ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
05.07.10 Справа №2а-5599/10/6/0170
(17 г. 07 хв.)
Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі:
головуючого судді Латинін а Ю.А.,
при секретарі Усковій О.І.,
за участю представника поз ивача Лєпілова В. Ю., предс тавника відповідача Горох ової А. К.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
,
за позовом Приватного під приємства "Бізнес - Альянс"
до Державної податкової і нспекції в м. Сімферополі АР К рим
про визнання рішення недій сним та спонукання до викона ння певних дій
Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом п ро визнання недійсним рішенн я комісії Державної податков ої інспекції в м. Сімферополі АР Крим про анулювання реєст рації ПП "Бізнес-Альянс" як пла тника ПДВ, викладене в акті № 2 21/15-2 від 14.04.2010 року недійсним та зо бов'язання Державну податков у інспекцію в м. Сімферополі А Р Крим внести до Реєстру плат ників податку на додану варт ість запис про скасування ан улювання реєстрації ПП "Бізн ес-Альянс" як платника податк у на додану вартість. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 14 .04.2010 року Державна податкова і нспекція в м. Сімферополі АР К рим прийняла рішення, оформл ене актом N 221/15-2, яким анулювала реєстрацію платника податку на додану вартість ПП "Бізнес - Альянс" на підставі пп. " ґ " п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про подат ок на додану вартість" у зв'язк у з порушенням позивачем вим ог, визначених законодавство м стосовно порядку реєстраці ї суб'єктів господарювання - в ідсутність за юридичною адре сою. Позивач вважає, що рішенн я від14.04.2010 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість є незакон ним, оскільки відсутні встан овлені законодавством підст ави для анулювання реєстраці ї платника податку на додану вартість, а висновки відпові дача про відсутність юридичн ої особи за її місцезнаходже нням не відповідають дійснос ті.
У судовому засіданні 05 липн я 2010 року представник позивач а в порядку ст. 51 КАС України на дав заяву про уточнення позо вних вимог та просить суд виз нати недійсним рішення коміс ії Державної податкової інсп екції в м. Сімферополі АР Крим про анулювання реєстрації П П "Бізнес - Альянс" як платника ПДВ, оформлене актом № 221/15-2 від 14.04.2010 року, скасувати анулюванн я реєстрації ПП "Бізнес - Альян с" як платника податку на дода ну вартість, скасувати акт № 22 1/15-2 від 04.04.2010 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, визнати д ійсним свідоцтво про реєстра цію платника податку на дода ну вартість № 100164112 на бланку сер ії НБ № 325859, видане ПП "Бізнес - Ал ьянс" 07.02.2009 року.
Представник відповідача п озовні вимоги не визнав з під став викладених у запереченн ях на адміністративну позовн у заяву (вих. від 05.07.2010 року № 11629/9/10). У судовому засіданні предста вник ДПІ в м. Сімферополі прос ив відмовити у задоволенні п озову, посилаючись на те, що по зивач за юридичною адресою н е знаходиться, у зв'язку з чим рішення про анулювання реєст рації платника податку на до дану вартість, яке оформлено актом № 221/15-2 від 04.04.2010 р. є законним , а підстави для його скасуван ня відсутні.
Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані сто ронами, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
14.04.2010 року Державна подат кова інспекція в м. Сімферопо лі прийняла рішення про анул ювання реєстрації платника п одатку на додану вартість, як е оформлено актом N 221/15-2, відпов ідно до якого анулювала реєс трацію платника податку на д одану вартість приватного пі дприємства "Бізнес - Альянс" на підставі пп. " ґ " п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про податок на додан у вартість", у зв'язку з поруше нням позивачем вимог, визнач ених законодавством стосовн о порядку реєстрації суб'єкт ів господарювання, яке поляг ає в відсутності приватного підприємства"Бізнес - Альянс " за юридичною адресою.
Не погодившись з таким ріше нням позивач звернувся до су ду з адміністративним позово м.
Позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з на ступних підстав.
Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.
Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Приватне підприємство "Біз нес - Альянс" (ідентифікаційни й номер 32752864) зареєстроване як юридична особа 25.12.2003 року ( а. с. 17).
Згідно свідоцтва про держа вну реєстрацію юридичної осо би серії АОО № 635114 від 23.12.2008 року м ісцезнаходження ПП "Бізнес - А льянс" - 95006, АР Крим, м. Сімферопо ль, вул. Карла Лібкнехта, 30, к. 7.
Підприємство взяте на облі к в ДПІ в м. Сімферополь 15.03.2004 рок у, про що свідчить довідка про взяття на облік за формою 4-ОП П від 27.01.2009 року за адресою: 95000, АР Крим м. Сімферополь, вул. Карл а Лібкнехта, 30, к. 7.
Позивач був зареєстровани й як платник податку на додан у вартість на підставі Свідо цтва N 100164112 про реєстрацію платн ика податку на додану вартіс ть (дата реєстрації платника ПДВ 30.03.2004 року), позивачу присво єно індивідуальний податков ий номер 327528601247 (а.с. 20).
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач, прийнявш и рішення про анулювання реє страції платника податку на додану вартість, в акті від 14.04. 2010 року зазначив, що приватне підприємство "Бізнес - Альянс " подає податкові декларації з податку на додану вартість протягом березня 2004 року до лю того 2010 року з показниками, які свідчать про наявність опод атковуваних поставок; має за останні дванадцять календар них місяців обсяги оподатков уваних операцій 28 803 443 грн.; на мо мент складання акту товарист во не має податкової заборго ваності з ПДВ; факт відсутнос ті чи неможливості установит и місцезнаходження підтверд жено повідомленням № 154 від 12.04.20 10 року. Документами, які підтв ерджують наявність підстав д ля анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість, відповідач зазначив ак т перевірки достовірності юр идичної адреси № 853/26-31 від 12.04.2010 ро ку, додаток К1/1 до декларації з податку на прибуток за 209 рік № 316324 від 08.02.2010 року та доповідну за писку (без зазначення даних п ро її складання) (а.с.22).
Закон України “Про податок на додану вартість” визнача є платників податку на дода ну вартість, об'єкти, базу та с тавки оподаткування, перелік оподатковуваних та звільнен их від оподаткування операці й, особливості оподаткування експортних та імпортних опе рацій, поняття податкової на кладної, порядок обліку, зві тування та внесення податк у до бюджету.
Відповідно до п.п. “а” п. 2.1. ст. 2 Закону № 168 платником податку є будь-яка особа, яка здійснює або планує здійснювати госп одарську діяльність та реєст рується за своїм добровільни м рішенням як платник цього п одатку.
Статтею 9 Закону № 168 закріпле ний порядок реєстрації осіб як платників податку на дода ну вартість, де у п. 9.8 Закону ви значені випадки анулювання р еєстрації.
Відповідно до пп. "г" п. 9.8 ст. 9 За кону України "Про податок на д одану вартість" встановлено, що реєстрація особи як платн ика податку на додану вартіс ть діє до дати її анулювання, я ка відбувається у випадку, як що особа, зареєстрована як пл атник податку, не надає подат ковому органу декларації з ц ього податку протягом дванад цяти послідовних податкових місяців або подає таку декла рацію (податковий розрахунок ), яка (який) свідчить про відсу тність оподатковуваних пост авок протягом такого періоду , а також у випадках, визначени х законодавством стосовно по рядку реєстрації суб'єктів г осподарювання.
Згідно з вимогами ст. 93 Цивіл ьного кодексу України місцез находженням юридичної особи є адреса її органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи або закону виступають від її імені.
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни "Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців" місцезна ходження юридичної особи - ад реса органу або особи, які від повідно до установчих докуме нтів юридичної особи чи зако ну виступають від її імені (да лі - виконавчий орган).
В свою чергу Законом Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців” закріплени й порядок державної реєстрац ії юридичних осіб, відповідн о до якого юридична особа пов инна повідомити про зміну її місцезнаходження.
Згідно з п. 5 ст. 17 Закону “Про д ержавну реєстрацію юридични х осіб та фізичних осіб - підпр иємців”в Єдиному державному реєстрі містяться також від омості про відсутність юриди чної особи за її місцезнаход женням, про відсутність підт вердження відомостей про юри дичну особу, а також відомост і про зарезервовані найменув ання юридичних осіб.
Статтею 19 вказаного Закону закріплений порядок внесенн я змін до відомостей про юрид ичну особу, які містяться в Єд иному державному реєстрі.
З положень пункту 12 вказано ї норми вбачається, що у разі н адходження державному реєст ратору від органу державної податкової служби повідомле ння встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням дер жавний реєстратор зобов'язан ий надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочи х днів з дати надходження заз наченого повідомлення юриди чній особі повідомлення щодо необхідності подання держав ному реєстратору реєстрацій ної картки. У разі неподання ю ридичною особою протягом міс яця з дати надходження їй від повідного повідомлення реєс траційної картки про підтвер дження відомостей про юридич ну особу державний реєстрато р повинен внести до Єдиного д ержавного реєстру запис про відсутність підтвердження з азначених відомостей.
У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дат и надходження їй відповідног о повідомлення реєстраційно ї картки про підтвердження в ідомостей про юридичну особу державний реєстратор повине н внести до Єдиного державно го реєстру запис про відсутн ість підтвердження зазначен их відомостей. Якщо державно му реєстратору повернуто рек омендованого листа з відмітк ою відділення зв'язку про від сутність юридичної особи за зазначеною адресою, державни й реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстр у запис про відсутність юрид ичної особи за її місцезнахо дженням (п. 14 ст. 19 Закону “Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців”).
Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 19 лютого 1998 року №80, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 16 березня 1998 року за N172/261 2 затверджений Порядок облік у платників податків, зборів (обов'язкових платежів) (далі - Порядок).
Згідно з п. 11.2. Порядку, підроз діли органу державної податк ової служби: стосовно платни ків податків, якими не подано в зазначені терміни звіти, де кларації, у порядку, передбач еному законодавством, самост ійно визначають суму податко вого зобов'язання, проводять роботу з узгодження податко вого зобов'язання та інші зах оди; стосовно платників пода тків, які мають податковий бо рг, у порядку, передбаченому з аконодавством, здійснюють за ходи із скорочення податково го боргу з використанням пра ва податкової застави, адмін істративного арешту активів , стягнення та інші заходи.
У рамках проведення цих зах одів, а також при призначенні чи проведенні документально ї перевірки платника податкі в чи при виконанні інших служ бових обов'язків працівникам и органів державної податков ої служби здійснюється або м оже здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця про живання) платника податків. З а наслідками перевірки склад ається акт перевірки місцезн аходження платника податків . Якщо встановлено відсутніс ть платника податків за його місцезнаходженням (місцем п роживання), то проводиться ро бота із з'ясування фактичног о місця розташування (місцез находження) платника податкі в, відповідальних та афілійо ваних осіб. Якщо підрозділам и податкової міліції підтвер джено відсутність за місцезн аходженням юридичної особи, яка включена до Єдиного держ авного реєстру, то підрозділ и з обліку платників податкі в до відповідного державного реєстратора (органу державн ої реєстрації) надсилають по відомлення про відсутність ю ридичної особи за місцезнахо дженням за формою N 18-ОПП (додат ок 17), як це передбачено п. 11.5 Пор ядку обліку.
Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 01.03.2000 N79, зареєстрованим в Мініс терстві юстиції України 3 кві тня 2000 р. за N 208/4429, затверджене Пол оження про реєстрацію платни ків податку на додану вартіс ть (далі - Положення), відповід но до п. 1.1. якого ним визначаєть ся порядок реєстрації платни ків податку на додану вартіс ть; анулювання реєстрації пл атників податку на додану ва ртість; ведення реєстру плат ників податку на додану варт ість (далі - Реєстр); присвоєнн я індивідуального податков ого номера платника подат ку на додану вартість; оприлю днення даних з Реєстру; перер еєстрації платників податку на додану вартість та заміни свідоцтв про реєстрацію пла тників податку на додану вар тість; ведення документації при реєстрації / анулюванні реєстрації платників податк у на додану вартість; засвідч ення копій свідоцтв про реє страцію платників податку на додану вартість.
Підпунктом “ґ”пункту 25 Поло ження, який по змісту є іденти чним пп. "г" п. 9.8 ст. 9 Закону Украї ни “Про податок на додану вар тість”встановлено, що реєстр ація діє до дати її анулюванн я, яке відбувається у випадка х, визначених пунктом 9.8 статт і 9 Закону, у тому числі якщо ос оба, зареєстрована як платни к податку, не надає податково му органу декларації з цього податку протягом дванадцяти послідовних податкових міся ців або подає таку деклараці ю (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутніс ть оподатковуваних поставок протягом такого періоду, а та кож у випадках, визначених за конодавством стосовно поряд ку реєстрації суб'єктів госп одарювання.
У відповідності до п.п. 25.2.2 Пол оження, рішення про анулюван ня реєстрації платника подат ку на додану вартість за ініц іативою податкового органу о формляється актом про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість за фо рмою N 6-ПДВ (додаток 5). Такий акт складається у двох примірни ках комісією, утвореною відп овідно до розпорядження кері вника податкового органу, та затверджується керівником ( заступником керівника) подат кового органу. В акті про анул ювання реєстрації платника п одатку на додану вартість об ов'язково вказується підстав а для такого анулювання з пос иланням на відповідні норми Закону. Дата затвердження ак та про анулювання реєстрації платника податку на додану в артість уважається днем прий няття такого рішення.
Пункт 25.2.1 Положення про реєс трацію платників податку на додану вартість встановлює, що органи державної податков ої служби здійснюють постійн ий моніторинг платників пода тку на додану вартість, які вк лючені до Реєстру, та приймаю ть рішення про анулювання ре єстрації відповідних платни ків податку на додану вартіс ть у разі існування підстав, в изначених у підпунктах "б" - "ґ " пункту 25 цього Положення. Такі рішення можуть бути прийнят і за наявності відповідних п ідтвердних документів (відом остей), у тому числі:
- повідомлення державного р еєстратора, відомостей з Єди ного державного реєстру, від омостей з ЄДРПОУ чи інших дер жавних реєстрів, якими підтв ерджується припинення (лікві дація) юридичної особи, припи нення підприємницької діяль ності фізичної особи - підпри ємця, представництва нерезид ента (підстава - підпункт "ґ" пу нкту 9.8 статті 9 Закону);
- судового рішення, повідомл ення державного реєстратора , відомостей з Єдиного держав ного реєстру щодо скасування державної реєстрації платни ка податку або визнання неді йсними змін до установчих до кументів (підстава - підпункт "ґ" пункту 9.8 статті 9 Закону).
З вищезазначеного перелік у вбачається, що тільки наявн ість зазначених документів м оже бути підставою для прийн яття рішення для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість у разі пор ушення платником вимог закон одавства про реєстрації суб' єктів господарювання.
В переліку підтверджуючих документів (відомостей) відс утній Акт перевірки дост овірності юридичної адреси ф актичному місцезнаходженню суб'єкта підприємницької ді яльності, як підтверджуючого документу, на підставі якого можливо зробити висновок пр о відсутність особи за адрес ою.
Більш того, матеріали справ и свідчать про відсутність с кладеного, відповідно до вим ог п. 11.2. Порядок обліку платник ів податків, зборів (обов'язко вих платежів), акту перевірки достовірності юридичної адр еси № 853/26-31 від 12.04.2010 року, на який в ідповідач посилається в акті № 221/15-2.
Відповідач не надав належн их доказів його існування та складання його працівниками .
З положень вказаних вище но рм вбачається, що податковий орган має право анулювати ре єстрацію платника податку на додану вартість юридичної о соби тільки у випадках, визна чених в законодавстві, тоді я к в законодавчих актах відсу тня конкретна норма, яка визн ачає у яких саме випадках пор ушення порядку реєстрації ДП І може скасувати реєстрацію платника податку на додану в артість.
Крім того, акт відповідача п ро перевірку достовірності ю ридичної адреси не є належни м документом, який є підставо ю для проведення державної р еєстрації змін до відомостей про юридичну особу, які містя ться в ЄДР.
Акт № 221/15-2 затверджений 14.04.2010 ро ку не містить посилань на ная вність запису про державну р еєстрацію припинення юридич ної особи приватного підприє мства "Бізнес - Альянс".
Відповідачем, в порядку ч. 2 с т. 71 КАС України, також не надан о належних доказів наявності в ЄДРПОУ запису про державну реєстрацію припинення юриди чної особи.
Отже, на момент складання ак ту № 221/15-2, та прийняття 14.04.2010 року в ідповідачем рішення про анул ювання реєстрації позивача п латником ПДВ, відповідач не к ерувався даними Єдиного держ авного реєстру та не з' ясув ав обставини щодо державної реєстрації припинення юриди чної особи, а також про відсут ність юридичної особи за її м ісцезнаходженням, що спросто вує викладені в акті відомос ті відповідача про відсутніс ть платника за місцезнаходже нням.
Відповідач не надав доказі в того, що на момент прийняття рішення про анулювання реєс трації позивача платником ПД В в Єдиному державному реєст рі містяться відомості про в ідсутність юридичної особи п риватного підприємства "Бізн ес - Альянс" за місцезнаходжен ням або про відсутність підт вердження відомостей про дан у юридичну особу.
Вивчивши матеріали справи , суд дійшов висновку, що, вка зуючи п.п. “ґ ” п. 9.8 ст. 9 Закону У країни “Про податок на додан у вартість”, як підставу для а нулювання реєстрації позив ача платником податку на дод ану вартість, відповідач дія в необґрунтовано, без урахув ання фактичних обставин, що м ають значення для прийняття рішення.
З урахуванням викладених н орм чинного законодавства Ук раїни, суд приходить до висно вку, що відсутність юридично ї особи за місцезнаходженням або неможливість встановити її місцезнаходження не може бути підставою для прийнятт я податковим органом рішення про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість відповідно до пп. "ґ" п. 9. 8 ст. 9 Закону України "Про подат ок на додану вартість". Таким чином, ДПІ в м . Сімферополь прийняла рішен ня, що оформлене актом N 221/15-2 від 14.04.2010 року, про анулювання реєс трації позивача платником п одатку на додану вартість з п ідстав, які не встановлені п.п . "ґ" п. 9.8 ст. 9 Закону України “Про податок на додану вартість” необґрунтовано з порушенням підстав встановлених діючим законодавством.
Відповідач, як суб'єкт владн их повноважень, відповідно д о положень ч. 2 ст. 71 КАС України не надав суду належних доказ ів обґрунтування обставин, н а яких ґрунтуються його запе речення, і не довів правомірн ості прийнятого ним рішення щодо анулювання реєстрації п латником податку позивача.
Виходячи з викладеного суд не приймає до уваги доводи ві дповідача на підставі яких в ін просить відмовити у задов оленні позову.
За таких обставин рішення Д ПІ про анулювання реєстраці ї платником податків на дода ну вартість приватного підпр иємства "Бізнес - Альянс", яке о формлено актом № 221/15-2 від 14.04.2010 ро ку, є таким, що суперечить чинн ому законодавству, є протипр авним та підлягає скасуванню .
Щодо позовних вимог про виз нання дійсним свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100164112 на бл анку серії НБ № 325859, виданому ПП "Бізнес - Альянс" 07.02.2009 року суд в иходить з наступного.
Порядок проведення процед ури реєстрації та анулюванн я реєстрації платника подат ку на додану вартість визнач ено Положенням про реєстраці ю платників податку на додан у вартість, затвердженого на казом ДПА України від 01.03.2000р. №79, зареєстрованого в Міністерс тві юстиції України 03.04.2000р. за № 208/4429 (далі Положення).
Відповідно до п.25 зазначено го Положення реєстрація діє до дати її анулювання, яке від бувається у випадках, визнач ених пунктом 9.8 статті 9 Закону “Про податок на додану варті сть”.
Так, п. 25.2 Положення передбач е6но, що анулювання реєстраці ї на підставах, визначених у п ідпунктах "б" - "ґ" цього пункту, здійснюється за ініціативою відповідного податкового ор гану.
Рішення про анулювання реє страції платника податку на додану вартість за ініціатив ою органу державної податков ої служби може бути оскаржен е відповідно до чинного зако нодавства. Підставою для вне сення до Реєстру запису про в ідміну анулювання реєстраці ї, що відбулась за ініціативо ю органу державної податково ї служби, є рішення суду, яке н абрало законної сили, або ріш ення органу державної податк ової служби про відміну анул ювання реєстрації та скасува ння акта про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість. Рішення із ко піями відповідних документі в направляються до Державної податкової адміністрації Ук раїни для розгляду та внесен ня відповідних змін до Реєст ру (п.25.4 Положення) .
У зв' язку з чим суд вважає позовні вимоги щодо визнання дійсним свідоцтва про реєст рацію платника податку на до дану вартість № 100164112 на бланку с ерії НБ № 325859, виданому ПП "Бізне с - Альянс" 07.02.2009 року передчасни ми.
Заходи забезпечення адмін істративного позову шляхом з упинення дії рішення Державн ої податкової інспекції в м. С імферополі АР Крим про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість При ватного підприємства "Бізнес - Альянс" (ідентифікаційний ко д 32752864), викладеного у акті про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь № 221/15-2 від 14.04.2010 року зберігають ся до набрання рішенням суду законної сили.
Частиною 1 статті 94 КАС Украї ни передбачено, що якщо судов е рішення ухвалене на корист ь сторони, яка не є суб'єктом в ладних повноважень, суд прис уджує всі здійснені нею доку ментально підтверджені судо ві витрати з Державного бюдж ету України (або відповідног о місцевого бюджету, якщо інш ою стороною був орган місцев ого самоврядування, його пос адова чи службова особа). Таки м чином, судовий збір у розмір і 3,40 грн. підлягає поверненню п озивачу.
Під час судового засідання , яке відбулось 05.07.2010 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст. 163 КАСУ постанову скла дено 07.07.2010 року р.
На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 94, 160-163 КАС Україн и, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити частково.
2. Визнати протиправним та с касувати рішення Державної п одаткової інспекції в м. Сімф ерополь АР Крим від 14.04.2010 року п ро анулювання реєстрації при ватного підприємства "Бізнес - Альянс" платником податку н а додану вартість, яке оформл ено актом № 221/15-2 від 14.04.2010 року.
3. У задоволенні решти позов них вимог відмовити.
4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь при ватного підприємства "Бізнес - Альянс" (95006, АР Крим, м. Сімфероп оль, вул. Карла Лібкнехта, 30, к. 7) судовий збір у розмірі 3,40 грн.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у шляхом подачі через Окружн ий адміністративний суд АР К рим в 10-ти денний строк з дня пр оголошення (складення в повн ому обсязі) постанови заяви п ро апеляційне оскарження і п одання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги.
У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до статті 160 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни - з дня складення в повном у обсязі.
Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.
Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.
Суддя Ла тинін Ю.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2010 |
Оприлюднено | 05.08.2010 |
Номер документу | 10301539 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Санакоєва Майя Анзорівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Санакоєва Майя Анзорівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Латинін Ю.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні