Ухвала
від 29.12.2021 по справі 335/8045/19
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/8045/19 1-кс/335/6673/2021

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2021 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду у м. Запоріжжі клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернулася до слідчого судді з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, в обгрунтування якого зазначила наступне.

В ході досудового розслідування встановлено, що у У період з 2014 року по 2018 рік невстановлені службові особи ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», діючи умисно, з корисливих мотивів, за попередньою змовою з невстановленими службовими особами ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» та іншими невстановленими особами, вчиняють системне розкрадання коштів ВП «ЗАЕС», шляхом укладання договорів на організацію лікувально-профілактичного харчуванням персоналу ВП «Запорізька АЕС», в результаті чого завдали збитків, що в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.

Так, встановлено, що на підставі наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» проводило перевірку правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП «ЗАЕС» за період з 01.01.2016 по 30.06.2017.

За наслідками проведеної перевірки ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» 13.10.2017 складено відповідний акт. На підставі вказаного акту ВП «ЗАЕС» 15.11.2017 видано наказ № 953 «Про результати перевірки формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування у ВП «ЗАЕС».

Так, згідно з актом встановлено, що організація ЛПХ у ВП «ЗАЕС» забезпечується комерційними структурами на підставі договорів, укладених за результатами відкритих торгів. У період з 01.01.2014 по 30.06.2018 послуги з ЛПХ надавало ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС». Планова вартість послуги з організації ЛПХ (продукти харчування та інші витрати) розраховувалися відповідно до зазначеної замовником у технічних вимогах інформації про необхідність забезпечення харчування добової кількості працівників, а саме: 4349 осіб. Незважаючи на те, що фактична щодобова середня відвідуваність атестованих з особливо шкідливими умовами працівників у ВП «ЗАЕС» становить 3298 осіб у грошовому вимірі договори на організацію ЛПХ виконані в повному обсязі. Таким чином, ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» у середньому надав ЛПХ розрахунково на 1051 особу менше, ніж планувалося ВП «ЗАЕС» до закупівлі цієї послуги з відповідним формуванням витрат виконавця на їх здійснення.

Внаслідок того, що ВП «ЗАЕС» замовляло послуги з організації ЛПХ без врахування фактичної щодобової середньої відвідуваності атестованих з особливо шкідливими умовами працівників, підприємство сплачувало грошові кошти ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» за послуги з організації ЛПХ, які фактично не надавалися. Зазначені обставини призвели до того, що ВП «ЗАЕС» завдано збитків.

Крім того, посадовими особами ВП «ЗАЕС» з безпідставних причин відшкодовувалася вартість комунальних послуг, які поставлялися на об`єкти харчування (столові, буфети ВП «ЗАЕС»), якими користувалися ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» під час надання ЛПХ.

Актом перевірки було встановлено, що згідно розрахунку- обґрунтування потреби у воді ВП «ЗАЕС» витрати води на приготування їжі у столових і буфетах, витрати води на посудомийні машини, витрати води на холодильні камери, витрати води на миття кухонної посуди за 1 півріччя 2017 року складає 705106, 69 грн. без ПДВ, але жодних договорів між ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» на ВП «ЗАЕС» щодо часткової або повної компенсації наданих комунальних послуг посадовими особами ВП «ЗАЕС» не було укладено.

Окрім цього актом перевірки ВП «ЗАЕС» встановлена відсутність амортизаційних відрахувань по об`єктам громадського харчування, де надавалося ЛПХ. Перевіркою встановлена сума амортизаційних відрахувань у розмірі 78200грн. Натомість сума амортизаційних відрахувань з 01.01.2016 по 30.06.2017, внаслідок протиправної бездіяльності посадових осіб ВП «ЗАЕС» не сплачувалася ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС». Витрати по амортизації в порушення Методики з планування і віднесення витрат при формуванні собівартості виробництва продукції по НАЕК «Енергоатом» були віднесені по рахунку «Амортизація основних засобів» замість «Лікувально-профілактичне та інше спецхарчування». Крім того, під час огляді закладів громадського харчування встановлено, що буфет № 4 (машзал) не працював з 04.04.2017 по 02.07.2017. У буфеті № 4, який входить до складу інвентарного № 85, проводився поточний ремонт силами УБ ВП «ЗАЕС». Витрати з поточного ремонту буфету № 4 в порушення Методики з планування і віднесення витрат при формуванні собівартості виробництва продукції по НАЕК «Енергоатом» були віднесені до статті «Витрати на ремонт (поліпшення) основних засобів господарським способом», замість «Лікувально-профілактичне та інше спецхарчування». Таким чином, відповідальними особами ВП «ЗАЕС» витрати на поточний ремонт не були враховані у виробничій собівартості витрат , пов`язаних з організацією ЛПХ та не були віднесені на відповідну статтю.

Перевіркою встановлено, що сума витрат пов`язаних з ремонтом, які не враховані у виробничій собівартості ЛПХ у 1 півріччі 2017 року складає 63900 грн. Загальна сума збитків, внаслідок неврахованих ВП «ЗАЕС» витрат у 1 півріччі 2017 року (вода, амортизація, ремонт) становить 834100 грн. (без ПДВ).

Таким чином, ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», яке надає послуги на об`єктах ВП «ЗАЕС», не сплачує жодних грошових коштів за комунальні послуги, амортизацію та поточний ремонт об`єктів громадського харчування.

В тому числі, актом перевірки ВП «ЗАЕС» було встановлено факт того, що ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» окрім надання послуг ЛПХ також діє як заклад громадського харчування та роздрібної торгівлі поза межами організації ЛПХ. Відповідно до умов укладених договорів передбачена дислокація підприємств громадського харчування Виконавця на об`єктах ВП «ЗАЕС», на робочих місцях яких не встановлені особливо шкідливі умови праці. Тому, діяльність ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» на території ВП «ЗАЕС» здійснюється за двома напрямками: організація ЛПХ та реалізація на сторону (розрахунки в готівковій та безготівковій формі з працівниками). При цьому умовами договору не передбачено надання Виконавцем при складенні актів здачі-приймання послуг інформації про витрати, понесені у зв`язку з реалізацією продукції, за напрямками.

Актом ВП «ЗАЕС» встановлено, що відповідно до п. 10.3 укладеного договору між ВП «ЗАЕС» та ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» формуванні відпускних цін на гарячі обіди, сніданки ЛПХ, спецмолоко та харчування по кошторисах здійснюється за закупівельними цінами без врахування витрат Виконавця. Тобто реалізація продукції їдалень працівниками ВП «ЗАЕС» відбувається лише за вартістю використання для приготування продуктів, а вартість приготування їжі, реалізованої працівникам за кошти, повністю покривається за рахунок ВП «ЗАЕС».

Таким чином, покриваючи за рахунок ВП «ЗАЕС» частину витрат з організації громадського харчування працівників, які не працюють в особливо шкідливих умовах, ВП «ЗАЕС» необґрунтовано завищує витрати на організацію ЛПХ, включаючи витрати на здешевлення харчування працівників, для посад яких ЛПХ не передбачено.

Крім того, актом ВП «ЗАЕС» зафіксовано факт проведення оглядів закладів харчування. За результатами проведених оглядів встановлено, що ЛПХ фактично не надається у наступних закладах харчування: їдальня № 6 з буфетом, їдальня № 11 в частині буфета, кулінарії, обіднього залу 3 поверху (фактично обідній зал № 3 поверху 2) та буфет № 29 (приміщення ТЦ ВП ЗАЕС"); їдальня № 18 в частині: центральний буфет і кулінарія. Перевіркою встановлено, що згідно журналу реєстрації отоварених талонів, талони ЛПХ по їдальні № 6 до бухгалтерії ВП «ЗАЕС» не поверталися. Також встановлено, що в їдальнях УВТК, НТЦ у касира ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» наявні талони ЛПХ, проте робочі місця у цих підрозділах не атестовані.

Отже, за рахунок коштів ВП «ЗАЕС» здійснюється відшкодування витрат ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» з приготування ЛПХ за умови, що фактично у вказаних закладах громадського харчування відсутню ЛПХ.

Враховуючи вище викладене, посадові особи ВП «ЗАЕС» безпідставно внесли до технічних вимог в подальшому до договору про надання послуг з організації ЛПХ персоналу ВП «ЗАЕС» перелік об`єктів громадського харчування, у яких фактично ЛПХ не надається, та надається при умові не атестації робочих місць у підрозділах ВП «ЗАЕС», де ці заклади громадського харчування функціонують, чим завищено вартість послуг за договором із ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» та вартість ЛПХ у складі виробничої собівартості електро та теплоенергії. При цьому фактичні витрати ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» на виготовлення продуктів харчування без жодних законних на те підстав відшкодовуються за рахунок ВП «ЗАЕС» та останні несуть збитки у вигляді витрат на виготовлення вказаних продуктів харчування.

В ході досудового розслідування виконано наступне:

Проведено судову економічну експертизу для документального підтвердження стану розрахунково-платіжної дисципліни, достовірності відображення в обліку господарських операцій та виконання господарських договорів за 2015-2017 роки, за результатами якої по договору від 04.02.2015 підтверджено розрахунки на суму 49069119, 23грн., від 19.02.2016 64996932, 10 грн. та від 01.02.2017 76122115, 45грн., але експерту документально об`єктивно не надалося можливим підтвердити або спростувати дані, що фактична відвідуваність атестованих з особливо шкідливими умовами праці працівників становить 3298 осіб на добу.

За результатами отриманої судової економічної експертизи у зв`язку з тим, що судовим експертом вказано на, не надання йому для дослідження певного переліку документів, було складено клопотання про тимчасовий доступ до документів ВП «ЗАЕС» та отримано ухвалу слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, які було вилучено під час проведення тимчасового доступу до документів та долучено до матеріалів кримінального провадження.

Допитано в якості свідків працівників ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , які під час допитів пояснили процедуру отримання талонів на харчування, їх використання, оприбуткування, та списання та інші обставини, щодо ЛПХ.

Здійснено тимчасовий доступ до документів ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», які долучено до матеріалів кримінального провадження.

Здійснено тимчасовий доступ до документів ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», які долучено до матеріалів кримінального провадження.

Отримано відповідно до запиту акт ревізії Держаудитслужби України щодо ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.10.2018 № 05-21/5, за період з 01.03.2016 по 30.06.2018, який долучено до матеріалів кримінального провадження. В акті ревізії встановлено відсутність порушень в частині дослідженої тендерної документації під час подання пропозиції ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», натомість виявлено порушення в частині поданої документації іншим учасником ПП «Южноукраїнський комбінат харчування», але ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» процедуру торгів не відмінено, а визнано переможцем ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», тобто порушено вимоги абзацу 3 частини 5 статті 28 та абзацу 6 частини 1 статті 31 Закону № 922. Інші питання організації харчування під час ревізії не перевірялися.

Здійснено тимчасовий доступ до документів ГУ ДФС в Запорізькій області про звітність ВП «ЗАЕС «ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», кількість працівників, зареєстрованих податкових накладених, щодо співпраці вказаних підприємств, кількість та наявність банківських рахунків, проведених камеральних чи іншого виду перевірок.

Здійснено тимчасовий доступ до документів центрів надання адміністративних послуг, у яких вилучено реєстраційні справи ВП «ЗАЕС «ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС».

Здійснено тимчасовий доступ до документів щодо руху коштів ВП «ЗАЕС «ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» для підтвердження розрахунків між підприємствами.

Допитано працівників ДП «НАЕК «Енергоатом» в якості свідків осіб, які проводили перевірку правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП «Запорізька АЕС» від 13.10.2017, яка була проведена, за період часу 01.01.2016 по 30.06.2017.

Отримано у ДП «НАЕК «Енергоатом» матеріали щодо проведення службового розслідування щодо правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП «Запорізька АЕС» за період 2016-2018 роки, встановлення порушення та відповідальних осіб, в тому числі провести взаєморозрахунки з ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», під час яких встановити фактичну кількість осіб, які отримували ЛПХ та порівняти з колективним договором та його додатками з переліком осіб, які підлягають ЛПХ, переліком посад і професій працівників, зайнятих на роботах в особливо шкідливих і шкідливих умовах праці, яким встановлені пільги і компенсацію по результатам атестації робочих місць за умовами праці, які складаються з УОНиОТ та є додатком до колективного договору.

Отримано інформацію ГУ ДПС в Запорізькій області щодо ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» ЄДРПОУ 31441039 та ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» ЄДРПОУ 19355964, за період часу з 01.01.2016 до 30.06.2017, а саме: витягу з Єдиного реєстру податкових накладних; зареєстрованих податкових накладних; декларацій з податку на додану вартість; декларацій з податку на прибуток підприємств; актів перевірок, проведених у діяльності; документів, що містять інформацію про всі відкриті та закриті розрахункові рахунки в банківських установах.

Отримано від ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» копії заперечень, висновків на заперечення, відповіді на заперечення ВП «ЗАЕС» з усіма додатками та інформацією до Акту перевірки правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП «Запорізька АЕС» від 13.10.2017, яка була проведена, за період часу 01.01.2016 по 30.06.2017, відповідно до наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 04.09.2017 № 707 «Про проведення перевірки правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП «ЗАЕС» робочою групою у складі ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 . Вказані документи необхідні для проведення допитів працівників ДП «НАЕК «Енергоатом», які проводили згадану перевірку.

Здійснено аналіз інформації наданої ГУ ДПС в Запорізькій області з Єдиного реєстру податкових накладених реєстру відомостей щодо податкових накладених та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізовує державну податкову та митну політику щодо ВП «ЗАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», за період з 01.01.2016 до 30.06.2017.

Відповідно до проведеного аналізу податкової інформації встановлено, що основними постачальниками продукції для ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» є ТОВ «ТМ «Славутич», ТОВ «ВМ «Дніпро», СТОВ «Благовіщенка».

Отримано інформацію від ГУ ДПС в Запорізькій області щодо вказаних ТОВ «ТМ «Славутич», ТОВ «ВМ «Дніпро», СТОВ «Благовіщенка», а саме: витяги з електронного Єдиного реєстру податкових накладних з бази ІС «Архів електронної звітності» щодо отриманих та виданих податкових накладних, вивантажених з ІТС «Податковий блок» податкову звітність платників; документів, що містять інформацію про всі відкриті та закриті розрахункові рахунки в банківських установах.

Отримано інформацію від АТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТ КБ «Приватбанк», АТ «Укргазбанк» про рух коштів по рахункам контрагентів ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС», а саме: ТОВ «ТМ «Славутич», ТОВ «ВМ «Дніпро», СТОВ «Благовіщенка».

Призначено судову економічну експертизу до проведення якої залучено експертів Запорізького відділення ДНІЕСЕ (15.03.2021), яка наразі триває.

У кримінальному провадженні про підозру жодній особі не повідомлялося.

Строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, який було продовжено ухвалою слідчого судді, спливає 08.01.2022 року, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку, не є можливим, оскільки необхідно провести ряд слідчих (розшукових) дій, а саме: отримати висновок судової економічної експертизи для встановлення суми збитків завданих ВП «Запорізька АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом» внаслідок виконання договорів №75/21-15 від 26.01.2016, №75/08-16 від 25.01.2016, № 75/06-17 від 26.01.2017, укладених з ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС». В тому числі, за наявності доказів скласти та погодити повідомлення про підозру фігурантам кримінального провадження; виконати вимоги ст. 290 КПК України; скласти та вручити обвинувальний акт та виконати інші слідчі (розшукові) дії, в яких виникне необхідність для прийняття остаточного рішення у кримінальному провадженні.

У зв`язку з викладеним слідчий звернулася до слідчого судді із вказаним клопотанням, у якому просить продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018080000000391 на дванадцять місяців.

Слідчий підтримала подане клопотання, надавши відповідну письмову заяву.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання слідчого проведено без фіксації судового процесу.

Перевіривши матеріали клопотання та дослідивши надані докази, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст.2КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Згідно з ч. 1 ст.28КПК України під час кримінального провадження кожна процесуальна дія або процесуальне рішення повинні бути виконані або прийняті в розумні строки.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить: дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо нетяжкого злочину; вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч. 4 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави24цього Кодексу.При цьомузагальний строкдосудового розслідуванняне можеперевищувати: 1)одного місяцяз дняповідомлення особіпро підозруу вчиненнікримінального проступкуу випадках,передбачених пунктами1і 2частини третьоїцієї статті; 2)шести місяцівіз дняповідомлення особіпро підозруу вчиненнінетяжкого злочину; 3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч. 1 ст. 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений у частині другій статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути продовжений неодноразово слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу.

Як передбачено ч. 1 ст. 295-1 КПК України, у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

Враховуючи, що матеріалами клопотання підтверджується вагомість наявних доказів про те, що завершення досудового розслідування до 08.01.2022 року об`єктивно є неможливим, оскільки на теперішній час органу досудового розслідування необхідно провести слідчі (розшукові) дії, направлені на встановлення осіб причетних до вчинення даного кримінального правопорушення, з урахуванням обсягу слідчих дій, які необхідно провести, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, та вважає за необхідне продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018080000000391 на дванадцять місяців до 08.01.2023 року.

Керуючись ст.ст. 294, 295-1, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого про продовження строку досудового розслідування задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, на дванадцять місяців строком до 08.01.2023 року включно.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.12.2021
Оприлюднено03.02.2023
Номер документу102317308
СудочинствоКримінальне
Сутьпродовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —335/8045/19

Ухвала від 04.03.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 29.12.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 05.07.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 18.01.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 03.03.2020

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні