Ухвала
від 01.12.2021 по справі 906/1011/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ



майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

"01" грудня 2021 р. м. Житомир Справа № 906/1011/18

Господарський суд Житомирської області у складі судді Соловей Л.А.,

при секретарі судового засідання Пеньківській О.В.,

розглянувши заяву ТОВ "Житомиргаз збут" від 03.11.2021 №2-62 про заміну сторони виконавчого провадження у справі №906/1011/18

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомиргаз збут" (м.Житомир)

до Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації (смт.Романів Житомирська область)

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на

стороні відповідача: Головне управління Державної казначейської служби України в

Житомирській області (м.Житомир)

про стягнення 425962,88грн,

за участю представників сторін:

від заявника (стягувача): Слюсар О.М., довіреність №007-28-0721 від 01.07.2021;

від боржника: не з`явився;

від третьої особи: не з`явився;

від Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної

адміністрації Житомирської області: не з`явився,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Господарського суду Житомирської області від 19.02.2019 в справі №906/1011/18 у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомиргаз збут" до Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головного управління Державної казначейської служби України в Житомирській області відмовлено.

Постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 22.05.2019 рішення Господарського суду Житомирської області від 19.02.2019 у справі №906/1011/18 скасовано; прийнято нове рішення у справі, яким позовні вимоги задоволено, а також стягнуто з Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації Житомирської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомиргаз збут": 149000,78грн 3% річних; 276962,10грн інфляційних втрат; 6389,44грн судового збору за подання позовної заяви та 9 584,16грн судового збору за подання апеляційної скарги.

На виконання вказаної постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 22.05.2019 видано відповідний наказ.

04.11.2021 на адресу Господарського суду Житомирської області від Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомиргаз збут" надійшла заява №2-62 від 03.11.2021, в якій стягувач просить здійснити заміну боржника у даній справі, а саме: Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації на його правонаступника - Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області та видати судові накази з урахуванням заміненої сторони боржника.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 03.11.2021, вказану заяву передано для розгляду судді Соловей Л.А.

Ухвалою господарського суду від 05.11.2021 заяву ТОВ "Житомиргаз збут" від 03.11.2021 №2-62 про заміну сторони виконавчого провадження у справі №906/1011/18 призначено до розгляду в судовому засіданні на 15.11.2021.

Враховуючи неявку у судове засідання 15.11.2021 представників сторін, ухвалою суду від 15.11.2021 продовжено строк розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником, застосувавши ч.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; відкладено розгляд заяви ТОВ "Житомиргаз збут" від 03.11.2021 №2-62 про заміну сторони виконавчого провадження у справі №906/1011/18 на 30.11.2021.

Представник стягувача заяву про заміну сторони виконавчого провадження підтримав у повному обсязі.

Представники боржника та третьої особи в судове засідання не з`явились, хоча належним чином повідомлялись про час та місце судових засідань.

Згідно ч.3 ст.334 ГПК України суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб.

Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження.

За вказаних обставин, суд ухвалив розглядати заяву про заміну сторони виконавчого провадження за відсутності представника боржника та третьої особи.

Заява про заміну боржника мотивована тим, що Управління праці та соціального захисту населення Романівської РДА реорганізоване шляхом приєднання до Житомирської РДА, яка згідно розпорядження голови Романівської РДА №228 від 30.12.2020 є правонаступником Романівської РДА і всіх його структурних підрозділів.

До заяви стягувач додав лист Управління державної казначейської служби України у Романівсьому районі Житомирської області "Про повернення виконавчих документів" від 28.05.2021 № 02-06-06/467, адресований ТОВ "Житомиргаз Збут", в якому вказано, що УПСЗН Романівської РДА реорганізовано шляхом приєднання до Житомирської РДА. Рахунки боржника у поточному році закриті.

У зв`язку з цим, стягувачу був повернутий без виконання наказ Господарського суду Житомирської області №906/1011/18 та запропоновано звернутись до суду для заміни сторони виконавчого провадження (а.с.т.3, а.с.34-35).

Частиною першою статті 18 ГПК визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, обов`язкові для всіх органів державної влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, посадових чи службових осіб та громадян і підлягають виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Відповідно до ч.1 ст.334 ГПК України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець.

Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження (ч.5 ст.334 ГПК України).

Згідно із ч.1 ст.104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Правонаступництво юридичної особи має місце у випадку її припинення шляхом реорганізації: злиття, приєднання, поділу, перетворення. У такому разі відбувається одночасне правонаступництво (передання) прав і обов`язків юридичної особи або, іншими словами, одночасне правонаступництво щодо майна, прав і обов`язків юридичної особи.

Тому правонаступництво юридичної особи, так само як і спадкове правонаступництво, завжди є універсальним, тобто передбачає одночасний перехід до правонаступника за передавальним актом або розподільчим балансом (частина перша статті 104, статті 106 - 109 ЦК України) і прав, і обов`язків юридичної особи, яка припиняється шляхом реорганізації.

Дана правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 16 червня 2020 року у справі №910/5953/17.

Частиною 2 ст.107 ЦК України визначено, що після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов`язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами.

Відповідно до частини 3 цієї статті Кодексу передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом.

Згідно постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ "Про утворення та ліквідацію районів" у Житомирській області утворюється Житомирський район (з адміністративним центром у місті Житомир) у складі територій Андрушківської сільської, Березівської сільської, Брусилівської селищної, Високівської сільської, Вишевицької сільської, Вільшанської сільської, Волицької сільської, Глибочицької сільської, Городоцької селищної, Житомирської міської, Квітневої сільської, Корнинської селищної, Коростишівської міської, Курненської сільської, Любарської селищної, Миропільської селищної, Новоборівської селищної, Новогуйвинської селищної, Оліївської сільської, Попільнянської селищної, Потіївської сільської, Пулинської селищної, Радомишльської міської, Романівської селищної, Станишівської сільської, Старосілецької сільської, Тетерівської сільської, Харитонівської сільської, Хорошівської селищної, Черняхівської селищної, Чуднівської міської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (надалі - Порядок), відповідно до п.8 якого перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - здійснюється з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації (т.3, а.с.25-28).

Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" здійснюється реорганізація районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 №807-ІХ, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, зокрема, згідно з додатком 1 розпорядження Романівська райдержадміністрація реорганізується шляхом її приєднання до Житомирської райдержадміністрації (т.3, а.с.10).

Відповідно до п.11 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1321, райдержадміністрації, що припиняються, до складу яких входять структурні підрозділи із статусом юридичної особи публічного права, після набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, а у разі створення райдержадміністрацій на території новоутвореного району - після державної реєстрації створення райдержадміністрацій видають акт про реорганізацію структурних підрозділів райдержадміністрації, які мають статус юридичної особи публічного права. У акті про реорганізацію визначається її спосіб, заходи з реорганізації, строк її завершення та інші необхідні умови.

Судом встановлено, що на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1321, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій", 30.12.2020 розпорядженням голови Романівської РДА №228 "Про реорганізацію шляхом приєднання до Житомирської районної державної адміністрації структурних підрозділів, які мають статус юридичної особи публічного права Романівської районної державної адміністрації", Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації Житомирської області реорганізовано шляхом приєднання до Житомирської районної державної адміністрації

Розпорядженням голови Житомирської районної державної адміністрації №159 від 25.02.2021 затверджено передавальний акт балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів, згідно якого всі зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації Житомирської області перед кредиторами, дебіторами, усі права та обов`язки, а також всі активи і пасиви шляхом реорганізації переходять до правонаступника - Управління праці та соціального захисту населення Житомирської РДА Житомирської області (т.3, а.с.29).

Розпорядженням голови РДА №392 від 25.06.2021 "Про зміни у структурі Житомирської районної державної адміністрації" перейменовано юридичну особу Управління праці та соціального захисту населення Житомирської РДА Житомирської області (10012, м.Житомир, вул.Бориса Тена, 16, код ЄДПОУ 20406164) на Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації (10012, м.Житомир, вул.Бориса Тена, 16, код ЄДПОУ 20406164) та затверджено Положення про управління соціального захисту населення Житомирської РДА .

Пунктом 4 Положення про управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області, яке затверджено розпорядженням голови Житомирської РДА від 25.06.2021 №392, визначено, що Управління соціального захисту населення Житомирської РДА є правонаступником десяти приєднаних управлінь районів, що ліквідовано: Брусилівський, Коростишівський, Любарський, Попільнянський, Пулинський, Радомишльський, Романівський, Хорошівський, Черняхівський, Чуднівський.

З огляду на вищевикладене, боржника - Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації у наказі Господарського суду №906/1011/18 від 12.06.2019 необхідно замінити на його правонаступника - Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації.

Керуючись статтями 234-235, 334 ГПК України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомиргаз збут" від 03.11.2021 №2-62 про заміну сторони виконавчого провадження у справі №906/1011/18 про заміну сторони виконавчого провадження задовольнити.

2. Замінити у наказі від 12.06.2019, виданому на підставі постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 22.05.2019 у справі №906/1011/18, боржника - Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації Житомирської області (вул.Путіліна, 47, смт. Романів, Романівський район Житомирська область, код ЄДРПОУ 03192738) на Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (вул.Бориса Тена, 16, м.Житомир, 10012, код ЄДРПОУ 20406164).

Ухвала набрала законної сили 30.11.2021 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому ст. ст. 254, 255 ГПК України.

Суддя Соловей Л.А.

Друк:

1 - у справу;

2- заявнику (рек.);

3- Управління праці та соціального захисту населення Романівської районної державної адміністрації (рек.з повід.);

4- Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (вул.Б.Тена, 16, м.Житомир) (рек. з повід.);

5- третій особі (рек.),

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення01.12.2021
Оприлюднено02.12.2021
Номер документу101515312
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/1011/18

Ухвала від 01.12.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Соловей Л.А.

Ухвала від 15.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Соловей Л.А.

Ухвала від 05.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Соловей Л.А.

Ухвала від 18.10.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Кравець С.Г.

Постанова від 22.05.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 10.04.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 28.03.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Рішення від 19.02.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Терлецька-Байдюк Н.Я.

Ухвала від 21.01.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Терлецька-Байдюк Н.Я.

Ухвала від 10.01.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Терлецька-Байдюк Н.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні