Ухвала
від 25.08.2022 по справі 405/339/17
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про зупинення провадження

26 серпня 2022 року м. Кропивницький Справа № 405/339/17

провадження № 2-іс/340/13/22

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника відповідача про зупинення провадження в адміністративній справі

за позовом: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Лінія 10-59 (25019, м. Кропивницький, вул. Лінія 10, 59, ЄДРПОУ 40688799)

до відповідача: Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького (25022, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41)

про визнання невідповідним правовим актам вищої юридичної сили та нечинним з дати прийняття рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом до Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького про визнання невідповідним правовим актам вищої юридичної сили та нечинним з дати прийняття рішення Виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 06.09.2007 року №918 Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів.

Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 04.07.2022 адміністративну справу №405/339/17 прийняти до свого провадження та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 26.08.2022 р.

24.08.2022 р. до суду надійшла заява представника відповідача про зупинення провадження у справі.

Заявником вказано, що Кіровоградським окружним адміністративним судом розглянуто справу №1140/2017/18 за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Лінія 10-59» до виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького про визнання протиправним (незаконним) та скасування рішення виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького від 12.06.2018 року №279 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів». Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23.01.2019 р. визнано протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького №279 від 12.06.2018 року «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» в частині затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів для житлових будинків багатоквартирних, одноквартирних упорядкованих (з наявністю усіх видів благоустрою).

Постановою Третього апеляційного суду від 05.06.2019 р. рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23.01.2019 р. скасовано та прийнято інше рішення, яким визнано протиправним та скасовано рішення виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького №279 від 12.06.2018 року «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» в повному обсязі.

Постановою Верховного Суду від 27.04.2022 р. рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23 січня 2019 року та постанову Третього апеляційного суду від 05 червня 2019 року скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

На разі ухвалою від 30.05.2022 р. адміністративну справу №1140/2017/18 призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження в підготовчому провадженні на 30 серпня 2022 року.

Заявник вказує, що підставою для скасування ухвали Ленінського районного суду м.Кіровограда від 18.10.2018 року та постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 04 лютого 2019 року в провадженні справи №405/339/17 (даного провадження) Верховним судом стало наступне:

"Як зазначили суди попередніх інстанцій, приймаючи однопредметне з оскаржуваним рішення від 12.06.2019 №279, відповідачем було дотримано встановлену Законом №1160-IV процедуру: затверджено План діяльності Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького з підготовки проєктів регуляторних актів на 2018 рік; у вісниках міської ради міста Кропивницького «Вечірня газета» №15 (1567), №16 (1568) було опубліковане повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу до зазначеного проекту рішення.

За цих обставин суди попередніх інстанцій вважали, що порушення, якими позивачі обґрунтовували позовні вимоги, були усунуті.

Проте Суд не може погодитися з такими висновками та вважає їх передчасними з огляду на таке.

Як убачається з матеріалів справи, рішення Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» від 12.06.2018 №279 було оскаржене ОСББ «Лінія 10-59» до Кіровоградського окружного адміністративного суду.

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 20 липня 2018 року було відкрито провадження у справі №1140/2017/18. При цьому, як випливає зі змісту постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 04 лютого 2019 року, однією з підстав позову у справі №1140/2017/18 було недотримання Виконавчим комітетом міської ради міста Кропивницького встановленої Законом №1160-IV процедури ухвалення регуляторного акта - рішення Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» від 12 червня 2018 року №279.

Суд зазначає, що станом на день постановлення судом першої інстанції оскаржуваної ухвали від 18 жовтня 2018 року справу №1140/2017/18 розглянуто не було.

Судом також з`ясовано, що постановою Верховного Суду від 12.05.2022 у справі №1140/2017/18 було скасовано рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 23.01.2019 та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 05.06.2019, а справу №1140/2017/18 було направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

У пункті 45 постанови Верховного Суду від 12.05.2022 у справі №1140/2017/18 зазначено, що «Ухвалюючи такі рішення суди попередніх інстанцій не встановили на підставі належних доказів дотримання відповідачем процедури прийняття оспорюваного рішення, зокрема щодо наявності аналізу регуляторного впливу як такого та оприлюднення проекту регуляторного акта у відповідності до вимог законодавства, обмежившись загальними висновками про дотримання чи недотримання відповідної процедури прийняття регуляторного акта».

Таким чином, законність рішення від 12.06.2018 №279, у тому числі дотримання Виконавчим комітетом міської ради міста Кропивницького вимог Закону №1160-IV під час його прийняття, є предметом доказування у справі №1140/2017/18.

Зазначаючи про дотримання відповідачем встановленої у Законі №1160-IV процедури під час прийняття рішення від 12.06.2018 №279, суди попередніх інстанцій обмежилися констатацією того, що відповідачем було затверджено План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2018 рік та опубліковано повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта з аналізом його регуляторного впливу.

Водночас змісту вказаних плану, повідомлень і проектів на предмет їхньої відповідності Закону №1160-IV у межах цієї справи суди попередніх інстанцій не досліджували.

З урахуванням викладеного висновок судів попередніх інстанцій про те, що порушення Закону №1160-IV, якими позивач обґрунтовував незаконність рішення Виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 06.08.2007 №918 були усунуті під час прийняття однопредметного рішення Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького від 12.06.2018 №279, є передчасним".

Частиною 4 статті 78 КАС України передбачено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Факт усунення порушення Закону №1160-IV під час прийняття однопредметного рішення Виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького від 12.06.2018 №279, якими позивач обґрунтовує незаконність рішення Виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 06.08.2007 №918, є предметом розгляду справи №1140/2017/18, а тому набрання законної сили рішенням суду в цій адміністративній справі є істотною умовою для подальшого вирішення даної адміністративної справи. Вказані обставини роблять розгляд даної справи об`єктивно неможливим та зумовлюють обов`язок суду зупинити провадження у ній.

Керуючись статтями 236, 248, 256, 260 - 262, 294, 295 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

Зупинити провадження у справі №405/339/17 до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №1140/2017/18 за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «Лінія 10-59» до виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького про визнання протиправним (незаконним) та скасування рішення виконавчого комітету міської ради міста Кропивницького від 12.06.2018 року №279 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів».

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду, через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 15 - денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду С.В. Дегтярьова

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.08.2022
Оприлюднено02.09.2022
Номер документу105988657
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —405/339/17

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. ДЕГТЯРЬОВА

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. Дегтярьова

Ухвала від 03.07.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

С.В. Дегтярьова

Ухвала від 30.05.2022

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Драний В. В.

Постанова від 18.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Радишевська О.Р.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні