Справа № 638/2313/22
Провадження № 1-кс/638/534/23
УХВАЛА
Іменем України
22 березня 2023 року м. Харків
Дзержинський районний суд м. Харкова у складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у м. Харкові клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , про тимчасовий досту до речей і документів у кримінальному провадженні №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
встановив:
Прокурор Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді Дзержинського районного суду м. Харкова з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей та документів по кримінальному провадженню №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріалидосудового розслідування,внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №42021220600000198від 18.11.2021за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що під час участі у тендерних закупівлях за державною програмою «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору», з метою привласнення бюджетних коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою із посадовими особами державного підприємства завищено вартість виконаних робіт.
Так, в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договори №30/11/20-1 від 30.11.2020, № 30/11/20-2 від 30.11.2020, № 22/12/20-4 від 22.12.2020, № 22/12/20-5 від 22.12.2020, № 22/12/20-6 від 22.12.2020, № 22/12/20-7 від 22.12.2020 на загальну суму близько 3 млн. 700 тис. грн.
Згідно умов зазначених договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинно було надати комплекс послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції (розроблення та друк). Згідно кошторисів за вказаними договорами, вартість робіт з розробки та підготовки до видання зазначених книг, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » становить більше 2 млн. грн.
Разом з тим, встановлено, що на момент підписання договорів та виконання їх умов, зазначені книги вже були розроблені, підготовлені до друку або знаходились у вільному продажі, що свідчить про безпідставне нарахування у вартість робіт за договором більше 2 млн. грн.
Крім того, кількість примірників зазначених книг, які були фактично надруковані, значно менше кількості примірників, які вказані в договорах та за які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримало бюджетні кошти.
Також, досудовим розслідуванням встановлено, що частину книжкової продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » друкувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у якого наявні виробничі потужності.
Таким чином, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) організовано протиправний механізм привласнення грошових коштів, виділених в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
З метою привласнення коштів, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до договорів та кошторисної документації недостовірні дані та відомості щодо їх фактичних обсягів та вартості.
Таким чином в діях посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
З урахуванням викладеного в ході досудового розслідування відповідно до постанови процесуального керівника про залучення спеціаліста від 01.02.2023 до вказаного кримінального провадження залучена у якості спеціаліста у сфері бухгалтерського обліку та економіки.
В подальшому, 17.02.2023 на адресу Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова надійшло клопотання спеціаліста про надання додаткових документів, необхідних для всебічного дослідження питань, які поставлені на розгляд спеціалісту.
Таким чином,на виконання клопотання експерта та з метою отримання ґрунтовного висновку, а також проведення повного та всебічного досудового розслідування виникла необхідність в отриманні ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ,а саме: Бібліографічні списки видань ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", надані до ДНУ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " за період з 01.01.2020 по 31.12.2021 року; видаткові накладні за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на постачання книжкової продукції до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 в розрізі назв видань та кількості; дані бухгалтерського обліку щодо обліку виготовленої книжкової продукції на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 (рахунки за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на оплату послуг ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , надані Державному підприємству за вищевказаними договорами; товарно-транспортні накладні ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт відвантаження книжкової продукції за вказаними договорами до Державного підприємства; Акти приймання Державного підприємства матеріальних цінностей книжкової продукції за вказаними договорами за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, тощо); дані бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (рахунки постачальників - субвиконавців ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 на оплату їхніх послуг за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведениминижче; товарно-транспортні накладні Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт надходження книжкової продукції за вказаними договорами до ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ; Акти приймання матеріальних цінностей книжкової продукції ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведеними нижче; прибуткові ордери за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року на оприбуткування матеріальних цінностей книжкової продукції, отриманої ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за договорами наведеними нижче; дані оперативного кількісного обліку руху книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договорами наведеними нижче (в розрізі назви книги та кількості) за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року; відомості обліку залишків матеріальних цінностей - книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договорами наведеними нижче за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року; фактична наявність книжкової продукції за даними бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від субвиконавців за договорамивказаними нижче станом на 01.01.2021 року; платіжні доручення на перерахування коштів Субвиконавцям за отримані послуги за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорамивказаними нижче): ФОП ОСОБА_5 - поліграфічні послуги: - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 355 520,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 245 340,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 листопада 2020 року та Актів №ОУ-0000007, №ОУ-0000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 66910,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000006 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 36 470,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№28,29,30,31 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 182115,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 113460,00гривень. ФОП ОСОБА_6 - дизайн та верстка обкладинки: - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 16 листопада 2020 року та Акту №12 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 83 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 44 400,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 жовтня 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 21 200,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 02 листопада 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 12 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №28, №29, №30, №31 від 23 листопада 2020 року та Акту №13 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 30 листопада 2020 року на загальну суму 33 800,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 11500,00гривень. ФОП ОСОБА_7 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№18, 18/1, 15, 15/1, 11, 11/1, 19, 19/1, 17, 17/1, 16, 16/1, 10, 10/1, 12, 12/1, 13, 13/1, 14, 14/1,20, 20/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 333 050,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№7, 7/1, 8, 8/1, 9, 9/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 620 400,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№4, 4/1, 5, 5/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 281 700,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№3, 3/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 147550,00гривень, - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№6, 6/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 12 листопада 2020 року на загальну суму 166200,00гривень. ФОП ОСОБА_8 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №27-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №2, №4, №6, №8 від 02 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000002 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 07 грудня 2020 рокуна загальну суму 419 700,00гривень.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Таким, чином орган досудового розслідування та прокуратура вимушені звернутися до слідчого судді з клопотанням про отримання тимчасового доступу до документів, що перебуває у віданні іншої самостійної юридичної особи.
Одночасно з цим існує достатній, обґрунтований ризик знищення, чи спотворення обумовлених документів, оскільки в разі наявності достатніх даних за результатами опрацювання вилучених документів може бути повідомлено про підозру у вчиненні злочину. Тому існують обґрунтовані підстави звертатися для розгляду клопотання про тимчасовий доступ без виклику представника юридичної особи, у володінні якої знаходяться обумовленні у клопотанні документи.
Приймаючи до уваги те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, в результаті чого необхідно отримати тимчасовий доступ до завірених належним чином копій зазначених документів, які перебувають у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) з можливістю вилучення належним чином завірених копій, так як в інший спосіб отримати їх не має можливим.
У судове засідання прокурор не з`явився. До суду надав заяву про розгляд клопотання за його відсутністю. Клопотання підтримав.
Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Суд, вивчивши документи та матеріали, якими останній обґрунтовує доводи клопотання, дійшов наступного висновку.
Судом встановлено, У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріалидосудового розслідування,внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №42021220600000198від 18.11.2021за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.191 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що під час участі у тендерних закупівлях за державною програмою «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору», з метою привласнення бюджетних коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою із посадовими особами державного підприємства завищено вартість виконаних робіт.
Так, в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договори №30/11/20-1 від 30.11.2020, № 30/11/20-2 від 30.11.2020, № 22/12/20-4 від 22.12.2020, № 22/12/20-5 від 22.12.2020, № 22/12/20-6 від 22.12.2020, № 22/12/20-7 від 22.12.2020 на загальну суму близько 3 млн. 700 тис. грн.
Згідно умов зазначених договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » повинно було надати комплекс послуг з розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру та виробництва поліграфічної інформаційної продукції (розроблення та друк). Згідно кошторисів за вказаними договорами, вартість робіт з розробки та підготовки до видання зазначених книг, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » становить більше 2 млн. грн.
Разом з тим, встановлено, що на момент підписання договорів та виконання їх умов, зазначені книги вже були розроблені, підготовлені до друку або знаходились у вільному продажі, що свідчить про безпідставне нарахування у вартість робіт за договором більше 2 млн. грн.
Крім того, кількість примірників зазначених книг, які були фактично надруковані, значно менше кількості примірників, які вказані в договорах та за які ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » отримало бюджетні кошти.
Також, досудовим розслідуванням встановлено, що частину книжкової продукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » друкувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у якого наявні виробничі потужності.
Таким чином, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) організовано протиправний механізм привласнення грошових коштів, виділених в рамках бюджетної програми «Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору» для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
З метою привласнення коштів, посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до договорів та кошторисної документації недостовірні дані та відомості щодо їх фактичних обсягів та вартості.
Таким чином в діях посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
З урахуванням викладеного в ході досудового розслідування відповідно до постанови процесуального керівника про залучення спеціаліста від 01.02.2023 до вказаного кримінального провадження залучена у якості спеціаліста у сфері бухгалтерського обліку та економіки.
В подальшому, 17.02.2023 на адресу Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова надійшло клопотання спеціаліста про надання додаткових документів, необхідних для всебічного дослідження питань, які поставлені на розгляд спеціалісту.
Таким чином,на виконання клопотання експерта та з метою отримання ґрунтовного висновку, а також проведення повного та всебічного досудового розслідування виникла необхідність в отриманні ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 ,а саме: Бібліографічні списки видань ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", надані до ДНУ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " за період з 01.01.2020 по 31.12.2021 року; видаткові накладні за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на постачання книжкової продукції до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 в розрізі назв видань та кількості; дані бухгалтерського обліку щодо обліку виготовленої книжкової продукції на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 (рахунки за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на оплату послуг ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , надані Державному підприємству за вищевказаними договорами; товарно-транспортні накладні ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт відвантаження книжкової продукції за вказаними договорами до Державного підприємства; Акти приймання Державного підприємства матеріальних цінностей книжкової продукції за вказаними договорами за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, тощо); дані бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (рахунки постачальників - субвиконавців ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 на оплату їхніх послуг за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведениминижче; товарно-транспортні накладні Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт надходження книжкової продукції за вказаними договорами до ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ; Акти приймання матеріальних цінностей книжкової продукції ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведеними нижче; прибуткові ордери за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року на оприбуткування матеріальних цінностей книжкової продукції, отриманої ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за договорами наведеними нижче; дані оперативного кількісного обліку руху книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договорами наведеними нижче (в розрізі назви книги та кількості) за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року; відомості обліку залишків матеріальних цінностей - книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договорами наведеними нижче за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року; фактична наявність книжкової продукції за даними бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від субвиконавців за договорамивказаними нижче станом на 01.01.2021 року; платіжні доручення на перерахування коштів Субвиконавцям за отримані послуги за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорамивказаними нижче): ФОП ОСОБА_5 - поліграфічні послуги: - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 355 520,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 245 340,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 листопада 2020 року та Актів №ОУ-0000007, №ОУ-0000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 66910,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000006 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 36 470,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№28,29,30,31 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 182115,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 113460,00гривень. ФОП ОСОБА_6 - дизайн та верстка обкладинки: - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 16 листопада 2020 року та Акту №12 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 83 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 44 400,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 жовтня 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 21 200,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 02 листопада 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 12 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №28, №29, №30, №31 від 23 листопада 2020 року та Акту №13 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 30 листопада 2020 року на загальну суму 33 800,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 11500,00гривень. ФОП ОСОБА_7 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№18, 18/1, 15, 15/1, 11, 11/1, 19, 19/1, 17, 17/1, 16, 16/1, 10, 10/1, 12, 12/1, 13, 13/1, 14, 14/1,20, 20/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 333 050,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№7, 7/1, 8, 8/1, 9, 9/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 620 400,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№4, 4/1, 5, 5/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 281 700,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№3, 3/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 147550,00гривень, - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№6, 6/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 12 листопада 2020 року на загальну суму 166200,00гривень. ФОП ОСОБА_8 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №27-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №2, №4, №6, №8 від 02 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000002 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 07 грудня 2020 рокуна загальну суму 419 700,00гривень.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Таким, чином орган досудового розслідування та прокуратура вимушені звернутися до слідчого судді з клопотанням про отримання тимчасового доступу до документів, що перебуває у віданні іншої самостійної юридичної особи.
Одночасно з цим існує достатній, обґрунтований ризик знищення, чи спотворення обумовлених документів, оскільки в разі наявності достатніх даних за результатами опрацювання вилучених документів може бути повідомлено про підозру у вчиненні злочину. Тому існують обґрунтовані підстави звертатися для розгляду клопотання про тимчасовий доступ без виклику представника юридичної особи, у володінні якої знаходяться обумовленні у клопотанні документи.
Приймаючи до уваги те, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, в результаті чого необхідно отримати тимчасовий доступ до завірених належним чином копій зазначених документів, які перебувають у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) з можливістю вилучення належним чином завірених копій, так як в інший спосіб отримати їх не має можливим.
Як зазначено у ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Подане прокурором клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що інформація, яка знаходиться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, про тимчасовий доступ, до якої просить надати дозвіл лейтенант поліції, має суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про задоволення клопотання прокурора про надання тимчасового доступу до речей та документів, оскільки зазначені відомості можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, та іншим способом неможливо довести вказані обставини.
Керуючись ст. ст. 107, 159, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України,
постановив:
клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , про тимчасовий досту до речей і документів у кримінальному провадженні №42021220600000198 від 18.11.2021 року за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України - задовольнити.
Надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , слідчим СВ ХРУП № 3, що входять до групи слідчих у кримінальному провадженні, а за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст. ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , а саме:
- Бібліографічні списки видань ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", надані до ДНУ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " за період з 01.01.2020 по 31.12.2021 року;
- видаткові накладні за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на постачання книжкової продукції до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 в розрізі назв видань та кількості;
- дані бухгалтерського обліку щодо обліку виготовленої книжкової продукції на виконання договорів №22/12/20-4 від 22.12.2020, №22/12/20-7 від 22.12.2020, №30/11/20-1 від 30.11.2020, №30/11/20-2 від 30.11.2020, №22/12/20-6 від 22.12.2020, №22/12/20-5 від 22.12.2020 (рахунки за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року на оплату послуг ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , надані Державному підприємству за вищевказаними договорами;
- товарно-транспортні накладні ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт відвантаження книжкової продукції за вказаними договорами до Державного підприємства;
- Акти приймання Державного підприємства матеріальних цінностей книжкової продукції за вказаними договорами за період з 30.11.2020 по 31.12.2020 року, тощо);
- дані бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (рахунки постачальників - субвиконавців ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 на оплату їхніх послуг за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведениминижче;
- товарно-транспортні накладні Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року, які підтверджують факт надходження книжкової продукції за вказаними договорами до ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
- Акти приймання матеріальних цінностей книжкової продукції ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами наведеними нижче;
- прибуткові ордери за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року на оприбуткування матеріальних цінностей книжкової продукції, отриманої ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 від Субвиконавців за договорами наведеними нижче;
- дані оперативного кількісного обліку руху книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договораминаведеними нижче (в розрізі назви книги та кількості) за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року;
- відомості обліку залишків матеріальних цінностей - книжкової продукції у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від Субвиконавців за договорами наведеними нижче за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року;
- фактична наявність книжкової продукції за даними бухгалтерського обліку ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , отриманої від субвиконавців за договорами вказаними нижче станом на 01.01.2021 року;
- платіжні доручення на перерахування коштів Субвиконавцям за отримані послуги за період з 02.03.2020 по 31.12.2020 року за договорами вказаними нижче:
ФОП ОСОБА_5 - поліграфічні послуги: - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 355 520,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 245 340,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 листопада 2020 року та Актів №ОУ-0000007, №ОУ-0000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 66910,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000006 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 02.12.2020 року на загальну суму 36 470,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№28,29,30,31 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 182115,00гривень; - на підставі договору №29-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 01 грудня 2020 року та Акту №ОУ-0000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25.12.2020 року на загальну суму 113460,00гривень.
ФОП ОСОБА_6 - дизайн та верстка обкладинки: - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 від 16 листопада 2020 року та Акту №12 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 83 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№14, 15, 16 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 44 400,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №№11, 12 від 01 жовтня 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 21 200,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №10 від 02 листопада 2020 року та Акту №10 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 12 600,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №28, №29, №30, №31 від 23 листопада 2020 року та Акту №13 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 30 листопада 2020 року на загальну суму 33 800,00гривень; - на підставі договору №28-20 від 02 березня 2020 року, додатку до нього №13 від 09 листопада 2020 року та Акту №11 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 11500,00гривень.
ФОП ОСОБА_7 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№18, 18/1, 15, 15/1, 11, 11/1, 19, 19/1, 17, 17/1, 16, 16/1, 10, 10/1, 12, 12/1, 13, 13/1, 14, 14/1,20, 20/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000010 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 16 листопада 2020 року на загальну суму 333 050,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№7, 7/1, 8, 8/1, 9, 9/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000008 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 620 400,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№4, 4/1, 5, 5/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 281 700,00гривень; - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№3, 3/1 від 01 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09 листопада 2020 року на загальну суму 147550,00гривень, - на підставі договору №4-20 від 20 січня 2020 року, додатків до нього №№6, 6/1 від 09 листопада 2020 року та Акту №ОУ-000009 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 12 листопада 2020 року на загальну суму 166200,00гривень.
ФОП ОСОБА_8 - літературне редагування, перевірка тексту коректором, редактором та дизайн і верстка внутрішнього блоку: - на підставі договору №27-20 від 02 березня 2020 року, додатків до нього №2, №4, №6, №8 від 02 листопада 2020 року та Акту №ОУ-0000002 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 07 грудня 2020 рокуна загальну суму 419 700,00гривень.
Строк діїухвали - 1 (один) місць із дня її постановлення.
Роз`яснити посадовим особам ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторін кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 22.03.2023 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 109923932 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Харкова
Шишкін О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні