Ухвала
від 18.02.2022 по справі 638/2313/22
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/2313/22

Провадження № 1-кс/638/517/22

УХВАЛА

Іменем України

18 лютого 2022 року м. Харків

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у м. Харкові клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_1 , про тимчасовий досту до речей і документів у кримінальному провадженні №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -

встановив:

Прокурор Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_1 звернувся до слідчого судді Дзержинського районного суду м. Харкова з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей та документів по кримінальному провадженню №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріалидосудового розслідування,внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №42021220600000198від 18.11.2021за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що під час участі у тендерних закупівлях за державною програмою «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору», з метою привласнення бюджетних коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою із посадовими особами державного підприємства завищено вартість виконаних робіт.

Так, в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договори №30/11/20-1 від 30.11.2020, № 30/11/20-2 від 30.11.2020, № 22/12/20-4 від 22.12.2020, № 22/12/20-5 від 22.12.2020, № 22/12/20-6 від 22.12.2020, № 22/12/20-7 від 22.12.2020 на загальну суму близько 3 млн. 700 тис. грн.

Згідно умов зазначених договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинно було надати комплекс послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції (розроблення та друк). Згідно кошторисів за вказаними договорами, вартість робіт з розробки та підготовки до видання зазначених книг, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » становить більше 2 млн. грн.

Разом з тим, встановлено, що на момент підписання договорів та виконання їх умов, зазначені книги вже були розроблені, підготовлені до друку або знаходились у вільному продажі, що свідчить про безпідставне нарахування у вартість робіт за договором більше 2 млн. грн.

Крім того, кількість примірників зазначених книг, які були фактично надруковані, значно менше кількості примірників, які вказані в договорах та за які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримало бюджетні кошти.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що частину книжкової продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » друкувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у якого наявні виробничі потужності.

Таким чином, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) організовано протиправний механізм привласнення грошових коштів, виділених в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

З метою привласнення коштів, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до договорів та кошторисної документації недостовірні дані та відомості щодо їх фактичних обсягів та вартості.

Таким чином в діях посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Враховуючи викладене, під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних та наданих послуг, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих СПД, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері виробництва поліграфічної продукції та публічних закупівель, для чого необхідно отримати первісні документи на надання вищезазначених послуг, придбання продукції.

Беручи до уваги зазначене вище, а також те, що для вирішення суттєвих питань у кримінальному провадженні виникла необхідність у залученні до проведення у досудовому розслідуванні спеціаліста, який має спеціальні знання, а саме знання в дослідженні обґрунтованості та економічної доцільності фінансово - господарських операцій, знання у сфері економіки, бухгалтерського та податкового законодавства, прокурором у кримінальному провадженні 20.01.2022 було прийнято постанову про залучення спеціаліста.

На виконання зазначеної постанови спеціалістом проведено дослідження в рамках досудового розслідування у кримінальному провадження №4202122060000198 від 18.11.2021 року в частині проведення фінансово - господарських операцій Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в рамках виконання договорів про надання послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції.

В свою чергу, 08.02.2022 на адресу Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова надійшло клопотання спеціаліста про надання додаткових документів, необхідних для всебічного дослідження питань, які поставлені на розгляд спеціалісту.

Таким чином,на виконання клопотання спеціаліста та з метою отримання ґрунтовного висновку, а також проведення повного та всебічного досудового розслідування виникла необхідність в отриманні ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

По Державному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за 2020-2021 роки:

-Інформацію про наявність рахунків відкритих в установах банків на поточну дату.

-Інформація про залишок реєстраційного ліміту по податку на додану вартість на казначейському рахунку станом на 1 число кожного місяця протягом 2020 - 2021 роки та на поточну дату.

-Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми №20-ОПП).

-Податкові інформації (вхідні з інших ДПС (ДФС) та складені ІНФОРМАЦІЯ_6 (ДФС)) що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали проведених документальних (виїзних та невиїзних) перевірок (накази, направлення, акти, додатки до актів, довідки, податкові повідомлення - рішення, заперечення до актів, відповіді на заперечення, скарги, рішення про результати розгляду скарги), акти перевірок по яких зареєстровані протягом 2020 - 2021 роки.

-Листування з ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо виконання Наказу ІНФОРМАЦІЯ_8 від 28.07.2015 року №543 «Рекомендований порядок взаємодії підрозділів ДПС при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість» що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Інформація підсистеми «Єдиний реєстр податкових накладних» по зареєстрованим платником податків податкових накладних по покупцях та продавцях з номенклатурою товарів за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на додану вартість (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на прибуток підприємств (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (1-ДФ) (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації платника з плати за землю з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2022 роки.

-Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (журнал обробки відомостей ЄДР підсистеми «Реєстрація платників податків» ІС «Податковий блок») з історією щодо суб`єкта господарювання.

-Документи, надані суб`єктом господарювання до ІНФОРМАЦІЯ_9 , необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку в рамках відпрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування е Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11.12.2019 року №1165 за 2020 - 2021 роки.

-Доручення голови Комісії, пов`язані з розглядом питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Документи та/або електронні копії документів щодо суб`єкта господарювання, які надавалися членам Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків), з метою їх використання для вирішення питань порядку денного Комісії за 2020 - 2021 роки.

-Протоколи засідань Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) з розгляду питань, які стосуються діяльності суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Рішення Комісій (з розгляду читань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) щодо суб`єкта господарювання.

-Письмові пояснення та копії документів, які подавались суб`єктом господарювання до Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) ІНФОРМАЦІЯ_10 ) за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали листування між ІНФОРМАЦІЯ_11 (ДФС) та ІНФОРМАЦІЯ_12 (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) до ІНФОРМАЦІЯ_13 суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали зустрічних звірок за 2020 - 2021 роки.

-Іншу інформацію стосовно вказаного платника податку яка перебуває у власності або розпорядженні.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Таким, чином орган досудового розслідування та прокуратура вимушені звернутися до слідчого судді з клопотанням про отримання тимчасового доступу до документів, що перебуває у віданні іншої самостійної юридичної особи.

Одночасно з цим існує достатній, обґрунтований ризик знищення, чи спотворення обумовлених документів, оскільки в разі наявності достатніх даних за результатами опрацювання вилучених документів може бути повідомлено про підозру у вчиненні злочину. Тому існують обґрунтовані підстави звертатися для розгляду клопотання про тимчасовий доступ без виклику представника юридичної особи, у володінні якої знаходяться обумовленні у клопотанні документи.

Приймаючи до уваги те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, в результаті чого необхідно отримати тимчасовий доступ до завірених належним чином копій зазначених документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій, так як в інший спосіб отримати їх не має можливим.

У судове засідання прокурор не з`явився. До суду надав заяву про розгляд клопотання за його відсутністю. Клопотання підтримав.

Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Суд, вивчивши документи та матеріали, якими останній обґрунтовує доводи клопотання, дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріалидосудового розслідування,внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №42021220600000198від 18.11.2021за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що під час участі у тендерних закупівлях за державною програмою «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору», з метою привласнення бюджетних коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою із посадовими особами державного підприємства завищено вартість виконаних робіт.

Так, в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договори №30/11/20-1 від 30.11.2020, № 30/11/20-2 від 30.11.2020, № 22/12/20-4 від 22.12.2020, № 22/12/20-5 від 22.12.2020, № 22/12/20-6 від 22.12.2020, № 22/12/20-7 від 22.12.2020 на загальну суму близько 3 млн. 700 тис. грн.

Згідно умов зазначених договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинно було надати комплекс послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції (розроблення та друк). Згідно кошторисів за вказаними договорами, вартість робіт з розробки та підготовки до видання зазначених книг, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » становить більше 2 млн. грн.

Разом з тим, встановлено, що на момент підписання договорів та виконання їх умов, зазначені книги вже були розроблені, підготовлені до друку або знаходились у вільному продажі, що свідчить про безпідставне нарахування у вартість робіт за договором більше 2 млн. грн.

Крім того, кількість примірників зазначених книг, які були фактично надруковані, значно менше кількості примірників, які вказані в договорах та за які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримало бюджетні кошти.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що частину книжкової продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » друкувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у якого наявні виробничі потужності.

Таким чином, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) організовано протиправний механізм привласнення грошових коштів, виділених в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

З метою привласнення коштів, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до договорів та кошторисної документації недостовірні дані та відомості щодо їх фактичних обсягів та вартості.

Таким чином в діях посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Враховуючи викладене, під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних та наданих послуг, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих СПД, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері виробництва поліграфічної продукції та публічних закупівель, для чого необхідно отримати первісні документи на надання вищезазначених послуг, придбання продукції.

Беручи до уваги зазначене вище, а також те, що для вирішення суттєвих питань у кримінальному провадженні виникла необхідність у залученні до проведення у досудовому розслідуванні спеціаліста, який має спеціальні знання, а саме знання в дослідженні обґрунтованості та економічної доцільності фінансово - господарських операцій, знання у сфері економіки, бухгалтерського та податкового законодавства, прокурором у кримінальному провадженні 20.01.2022 було прийнято постанову про залучення спеціаліста.

На виконання зазначеної постанови спеціалістом проведено дослідження в рамках досудового розслідування у кримінальному провадження №4202122060000198 від 18.11.2021 року в частині проведення фінансово - господарських операцій Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в рамках виконання договорів про надання послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції.

В свою чергу, 08.02.2022 на адресу Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова надійшло клопотання спеціаліста про надання додаткових документів, необхідних для всебічного дослідження питань, які поставлені на розгляд спеціалісту.

Таким чином,на виконання клопотання спеціаліста та з метою отримання ґрунтовного висновку, а також проведення повного та всебічного досудового розслідування виникла необхідність в отриманні ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

По Державному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за 2020-2021 роки:

-Інформацію про наявність рахунків відкритих в установах банків на поточну дату.

-Інформація про залишок реєстраційного ліміту по податку на додану вартість на казначейському рахунку станом на 1 число кожного місяця протягом 2020 - 2021 роки та на поточну дату.

-Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми №20-ОПП).

-Податкові інформації (вхідні з інших ДПС (ДФС) та складені ІНФОРМАЦІЯ_6 (ДФС)) що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали проведених документальних (виїзних та невиїзних) перевірок (накази, направлення, акти, додатки до актів, довідки, податкові повідомлення - рішення, заперечення до актів, відповіді на заперечення, скарги, рішення про результати розгляду скарги), акти перевірок по яких зареєстровані протягом 2020 - 2021 роки.

-Листування з ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо виконання Наказу ІНФОРМАЦІЯ_8 від 28.07.2015 року №543 «Рекомендований порядок взаємодії підрозділів ДПС при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість» що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Інформація підсистеми «Єдиний реєстр податкових накладних» по зареєстрованим платником податків податкових накладних по покупцях та продавцях з номенклатурою товарів за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на додану вартість (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на прибуток підприємств (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (1-ДФ) (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації платника з плати за землю з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2022 роки.

-Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (журнал обробки відомостей ЄДР підсистеми «Реєстрація платників податків» ІС «Податковий блок») з історією щодо суб`єкта господарювання.

-Документи, надані суб`єктом господарювання до ІНФОРМАЦІЯ_9 , необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку в рамках відпрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування е Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11.12.2019 року №1165 за 2020 - 2021 роки.

-Доручення голови Комісії, пов`язані з розглядом питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Документи та/або електронні копії документів щодо суб`єкта господарювання, які надавалися членам Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків), з метою їх використання для вирішення питань порядку денного Комісії за 2020 - 2021 роки.

-Протоколи засідань Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) з розгляду питань, які стосуються діяльності суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Рішення Комісій (з розгляду читань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) щодо суб`єкта господарювання.

-Письмові пояснення та копії документів, які подавались суб`єктом господарювання до Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) ІНФОРМАЦІЯ_10 ) за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали листування між ІНФОРМАЦІЯ_14 ) та ІНФОРМАЦІЯ_12 (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) до ДПС України суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали зустрічних звірок за 2020 - 2021 роки.

-Іншу інформацію стосовно вказаного платника податку яка перебуває у власності або розпорядженні.

Приймаючи до уваги те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, в результаті чого необхідно отримати тимчасовий доступ до завірених належним чином копій зазначених документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій, так як в інший спосіб отримати їх не має можливим.

Як зазначено у ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Подане прокурором клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що інформація, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, про тимчасовий доступ, до якої просить надати дозвіл лейтенант поліції, має суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про задоволення клопотання прокурора про надання тимчасового доступу до речей та документів, оскільки зазначені відомості можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, та іншим способом неможливо довести вказані обставини.

Керуючись ст. ст. 107, 159, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України,

постановив:

клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_1 , про тимчасовий досту до речей і документів у кримінальному провадженні №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України - задовольнити.

Надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , а за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст. ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

По Державному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за 2020-2021 роки:

-Інформацію про наявність рахунків відкритих в установах банків на поточну дату.

-Інформація про залишок реєстраційного ліміту по податку на додану вартість на казначейському рахунку станом на 1 число кожного місяця протягом 2020 - 2021 роки та на поточну дату.

-Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форми №20-ОПП).

-Податкові інформації (вхідні з інших ДПС (ДФС) та складені ІНФОРМАЦІЯ_6 (ДФС) що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали проведених документальних (виїзних та невиїзних) перевірок (накази, направлення, акти, додатки до актів, довідки, податкові повідомлення - рішення, заперечення до актів, відповіді на заперечення, скарги, рішення про результати розгляду скарги), акти перевірок по яких зареєстровані протягом 2020 - 2021 роки.

-Листування з ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо виконання Наказу ІНФОРМАЦІЯ_8 від 28.07.2015 року №543 «Рекомендований порядок взаємодії підрозділів ДПС при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість» що стосуються суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Інформація підсистеми «Єдиний реєстр податкових накладних» по зареєстрованим платником податків податкових накладних по покупцях та продавцях з номенклатурою товарів за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на додану вартість (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації та додатки до них з податку на прибуток підприємств (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» щодо суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (1-ДФ) (звітні, уточнюючі) з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2021 роки.

-Податкові декларації платника з плати за землю з підсистеми «Обробка податкової звітності та платежів» бази даних ІС «Податковий блок» за 2020 - 2022 роки.

-Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (журнал обробки відомостей ЄДР підсистеми «Реєстрація платників податків» ІС «Податковий блок») з історією щодо суб`єкта господарювання.

-Документи, надані суб`єктом господарювання до ІНФОРМАЦІЯ_9 , необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку в рамках відпрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування е Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11.12.2019 року №1165 за 2020 - 2021 роки.

-Доручення голови Комісії, пов`язані з розглядом питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Документи та/або електронні копії документів щодо суб`єкта господарювання, які надавалися членам Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків), з метою їх використання для вирішення питань порядку денного Комісії за 2020 - 2021 роки.

-Протоколи засідань Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) з розгляду питань, які стосуються діяльності суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Рішення Комісій (з розгляду читань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) щодо суб`єкта господарювання.

-Письмові пояснення та копії документів, які подавались суб`єктом господарювання до Комісій (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) ІНФОРМАЦІЯ_10 ) за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали листування між ІНФОРМАЦІЯ_14 ) та ІНФОРМАЦІЯ_12 (з розгляду питань виключення платників податків з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, з розгляду питання щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних платників податків) до ДПС України суб`єкта господарювання за 2020 - 2021 роки.

-Матеріали зустрічних звірок за 2020 - 2021 роки.

-Іншу інформацію стосовно вказаного платника податку яка перебуває у власності або розпорядженні.

-Строк дії ухвали - 15 днів, тобто до 06 березня 2022 року.

Роз`яснити посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_5 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторін кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_3

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення18.02.2022
Оприлюднено17.05.2024
Номер документу103482340
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —638/2313/22

Ухвала від 22.03.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

Ухвала від 22.03.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

Ухвала від 23.02.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Штих Т. В.

Ухвала від 23.02.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Штих Т. В.

Ухвала від 21.09.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

Ухвала від 07.09.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Штих Т. В.

Ухвала від 18.02.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

Ухвала від 18.02.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

Ухвала від 18.02.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шишкін О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні