоволенн я, оскільки судовому захисту підлягають порушені права, с вободи та інтереси, а не такі, які можуть бути порушені в ма йбутньому. Таким чином є немо жливим зобов”язати відповід ача на майбутнє вчиняти певн і дії, оскільки відсутні факт и порушення пенсійних прав п озивача в майбутньому.
Керуючись ст ст.57, 64, 209, 212, 213 ЦПК У країни, ст.. ст.. 19, 64 Конституції України, ст. ст. 49, 50, ч.4 ст. 54, ч.3 ст. 67 Закону України « Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок ЧАЕС», ч. 1 ст. 19 Закону Укр аїни « Про державні соціальн і стандарти та державні соці альні гарантії», рішенням Ко нституційного сУду України № 10 - рп- 2008,, ст.. 28 Закону Украї ни « Про загальнообов' язков е державне пенсійне страхува ння» , ч.2 ст. 87 Закону Україн и « Про пенсійне забезпеченн я», суд, -
ВИРІШИВ :
Позов задовольнити частко во.
Визнати дії Управління Пен сійного фонду України в Підв олочиському районі Тернопіл ьської області щодо відмови у перерахуванні та виплаті ОСОБА_1 основної державної та додаткової пенсій за пері од з 01. 04. 2009 роках у розмірах менш их ніж передбачено ст. 50, ч.4 ст. 54 та ч. 3 ст. 67 Закону України « Про статус і соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок ЧАЕС» незаконними та неправомірними.
Зобов”язати Управління Пе нсійного фонду України в Під волочиському районі провест и перерахунок та виплату ОС ОБА_1 державної та додатков ої пенсії, за шкоду заподіяну здоров”ю відповідно до ст. 50, ч .4 ст. 54, ч.3 ст. 67 Закону Україн и « Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи », державну пенсі ю в розмірі не менше восьми мі німальних пенсій за віком, та додаткову пенсію в розмірі 75% від мінімальної пенсії за ві ком установивши, що при визна ченні її розміру слід обрахо вувати мінімальну пенсію за віком у відповідності до ч. 1 с т. 28 Закону України « Про за гальнообов”язкове державне пенсійне страхування », вихо дячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втрати ли працездатність.
В задоволенні решти позовн их вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строк у на його оскарження.
Заяву про подання апеляцій ної скарги може бути подано д о апеляційного суду Тернопіл ьської області протягом 10 дні в з дня проголошення рішення .
Апеляційну скаргу може б ути подано протягом 20 днів піс ля подання заяви про оскарже ння рішення, або без попередн ього подання заяви, зразу мож е бути подана апеляційна ска рга у визначений законом стр ок.
Суддя
Суд | Підволочиський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2010 |
Оприлюднено | 10.03.2011 |
Номер документу | 10029895 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Володарсько-Волинський районний суд Житомирської області
Сульженко Леонід Петрович
Цивільне
Маньківський районний суд Черкаської області
Ксенофонтов Володимир Сергійович
Цивільне
Козельщинський районний суд Полтавської області
Оксенюк Михайло Миколайович
Цивільне
Підволочиський районний суд Тернопільської області
Могачевська Віра Йосипівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні