Ухвала
від 25.01.2022 по справі 72з-22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

25 січня 2022 року м. ХарківСправа № 72з-22

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Калініченко Н.В.

розглянувши заяву про забезпечення позову (вх. № 72/22 від 24 січня 2022 року) до подання позовної заяви Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7 код ЄДРПОУ 34469193) до Комунального підприємства Харківські теплові мережі (61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11, код ЄДРПОУ 31557119), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 85, код ЄДРПОУ 19480600), Акціонерне товариство Харківобленерго (61037, м. Харків, вул. Плеханівська, 149, код ЄДРПОУ 00131954); Акціонерне товариство Українська залізниця в особі філії Енергозбут (01135, м. Київ, вул. Жилянська, 97, код ЄДРПОУ 40075815); Приватне акціонерне товариство Національна енергетична компанія Укренерго (01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227) про зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду Харківської області надійшла заява Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради про забезпечення позову до подання позовної заяви, за якою заявник просить суд вжити заходи забезпечення позову у вигляді заборони Комунальному підприємству Харківські теплові мережі вчиняти будь-які дії щодо припинення чи обмеження постачання теплової енергії за договором на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) від 26.12.2011 р. та заходи забезпечення позову у вигляді заборони третім особам Державному підприємству зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго , Акціонерному товариству Харківобленерго , Акціонерному товариству Українська залізниця в особі філії Енергозбут , Приватному акціонерному товариству Національна енергетична компанія Укренерго , вчиняти будь-які дії з припинення та/або обмеження постачання та/або розподілу (передачі) електричної енергії за договором про постачання електричної енергії постачальником останньої надії Комунальному підприємству Харківські теплові мережі .

Заяву про забезпечення позову заявник обґрунтовує наступним:

Між Департаментом по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради (попередня назва - Департамент по взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільної оборони Харківської міської ради, яка змінена рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради від 09.12.2020 р. № 7/20) і КП Харківські теплові мережі , на виконання Закону України Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію від 21 жовтня 1993 року № 3543-XII (далі- Закон № 3543), 26.12.2011 року укладений договір на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) на постачання теплової енергії в особливий період (з грифом ДСК).

20.01.2022 року позивач отримав від відповідача повідомлення про вимушене припинення постання теплової енергії від 20.01.2022 р. № 01-40/833, в якому зазначено, що КП Харківські теплові мережі є ліцензіатом з провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, зокрема населенню, підприємствам, установам та організаціям не залежно від їх форми власності і підпорядкування. Виробництво, транспортування та постачання теплової енергії можливе лише за умови постачання електричної енергії на об`єкти підприємства.

На сьогоднішній день постачання електричної енергії усім теплопостачальним підприємствам України здійснюється на умовах Закону України Про ринок електричної енергії , Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 307; Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312; Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 311; Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 310; Кодексу систем передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 309.

Згідно з викладеною КП Харківські теплові мережі в повідомленні інформацією, наданими документами та з урахуванням вимог нормативних актів, що діють на ринку електричної енергії, з 18.01.2022 року постачання електричної енергії відповідачу здійснює третя особа 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - ДПЗД Укрінтеренерго , яке розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 р. № 1023-р визначено постачальником останньої надії . Постачання електричної енергії здійснюється на підставі договору про постачання електричної енергії постачальником останньої надії , який є публічним договором приєднання ( п. 1.2.9. Правил № 312), та комерційної пропозиції № 5 від 08.10.2021 р. (додаток 1 до договору).

Обов`язковою умовою постачання електричної енергії на ринку електричної енергії є наявність у споживача укладеного в установленому порядку з оператором системи договору про надання послуг з розподілу/передачі електричної енергії.

Операторами системи розподілу/передачі електричної енергії КП Харківські теплові мережі є: Акціонерне товариство Харківобленерго - третя особа 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача; Акціонерне товариство Українська залізниця в особі філії Енергозбут - третя особа 3, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача; Приватне акціонерне товариство Національна енергетична компанія Укренерго - третя особа 4, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.

Відповідно до п.п. 2 п. 7.5. Правил № 312 припинення повністю або частково постачання електричної енергії споживачу здійснюється електропостачальником за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у разі заборгованості з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником.

Відповідно до п. 7.10. Правил № 312 встановлено, що припинення електроживлення електроустановок споживача здійснюється оператором системи у порядку, визначеному Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу.

18.01.2022 року на електрону адресу КП Харківські теплові мережі від ДПЗД Укрінтеренерго надійшло попередження від 18.01.2022 р. (вих. № 44/09-13-П05/Пз) про припинення постачання електричної енергії 3 лютого 2022 р. з 9:00 год. у зв`язку з невиконанням КП Харківські теплові мережі умов договору про постачання електричної енергії та заборгованістю за електричну енергію на загальну суму 45 216 029,97 грн.

20.01.2022 року на електрону адресу КП Харківські теплові мережі від оператора системи розподілу Акціонерного товариства Харківобленерго надійшло повідомлення про припинення з 9:00 год 3 лютого 2022 р. розподілу електричної енергії від 19.01.2022 р. (вих. № 66) відповідно до вимоги ДПЗД Укрінтеренерго та у зв`язку із заборгованістю комунального підприємства перед постачальником електричної енергії.

19.01.2022 року на електрону адресу КП Харківські теплові мережі від постачальника останньої надії надійшло три рахунки від 19.01.2022 р. про сплату боргу за спожиту електричну енергію: 1) на суму 966 819 714,39 грн, за електричну енергію розподілену оператором системи АТ Харківобленерго ; 2) на суму 197 732,22 грн за електричну енергію, розподілену оператором системи ПрАТ Національна енергетична компанія Укренерго ; 3) на суму 8 828 969,75 грн за електричну енергію, розподілену АТ Укрзалізниця в особі філії Енергозбут , на загальну суму 1 021 062 446,33 грн, які відповідач має оплатити протягом 5 банківських (робочих) днів від дати отримання рахунків, тобто у термін 25.01.2022 р., а в разі їх несплати, ДПЗД Укрінтеренерго буде розірвано договір постачання електричної енергії постачальним останньої надії та припинено постачання електричної енергії згідно п. 7.5. ПРРЕЕ, про що зазначено в рахунках.

Також у повідомленні про вимушене припинення постачання теплової енергії від 20.01.2022 р. № 01-40/833, що направлено КП Харківські теплові мережі позивачу, відповідач, який перебуває у тяжкому фінансовому стані, не зможе здійснити оплату та як наслідок буде вимушений припинити постачання теплової енергії на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) в особливий період.

Припинення відповідачем постачання теплової енергії буде фактично порушенням мобілізаційного завдання (замовлення) в особливий період, яким передбачається безумовний обов`язок відповідача забезпечити безперебійне постачання теплової енергії до особливо важливих об`єктів Збройних сил (військових формувань, правоохоронних органів із спеціальним статусом, тощо), закладів охорони здоров`я, закладів освіти, об`єктах інфраструктури міста (транспорту, зв`язку, тощо).

Крім того, припинення відповідачем постачання теплової енергії унеможливить нормальне, безпечне та безперебійне функціонування об`єктів, включених до Переліку об`єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. N 83, які розташовані у місті Харкові, а саме: ДП Центральне конструкторське бюро Протон , ДП Харківський машинобудівний завод ФЕД , ДП Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені О. О. Морозова , ДП Харківське агрегатне конструкторське бюро , ДП Харківське конструкторське бюро з двигунобудування , ДП Завод імені В. О. Малишева , ДП Український державний центр по експлуатації спеціалізованих вагонів , ПрАТ Харківський електротехнічний завод Трансзв`язок , ДП Південна залізниця , ДП Хлібна база N 85 Державного агентства резерву України, ДНВП Об`єднання Комунар , Харківське державне авіаційне виробниче підприємство, ДП Науково-дослідний технологічний інститут приладобудування, АТ Хартрон , ДП Завод Електроважмаш , АТ Турбоатом , ДП Державний інститут по проектуванню підприємств коксохімічної промисловості , ДП Український науково-технічний центр металургійної промисловості Енергосталь .

Заявник наголошує, що відповідно до ст. 1 Закону № 3543, особливий період - це період функціонування національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами України свого конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій. Особливий період діє в Україні з моменту оприлюднення Указу Президента України від 17 березня 2014 року № 303/2014 Про часткову мобілізацію , його дію не припинено.

Частиною 1 ст. 17 Закону № 3543 передбачено, що місцеві органи виконавчої влади доводять (встановлюють) мобілізаційні завдання (замовлення) до органів місцевого самоврядування, а в разі потреби також до місцевих органів виконавчої влади нижчого рівня з передачею їм необхідних фінансових ресурсів (абз.11); доводять розпорядження про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) до підприємств, установ і організацій, які залучаються ними до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), та укладають з ними договори (контракти) (абз.12); забезпечують виконання підприємствами, установами і організаціями, які знаходяться на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мобілізаційних завдань (замовлень) (абз.13).

Приписами абз. 8 ст. 1 Закону № 3543 встановлено, що мобілізаційні завдання (замовлення) - це окремі вимоги мобілізаційного плану щодо номенклатури, обсягів виробництва необхідної продукції, утворення і підготовки до розгортання спеціальних формувань, а також затверджені в установленому порядку першочергові заходи мобілізаційної підготовки, які доводяться для виконання до центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування. До підприємств, установ і організацій, що залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень), мобілізаційні завдання (замовлення) доводяться на підставі затверджених основних показників мобілізаційного плану і договорів (контрактів), що укладаються в порядку, передбаченому законодавством.

На виконання мобілізаційних завдань, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2018 р. N 1043-0039 Про затвердження мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період , Харківською обласною державною адміністрацією видано розпорядження № 10т від 19.06.2019 р. (з грифом Таємно ) Про організацію виконання постанови постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2018 р. N 1043-0039 Про затвердження мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період .

Розпорядженням Харківського міського голови від 30.08.2019 р. № 112 (з грифом Для службового користування ) Про затвердження та доведення мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період на відповідача покладений обов`язок постачання теплової енергії для забезпечення життєдіяльності військових частин Збройних сил України, розташованих в м. Харкові, забезпечення функціонування національної економіки та життєдіяльності населення в особливий період.

Мобілізаційним завданням Харківської міської ради для відповідача є забезпечення тепловою енергією для потреб Збройних сил України, інших військових формувань, правоохоронних органів із спеціальним статусом, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, сил цивільного захисту в особливий період.

Заявник наголошує, що відповідно до ст. 21 Закону № 3543 підприємства, установи і організації не можуть відмовлятися від укладання договорів (контрактів) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень), якщо їх можливості з урахуванням мобілізаційного розгортання та переданих їм матеріально-фінансових ресурсів дають змогу виконати ці мобілізаційні завдання (замовлення).

В заяві про забезпечення позову заявник зазначає, що у зв`язку з викладеним вище заявник має намір звернутись з позовною заявою до відповідача з метою спонукання останнього виконати належним чином зобов`язання, встановлені договором на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) на постачання теплової енергії в особливий період (з грифом ДСК) від 26.12.2011 р., а також про зобов`язання відповідача утриматись від зловживання правом на припинення теплової енергії.

Заявник вважає, що невжиття заходів забезпечення позову за його заявою може істотно ускладнити ефективний захист порушених прав заявника на безперебійне постачання теплової енергії відповідно до умов договору, за захистом яких він має намір звернутися до суду.

На думку заявника до третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача належить застосувати захід у вигляді заборони Державному підприємству зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго , а також іншим особам в тому числі, не виключно: Акціонерному товариству Харківобленерго , Акціонерному товариству Українська залізниця в особі філії Енергозбут , Приватному акціонерному товариству Національна енергетична компанія Укренерго вчиняти будь-які дії щодо припинення чи обмеження постачання електричної енергії за договором про постачання електричної енергії постачальником останньої надії .

Надаючи оцінку вказаним доводам заявника, суд виходить з наступного.

Метою забезпечення позову, є вжиття судом заходів щодо охорони матеріально-правових інтересів позивача від можливих недобросовісних дій з боку відповідача з тим, щоб забезпечити позивачу реальне та ефективне виконання судового рішення, якщо воно буде прийняте на користь позивача, в тому числі задля попередження потенційних труднощів у подальшому виконанні такого рішення.

Заходи до забезпечення позову застосовуються господарським судом як гарантія реального виконання рішення суду. Особа, яка подала заяву про забезпечення позову, повинна обґрунтувати причини звернення із заявою про забезпечення позову. З цією метою та з урахуванням загальних вимог, передбачених статтею 74 ГПК України, обов`язковим є подання доказів наявності фактичних обставин, з якими пов`язується застосування певного заходу до забезпечення позову. У вирішенні питання про забезпечення позову господарський суд здійснює оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: - розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; - забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; - наявності зв`язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; - імовірності утруднення виконання або невиконання рішення господарського суду в разі невжиття таких заходів; - запобігання порушенню у зв`язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.

Частиною 1 ст.137 ГПК України встановлено, що позов забезпечується, зокрема забороною відповідачу вчиняти певні дії.

Адекватність заходу до забезпечення позову, що застосовується господарським судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається. Оцінка такої відповідності здійснюється господарським судом, зокрема, з урахуванням співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, майнових наслідків заборони відповідачеві вчиняти певні дії.

У разі припинення відповідачем постачання теплової енергії позивачу та встановлення судом безпідставності такого припинення, процедура відновлення постачання теплової енергії займе тривалий проміжок часу у зв`язку з тим, що за своєю суттю постачання теплової енергії передбачає складну технологічну процедуру. Таким чином, невжиття зазначених заходів до забезпечення позову значно ускладнить виконання рішення господарського суду в разі прийняття його на користь позивача, оскільки за час розгляду справи в суді з боку відповідача можуть бути вчинені дії щодо припинення надання послуг з постачання теплової енергії по договору.

Дослідивши подані до суду матеріали, враховуючи встановлені обставини, проаналізувавши доводи заяви про забезпечення позову, керуючись вимогами статей 136, 137, 138, 139, 140 ГПК України, суд приходить до висновку, що заява про вжиття заходів забезпечення позову шляхом заборони відповідачу вчиняти будь-які дії щодо припинення чи обмеження постачання теплової енергії за договором на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) від 26.12.2011 р. (з грифом ДСК); третім особам вчиняти будь-які дії з припинення та/або обмеження постачання та/або розподілу (передачі) електричної енергії за договором про постачання електричної енергії постачальником останньої надії Комунальному підприємству Харківські теплові мережі підлягає задоволенню.

Суд приймає до уваги, що припинення постачання та розподілу електричної енергії потягне за собою не можливість відповідача виконати мобілізаційне завдання, а отже, забезпечити потреби об`єктів Збройних сил (військових формувань, правоохоронних органів із спеціальним статусом, тощо) в умовах особливого періоду та об`єктам, розташованим на території м. Харків, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

При цьому суд зазначає, що вжиття заходів забезпечення позову не порушує принципів змагальності і процесуального рівноправ`я сторін, оскільки мета забезпечення позову - це негайні, проте тимчасові заходи, направлені на недопущення утруднення чи неможливості виконання рішення, а також перешкоджання завдання шкоди позивачу.

Відповідно до ч. 6 ст. 140 ГПК України про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову суд постановляє ухвалу. В ухвалі про забезпечення позову суд зазначає вид забезпечення позову і підстави його обрання та вирішує питання зустрічного забезпечення.

Керуючись статтями 73, 74, 136, 137, 139, 140, 144, 232-235 ГПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяву про забезпечення позову Департаменту по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради задовольнити.

Вжити заходи забезпечення позову у вигляді заборони Комунальному підприємству Харківські теплові мережі (61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11, код ЄДРПОУ 31557119) вчиняти будь-які дії щодо припинення чи обмеження постачання теплової енергії за договором на виконання мобілізаційного завдання (замовлення) від 26.12.2011 р.

Вжити заходи забезпечення позову у вигляді заборони Державному підприємству зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 85, код ЄДРПОУ 19480600), Акціонерному товариству Харківобленерго (61037, м. Харків, вул. Плеханівська, 149, код ЄДРПОУ 00131954), Акціонерному товариству Українська залізниця в особі філії Енергозбут (01135, м. Київ, вул. Жилянська, 97, код ЄДРПОУ 40075815), Приватному акціонерному товариству Національна енергетична компанія Укренерго (01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227) вчиняти будь-які дії з припинення та/або обмеження постачання та/або розподілу (передачі) електричної енергії за договором про постачання електричної енергії постачальником останньої надії Комунальному підприємству Харківські теплові мережі (61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11 , код ЄДРПОУ 31557119).

Ухвала про забезпечення позову набирає законної сили 25 січня 2022 року та підлягає негайному виконанню в порядку, встановленому чинним законодавством України для виконання судових рішень незалежно від її оскарження і відкриття виконавчого провадження та може бути пред`явлена до виконання в передбаченому чинним законодавством порядку до 26 січня 2025 року.

Ухвала з урахуванням пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про виконавче провадження» має статус виконавчого документа. В силу статті 129-1 Конституції України та статті 144 Господарського процесуального кодексу України ця ухвала є обов`язковою для виконання всіма органами, організаціями та посадовими особами на всій території України.

Стягувачем за даною ухвалою є:

Департамент по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7, код ЄДРПОУ 34469193);

Боржниками за цією ухвалою є:

- Комунальне підприємство Харківські теплові мережі (61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11, код ЄДРПОУ 31557119);

- Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 85, код ЄДРПОУ 19480600);

- Акціонерне товариство Харківобленерго (61037, м. Харків, вул. Плеханівська, 149, код ЄДРПОУ 00131954);

- Акціонерне товариство Українська залізниця в особі філії Енергозбут (01135, м. Київ, вул. Жилянська, 97, код ЄДРПОУ 40075815);

- Приватне акціонерне товариство Національна енергетична компанія Укренерго (01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку, передбаченому статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України, протягом десяти днів з дня її прийняття.

Ухвалу підписано 25 січня 2022 року.

Суддя Н.В. Калініченко

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі - http://reyestr.court.gov.ua.

Дата ухвалення рішення25.01.2022
Оприлюднено27.01.2022
Номер документу102747345
СудочинствоГосподарське
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —72з-22

Постанова від 17.08.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Студенець В.І.

Ухвала від 26.07.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Студенець В.І.

Ухвала від 10.07.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Студенець В.І.

Ухвала від 12.06.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Студенець В.І.

Ухвала від 10.02.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Постанова від 07.02.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Постанова від 07.02.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Ухвала від 07.02.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

Ухвала від 01.02.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Калініченко Н.В.

Ухвала від 03.02.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Ільїн Олег Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні