Ухвала
від 05.09.2022 по справі 626/2087/20
КРАСНОГРАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 626/2087/20

Провадження № 2/626/24/2022

У Х В А Л А

(вступна та резолютивна частини ухвали)

06.09.2022 року м. Красноград

Красноградський районний суд Харківської області у складі:

головуючого судді Гусара П.І.,

за участю секретаря Івашкіної Т.В.,

представника позивача - адвоката Корнишиної Н.Л.,

представника відповідача - адвоката Кошліченко Н.В.,

розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні в м.Краснограді, в порядку загального позовного провадження, клопотання представника відповідача ОСОБА_1 - адвоката Кошліченко Ніни Валеріївни про призначення судової інженерно-транспортної експертизи по цивільній справі №626/2087/20 за позовною заявою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ» до ОСОБА_1 про стягнення матеріальних збитків завданих ДТП,

В С Т А Н О В И В :

Зважаючи на складність у викладенні повного тексту ухвали, пов`язаного з потребою в ретельному обґрунтуванні доводів сторін, на що може бути витрачений значний час, суд вважає за необхідне на підставі ч.6 ст.259 ЦПК України в даному судовому засіданні проголосити вступну та резолютивну частини ухвали, відклавши складання повного тексту ухвали на строк не більше 5-ти днів.

На підставі викладеного, керуючись ст.259 ЦПК України, суд,

У Х В А Л И В :

Клопотання представника відповідача ОСОБА_1 - адвоката Кошліченко Ніни Валеріївни про призначення судової інженерно-транспортної експертизи - задовольнити.

Призначити по цивільній справі № 626/2087/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ» до ОСОБА_1 про стягнення матеріальних збитків, завданих ДТП судову інженерно-транспортну експертизу за експертною спеціальністю 10.1 «дослідження обставин і механізму дорожньо-транспортної пригоди».

Проведення експертизи доручити експертам Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз, що знаходиться за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, 17, т (056) 778-06-99, електронна пошта: dniprondise@ukr.net.

На розгляд експертизи поставити наступні питання:

1) Чи відповідає дорожня обстановка зафіксована на фотографіях, долучених до матеріалів справи характеристикам дороги М18?

2) Чи вбачаються в діях або бездіяльності водія автомобіля Сідлового тягача-Е, International S400L, р.н. НОМЕР_1 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL 83, р.н. НОМЕР_2 (водій ОСОБА_2 ), в даній дорожній обстановці невідповідності вимогам «Правил дорожнього руху України», які б з технічної точки зору знаходились в причинному зв`язку з виникненням даної пригоди та наслідками що сталися? Якщо дії або бездіяльність водія автомобіля Сідлового тягача-Е, International S400L, р.н. НОМЕР_1 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL 83, р.н. НОМЕР_2 , водій ОСОБА_2 не відповідали вимогам «Правил дорожнього руху України», то які пункти «Правил дорожнього руху України» були порушені?

3) Чи вбачаються в діях або бездіяльності водія автомобіля сідлового тягача DAF FTT FX105.510, р.н. НОМЕР_3 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL-28, р.н. НОМЕР_4 , (водій ОСОБА_3 ), в даній дорожній обстановці невідповідності вимогам «Правил дорожнього руху України», які б з технічної точки зору знаходились в причинному зв`язку з виникненням даної пригоди та наслідками що сталися? Якщо дії або бездіяльність водія автомобіля сідлового тягача DAF FTT FX105.510, р.н. НОМЕР_3 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL-28, р.н. НОМЕР_4 , (водій ОСОБА_3 ) не відповідали вимогам «Правил дорожнього руху України», то які пункти «Правил дорожнього руху України» були порушені?

4) Чиї дії або бездіяльність з технічної точки зору стали причиною створення аварійної обстановки і виникнення даної дорожньо-транспортної пригоди: водія автомобіля Сідлового тягача-Е, International S400L, р.н. НОМЕР_1 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL 83, р.н. НОМЕР_2 ОСОБА_2 та водія сідлового тягача DAF FTT FX105.510, р.н. НОМЕР_3 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL-28, р.н. НОМЕР_4 ОСОБА_3 , чи водія автомобіля сідлового тягача Renault Magnum, реєстраційний номер НОМЕР_5 з загальним напівпричепом SCMITS SCS 24, реєстраційний номер НОМЕР_6 ОСОБА_1 .?

5) Чи мав можливість водій ОСОБА_1 автомобіля Renault Magnum, реєстраційний номер НОМЕР_5 з загальним напівпричепом SCMITS SCS 24, реєстраційний номер НОМЕР_6 за відсутності знаків аварійної зупинки в цій дорожній ситуації технічну можливість запобігти зіткнення з моменту виникнення небезпеки для руху або з моменту виникнення перешкоди для руху?

Експерта попередити про кримінальну відповідальність за ст.ст. 384, 385 КК України.

Оплату вартості експертизи покласти на відповідача ОСОБА_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 .

Роз`яснити сторонам по справі, що уразі ухилення від подання експерту необхідних матеріалів, документів або від іншої участі в експертизі можуть настати наслідки, передбачені ст.109 ЦПК України.

В розпорядження експертів надати матеріали цивільної справи № 626/2087/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ» до ОСОБА_1 про стягнення матеріальних збитків, завданих ДТП.

Вихідні данні для проведення експертизи:

- місце пригоди: 92 км. + 180 м. автошляху «Красноград-Перещепино» автодорога М18.

- час пригоди : 08.09.2017 року 23 години 00 хвилин, темний час доби, штучне освітлення відсутнє, видимість проїжджої частини, перешкоди з місця водія - 60 метрів, із ввімкненим дальнім світлом фар 100 м, із ввімкненим ближнім світлом фар 35 метрів;

- дорожнє покриття : асфальтобетон, сухе, нахил;

- інженерні споруди - металевий відбійник;

- кількість смуг руху - чотири , по дві в кожну сторону, роздільна смуга грунтова;

- розташування транспортних засобів: великоваговий автомобіль Сідловий тягач-Е, International S400L, реєстраційний номер НОМЕР_1 з великогабаритним спеціалізованим напівпричепом KING GTL 83, реєстраційний номер НОМЕР_2 , (водій ОСОБА_2 ) перший по ходу руху великовагового Сідлового тягача Renault Magnum, реєстраційний номер НОМЕР_5 з загальним напівпричепом SCMITS SCS 24, реєстраційний номер НОМЕР_6 під керуванням ОСОБА_1 , великоваговий автомобіль Сідловий тягач-Е DAF FTT FX105.510, реєстраційний номер НОМЕР_3 зі великогабаритним спеціалізованим напівпричепом KING GTL-28, реєстраційний номер НОМЕР_4 .(водій ОСОБА_3 ) другий за сідловим тягачем International S400L, реєстраційний номер НОМЕР_1 по ходу руху автомобіля під керуванням ОСОБА_1 , розташовані вздовж металевого відбійника частково на лівій смузі проїзної частини та крайової смуги (узбіччя);

- розташування сідлового тягача-Е, International S400L, р.н. НОМЕР_1 зі спеціалізованим напівпричепом KING GTL 83, р.н. НОМЕР_2 , водій ОСОБА_2 від металевого відбійника до правого краю напівпричепа в сторону проїзної частини 40 сантиметрів, від суцільної крайової смуги до лівого краю напівпричепа в сторону проїжджої частини не менше 1 метра, ширина напівпричепа 2 метра 70 сантиметрів, ширина узбіччя від суцільної крайової смуги до металевого відбійника 1 метр, зі слів водія ОСОБА_2 ;

- технічний стан Сідлового тягача Renault Magnum, реєстраційний номер НОМЕР_5 під керуванням ОСОБА_1 - технічно справний до моменту зіткнення;

- в момент ДТП Сідловий тягач Renault Magnum, реєстраційний номер НОМЕР_5 рухався в м. Харків під керуванням ОСОБА_1 зі швидкістю 70-85 км/год., зі включеним ближнім світлом фар, а йому назустріч в сторону м. Дніпро їхав автомобіль зі включеним дальнім світлом фар;

- технічний стан Сідлового тягача-Е, International S400L, реєстраційний номер НОМЕР_1 (водій ОСОБА_2 ) - технічно несправний (зі слів водія поломка двигуна в клапанному механізмі, стояв нерухомий з заглушеним двигуном протягом двох днів до моменту ДТП, в момент ДТП водій лежав на спальному місці;

- технічний стан Сідлового тягача-Е DAF FTT FX105.510, реєстраційний номер НОМЕР_3 (водій ОСОБА_3 ) - технічно справний, стояв з заглушеним двигуном приблизно з 22.15 год. 08.09.2017 до моменту ДТП, яке відбулось близько 23.00 год 08.09.2017 р.

Провадження у справі зупинити на час проведення експертизи.

Ухвала суду може бути оскаржене до Харківського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Повний текст ухвали буде складено протягом п`яти днів з дня проголошення вступної та резолютивної частин ухвали.

Суддя

СудКрасноградський районний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення05.09.2022
Оприлюднено09.09.2022
Номер документу106115439
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них завданої внаслідок ДТП

Судовий реєстр по справі —626/2087/20

Ухвала від 24.10.2024

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Дудченко В. О.

Ухвала від 08.07.2024

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 30.10.2023

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 25.10.2023

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 16.06.2023

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 30.05.2023

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 06.09.2022

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 05.09.2022

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 19.06.2022

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

Ухвала від 16.06.2022

Цивільне

Красноградський районний суд Харківської області

Гусар П. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні