Ухвала
від 11.08.2022 по справі 446/2305/20
КАМ'ЯНКА-БУЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 446/2305/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.08.2022 м.Кам`янка-Бузька

Слідчий суддя Кам`янка-Бузького районного суду Львівської області ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 розглянувши клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 Львівського районного управління поліції №1 Головного управління Національної поліції у Львівській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, подане в рамках кримінального провадження № 42020141280000046 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.11.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.366 КК України,

встановив:

11.08.2022слідчий СВ відділення поліції №1 Львівського районного управління поліції №1 Головного управління Національної поліції у Львівській області старший лейтенант поліції ОСОБА_4 за погодженням з прокурором Кам`янка-Бузького відділу Жовківської окружної прокуратури ОСОБА_5 звернувся до слідчого судді Кам`янка-Бузького районного суду Львівської області із клопотанням, в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наявних матеріалів та інших документів, їх світлокопій, сформованих шляхом друку їх із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за наступними адресами, зокрема:

- АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2001692746221);

- земельна ділянка із кадастровим номером 4622185200:06:000:0617, площею (Га) 0.279 за адресою АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 928029046221)

- АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2075973946221);

- земельна ділянка із кадастровим номером 4622185200:01:001:0308, площею (га): 0.9126, за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна - 1060473146221.

Клопотання обґрунтовано тим, що слідчим відділенням відділення поліції №1 Львівського районного управління поліції №1 Головного управління Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42020141280000046, яке 02.11.2020 зареєстроване в ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, щодо можливого службового підроблення, вчиненого, зокрема при реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_2 та АДРЕСА_2 .

З інформації, зареєстрованої в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вбачається наступне.

28.12.2019 реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 зареєстровано право власності за ОСОБА_7 на об`єкт нерухомого майна - багатоквартирний житловий будинок площею 7411.2 м2 за адресою АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна - 2001692746221, із долученням довідки ОКП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_3 » №1/15720 від 28.12.2019, свідоцтва на право власності «/-/» виданого 21.07.2006 ІНФОРМАЦІЯ_4 . Номер рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень - 50535299 (із відкриттям розділу).

За вказаним рішенням «/-/» ІНФОРМАЦІЯ_5 від 21.07.2006, гр. ОСОБА_7 надано право власності на комплекс із 26-ти будівель та споруд, а саме: зерносклад із прибудовою та навісом, поз. А-1, 1124,8 м2; навіс до зерноскладу, поз. 2 Б, - 405,9 м2; підсобний цех (Фурдас), поз. 3 В, - 396,6 м2; прохідна, поз. 4 Г, - 97,6 м2; їдальня, поз. 5 Д, - 198,8 м2; склад, поз. 6 Е, - 112,7 м2; кузня, поз. 7 Є, - 77,7 м2; майстерня, поз. 8 Ж, - 1317,1 м2; котельня, поз.9 З, - 25,4 м2; лазня з прибудовою, поз.10 И, - 61,5 м2; гараж автопарку склад, поз.11 І, - 387,3 м2; заправка, поз.12 Й, - 7,5 м2; піднавіс, поз.14 Л, - 208,5 м2; ЗАВ-20 (зерноочисний комплекс), поз.15М 81,9 м2; склад цементу, поз.16Н, 19,9 м2; дикалушка, поз.17О, 34,5 м2; вага автомобільна, поз.18П, - 47,0 м2; санпропускник, поз.19Р, - 189,1 м2; пилорама, поз.20С, - 171,9 м2; мийка, поз.22 У, - 10,2 м2; пункт штучного осеменіння, поз. 24Х, - 62,4 м2; кочегарка, поз. 25Ц, - 111,6 м2; телятник, поз. 26Ч, - 484,5 м2; корівник, поз.27Ш, - 1851,7 м2; телятник, поз. 28Щ, - 900,4 м2; свинарник, поз.29Ю, - 926,3 м2; споруди нафтосховище з 14-ти резервуарів, поз. 13К; естакада, поз. 23 Ф.

У свою чергу, із долученої довідки ОКП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_3 » №1/15720 від 28.12.2019 вбачається, що «…при обстеженні земельної ділянки виявлено: комплекс із 26-ти будівель частково демонтовано, на земельній ділянці знаходиться багатоквартирний житловий будинок, площею 7411,2 м2).

04.05.2020 реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 зареєстровано право власності за ОСОБА_7 , із долученням договору про встановлення права користування земельною ділянкою для забудови, серія та номер: б/н, виданий 26.03.2020, видавник: ОСОБА_9 / ОСОБА_10 ; технічного паспорту, серія та номер: 1812, виданий 30.04.2020, видавник: ФОП ОСОБА_11 ; рішення органу місцевого самоврядування, серія та номер: 7, видане 24.02.2020,видавник: ІНФОРМАЦІЯ_6 , зареєстровано право власності на об`єкт нерухомого майна за адресою АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2075973946221). Номер рішення про реєстрацію прав та їх обтяжень (із відкриттям розділу) і.н. 52127755.

За наведеним вище рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 №7 від 24.02.2020, будинку за адресою АДРЕСА_4 присвоєно поштову адресу та зазначено, що право власності належить зареєструвати «після отримання в законодавчо встановленому порядку необхідних документів». Таким чином, зі змісту вказаного рішення не випливає підстави реєстрації права власності без необхідних дозвільних документів ДАБІ.

За відомостями ІНФОРМАЦІЯ_7 , жодних дозвільних документів за вказаною адресою ( АДРЕСА_3 ) не видавалося, відповідно відсутні як дозвільна документація про початок будівельних робіт, так і декларація про введення об`єкту нерухомого майна в експлуатацію (багатоквартирного житлового будинку, загальною площею 2722.2 м2, житлова площа (кв.м): 1113.9, - всього по 1 секції: 1366,1 кв. м., всього по 2 секції: 1356,1 кв. м. згідно технічного паспорта).

Відповідно до п.3.2.21 ДБН А.2.2-3:2014 (з урахуванням зміни), реконструкція - перебудова прийнятого в експлуатацію існуючого об`єкта, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об`єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).

В Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об`єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7.06.2017 № 406 не передбачено реконструкцію будівель і споруд частковим їх знесенням, зміною функціонального призначення та геометричних розмірів, не кажучи вже про нове будівництво об`єктів. А отже для виконання таких робіт необхідно отримувати дозволи органів державного архітектурно-будівельного контролю, а після завершення робіт приймати в експлуатацію закінчений будівництвом об`єкт. Ці документи відображаються в Єдиному реєстрі дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

За відомостями ІНФОРМАЦІЯ_7 , жодних дозвільних документів за вказаною адресою ( АДРЕСА_2 ) не видавалося, відповідно відсутні як дозвільна документація про початок будівельних робіт, так і декларація про введення об`єкту нерухомого майна в експлуатацію (багатоквартирного житлового будинку, загальною площею 7411,2 м2), у єдиному державному реєстрі будівельної діяльності відсутні будь-які відомості про вказаний об`єкт нерухомості.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про архітектурну діяльність», архітектурна діяльність - діяльність по створенню об`єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері.

Як зазначено в ч.5 ст.26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; 6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування. Тобто, архітектурна діяльність включає в себе певну кількість етапів, починаючи із виникнення наміру на здійснення містобудівних перетворень і закінчуючи реєстрацією права власності незавершений об`єкт.

Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Таким чином, з моменту державної реєстрації права власності об`єкт нерухомості більше не вважається об`єктом будівництва, що виключає можливість здійснення щодо нього жодних заходів державного архітектурно-будівельного контролю навіть за умови, що суб`єкт містобудування не дотримувався процедур, передбачених ст.26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», оскільки право власності не може бути припинено (а об`єкт нерухомості знесено) з ініціативи органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Однак, внаслідок реєстрації права приватної власності на об`єкт самочинного будівництва правопорушення у сфері містобудівної діяльності не припиняється, натомість вчиняється нове правопорушення у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Згідно ч.1 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 № 1952-IV, реєстраційна справа формується у паперовій та електронній формі після відкриття розділу на об`єкт нерухомого майна у Державному реєстрі прав та внесення до нього відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав та зберігається протягом всього часу існування об`єкта.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 2 Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" технічний адміністратор Державного реєстру прав (далі - технічний адміністратор) - державне унітарне підприємство, визначене Міністерством юстиції України та віднесене до сфери його управління, що здійснює заходи із створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Державного реєстру прав, відповідає за його технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних цього реєстру, здійснює технічні та технологічні заходи з надання, блокування та анулювання доступу до Державного реєстру прав, організовує та проводить навчання для роботи з цим реєстром.

Пунктом 1 наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 "Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є ІНФОРМАЦІЯ_8 " визначено державне підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_9 " адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції ІНФОРМАЦІЯ_8 .

У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України №1127 від 25.12.2015 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", у реєстрі, який ведеться в електронному вигляді зберігається інформація про усі реєстраційні дії щодо нерухомого майна, вчинені реєстраторами, про усі запити щодо нерухомого майна та його обтяжень, скеровані до реєстру його користувачами, про усі витяги із реєстру, отримані користувачами, про усі арешти, іпотеки та інші обтяження речових прав на нерухоме майно.

Таким чином інформація щодо пошукових запитів по об`єкту нерухомого майна за адресою АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2001692746221), нерухомого майна за адресою АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2075973946221) та/або суб`єкта права власності на такі приміщення) знаходиться у володінні ДП " ІНФОРМАЦІЯ_9 " ( АДРЕСА_5 ).

Згідно п. 10 Постанови КМУ від 25.12.2015 № 1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" з оригіналів документів чи відповідно оформлених копій документів у випадку, передбаченому абзацом другим пункту 9 Порядку, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор, уповноважена особа обов`язково виготовляє електронні копії шляхом сканування таких документів, що долучаються до заяви, зареєстрованої у базі даних заяв.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування кримінального провадження й встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, розслідування вищезазначеного кримінального провадження, зокрема для встановлення кола осіб, які можуть бути причетні до вчинення кримінального правопорушення (зокрема осіб, які первинно подавали для проведення державної реєстрації підроблені документи), в результаті дій яких було відчужено нежитлові приміщення, які належать до комунальної форми власності, отримання відомостей з документів, які можуть бути використані, як доказ у вказаному провадженні, виникла необхідність у дослідженні документів які надавались при проведенні державної реєстрації права власності на нежитлові приміщення за гр. ОСОБА_7 та документів, що були видані, оформлені або отримані державними реєстраторами ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 та ОСОБА_6 під час проведення державної реєстрації на багатоквартирні житлові будинки.

Тому з метою встановлення осіб, які можуть бути причетні до вчинення кримінального правопорушення та дослідження документів, які подавались для проведення державної реєстрації, а також дослідження послідовності вчинення усіх дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, державними реєстраторами ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 та ОСОБА_6 під час проведення державної реєстрації права власності (з відкриттям розділу) на по об`єкту нерухомого майна за адресою АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2001692746221), нерухомого майна за адресою АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2075973946221), необхідно одержати матеріали реєстраційних справ по об`єктах нерухомого майна (вищезазначених), з метою підтвердження фактичного обсягу документів та прийнятих рішень щодо реєстрації права власності, які можливо вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_1 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вищезазначені документи знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_1 та мають істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використання як доказу відомостей, що містяться у таких документах та відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до вказаної документації з можливістю її вилучення, тому звернулися до слідчого судді з даним клопотанням.

Слідчий СВ відділення поліції №1 Львівського районного управління поліції №1 Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи, просив клопотання задовольнити.

Заслухавши слідчого, перевіривши додані до клопотання матеріали, якими слідчий обґрунтовує його доводи, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого подано клопотання, слідчий суддя встановив наступне.

Клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів подане в рамках кримінального провадження № 42020141280000046, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.11.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, підсудне слідчому судді Кам`янка-Бузького районного суду Львівської області, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, та відповідає вимогамст. 160 КПК.

Відповідно до положень ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Як на правову підставу для звернення до суду з клопотанням про надання доступу до речей і документів, слідчий покликається на ст. ст. 159-164 КПК України, та зазначає, що отримавши доступ ( з правом вилучення) до вищевказаних документів, має суттєве значення для кримінального провадження, оскільки дасть змогу встановити істотні обставини кримінального провадження, можливість отримати важливий доказ та постійний доступ до нього з метою його використання, та унеможливить його зміну чи знищення.

Як вбачається зі змісту норми ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, враховуючи обставини, викладені слідчим у клопотанні та доведеність ним неможливості отримання інформації в інший спосіб, а також, те, що документи, до яких слідчий просить надати доступ, можуть містити інформацію, яка має суттєве значення для встановлення важливих обставин у справі, надасть змогу повно, всебічно та неупереджено дослідити всі обставини кримінального правопорушення, може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, надасть змогу правильно його кваліфікувати і буде використана як речовий доказ слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підставне та підлягає до задоволення.

Керуючись ст.131,132,159,162,163,164,166 КПК України, слідчий суддя

ухвалив:

Клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 Львівського районного управління поліції №1 Головного управління Національної поліції у Львівській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, подане в рамках кримінального провадження № 42020141280000046 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.11.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.366 КК України задовольнити.

Надати слідчому СВ відділення поліції №1 Львівського РУП №1 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наявних матеріалів та інших документів, їх світлокопій, сформованих шляхом друку їх із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за наступними адресами, зокрема:

- АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2001692746221);

- земельна ділянка із кадастровим номером 4622185200:06:000:0617, площею (Га) 0.279 за адресою АДРЕСА_2 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 928029046221);

- АДРЕСА_3 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2075973946221);

- земельна ділянка із кадастровим номером 4622185200:01:001:0308, площею (га): 0.9126, за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна - 1060473146221.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКам'янка-Бузький районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення11.08.2022
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу105927676
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —446/2305/20

Ухвала від 11.08.2022

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 15.08.2022

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 20.07.2022

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Котормус Т. І.

Ухвала від 19.07.2022

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Котормус Т. І.

Ухвала від 19.07.2022

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Котормус Т. І.

Ухвала від 01.12.2020

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 01.12.2020

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 01.12.2020

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 01.12.2020

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

Ухвала від 01.12.2020

Кримінальне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні