Ухвала
від 11.02.2021 по справі 335/8045/19
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Справа № 335/8045/19 1-кс/335/537/2021

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2021 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором відділу Запорізької обласної прокуратури ОСОБА_4 , звернулася до суду з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ у кримінальному провадженні № 12018080000000391 до копій документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .

Своє клопотання слідчий обґрунтовує тим, що у період з 2015 року по 2017 рік невстановлені службові особи ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », діючи умисно, з корисливих мотивів, за попередньою змовою з невстановленими службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 та іншими невстановленими особами, вчиняють системне розкрадання бюджетних коштів, шляхом укладання договорів на організацію лікувально-профілактичного харчуванням персоналу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в результаті чого завдали збитків, що в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян.

З метою швидкого, повного та неупередженого розслідування у кримінальному провадженні, встановлення фактів вчиненого правопорушення, повного кола осіб, які задіяні у злочинній схемі по заволодінню коштів з використанням службового становища, підтвердження проведених розрахунків та подальшого спрямування грошових коштів, проведення подальших повторних судових експертиз для підтвердження завданих матеріальних збитків, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до копій документів, які знаходяться у володінні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , за період 2015-2017 роки, зокрема до:

- акту перевірки правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 13.10.2017 року, проведеної за період 01.01.2016 року по 30.06.2017 роки;

- тендерної документації, що складалася ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », , результати поданої документації та документація, яка стала підставою для укладення договорів саме з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по договорам за 2015-2017 роки за № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року; № 75/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року; № 75/21-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року;

- документації про посадові обов`язки матеріально відповідальних осіб їдалень, бухгалтерії ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які відповідають за співпрацю з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо отримання послуг з лікувально-профілактичного лікування;

- технічних вимог, які складалися перед укладенням договорів за 2015-2017 роки за № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року; № 75/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року; № 75/21-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року;

- положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівниками ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », зайнятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО.ФО.ПЛ.02-14, затвердженими генеральним директором 22.05.2014 року;

- СТП 01.63.019.1-2013 «Система стандартизації» і якості ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Управління документацією. Вимоги к построению, измолению условиями и содержанию производственных документов ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- «Перечня должностей и професий работников, занятых на работах в особо вредных и вредных условиях труда, для которых установлены льготы и компенсации по результатам атестации рабочих мест по условиях труда, утвержденными совмесными решениями администрации и профсоюзного комитета ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », которые составляет УОНиОТ и есть приложения к колективному договору»;

- документів, що стосуються атестації робочих місць з особливо шкідливими і шкідливими умовами праці, які свідчать про кількість працівників, які вони посади займають, який час на вказаних посадах працюють та інша інформація, яка може свідчити, що саме ці особи мають право на лікувально-профілактичне харчування;

- документів або інформації про витрати води на миття кухонної посуди, витрати води на приготування їжі у столових, буфетах, витрати води на ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; про продовольчого забезпечення персоналу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »: договори, акти виконаних робіт, виписки про оплату (платіжні доручення); про відшкодування вартості комунальних послуг, які поставлялися на об`єкти харчування (столові, буфети ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), якими користувалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » під час надання ЛПХ; про компенсацію наданих комунальних послуг посадовими особами ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; про роздрібну торгівлю поза межами організації ЛПХ: договори, акти виконаних робіт, платіжні документи (виписки банку та/або платіжні доручення); про амортизаційні відрахування по всіх наявних об`єктам громадського харчування ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; реалізацію на сторону (розрахунки в готівковій та безготівковій формі з працівниками) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для працівників ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (первинні бухгалтерські документи); про кількість витрачених коштів ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на продукти харчування для приготування продуктів та вартість приготування їжі, реалізованої працівникам за кошти, яка повністю покривається за рахунок ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а не за рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; про витрати на організацію харчування працівників, для посад яких ЛПХ не передбачено; проведені ремонтні роботи у всіх їдальнях, буфетах, кулінарії, обіднього залу, кулінарії, які проводилися за вказаний період: договори, акти виконаних робі, документи щодо оплати виконаних ремонтних робіт (первинні бухгалтерські документи).

Вищевказані документи самі по собі та у сукупності з іншими документами кримінального провадження, на думку слідчого, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, у зв`язку з чим органом досудового розслідування звернувся до суду з вказаним клопотанням.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримала у повному обсязі.

Представник ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 проти клопотання слідчого заперечував, посилаючись на його необґрунтованість частині надання вилучення оригіналів документів.

Вислухавши слідчого, представника особи, у володінні якої перебувають документи, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню з урахуванням наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Слідчим у судовому засіданні доведено, що відомості, що містяться в документах, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженню. Без дослідження зазначених відомостей неможливо об`єктивно, повно і всебічно провести досудове розслідування, а отримати їх в інший спосіб не вбачається можливим.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Разом з тим суд відмовляє в задоволенні клопотання в частині вилучення документів, які не можуть перебувати у володінні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Таким чином, у судовому засіданні встановлено підстави для часткового задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 160, 163, 164, 166 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, задовольнити частково.

Надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення (проведення виїмки) у ВП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , завірених належним чином копій наступних документів:

- акту перевірки правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 13.10.2017 року, яка була проведена, за період часу 01.01.2016 року по 30.06.2017 року, відповідно до наказу ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 04.09.2017 № 707 «Про проведення перевірки правильності формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування та продовольчого забезпечення персоналу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » робочою групою у складі ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , наказ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 04.09.2017 року № 707, копії матеріалів, які були зібрані під час проведення перевірки. Наказу від 15.11.2017 року № 953 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » «Про результати перевірки формування фактичних витрат з організації лікувально-профілактичного харчування у ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та документів, які складені після усунення виявлених порушень і недоліків;

- тендерної документації, що складалася ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », подавалася учасниками, результати поданої документації та документація, яка стала підставою для укладення договорів саме з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » по договорам за 2015-2017 роки за № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року; № 75/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року; № 75/21-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року;

- інструкцій про посадові обов`язки матеріально відповідальних осіб їдалень, бухгалтерії ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », які відповідають за співпрацю (складання, видача, збирання та інших дій) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо отримання послуг з лікувально-профілактичного лікування;

- технічних вимог, які складалися перед укладенням договорів за 2015-2017 роки за № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року; № 75/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року; № 75/21-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року;

- Положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівниками ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » занятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО.ФО.ПЛ.02-14, затвердженими генеральним директором 22.05.2014 року;

- СТП 01.63.019.1-2013 «Система стандартизації» і якості ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Управління документацією. Вимоги к построению, измолению условиями и содержанию производственных документов ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- документів про витрати води на миття кухонного посуду, витрати води на приготування їжі у столових, буфетах, витрати води на ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (первинні бухгалтерські документи;

- документів про відшкодування вартості комунальних послуг, які поставлялися на об`єкти харчування (столові, буфети ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), якими користувалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » під час надання ЛПХ та організації іншого харчування працівників ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (первинні бухгалтерські документи);

- документів про компенсацію наданих комунальних послуг ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (первинні бухгалтерські документи);

- документів про амортизаційні відрахування по всіх наявних об`єктах громадського харчування ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (первинні бухгалтерські документи);

- документів про кількість витрачених коштів ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на продукти харчування для приготування продуктів та вартість приготування їжі, реалізованої працівникам за кошти, яка повністю покривається за рахунок ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а не за рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (первинні бухгалтерські документи);

- документів про витрати на організацію харчування працівників, послуги яким надає ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », для посад яких ЛПХ не передбачено (первинні бухгалтерські документи);

- документів про проведені ремонтні роботи у всіх їдальнях, буфетах, кулінарії, обіднього залу ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », де послуги надає ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », які проводилися за вказаний період з 01.01.2015 року по 31.12.2017 року: договорів, актів виконаних робіт, документів щодо оплати виконаних ремонтних робіт (первинні бухгалтерські документи).

В іншій частині заявлених вимог клопотання відмовити.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів (в тому числі й електронних), слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуальногокодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення11.02.2021
Оприлюднено29.05.2024
Номер документу95153582
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —335/8045/19

Ухвала від 04.03.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 01.02.2022

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 29.12.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 05.08.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 05.07.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Калюжна В. В.

Ухвала від 11.02.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 11.02.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 11.02.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

Ухвала від 11.02.2021

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Макаров В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні