Рішення
від 13.01.2022 по справі 320/2311/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 січня 2022 року справа №320/2311/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О. розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" до Головного управління ДПС у Київській області та Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області про стягнення пені.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" з позовом до Головного управління ДПС у Київській області та Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області про стягнення з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" пені у розмірі 1151399,52 грн.

Позовні вимоги мотивовані несвоєчасним поверненням позивачеві суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що надає право на отримання пені на суму заборгованості бюджету на рівні 120 відсотків облікової ставки НБУ.

Так, позивач зазначає, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 у справі №320/5404/20 було визнано протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у Київській області щодо неподання до органу Державної казначейської служби України висновку із зазначенням суми податку на додану вартість в розмірі 20 846 270,95 (двадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч двісті сімдесят грн. 95 коп.) гривень, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОРЕСУРС» ; стягнуто з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОРЕСУРС» заборгованість бюджету із відшкодування податку на додану вартість в розмірі 20 846 270,95 (двадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч двісті сімдесят грн. 95 коп.) гривень та пеню в розмірі 23 366 319,20 (двадцять три мільйони триста шістдесят шість тисяч триста дев`ятнадцять гри. 20 коп.) гривень.

Оскільки у рамках адміністративної справи №320/5404/20 було заявлено до відшкодування пеню за період з 01.01.2011 по 19.06.2020, а також приймаючи до уваги те, що сума бюджетного відшкодування до теперішнього часу не повернута, у межах цієї справи позивач просить стягнути пеню за період з 20.06.2020 по 26.02.2021.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.04.2021 відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження; зупинено провадження у справі до набрання законної сили рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 в адміністративній справі №320/5404/20.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 01.07.2021 поновлено провадження у справі; відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Київській області про здійснення розгляду справи у відкритому судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 замінено відповідача у справі - Головне управління ДПС у Київській області ((юридична особа, ідентифікаційний код 43141377), на його правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області (відокремлений підрозділ ДПС України, ідентифікаційний код 44096797; місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул.Народного Ополчення, 5-а).

Цією ж ухвалою відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Київській області про здійснення розгляду справи за правилами загального позовного провадження; призначено судове засідання у справі на 20 липня 2021 року о 14:30 год.

20.07.2021 до суду від позивача надійшла заява про збільшення розміру позовних вимог, згідно якої позивач збільшив період нарахування пені до 30.06.2021 включно, та, відповідно, її розмір - до 1 638 688,16 грн. Вказана заява була прийнята судом до розгляду.

Головне управління ДПС у Київській області проти позову заперечувало та пояснило, що незважаючи на набрання законної сили рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 у справі №320/5404/20, контролюючим органом вживаються заходи щодо касаційного оскарження цього рішення.

Також відповідач стверджує про пропуск позивачем строку звернення до суду.

Усними ухвалами суду від 29.07.2021 було відмовлено у задоволенні клопотань представника Головного управління ДПС у Київській області про залишення позову без розгляду через пропуск строку звернення до суду, а також через підписання позовної заяви неуповноваженою особою.

Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області відзив на позов не надало, однак направило до суду клопотання щодо надіслання копії позовної заяви з додатками.

Однак, суд звертає увагу відповідача на те, що відповідно до пункту 12 частини дев`ятої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються:

- у разі розгляду справи за місцезнаходженням суб`єкта владних повноважень - повідомлення про наявні в суді матеріали, які підлягають врученню суб`єкту владних повноважень як стороні, та про можливість їх отримання лише безпосередньо у суді .

При цьому, виходячи з положень статей 25, 26, 27 Кодексу адміністративного судочинства України, під терміном "місцезнаходження" слід розуміти територію, на яку поширюється юрисдикція відповідного адміністративного суду.

Територіальна юрисдикція Київського окружного адміністративного суду, згідно Додатку № 1 до Указу Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі» , розповсюджується на територію Київської області.

За таких обставин, керуючись вищевказаною нормою (п.12 ч.9 ст.171 КАС України) та враховуючи, що справа розглядається за місцезнаходженням суб`єкта владних повноважень, в ухвалі суду про відкриття провадження у справі відповідачам було повідомлено про наявні в суді матеріали, які підлягають врученню суб`єкту владних повноважень як стороні, та про можливість їх отримання лише безпосередньо у суді .

Враховуючи вказане, клопотання відповідача про направлення копії позовної заяви з додатками є необґрунтованим та безпідставним.

Присутні у судовому засіданні 03.08.2021 представники позивача та Головного управління ДПС у Київській області заявили клопотання про здійснення подальшого розгляду справи у порядку письмового провадження.

Згідно з частиною третьою статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи клопотання учасників справи та неявку Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області, належним чином повідомленого про дату, час та місце розгляду справи, суд усною ухвалою суду від 03.08.2021, постановленою без виходу до нарадчої кімнати, із занесенням до журналу судового засідання, вирішив здійснити подальший розгляд справи у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, суд

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Євроресурс» (код ЄДПОУ: 30468573) зареєстровано як юридична особа 10.08.1999 з номером запису №13321200000000303.

Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області відносно ТОВ «Євроресурс» були прийняті наступні податкові повідомлення-рішення:

- №0000082304/0 від 25.12.2006 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у сумі 1 714 893,00 грн.;

- № 0000012304/0 від 19.03.2007 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ у сумі 981 212,00 грн.;

- № 0000072304/0 від 20.07.2007 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ в сумі 616 760,00 грн.;

- № 0000042304/0 від 14.09.2006 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ за 2004 р. у сумі 5 848 425,00 грн., за 2005р. у сумі 11 780 602,00 грн.

Постановою Господарського суду Київської області від 15 квітня 2007 року у справі №А10/015-07 скасовано частково податкове повідомлення-рішення №0000082304/0 від 25 грудня 2006 року в частині зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 1619656, 95 грн.

Постановою Господарського суду Київської області від 15 травня 2007 року у справі №22-а-1819/08 залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 06 листопада 2008 року скасовано повністю податкове повідомлення-рішення № 0000012304/0 від 19.03.2007 р., яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 981212,00 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2009 року у справі №2-а-9214/09/1070 скасовано податкове повідомлення-рішення № 0000072304/0 від 20.07.2007, яким зменшено ТОВ «Євроресурс» суму бюджетного відшкодування за лютий 2007 в сумі 616760, 00 грн.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 20 вересня 2010 року у справі №2-а-9214/09/1070 постанову Київського окружного адміністративного суду від 27.10.2009 змінено в мотивувальній частині підстави задоволення позову. В іншій частині рішення суду залишено без змін.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 26 січня 2017 року у справі №810/4025/16 залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 21 червня 2017 року визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області від 14.02.2015 №0006291501.

28 квітня 2020 року ТОВ «Євроресурс» звернулося із листом до Броварського управління ГУ ДПС у Київській області з вимогою врегулювати питання щодо сплати підприємству бюджетної заборгованості та пені, нарахованої на таку заборгованість.

Листом №17409/10/10-36-04-02-10 від 28 травня 2020 року ГУ ДПС у Київській області повідомлено про те, що судові рішення по справі №810/4025/16 щодо скасування податкових повідомлень-рішень виконано. Сума залишку невідшкодованого ПДВ включена до Тимчасового реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Листом від 17 червня 2020 року ТОВ «Євроресурс» повторно звернувся до ГУ ДПС у Київській області, у якому просило забезпечити виконання рішень суду та сплатити бюджетну заборгованість з відшкодування ПДВ перед ТОВ «Євроресурс» .

Не погоджуючись з протиправною бездіяльністю відповідача щодо невнесення до Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування даних щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування, позивач звернувся до суду з позовом, за результатом розгляду якого рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 у справі №320/5404/20, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 07.06.2021:

- визнано протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у Київській області щодо неподання до органу Державної казначейської служби України висновку із зазначенням суми податку на додану вартість в розмірі 20 846 270,95 (двадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч двісті сімдесят грн. 95 коп.) гривень, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОРЕСУРС» ;

- стягнуто з Державного бюджету України через Головне управління Державної казначейської служби України у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОРЕСУРС» заборгованість бюджету із відшкодування податку на додану вартість в розмірі 20 846 270,95 (двадцять мільйонів вісімсот сорок шість тисяч двісті сімдесят грн. 95 коп.) гривень та пеню в розмірі 23 366 319,20 (двадцять три мільйони триста шістдесят шість тисяч триста дев`ятнадцять гри. 20 коп.) гривень.

Відповідно до частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, обставини, встановлені рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 у справі №320/5404/20, визнаються судом преюдиціальними та не підлягають доказуванню.

Оскільки кінцевим строком нарахування пені, що була стягнута вищевказаним судовим рішенням, є 19.06.2020, звертаючись до суду з позовом у цій справі, Товариство з обмеженою відповідальністю «Євроресурс» просить стягнути з Державного бюджету України пеню за період з 20.06.2020 по 30.06.2021, з приводу чого суд зазначає таке.

Пунктом 200.23 статті 200 Податкового кодексу України встановлено, що суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Наведене дає підстави для висновку, що держава в особі відповідних державних органів, виконуючи певний комплекс дій, зобов`язана повернути платнику ПДВ суму бюджетного відшкодування протягом законодавчо встановленого строку після дня набуття відповідною сумою статусу узгодженої. Якщо ж протягом згаданого строку необхідних дій для відшкодування податку здійснено не було, невідшкодовані суми перетворюються на бюджетну заборгованість, на яку в силу положень пункту 200.23 статті 200 ПК України нараховується пеня.

Факт нарахування пені нерозривно пов`язується із фактом існування заборгованості бюджету, що дозволяє стверджувати про пеню як про міру відповідальності держави перед платником за порушення нею обов`язку вчасного відшкодування від`ємного значення суми ПДВ. Така пеня нараховується рівно стільки часу, скільки триває зазначене порушення держави у вигляді нездійснення відповідними державними органами необхідного комплексу дій по відшкодуванню податку, а відтак її нарахування і виплата є похідним зобов`язанням від основного - відшкодувати бюджетну заборгованість з ПДВ. На дату погашення заборгованості з бюджету державою має бути сплачена і пеня, нарахована на таку заборгованість.

Іншими словами пеня за пунктом 200.23 статті 200 ПК України починає нараховуватися за фактом виникнення заборгованості бюджету з відшкодування ПДВ. Заборгованість з відшкодування ПДВ у свою чергу виникає у зв`язку з несвоєчасним виконанням державними органами комплексу дій, необхідних для повернення платнику узгодженої суми бюджетного відшкодування.

Такий правовий висновок висловлений Верховним Судом у постанові від 15.05.2020 у справі №814/495/16 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 89251115).

Зокрема, Верховний Суд зазначив, що виходячи з вимог абзацу другого підпункту 7.7.8 пункту 7.7 статті 7 Закону України Про податок на додану вартість та аналогічному йому за змістом абзацу другого пункту 200.15 статті 200 ПК України, у разі проведення процедури судового оскарження набуття відповідною сумою бюджетного відшкодування статусу узгодженої та перетворення її на бюджетну заборгованість, на яку в силу положень пункту 200.23 статті 200 ПК України нараховується пеня, пов`язано саме із закінченням законодавчо встановленого строку після отримання відповідного судового рішення, яке набрало законної сили, протягом якого держава в особі відповідних державних органів зобов`язана повернути платнику ПДВ суму бюджетного відшкодування.

Як було вказано вище, правомірність вимог позивача щодо стягнення пені за період з 01.01.2011 по 19.06.2020 була підтверджена рішенням Київського окружного адміністративного суду від 18.01.2021 у справі №320/5404/20, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 07.06.2021, а в рамках цієї справи, що розглядається, предметом позову є вимоги позивача про стягнення пені за період з 20.06.2020 по 30.06.2021 у розмірі 1 638 688,16 грн.

Суд звертає увагу на те, що положення пункту 200.23 статті 200 ПК України передбачають обчислення розміру пені, виходячи з облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку дії такої облікової ставки. Право на нарахування пені виникає за кожен день прострочення відшкодування, включаючи день погашення, у зв`язку з чим моментом виникнення пені є кожен день прострочення.

Отже, при розрахунку пені за порушення строків перерахування суми бюджетного відшкодування підлягає застосуванню облікова ставка Національного банку України, чинна на момент виникнення пені за кожен день прострочення бюджетного відшкодування, включаючи день погашення.

Таким чином, розрахунок пені має здійснюватись з урахуванням облікових ставок НБУ, які діяли у відповідний період.

Аналогічний правовий висновок висловлений у постановах Верховного Суду від 20.06.2019 у справі №820/1750/18 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 82541514) та від 02.10.2018 у справі №820/1749/18 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 76905855).

Перевіряючи правильність обчислення позивачем заявленої до відшкодування суми пені, суд зазначає, що її розмір є таким (в залежності від періоду чинності облікової ставки НБУ):

- за період 20.06.2020 по 04.03.2021 - 1 060 932,41 грн. (20 846 270,95 грн. (сума бюджетного відшкодування) х 6% (ставка НБУ згідно з рішеннями НБУ від 11.06.2020 р. N 397-рш, від 22.07.2020 р. N 488-рш, від 03.09.2020 р. N 559-рш, від 22.10.2020 р. N 658-рш, від 10.12.2020 р. N 726-рш, від 21.01.2021 р. N 16-рш) х 120% : 365 днів х 258 (кількість днів прострочення);

- за період 05.03.2021 по 15.04.2021 - 187 102,42 грн. (20 846 270,95 грн. (сума бюджетного відшкодування) х 6,5% (ставка НБУ згідно з рішенням НБУ від 04.03.2021 р. N 84-рш) х 120% : 365 днів х 42 (кількість днів прострочення);

- за період 16.04.2021 по 30.06.2021 - 390 653,41 грн. (20 846 270,95 грн. (сума бюджетного відшкодування) х 7,5% (ставка НБУ згідно з рішеннями НБУ від 15.04.2021 р. N 142-рш, від 17.06.2021 р. N 255-рш) х 120% : 365 днів х 76 (кількість днів прострочення).

Отже, загальна сума пені, яка підлягає стягненню на користь позивача за рахунок Державного бюджету України складає 1 638 688,24 грн., яка перебільшує заявлену позивачем до відшкодування суму - 1 638 688,16 грн.

Водночас, згідно з частиною другою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, вихід за межі заявлених позовних вимог допускається з метою захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина.

Відповідно до положень частини першої та другої статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

За таких обставин, суд вважає за необхідне, з метою ефективного захисту прав позивача, вийти за межі позовних вимог та стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" пеню у сумі 1 638 688,24 грн.

Таким чином позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Під час звернення до суду позивачем сплачено судовий збір у розмірі 22700,00 грн., що підтверджується квитанціями від 25.03.2021 №5609-25-010/С та від 20.07.2021 №0.0.2203382203.1.

Враховуючи задоволення позовних вимог, вказана сума судового збору має бути стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Київській області.

При цьому, суд зауважує, що саме бездіяльність Головного управління ДПС у Київській області зумовила затримку у бюджетному відшкодуванні ПДВ, наслідком чого є нарахування пені, а тому судовий збір підлягає стягненню з цього суб`єкта владних повноважень.

Так, відповідно до частини восьмої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" пеню за порушення строків бюджетного відшкодування податку на додану вартість за період з 20.06.2020 по 30.06.2021 включно у розмірі 1 638 688,24 грн. (один мільйон шістсот тридцять вісім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 24 коп.).

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроресурс" (ідентифікаційний код 30468573, місцезнаходження: Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калита, вул. Миру, буд. 53) судовий збір у розмірі 22700,00 грн. (двадцять дві тисячі сімсот грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 44096797, адреса: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, будинок 5, корпус А).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2022
Оприлюднено17.01.2022
Номер документу102556069
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/2311/21

Постанова від 17.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 18.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 27.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 13.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 13.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 12.04.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Рішення від 13.01.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні