ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 1.380.2019.005251
У Х В А Л А
про залишення без руху заяви про перегляд
судового рішення за нововиявленими обставинами
03 грудня 2021 року
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Лунь З.І. розглянула заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в адміністративній справі за позовом Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, Київської обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Київській області про встановлення наявності у відповідачів компетенції, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
встановив:
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12.10.2020, залишеного без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06.05.2021, адміністративний позов Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу (місцезнаходження: 79054, м.Львів, вул.Кульчицької, 1/94) до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (місцезнаходження: 08114, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Гореничі, вул.Соборна, 204), Київської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: 01196, м.Київ, пл.Лесі Українки, 1), Головного управління Держгеокадастру у Київській області(місцезнаходження: 03115, м.Київ, вул.Серпова, 3/14) про встановлення наявності у відповідачів компетенції, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20.08.2019 №9/29 про відмову надати дозвіл Представництву Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу на розробку проекту землеустрою. Зобов`язано Гореницьку сільську раду Києво-Святошинського району Київської області надати Представництву Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу дозвіл на виготовлення і замовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у селі Гнатівка, Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення за власний кошт Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу орієнтовною площею згідно з наданими Представництвом Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу планом. У задоволенні позовних вимог до Київської обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Київській області - відмовлено.
Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області подала заяву про перегляд рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12.10.2020 у справі №1.380.2019.005251 за нововиявленими обставинами, відповідно до якої просить суд задовольнити цю заяву шляхом скасування рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12.10.2020 у справі №1.380.2019.005251 та ухвалити нове рішення, яким відмовити повністю у задоволенні позовних вимог Позивача до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області по справі №1.380.2019.005251.
Відповідно до ст. 361 КАС судове рішення, яким закінчено розгляд справи і яке набрало законної сили, може бути переглянуто за нововиявленими або виключними обставинами (частина перша) підставами для перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами є: істотні для справи обставини, що не були встановлені судом та не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи; встановлення вироком суду або ухвалою про закриття кримінального провадження та звільнення особи від кримінальної відповідальності, що набрали законної сили, завідомо неправдивих показань свідка, завідомо неправильного висновку експерта, завідомо неправильного перекладу, фальшивості письмових, речових чи електронних доказів, що потягли за собою ухвалення незаконного рішення у цій справі; скасування судового рішення, яке стало підставою для ухвалення судового рішення, яке підлягає перегляду (пункти 1-3 частини другої); при перегляді судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами суд не може виходити за межі тих вимог, які були предметом розгляду при ухваленні судового рішення, яке переглядається, розглядати інші вимоги або інші підстави позову.
Форма та зміст заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами визначені статтею 364 КАС України, відповідно до якої: нововиявлені або виключні обставини, якими обґрунтовується вимога про перегляд судового рішення, дата їх відкриття або встановлення (пункт 5); посилання на докази, що підтверджують наявність нововиявлених або виключних обставин (пункт 6).
Частиною 3 ст. 364 КАС України визначено, що до заяви додаються: докази, що підтверджують наявність нововиявлених або виключних обставин (пункт 3); у разі пропуску строку на подання заяви - клопотання про його поновлення (пункт 4).
Як видно зі змісту заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявник вважає нововиявленою обставиною підписання (прийняття) після ухвалення рішення Львівським окружним адмінстративним судом від 12.10.2020 наказу ГУ Держгеокадастру у Київській області від 19.05.2021 №10-2217/15-21-сг, який прямо і безпосередньо підтверджує повноваження ГУ Держеокадастру у Київській області щодо розпорядження спірною ділянкою (як ділянкою державної власності). Заявник зазначає, що про цей наказ йому стало відомо 19.11.2021 у зв`язку із доповідною запискою в.о. начальника Відділу земельних відносин, комунальної власності та екології Білгородської сільської ради. Водночас з матеріалів заяви не є можливим встановити дату, коли заявник міг довідатися про прийняття означеного наказу. Зважаючи на те, що наказ ГУ Держеокадастру у Київській області був підписаний 19.05.2021, а до суду із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами заявник звернувся 01.12.2021, то очевидним є пропуск строку на звернення із такою заявою, який передбачений п.1 ч.1 ст.363 КАС України. При цьому, усупереч п. 4 ч.3 ст.364 КАС України заявник не подав до суду клопотання про поновлення строку звернення із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами рішення суду.
Відповідно до п.2 ч.3 ст.364 КАС України до заяви додається документ про сплату судового збору.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір ставка судового збору за подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами становить 150 % ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Враховуючи, що ставка, яка підлягала сплаті при поданні позовної заяви становить 1921,00 грн., то ставка збору за подану заяву складає 2881,50 грн.
При цьому суд наголошує, що заявник повинен подати до суду докази сплати судового збору за подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в розмірі 2881,50грн. за наступними реквізитами: отримувач коштів: УДКСУ у Залізничному районі м.Львова; код отримувача: 38008294; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО): 899998; рахунок отримувача: UA128999980313101206084013951, код класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Львівський окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ (суду, де розглядається справа.
Слід зазначити, що відомості про платіжні реквізити для перерахування судового збору за подання адміністративного позову до Львівського окружного адміністративного суду можна довідатися, зокрема, на офіційному сайті суду (http://adm.lv.court.gov.ua) в розділі Судовий збір, а також автоматично розрахувати та сформувати квитанцію для сплати судового збору.
Відповідно до ч.3 ст. 366 КАС України до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 364 цього Кодексу, застосовуються правила статті 169 цього Кодексу.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для залишення заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами без руху.
Для усунення недоліків заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами позивачеві потрібно подати до суду заяву на усунення недоліків із зазначенням дати та номера справи, до якої долучити:
клопотання про поновлення строку для подання заяви за нововиявленими обставинами; докази сплати судового збору.
Недоліки заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявнику слід усунути протягом п`яти днів з дня наступного за днем отримання ухвали про залишення заяви без руху.
Керуючись ст.ст. 169, 366 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
заяву Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами залишити без руху.
Позивачу встановити п`ятиденний строк для усунення недоліків, зазначених у мотивувальній частині ухвали, з дати отримання копії ухвали.
Роз`яснити заявнику, що в разі не усунення недоліків, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не оскаржується.
Суддя Лунь З.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2021 |
Оприлюднено | 08.12.2021 |
Номер документу | 101642121 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лунь Зоряна Іванівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні