Справа № 361/1402/22
Провадження № 1-кс/361/336/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26.04.22 Броварський міськрайонний суд Київської області у складі:
головуючого слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі судового засідання - ОСОБА_2
за участю:
прокурора ОСОБА_3
підозрюваного ОСОБА_4
захисника адвоката ОСОБА_5
розглянувши у судовому засіданні в залі суду м. Бровари Київської області клопотання слідчого слідчого відділу Броварського районного управління Головного управління Національної поліції в Київській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 погоджене прокурором Брвоарської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_7 , за матеріалами досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42022112130000027 від 17.02.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України про відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 від посади директора Державного підприємства Шовкорадгоспу "Баришівський" (код ЄДРПОУ 00699862) на два місяці, -
ВСТАНОВИВ:
До провадження слідчого судді Броварського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 надійшло вказане клопотання.
В обґрунтуванняклопотання слідчийпосилається нате,що СВ Броварського районного управління поліції ГУ НП в Київській області розслідуються матеріали досудового розслідування № 42022112130000027 від 17.02.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
Зазначає, що досудовим розслідуванням встановлено, що згідно з контрактом від 21.12.2021 №2279, укладеним між Фондом державного майна України, що іменується надалі Підприємство, в особі Першого заступника Голови Фонду ОСОБА_8 , яка діє на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.12.2021 №1611-р «Про призначення ОСОБА_8 першим заступником Голови Фонду державного майна України», наказу Фонду від 14.12.2021 №1276к «Про тимчасове підпорядкування підрозділів апарату Фонду державного майна України та розподіл функціональних обов`язків між керівництвом Фонду» з однієї сторони та громадянином України ОСОБА_4 , останнього призначено на посаду директора Державного підприємства Шовкорадгосп «Баришівський» (код ЄДРПОУ 00699862) (далі Керівник) наказом Фонду від 21.12.2021 №2279, терміном дії контракту три роки.
За наказом Фонду від 21.12.2021 №2279 ОСОБА_4 зобов`язується виконувати обов`язки, визначені контрактом від 21.12.2021, №2279, а саме:
П. 1.1. - Відповідно до умов цього Контракту Керівник зобов`язується здійснювати поточне управління (керівництво) Державним підприємством, забезпечувати його високоприбуткову діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством державного майна, забезпечувати виконання рішень Фонду.
П. 1.2. Управління (керівництво) Державним підприємством здійснюється Керівником на засадах єдиноначальності, шляхом безпосереднього управління роботою підрозділів (посадових осіб) Державного підприємства з питань, що віднесені Статутом Державного підприємства та цим контрактом до компетенції Керівника.
П. 1.3. Керівник є посадовою особою Державного підприємства, і виступає як його виконавчий орган, діє відповідно до повноважень, визначених для Керівника актами законодавства, Статутом Державного підприємства, цим Контрактом та/або покладених на Керівника (делегованих Керівнику) згідно із рішеннями Фонду.
П. 1.4. Керівник підзвітний Фонду у межах, встановлених законодавством, Статутом Державного підприємства та цим Контрактом.
П. 2.1. Керівник здійснює поточне управління (керівництво) Державним підприємством.
П. 2.3. Керівник не має права ухилятися від участі в управлінні Державним підприємством.
У своїй діяльності Підприємство керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки України, нормативно-правовими актами, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами контролю, Статутом ДП Шовкорадгосп «Баришівський».
Майно, що надається Підприємству закріплене за ДП Шовкорадгосп «Баришівський» на праві господарського відання і є державною власністю.
Майно Підприємства складають основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, закріплені за ДП Шовкорадгосп «Баришівський», вартість яких одночасно відображається в окремому балансі Підприємства та в зведеному балансі ДП Шовкорадгосп «Баришівський».
Джерелами формування майна Підприємства є зокрема нерухоме та рухоме майно, грошові та інші матеріальні засоби, закріплені за Підприємством за рішенням ДП Шовкорадгосп «Баришівський».
Користування та управління майном Підприємства здійснюється керівником Підприємства виключно в межах повноважень, наданих йому ДП Шовкорадгосп «Баришівський».
Підприємство має право здавати в оренду відповідно до чинного законодавства України підприємствам, установам, організаціям, а також громадянам: устаткування, транспортні засоби, приміщення, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать.
Керівник Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади наказом Фонду державного майна України.
Керівник Підприємства несе персональну дисциплінарну, майнову, кримінальну та інші види відповідальності за невиконання покладених на нього завдань, перевищення повноважень, наданих йому ДП Шовкорадгосп «Баришівський», а також за неправомірне використання коштів, незбереження і неналежне використання майна, яке закріплене за філією, недотримання норм чинного законодавства, правил охорони праці, наказів та розпоряджень ДП Шовкорадгосп «Баришівський».
Так,ст.3Закону України«Про орендудержавного такомунального майна»об`єктами орендиза цимЗаконом є зокремаєдині майновікомплекси підприємств,їхніх відокремленихструктурних підрозділів; нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення, а також їх окремі частини).
Згідно ст. 5 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» передбачено передачу в оренду державного майна в наступні етапи:
-прийняття рішення щодо наміру передачі майна в оренду;
-внесення інформації про потенційний об`єкт оренди до ЕТС (електронна торгова система);
-прийняття рішення про включення потенційного об`єкта оренди до одного із Переліків;
-опублікування інформації про потенційний об`єкт оренди, щодо якого прийнято рішення про включення до одного з Переліків, в ЕТС;
-розміщення в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду;
-проведення аукціону на право оренди майна або передача об`єкта в оренду без проведення аукціону, укладення та публікація в ЕТС договору оренди.
За ст. 6 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» - ініціаторами оренди майна можуть бути потенційний орендар, балансоутримувач, уповноважений орган управління та/або орендодавець.
Потенційний орендар, зацікавлений в одержанні в оренду нерухомого або індивідуально визначеного майна, звертається до орендодавця із заявою про включення цього майна до Переліку відповідного типу згідно з Порядком передачі майна в оренду.
Орендодавець протягом трьох робочих днів з дати отримання відповідної заяви передає її балансоутримувачу такого майна.
За результатами розгляду заяви (крім випадків, передбаченихабзацом п`ятимчастини другої статті 6 цього Закону) балансоутримувач протягом 10 робочих днів з дати отримання такої заяви приймає одне з таких рішень:
-рішення про намір передачі майна в оренду;
-рішення про відмову у включенні об`єкта до відповідного Переліку в разі наявності однієї з підстав, передбаченихстаттею 7цього Закону.
У разі якщо відповідно до законодавства, статуту або положення балансоутримувача уповноважений орган управління, до сфери управління якого належить балансоутримувач, має надавати згоду на розпорядження майном балансоутримувача, балансоутримувач протягом 40 робочих днів з дати отримання заяви потенційного орендаря приймає одне з таких рішень:
-рішення про намір передачі майна в оренду, погоджене уповноваженим органом управління;
-рішення про відмову у включенні об`єкта до відповідного Переліку в разі наявності однієї з підстав, передбаченихстаттею 7цього Закону.
Відсутність погодження або відмови у погодженні уповноваженого органу управління протягом 40 робочих днів з дати отримання заяви потенційного орендаря вважається погодженням уповноваженого органу управління рішення балансоутримувача про намір передачі майна в оренду.
Про прийняте рішення балансоутримувач повідомляє заявника та орендодавця протягом трьох робочих днів з дати його прийняття.
У разі включення об`єкта до відповідного Переліку за заявою іншої особи, яка подана раніше, балансоутримувач інформує заявника та орендодавця про таке включення.
Балансоутримувач може прийняти рішення про намір передачі майна в оренду за власною ініціативою, з урахуванням законодавства, статуту або положення балансоутримувача про погодження уповноваженим органом управління, до сфери управління якого належить балансоутримувач.
Відсутність погодження або відмови у погодженні уповноваженого органу управління протягом 40 робочих днів з дати направлення звернення балансоутримувача про таке погодження вважається погодженням уповноваженого органу управління рішення балансоутримувача про намір передачі майна в оренду.
У разі якщо ініціатором оренди майна є орендодавець, такий орендодавець звертається до балансоутримувача майна із заявою про включення цього майна до Переліку відповідного типу відповідно до Порядку передачі майна в оренду.
Прийняття рішення балансоутримувачем про намір передачі майна в оренду та погодження такого рішення відбуваються у порядку, встановленому частиною другою цієї статті.
У разі якщо ініціатором оренди майна є уповноважений орган управління, то такий уповноважений орган управління надає балансоутримувачу рішення про доцільність передачі майна в оренду, яке є погодженням уповноваженого органу управління рішення балансоутримувача про намір передачі майна в оренду. Балансоутримувач протягом 10 робочих днів з дати отримання рішення про доцільність передачі майна в оренду приймає рішення про намір передачі майна в оренду.
Після прийняття балансоутримувачем рішення про намір передачі майна в оренду або отримання від уповноваженого органу управління рішення про доцільність передачі майна в оренду балансоутримувач здійснює такі дії:
-вносить інформацію про потенційний об`єкт оренди до ЕТС в порядку, обсязі та строки, передбачені Порядком передачі майна в оренду, та включає об`єкт до одного з Переліків, якщо відповідно до цього Закону балансоутримувач може виступати орендодавцем відповідного майна і якщо включення об`єкта до Переліку відповідного типу не потребує прийняття рішення іншим органом;
-надсилає інформацію про потенційний об`єкт оренди орендодавцю для її внесення до ЕТС в порядку, обсязі та строки, передбачені Порядком передачі майна в оренду, та звертається до орендодавця із клопотанням про включення потенційного об`єкта оренди до одного з Переліків згідно з Порядком передачі майна в оренду.
Орендодавець розглядає клопотання балансоутримувача, подане відповідно до частини четвертої цієї статті, та протягом 10 робочих днів з дати отримання клопотання приймає одне з таких рішень:
-рішення про включення об`єкта до Переліку відповідного типу;
-рішення про відмову у включенні об`єкта до Переліку відповідного типу з підстав, передбаченихстаттею 7цього Закону.
У випадках, передбачених частиною шостою цієї статті, орендодавець звертається до уповноваженого органу, визначеного частиною шостою цієї статті, із клопотанням про включення об`єкта до Переліку, якщо включення об`єкта до Переліку відповідного типу потребує прийняття відповідного рішення, і передає його на розгляд такого органу. Такі дії не здійснюються орендодавцем у випадку, якщо особи орендодавця та уповноваженого органу, визначеного частиною шостою цієї статті, є однією особою.
Про прийняте рішення орендодавець повідомляє балансоутримувача та заявника протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення.
Рішення балансоутримувача (уповноваженого органу управління) або орендодавця про відмову у включенні об`єкта до одного з Переліків може бути скасовано або змінено:
-Кабінетом Міністрів України або визначеним ним органом - щодо майна державної власності;
-представницьким органом місцевого самоврядування або визначеними ним органами - щодо майна комунальної власності.
Рішення балансоутримувача про відмову у включенні об`єкта до одного з Переліків може бути також скасовано або змінено уповноваженим органом управління.
Балансоутримувач майна, включеного до одного з Переліків, вживає заходів для укладення охоронного договору щодо об`єктів, внесених до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, інших об`єктів культурної спадщини, які включені до одного з Переліків. Балансоутримувач зобов`язаний передати орендарю копію охоронного договору, укладеного балансоутримувачем з відповідним органом охорони культурної спадщини, за актом приймання-передачі. Орендар зобов`язаний виконувати умови охоронного договору, про що зазначається у договорі оренди.
Переліки оприлюднюються в ЕТС та на офіційних вебсайтах орендодавців.
Згідно ст. 12 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» орендодавець оприлюднює в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду на аукціоні в таких випадках та у такі строки:
-протягом 20 робочих днів з дати включення об`єкта оренди до Переліку першого типу, якщо включення такого об`єкта до Переліку відбулося за заявою потенційного орендаря згідно зчастиною другоюстатті 6 цього Закону;
-протягом 20 робочих днів з дати подання потенційним орендарем заяви на оренду майна згідно зчастиною першоюстатті 11 цього Закону;
-у будь-який час після включення об`єкта оренди до Переліку першого типу, якщо включення такого об`єкта до Переліку відбулося за власною ініціативою (ініціативою балансоутримувача, уповноваженого органу управління або орендодавця) і щодо якого відсутня заява на оренду майна, передбаченачастиною першоюстатті 11 цього Закону.
Вимоги до змісту оголошення, порядку та строків його оприлюднення встановлюються Порядком передачі майна в оренду.
За статтею 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» - об`єкти державної власності передаються в оренду за результатами проведення аукціону виключно в ЕТС, у тому числі аукціону, предметом якого є право на продовження договору оренди об`єкта згідно ізстаттею 18цього Закону (ч. 1).
Таким чином законодавством України у сфері оренди державного майна та установчими документами державного підприємства Шовкорадгосп «Баришівський» передбачено можливість передачі об`єктів нерухомого майна, виключно шляхом включення цих об`єктів до Переліків об`єктів, щодо яких прийнято рішення про передачу в оренду на аукціоні чи без проведення аукціону, власне проведення аукціону та передачі об`єктів в оренду за його результатами чи передачі об`єктів в оренду без проведення аукціону в електронній торговій системі, визначеній Законом України «Про оренду державного та комунального майна».
При цьому передача в оренду об`єктів нерухомого майна державного підприємства Шовкорадгосп «Баришівський» фізичній особі-підприємцю ОСОБА_9 у відповідності до статті 15 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» без проведення аукціону не можлива.
Зі змісту примітки до ст. 364 КК України вбачається, що службовими особами у ст. ст. 364, 368, 368-2, 369 Кодексу є особи, які постійно, тимчасово, чи за спеціальними повноваженнями здійснюють функції представника влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, якими особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Таким чином, ОСОБА_4 в силу покладених на нього Положенням про Підприємство та контрактом повноважень, будучи службовою особою, яка займає відповідальне становище, обіймає в державній установі посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто згідно з ч.3ст. 18 та п. 1 примітки до ст. 364 КК України є службовою особою, згідно статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» є суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону.
Згідно ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі ст. ст. 3, 22 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктам, на яких поширюється дія цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов`язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.
Однак, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Державного підприємства Шовкорадгосп «Баришівський», будучи службовою особою, яка займає відповідальне становище, в порушення вище вказаних нормативно-правових актів, з метою особистого незаконного збагачення, вирішив стати на злочинний шлях, вчинивши корупційний злочин за наступних обставин.
Так, на початку лютого 2022 року, точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , перебуваючи в стм Баришівка, Броварського району Київської області, підшукував собі нежитлове складське приміщення для розміщення будівельних матеріалів та переробки деревини. Йому повідомили, що здаються нежитлові приміщення, розташовані за адресою: Київська область, Броварський район, село Шовкове, які належать Державному підприємству Шовкорадгосп «Баришівський».
16.02.2022 перебуваючи на території вказаного підприємства ОСОБА_9 зустрівся з ОСОБА_4 , який представився директором підприємства та показав останньому декілька нежитлових складських приміщень, які можна взяти в оренду. В подальшому ОСОБА_4 розповів ОСОБА_9 умови оформлення та сплати грошових коштів за оренду приміщень.
Під час розмови у ОСОБА_4 виник умисел на одержання неправомірної вигоди, використовуючи надане йому службове становище.
Реалізуючи свій умисел, ОСОБА_4 , діючи умисно, в порушення вищезазначеного законодавства, зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, запропонував ОСОБА_9 отримати в оренду наявні у підприємства приміщення шляхом укладання договору зберігання майна без проведення будь-яких аукціонів, орендна плата буде становити 12000 гривень, але в договорі буде прописано сума, яка менша за вищевказану, грошові кошти потрібно передавати особисто ОСОБА_4 та потрібно заплатити відразу за перший та останній місяць оренди, а саме 24000 гривень, за користування чотирма складськими приміщеннями площа яких невідома.
Одразу після цього ОСОБА_9 про зазначені вище протиправні дії ОСОБА_4 повідомив правоохоронні органи та розпочав діяти під їх контролем на викриття злочинної діяльності останнього.
17 лютого 2022 року відомості про вчинене кримінальне правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112130000027 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.
08.04.2022 ОСОБА_4 зателефонував ОСОБА_9 та домовився з ним про зустріч через декілька днів за адресою Київська область, Броварський район, село Шовкове.
Надалі, 14.04.2022 близько 14 год. 00 хв., перебуваючи в приміщенні Державного підприємства Шовкорадгосп «Баришівський», що за адресою: Київська область, Броварський район, село Шовкове, вулиця Шовкова будинок 1, одержав від ОСОБА_9 неправомірну вигоду у вигляді грошових коштів у сумі 24 000 гривень за надання в оренду приміщень, а саме чотири будівлі, що знаходяться на балансі ДП Шовкорадгосп «Баришівський», що за адресою: Київська область, Броварський район, село Шовкове, шляхом укладення договору зберігання з правом користування.
14 квітня 2022 року о 17 годин 00 хвилин гр. ОСОБА_4 було затримано в порядку ст. 208 КПК України (фактичне затримання о 14 год. 35 хв.).
15 квітня 2022 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України в рамках кримінального провадження №42022112130000027 від 17.02.2022 року.
Звернення до сду з клопотанням про відсторонення обумовлено тим, що підозрюваний може спотворити докази у справі.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив його задовольнити.
В судовому засіданні захисник підозрюваного та підозрюваний проти клопотання прокурора про відсторонення від посади заперечували з підстав, викладених у письмовому запереченні, долученому до матеріалів справи та просили відмовити у його задоволенні.
Заслухавши клопотання прокурора про відсторонення від посади, думку підозрюваного, його захисника, після всебічного, повного та об`єктивного дослідження доказів на які посилаються учасники кримінального провадження, як на докази та обгрунтування поданого до суду клопотання, суд приходить до висновку, що клопотання прокурора не підлягає до задоволення з наступних підстав.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 131 КПК України відсторонення від посади є заходом забезпечення кримінального провадження.
У відповідності до ст. 154 КПК України, відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 155 КПК України, прокурор, слідчий за погодженням з прокурором має право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування або суду під час судового провадження із клопотанням про відсторонення особи від посади.
2. У клопотанні зазначаються:
1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання;
2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
3) виклад обставин, що дають підстави підозрювати особу у вчиненні кримінального правопорушення, і посилання на обставини;
4) посада, яку обіймає особа;
5) виклад обставин, що дають підстави вважати, що перебування на посаді підозрюваного, обвинуваченого сприяло вчиненню кримінального правопорушення;
6) виклад обставин, що дають підстави вважати, що підозрюваний, обвинувачений, перебуваючи на посаді, знищить чи підробить речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливатиме на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджатиме кримінальному провадженню іншим чином;
7) перелік свідків, яких слідчий, прокурор вважає за необхідне допитати під час розгляду клопотання.
Як передбачено вимогами ч. 2, 3 ст. 157 КПК України, при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини:
1) правову підставу для відсторонення від посади;
2) достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення;
3) наслідки відсторонення від посади для інших осіб.
За наслідками розгляду клопотання слідчий суддя, суд постановляє ухвалу, в якій зазначає:
1) мотиви застосування або відмови у задоволенні клопотання про відсторонення від посади;
2) перелік документів, які посвідчують обіймання особою посади та які підлягають поверненню особі або вилученню на час відсторонення від посади;
3) строк відсторонення від посади, який не може становити більше двох місяців;
4) порядок виконання ухвали.
Відповідно п. 15 листа ВССУ «Про деякі питання здійснення слідчим суддею суду першої інстанції судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб під час застосування заходів забезпечення кримінального провадження» відсторонення від посади як захід забезпечення кримінального провадження здійснюється з метою припинення кримінального правопорушення; припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного/обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.
Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, суд своїм рішенням повинен забезпечити не тільки права підозрюваного, а й високі стандарти охорони загальносуспільних прав та інтересів. Забезпечення таких стандартів, як підкреслює Європейський суд з прав людини, вимагає від суду більшої суворості в оцінці порушень цінностей суспільства.
З клопотання прокурора вбачається, що метою відсторонення від посади підозрюваного ОСОБА_4 є те, що у разі продовження роботи підозрюваний може спотворити будь-яку із речей та документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, тобто може знищити речові докази, які мають значення у справі.
Однак, судовим розглядом встановлено, що всі необхідні докази були вилучені, відтак прокурором не доведено та не обґрунтовано ризик того, що обвинувачений може спотворити будь-яку із речей та документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення.
За вказанах обставин, слідчий суддя вважає, що у задоволенні клопотання необхідно відмовити.
Керуючись ст. ст. 131, 154, 155, 156, 157, 376 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
У задоволенніклопотання - відмовити.
Копію ухвали вручити обвинуваченому, захиснику, прокурору.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Броварський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2022 |
Оприлюднено | 23.01.2023 |
Номер документу | 104301284 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади |
Кримінальне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Гридасова А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні