14/1461
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський,3/65
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "02" жовтня 2007 р. Справа № 14/1461
Господарський суд Житомирської області у складі:
Судді Костриці О.О.
при секретарі Шеремет В.А.
за участю представників сторін
від позивача не з'явився
від відповідача не з'явився
від третьої особи Слободяник В.В. дов. від 10.09.2007р. представник прокуратури Огородник Ю.М. посв. № 44 від 24.04.2003р.
Розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом Прокурора Черняхівського району в інтересах держави в особі Черняхівської районної ради (смт.Черняхів)
до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Ксаверівський" (с. Ксаверівка, Черняхівський район)
За участю третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Контрольно-ревізійний відділ у Черняхівському районі.
про стягнення 6127,00 грн.
Прокурором пред'явлена вимога в інтересах держави про стягненняз відповідача на користь позивача кошти в сумі 6127,00 грн., що були використані не за цільовим призначенням.
Позивач свого представника в засідання суду 02.10.2007р. не направив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений своєчасно та належним чином.
Представник прокуратури в засіданні суду подав заяву про уточнення позовних вимог, в якій просить стягнути з відповідача на користь місцевого бюджету в особі Черняхівської районної ради 6127,00 грн., що були використані не за цільовим призначенням.
Відповідач заперечень на позовну заяву не подав, свого представника в засідання суду не направив, хоча про час та місце розгляду справи був належним чином повідомлений.
Повісткою суду від 27.08.2007р. до участі у справі було залучено в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Контрольно-ревізійний відділ у Черняхівському районі.
В судовому засіданні представник третьої особи надав суду усні пояснення з приводу заявлених прокурором вимог.
Заслухавши представника третьої особи та прокуратури, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Наказом № 10 від 09.04.2004р. (а.с. 35) при управлінні сільського господарства і продовольства Черняхівської районної державної адміністрації було створено комісію з питань отримання сільськогосподарськими підприємствами району фінансової допомоги.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач 02.08.2004р. подав Комісії з питань отримання сільськогосподарськими підприємствами району фінансової допомоги заяву (а.с. 28), в якій просив надати фінансову допомогу в сумі 10000,00 грн. з метою використання на поліпшення родючості грунтів.
Згідно рішення Черняхівської районної ради 13 сесії 24 скликання від 05.08.2004р. "Про хід виконання рішення ХІХ сесії районної ради ХХІІІ скликання від 25.01.2002р. "Про Програму земельної реформи в Черняхівському районі Житомирської області на 2001-2005 роки" (а.с. 7) та протоколу № 6 від 02.08.2004р. засідання комісії з питань отримання фінансової допомоги (а.с. 38,39) було виділено Сільськогосподарському виробничому кооперативу "Ксаверівський" із районного бюджету через управління сільського господарства і продовольства Черняхівської районної державної адміністрації фінансову підтримку на підвищення родючості грунтів в сумі 10000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 2 від 29.09.2004р. (а.с. 40).
Проте, проведеною Контрольно-ревізійним відділом у Черняхівському районі перевіркою дотримання вимог законодавства у процесі використання бюджетних коштів спрямованих на докорінне поліпшення земель в СВК "Ксаверівський", було встановлено використання відповідачем бюджетних коштів в сумі 6127,00 грн., виділених на поліпшення родючості грунтів, всупереч їх цільовому призначенню, а саме на придбання паливно-мастильних матеріалів для виробничих потреб господарства.
Зазначене також підтверджується актом ревізії дотримання вимог законодавства у процесі використання бюджетних коштів спрямованих на докорінне поліпшення земель в СВК "Ксаверівський" від 08.02.2006р. за № 22-25/006 (а.с. 4-6) та розрахунком розміру бюджетних коштів, використаних всупереч їх цільовому призначенню (а.с.10), які були підписані уповноваженим представником відповідача без зауважень.
Своїми протиправними діями відповідач порушив інтереси місцевої територіальної громади, оскільки внаслідок нецільового використання коштів, позбавив можливості місцеві органи самоврядування направити кошти в сумі 6127,00 грн. на інші видатки місцевого бюджету.
Відповідач позов не оспорив.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені належними документальними доказами та такими, що підлягають задоволенню.
Отримані відповідачем, відповідно до рішення Черняхівської районної ради 13 сесії 24 скликання від 05.08.2004р. "Про хід виконання рішення ХІХ сесії районної ради ХХІІІ скликання від 25.01.2002р. "Про Програму земельної реформи в Черняхівському районі Житомирської області на 2001-2005 роки", кошти в сумі 6127,00 грн. підлягають стягненню до місцевого бюджету, у зв'язку з їх нецільовим використанням.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 55, 94, 157, 158--163, 167, 254, п.6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Ксаверівський", Черняхівський район, с. Ксаверівка, ідентифікаційний код 02137683 на користь місцевого бюджету в особі Черняхівської районної ради, смт. Черняхів, площа Рад, 1, ідентифікаційний код 22062444 - 6127,00 грн., використаних не за цільовим призначенням.
Згідно ст.ст. 185, 186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржувати постанову в апеляційному порядку повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом 10 днів з дня її проголошення, апеляційна скарга на постанову подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Дані заяви подаються до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАСУ, постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Костриця О.О.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2007 |
Оприлюднено | 16.10.2007 |
Номер документу | 1019734 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні