ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
19 травня 2022 року м. Ужгород№ 260/1859/19 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Луцович М.М.
при секретарі судових засідань Полянич В.І.
сторони та інші учасники справи в судове засідання не з`явилися;
розглянувши у судовому засіданні подання Відділу примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) про заміну сторони у виконавчому провадженні №66822435, а саме: боржника -Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації в особі голови ліквідаційної комісії (далі - відповідач 1 ), Виноградівської районної ради Закарпатської області (далі - відповідач 2), де третя особа на стороні відповідача - Виноградівська районна державна адміністрація (далі - третя особа) про зміну формування причин звільнення, виплати заробітної плати, виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні та відшкодування моральної шкоди.
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 12.03.2021 року позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації в особі голови ліквідаційної комісії (вул. Копанська, буд. 10, м. Виноградів, Закарпатська область, 90300), Виноградівської районної ради Закарпатської області (пл. Миру, 5, м. Виноградів, Закарпатська область, 90300, код ЄДРПОУ 04053720), де третя особа на стороні відповідача - Виноградівська районна державна адміністрація (пл. Миру, 5, м. Виноградів, Закарпатська область, 90300, код ЄДРПОУ 22105981) про зміну формування причин звільнення, виплати заробітної плати, виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні та відшкодування моральної шкоди - задоволено частково.
До Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло подання Відділу примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) про заміну сторони у виконавчому провадженні №66822435, а саме: боржника - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області.
Подання мотивоване тим, що на адресу відділу ПВР надійшла заява стягувача, щодо відкриття виконавчого провадження та пред`явлено до виконання виконавчий лист №260/1859/19 від 08.09.2021. Боржник рішення суду не виконав. На підставі Розпорядження голови Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області № 3-о від 06.09.2019 року відповідач перебуває в процедурі ліквідації. Так, відповідач - Виноградівська районна державна адміністрація Закарпатської області на підставі Розпорядження Закарпатської обласної державної адміністрації №19 від 14.01.2021 року перебуває на стадії припинення шляхом реорганізації. Зокрема, відомості відносно реорганізації Виноградівської районної державної адміністрації внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Заявник у поданні вказує, що в силу положень законодавства з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється та з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації, повноваження, права та обов`язки Виноградівської районної державної адміністрації припинились та перейшли до Берегівської районної державної адміністрації, як райдержадміністрації новоутвореного району, та відповідно Берегівська районна державна адміністрація стала правонаступником всього майна, прав та обов`язків Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації. Таким чином, заявник просив задовольнити подання про заміну сторони у виконавчому провадженні.
Берегівська районна державна адміністрація Закарпатської області надіслала до суду заперечення на подання про заміну сторони у виконавчому провадженні, мотивуючи тим, що Берегівська районна державна адміністрація не є правонаступником управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, оскільки Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації має статус юридичної особи публічного права, розпорядження про ліквідацію якого прийнято ще в 2019 році, тобто до прийняття розпорядження КМУ № від 16.12.2020 року №1635-р. «Про реорганізацію районних державних адміністрацій» та постанови КМУ від 16.12.2020 року № 1321 „Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються". Крім того, в передавальному акті, затвердженому Закарпатською обласною державною адміністрацією, міститься посилання про правонаступництво Берегівської районної державної адміністрації щодо всіх зобов`язань, в тому числі боргових, лише Виноградівської районної державної адміністрації (без структурних підрозділів з правом юридичної особи). Берегівська районна державна адміністрація Закарпатської області зазначає, що рішення про ліквідацію (без правонаступництва) структурного підрозділу зі статусом юридичної особи публічного права - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації не пов`язане із реорганізацією Виноградівської районної державної адміністрації, а тому просить відмовити в задоволенні подання про заміну сторони у виконавчому провадженні.
Сторони та інші учасники справи в судове засідання не з`явилися, хоча були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду. Представник Відділу примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) надіслав до суду клопотання про розгляд подання без його участі.
Від Берегівської районної державної (військової) адміністрації до суду надійшло клопотання про відкладення судового засідання, у зв`язку з перебуванням уповноваженого представника у відпустці. Однак, суд констатує, що Берегівською районною державною (військовою) адміністрацією не було надано жодних належних доказів перебування уповноваженого представника у відпустці та неможливості його явки в дане судове засідання, а також неможливості забезпечення явки іншого уповноваженого представника, відтак суд вважає причини неявки в судове засідання представника Берегівської районної державної (військової) адміністрації не поважними, а тому клопотання про відкладення судового засідання не підлягає задоволенню.
У відповідності до ч. 2 ст. 379 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Враховуючи вище викладене, суд вважає за можливе розглянути подання про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.
Розглянувши подання про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши необхідні для розгляду такого матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку, що подання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 12.03.2021 року позов ОСОБА_1 до Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації в особі голови ліквідаційної комісії, Виноградівської районної ради Закарпатської області, де третя особа на стороні відповідача - Виноградівська районна державна адміністрація про зміну формування причин звільнення, виплати заробітної плати, виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні та відшкодування моральної шкоди - задоволено частково. Визнано протиправним наказ №514-К від 13.12.2019 Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації в частині формулювання причини звільнення ОСОБА_1 з роботи «відповідно до пункту 1 статі 40 Кодексу законів про працю України». Зобов`язано Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації внести зміни до наказу №514-К від 13.12.2019 року "Про звільнення ОСОБА_1 " в частині формулювання причини звільнення ОСОБА_1 , а саме: вказавши «звільнити із займаної посади за власним бажанням, у зв`язку з порушенням роботодавцем законодавства про працю, відповідно до частини 3 статі 38 Кодексу законів про працю України» та внести відповідні зміни до трудової книжки ОСОБА_1 в частині формулювання причини звільнення. Зобов`язано Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації виплатити на користь ОСОБА_1 недоотриману суму при звільненні в розмірі 3854,34 грн. з відрахуванням податків, зборів та обов`язкових платежів. Зобов`язано Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоотриману вихідну допомогу відповідно до п. 1 ст. 44 КЗпП України у розмірі двомісячного середнього заробітку з відрахуванням податків, зборів та обов`язкових платежів. В решті позовних вимог відмовлено.
08.09.2021 року Закарпатським окружним адміністративним судом був виданий виконавчий лист (а.с. 6 Т.2).
Так, на виконанні у відділі примусовому виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) (далі - відділ ПВР) перебуває виконавче провадження № 66822435 з примусового виконання виконавчого листа № 260/1859/19 виданого 08.09.2021 року Закарпатським окружним адміністративним судом про: "Зобов`язання Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації внести зміни до наказу №514-К від 13.12.2019 року "Про звільнення ОСОБА_1 " в частині формулювання причини звільнення ОСОБА_1 , а саме: вказавши "звільнити із займаної посади за власним бажанням, у зв`язку з порушенням роботодавцем законодавства про працю, відповідно до частини 3 статті 38 Кодексів законів про працю України" та внести відповідні зміни до трудової книжки ОСОБА_1 в частині формулювання причини звільнення. Зобов`язання Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації виплатити на користь ОСОБА_1 недоотриману суму при звільненні в розмірі 3854,34 грн. з відрахуванням податків, зборів та обов`язкових платежів. Зобов`язання Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоотриману вихідну допомогу відповідно до п. 1 ст. 44 КЗпП України у розмірі двомісячного серерднього заробітку з відрахуванням податків, зборів та обов`язкових платежів».
15.09.2021 державним виконавцем відділу примусового виконання рішень винесено постанову про відкриття виконавчого провадження, яку супровідним листом від 15.09.2021 № 7/3454-3456 надіслано сторонам виконавчого провадження для відома та виконання (а.с. 7-8 Т. 2). Даною постановою, зобов`язано боржника - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації виконати рішення протягом 10 робочих днів.
У зв`язку з тим, що відомостей від боржника - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, щодо виконання рішення (або можливих причин невиконання) на адресу відділу ПВР - не надходили, державним виконавцем, керуючись ст. 63, 75 Закону України «Про виконавче провадження», винесено постанову про накладення штрафу від 19.10.2021 ВП № 66822435, якою, зобов`язано боржника виконати рішення протягом 10 робочих днів (а.с. 9-11 Т.2).
Однак, відомості щодо виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду № 260/1859/19 боржником не надано, у зв`язку з чим, державним виконавцем, керуючись ст. 63, 75 Закону України «Про виконавче провадження», винесено постанову від 15.11.2021 про накладення штрафу на боржника Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації у подвійному розмірі (а.с. 12-14 Т.2).
На дату розгляду подання боржник рішення суду не виконав, доказів протилежного до суду не надав та такі відсутні у матеріалах справи.
Відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Згідно ч. 1 ст. 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії. Виконавець зобов`язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.
У відповідності до п. 5 ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження", у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
У зв`язку зі зміною адміністративно-територіального устрою України здійснюється реорганізація районних державних адміністрацій ліквідованих районів, в тому числі їх структурних підрозділів зі статусом юридичної особи публічного права, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах утворених районів, у зв`язку зі зміною адміністративно-територіального устрою України здійснюється реорганізація районних державних адміністрацій ліквідованих районів, в тому числі їх структурних підрозділів зі статусом юридичної особи публічного права, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах утворених районів.
На підставі Розпорядження голови Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області № 3-о від 06.09.2019 року відповідач перебуває в процедурі ліквідації. Також, Виноградівська районна державна адміністрація Закарпатської області на підставі Розпорядження Закарпатської обласної державної адміністрації №19 від 14.01.2021 року перебуває на стадії припинення шляхом реорганізації.
Згідно положень ст. 7-1 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» утворення та реорганізація районних державних адміністрацій здійснюються Кабінетом Міністрів України після прийняття Верховною Радою України рішення про утворення та ліквідацію районів з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
У разі здійснення реорганізації районних державних адміністрацій шляхом приєднання повноваження з управління справами таких юридичних осіб, забезпечення підготовки та прийняття районними державними адміністраціями, що припиняються, та їх посадовими особами рішень як суб`єктами владних повноважень з дня прийняття рішення про початок реорганізації здійснює голова районної державної адміністрації, до якої здійснюється приєднання інших юридичних осіб.
Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, визначаються Кабінетом Міністрів України з урахуванням Бюджетного кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Постановою Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-ІХ утворено у Закарпатській області: Берегівський район (з адміністративним центром у місті Берегове) у складі територій Батівської селищної, Берегівської міської, Великоберезької сільської, Великобийганської сільської, Вилоцької селищної, Виноградівської міської, Кам`янської сільської, Королівської селищної, Косоньської сільської, Пийтерфолвівської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України (пп. 7 п. 1 постанови від 17 липня 2020 року № 807-ІХ).
Підпунктом 7 п. 3 постанови від 17 липня 2020 року № 807-ІХ постановлено ліквідувати у Закарпатській області: Берегівський, Великоберезнянський, Виноградівський, Воловецький, Іршавський, Міжгірський, Мукачівський, Перечинський, Рахівський, Свалявський, Тячівський, Ужгородський, Хустський райони.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» від 16 грудня 2020 року № 1635-р відповідно до статті 7-1 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» вирішено, зокрема, здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з Постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів», шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1, відповідно до якого, до Берегівської райдержадміністрації (райдержадміністрації, до якої приєднуються райдержадміністрації ліквідованих районів) приєднано Виноградівську райдержадміністрацію (райдержадміністрації, які реорганізуються шляхом приєднання до райдержадміністрації, розташованої в адміністративному центрі новоутвореного району).
Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі Порядок від 16 грудня 2020 року № 1321). Цей Порядок визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно- територіального устрою України.
Згідно з п. 7 Порядку від 16 грудня 2020 року № 1321 перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації).
Перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації (п. 8 Порядку від 16 грудня 2020 року № 1321).
Відповідно до п. 16 Порядку від 16 грудня 2020 року № 1321 передавальний акт складається комісією з реорганізації у визначені законодавством порядку та строки після завершення заходів з реорганізації, але не пізніше ніж протягом трьох місяців з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, та підписується усіма членами комісії.
Передавальний акт затверджується протягом 10 днів з моменту його складення розпорядженням голови облдержадміністрації за поданням голови комісії з реорганізації. Зазначений документ повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх фінансових (у тому числі боргових) зобов`язань райдержадміністрації, що припиняється, всіх його кредиторів та боржників, у тому числі зобов`язання, які оспорюються сторонами.
Згідно ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 27.10.2021 року по справі №908/80/20 встановлено, що розпорядженням Закарпатської обласної державної адміністрації «Про затвердження передавального акта Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області до правонаступника Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області» від 11.03.2021 № 175 відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження Кабінету Міністрів України «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» від 16 грудня 2020 року № 1635-р, Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1321, затверджено передавальний акт Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області (а.с. 15-16 Т.2).
Також, на виконання вимог ухвали суду від 10.03.2022 року про витребування доказів, Відділ примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) - надіслав до суду копію розпорядження Закарпатської обласної державної адміністрації "Про затвердження передавального акта Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області до правонаступника Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області" від 11.03.2021 року №175 та копію передавального акту Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області до правонаступника шляхом приєднання до Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області" від 11.03.2021 року №175.
Відомості щодо реорганізації Виноградівської районної державної адміністрації внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно з ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Отже, в силу зазначених положень законодавства з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється та з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації, повноваження, права та обов`язки Виноградівської районної державної адміністрації припинились та перейшли до Берегівської районної державної адміністрації, як райдержадміністрації новоутвореного району, та відповідно Берегівська районна державна адміністрація стала правонаступником всього майна, прав та обов`язків Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації.
Відповідно до ч. 1 ст. 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Згідно ч. 2 ст. 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи.
Пункт 5 частини 3 статті 2 КАС України визначає, як один з принципів адміністративного судочинства обов`язковість судового рішення.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Таким чином, враховуючи наведені вище норми законодавства України, а також з метою своєчасного та повного виконання постанови Закарпатського окружного адміністративного суду, суд приходить висновку, що подання Відділу примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) про заміну сторони у виконавчому провадженні №66822435 слід задовольнити та замінити сторону виконавчого провадження, а саме: боржника - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області.
Керуючись ч. 3 ст. 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
1.Подання Відділу примусового виконання рішення рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) про заміну сторони у виконавчому провадженні №66822435 - задовольнити.
2. Замінити сторону у виконавчому провадженні №66822435, а саме: боржника -Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації (вул. Копанська, буд. 10, м. Виноградів, Закарпатська область, 90300, код ЄДРПОУ 02143301) на правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області (90202, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мукачівська, буд. 6, код ЄДРПОУ 04053708).
3. Ухвала суду може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду в строки визначені ст. 295 КАС України. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку визначеному ст. 256 КАС України.
СуддяМ.М. Луцович
Відповідно до ч. 3 ст. 243 КАС України ухвалу суду у повному обсязі складено 23.05.2022 року.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 104412070 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Заява про заміну сторони виконавчого провадження |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні