Ухвала
від 11.06.2010 по справі 2а-1490/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.6.2

Ухвала

Про закриття провадження у справi

11 червня 2010 року Справа № 2а-1490/10/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді

головуючого судді Чернявс ької Т.І.,

за участю

секретаря судового засіда ння Москаленко О.О.

та

представників сторін:

від позивача - головний державний под атковий інспектор юридичног о

відділу Борзенко Н.О. (до віреність від 22.02.2010 № 27/10)

від відповідача - не прибув

від третьої особи - головний спеціаліст -юрисконсульт відділу з пита нь

організації забезпечення процедури державної реєстра ції

суб' єктів підприємництва управління державної реєстр ації

та міського реєстру Луганс ької міської ради

Махортова Ю.В.

(довіреність від 13.01.2010 № 01/13-23/0/39-10)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку

справу за адміністративни м позовом

Ленінської міжрайонної де ржавної податкової інспекці ї у м. Луганську

до товариства з обмеженою в ідповідальністю «Бріз»

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідач а, -

управління державної реєс трації та міського реєстру Л уганської міської ради

про визнання недійсним зап ису про державну реєстрацію та припинення юридичної особ и,

ВСТАНОВИВ:

26 лютого 2010 року Ленінська мі жрайонна державна податкова інспекція у м. Луг анську звернулась до Лугансь кого окружного адміністрати вного суду з позовом, в якому, з урахуванням заяви про уточ нення позовних вимог від 11.06.2010 № 25004/10, просить визнати недійсни м запис від 29 листопада 2000 року № 25370169Ю0010868 про державну реєстра цію товариства з обмеженою в ідповідальністю «Бріз» та пр ипинити юридичну особу - това риство з обмеженою відповіда льністю «Бріз».

Ухвалою суду від 27 лютого 2010 р оку про відкриття провадженн я у справі № 2а-1490/10/1270 за ініціати вою суду для участі у справі у якості третьої особи, яка не з аявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні від повідача, залучено управлінн я державної реєстрації та мі ського реєстру Луганської мі ської ради.

Розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу та вислухавши пояснення представників поз ивача та третьої особи, суд пр ийшов до висновку, що провадж ення у справі в частині позов них вимог про визнання недій сним запису від 29 листопада 2000 року № 25370169Ю0010868 про державну реє страцію товариства з обмежен ою відповідальністю «Бріз» п ідлягає закриттю, оскільки д ані позовні вимоги не належи ть розглядати в порядку адмі ністративного судочинства, з огляду на таке.

Відповідно до пункту 1 части ни 1 статті 157 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни суд закриває провадження у справі, якщо справу не належ ить розглядати в порядку адм іністративного судочинства .

Пунктом 4 частини 1 статті 17 К одексу адміністративного су дочинства України встановле но, що компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненням суб' єк тів владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Статтею 104 цього Кодексу пер едбачено, що до адміністрати вного суду має право звернут ися з адміністративним позов ом особа, яка вважає, що поруше но її права, свободи чи інтере си у сфері публічно-правових відносин. Суб' єкт владних п овноважень має право звернут ися до адміністративного суд у у випадках, встановлених за коном.

Частина 2 статті 19 Конститу ції України встановлює, що ор гани державної влади та орга ни місцевого самоврядування , їх посадові особи зобов' яз ані діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України.

Випадки, коли податковий ор ган вправі звернутися до суд у з адміністративним позовом , встановлені, зокрема, статям и 10, 11 і 111 Закону України від 04 гру дня 1990 року № 509-XII «Про державну п одаткову службу в Україні». В інших, не передбачених закон ом випадках, підстави для пор ушення судового провадження у справі по спору з приводу ре алізації податковим органом компетенції, ініційованому цим органом, відсутні.

Так, згідно з пунктом 17 статт і 11 Закону України від 04 грудня 1990 року № 509-XII «Про державну пода ткову службу в Україні» орга ни державної податкової служ би у випадках, в межах компет енції та у порядку, встановле них законами України, мають п раво звертатися у передбачен их законом випадках до судов их органів із заявою (позовно ю заявою) про скасування держ авної реєстрації суб'єкта пі дприємницької діяльності. Це повноваження з врахуванням норм Закону України від 15 трав ня 2003 року № 755-IV «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб - підприємців», я кий є спеціальним законом з п итань державної реєстрації, припинення суб' єктів підпр иємницької діяльності, слід розуміти як повноваження на звернення до адміністративн ого суду з позовом про припин ення юридичної особи чи підп риємницької діяльності фізи чної особи - підприємця.

Відповідно до частини 1 стат ті 33 Закону України від 15 травн я 2003 року № 755-IV «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців» юр идична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язкі в іншим юридичним особам - пра вонаступникам у результаті з лиття, приєднання, поділу, пер етворення (реорганізації) аб о в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновн иками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ним и органом, за судовим рішення м або за рішенням органу держ авної влади, прийнятим у випа дках, передбачених законом.

Частиною 2 статті 38 Закону Ук раїни від 15 травня 2003 року № 755-IV « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців» встановлено, що підставами для постановлен ня судового рішення щодо при пинення юридичної особи, що н е пов'язано з банкрутством юр идичної особи, зокрема є: визн ання недійсним запису про пр оведення державної реєстрац ії через порушення закону, до пущені при створенні юридичн ої особи, які не можна усунути ; провадження нею діяльності , що суперечить установчим до кументам, або такої, що заборо нена законом; невідповідніст ь мінімального розміру стату тного фонду юридичної особи вимогам закону; неподання пр отягом року органам державно ї податкової служби податков их декларацій, документів фі нансової звітності відповід но до закону; наявність в Єдин ому державному реєстрі запис у про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезн аходженням.

Обставини, які згідно вказа ної норми є підставами для пр ипинення юридичної особи, пі длягають встановленню в судо вому процесі як підстава для прийняття відповідного судо вого рішення та не є предмето м самостійних позовних вимог (дана правова позиція виклад ена Вищим адміністративним с удом України в ухвалі від 21 сі чня 2010 року К-13882/07 за результатами розгляду касац ійної скарги Антрацитівсько ї об' єднаної державної пода ткової інспекції Луганської області на ухвалу Донецьког о апеляційного адміністрати вного суду від 31 травня 2007 року та постанову господарського суду Луганської області від 12 березня 2007 року у справі № 9/70 пн -ад за позовом Антрацитівськ ої об' єднаної державної под аткової інспекції Лугансько ї області до приватного підп риємства «Корал» про визнанн я недійсним запису про держа вну реєстрацію та припинення юридичної особи та в ухвалі в ід 01 квітня 2010 року № К-20676/07 за резу льтатами розгляду касаційно ї скарги державної податково ї інспекції у Генічеському р айоні Херсонської області на постанову Одеського апеляці йного адміністративного суд у від 11 вересня 2007 року у справі № 2-а-11/2007-(22а-1011/07) за позовом Прокур ора Генічеського району Херс онської області в інтересах держави в особі Державної по даткової інспекції у Генічес ькому районі Херсонської обл асті про визнання недійсними свідоцтва платника податку на додану вартість та первин них документів бухгалтерськ ого та податкового обліку МП П «Меліса», визнання недійсн им запису про проведення дер жавної реєстрації змін до ус тановчих документів, припине ння державної реєстрації МПП «Меліса» та зобов' язання в иконати певні дії).

Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що ві дповідно до вимог пункту 1 час тини 1 статті 157 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни провадження у справі в ч астині позовних вимог про ви знання недійсним запису від 29 листопада 2000 року № 25370169Ю0010868 про державну реєстрацію товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Бріз» слід закрити.

Керуючись пунктом 1 частини 1 статті 157, статтями 158, 160, 165 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд

УХВАЛИВ:

Закрити провадження у спра ві № 2а-1490/10/1270 за адміністративни м позовом Ленінської міжрайо нної державної податкової ін спекції у м. Луганську до това риства з обмеженою відповіда льністю «Бріз», третя особа, я ка не заявляє самостійних ви мог на предмет спору на сторо ні відповідача, - управлінн я державної реєстрації та мі ського реєстру Луганської мі ської ради, в частині позовни х вимог про визнання недійсн им запису від 29 листопада 2000 ро ку № 25370169Ю0010868 про державну реєст рацію товариства з обмеженою відповідальністю «Бріз», у з в' язку з тим, що дані позовні вимоги не належить розгляда ти в порядку адміністративно го судочинства.

Ухвала набирає законної си ли після закінчення строку п одання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву н е було подано у встановлений КАС України строк. Якщо було п одано заяву про апеляційне о скарження, але апеляційна ск арга не була подана у встанов лений КАС України строк, ухва ла набирає законної сили піс ля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної ск арги ухвала, якщо її не скасов ано, набирає законної сили пі сля закінчення апеляційного розгляду справи.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до До нецького апеляційного адмін істративного суду.

Про апеляційне оскарження спочатку подається заява. Об ґрунтування мотивів оскарже ння і вимоги до суду апеляцій ної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до Донецького апеля ційного адміністративного с уду через Луганський окружни й адміністративний суд. Копі я апеляційної скарги одночас но надсилається особою, яка ї ї подає, до суду апеляційної і нстанції.

Заява про апеляційне оскар ження ухвали суду першої інс танції подається протягом п' яти днів з дня проголошення у хвали. Якщо ухвалу було поста новлено без виклику особи, як а її оскаржує, то строк поданн я заяви про апеляційне оскар ження обчислюється з дня отр имання нею копії ухвали. Апел яційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Чернявська Т.І.

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2010
Оприлюднено05.08.2010
Номер документу10201374
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1490/10/1270

Ухвала від 09.07.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 09.07.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 01.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 02.09.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 11.06.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Чернявська Т.І.

Постанова від 11.06.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Чернявська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні