Ухвала
від 28.06.2022 по справі 380/5233/21
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

29 червня 2022 року

м. Київ

справа №380/5233/21

адміністративне провадження №К/990/15129/22

Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Білак М.В. перевіривши клопотання Львівської обласної державної адміністрації про зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2022 року у справі №380/5233/21 за позовом ОСОБА_1 до Львівської обласної державної адміністрації, Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації про визнання протиправними і скасування розпоряджень, поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Верховного Суду від 23 червня 2022 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Львівської обласної державної адміністрації на постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2022 року у справі №380/5233/21.

Львівська обласна державна адміністрація звернулась до Верховного Суду з клопотанням про зупинення виконання оскаржуваного судового рішення до закінчення перегляду справи в касаційному порядку.

В обґрунтування вказаного клопотання представник відповідача зазначає, що відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/22 «Про утворення військових адміністрацій» (далі - Указ) для здійснення керівництва у сфері забезпечення оборони громадської безпеки і порядку утворено, Львівську обласну військову адміністрацію.

У зв`язку з утворенням військових адміністрацій, зазначених у цьому Указі, обласні державні адміністрації та голови цих адміністрацій набули статусу відповідних військових адміністрацій та начальників цих військовик адміністрацій.

Статтею 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачено, що районні, обласні військові адміністрації здійснюють на відповідній території поряд із повноваженнями місцевих державних адміністрацій, повноваження із запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану.

Таким чином, обласною державною адміністрацією здійснюються всі повноваження із запровадженням та здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, зокрема в період воєнного стану адміністрацією з метою забезпечення нагальних потреб можуть здійснюватися закупівлі продовольчих товарів, пального, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин;, медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання.

Крім цього, з метою захисту прав і свобод громадян, обласна державна адміністрація разом з територіальними громадами розпочала формування бази житлового фонду для викупу та будівництва житла для проживання внутрішньо переміщених осіб.

У зв`язку з цим виникає необхідність у здійсненні розрахункових операцій пов`язаних із купівлею житла внутрішньо переміщеним особам.

Однак Восьмим апеляційним адміністративним судом стягнуто з Львівської обласної державної адміністрації середній заробіток за час вимушеного прогулу в сумі 98 417,97 грн і станом на сьогодні таке стягнення коштів з рахунків обласної державної адміністрації буде мати додаткове навантаження на державний бюджет, що може спричинити негативні наслідки.

За приписами частини першої статті 375 КАС України суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку.

Вирішуючи цю заяву, суд виходить з того, що відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання.

Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Для зупинення виконання судових рішень, яке допускається як виняток, повинні бути вагомі причини.

Розгляд питання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень має на меті не допустити порушення прав, свобод та охоронюваних законом інтересів, як особи, що подала касаційну скаргу, так і інших осіб, які беруть участь у справі, якщо такі наслідки можуть настати у зв`язку з виконанням оскаржуваних судових рішень.

В свою чергу, для зупинення виконання оскаржуваних судових рішень необхідна наявність поважних причин, які б давали підстави для зупинення виконання судового рішення.

Перевіривши доводи скаржника, наведені у клопотанні про зупинення виконання судового рішення, необхідно зазначити про наявність в цій справі виключних підстав, а саме можливість стягнення коштів до розгляду касаційної скарги, які в подальшому можуть бути не повернуті з урахуванням статті 381 КАС України.

Отже, при розгляді клопотання встановлено необхідність зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2022 року у адміністративній справі №380/5233/21 в частині стягнення з Львівської обласної державної адміністрації на користь позивача середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні у розмірі 98417 (дев`яносто вісім тисяч чотириста сімнадцять) гривень 97 коп. до закінчення касаційного провадження у справі.

Керуючись статтями 375 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ :

Клопотання Львівської обласної державної адміністрації про зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2022 року у справі №380/5233/21 - задовольнити.

Зупинити виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 10 травня 2022 року у справі №380/5233/21 в частині стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні за час вимушеного прогулу з 01 березня 2021 року по 10 травня 2022 року в сумі 98417 (дев`яносто вісім тисяч чотириста сімнадцять) грн 97 коп до закінчення касаційного провадження у справі.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, є остаточною та оскарженню не підлягає.

...........................

М.В. Білак,

Суддя Верховного Суду

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення28.06.2022
Оприлюднено30.06.2022
Номер документу104999842
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —380/5233/21

Постанова від 09.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Постанова від 09.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 30.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 30.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 28.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 28.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні