Ухвала
від 14.09.2022 по справі 580/7331/21
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Черкаси

15 вересня 2022 року Справа № 580/7331/21

Черкаський окружний адміністративний суд у складі судді Трофімової Л.В. перевірив матеріали звітів заступника керівника Черкаської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Центрального округу та спеціалізованого комунального підприємства «Райліс» про виконання рішення суду від 17.03.2022 у справі №580/7331/21

за позовом заступника керівника Черкаської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Центрального округу (вул. Б. Хмельницького, 60, м. Черкаси, 18015, код ЄДРПОУ 02911119)

до Степанківської сільської ради (вул. Героїв України, 124, с. Степанки, Черкаський район, Черкаська область, 19632, код ЄДРПОУ 26424111), Спеціалізованого комунального підприємства «Райліс» (19616, Черкаська область, Черкаський район, с. Яснозір`я, вул. Гагаріна, 49, код ЄДРПОУ 21379512),

Черкаської районної ради (18003, м. Черкаси, вул. В`ячеслава Чорновола, 157, код ЄДРПОУ 25659510), третя особа - Черкаська обласна державна адміністрація (18001, Черкаська область, місто Черкаси, бульвар Шевченка 185, код ЄДРПОУ 00022668)

про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, постановив ухвалу

У справі №580/7331/21 встановлений судовий контроль ЄДРСР 104059381.

26.07.2022 вх. № 21851/22 співвідповідачем - спеціалізованим комунальним підприємством «Райліс» наданий звіт про виконання рішення суду від 17.03.2022 у справі №580/7331/22 для розгляду.

05.08.2022 вх. № 22959/22 до суду надійшов звіт заступника керівника Черкаської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Центрального округу про виконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 17.03.2022 у справі №580/7331/22 для розгляду.

Вирішуючи питання про призначення до розгляду звітів про виконання судового рішення, суд зазначає про таке.

Конституційний Суду України висновує, що виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, що набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової (абзац другий пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі від 30.06.2009 № 16-рп/2009). Невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом (речення перше абзацу другого пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України у справі від 25.04.2012 № 11-рп/2012). Виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, визначений у законі комплекс дій, спрямованих на захист і поновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави.

02.09.2022 вх. № 26202/22 Черкаська окружна прокуратура надіслала до суду лист, де зазначила, позаяк доказами прокурора факт ліквідації несакціонованого сміттєзвалища спростувався, проте з поданого звіту спеціалізованим комунальним підприємством «Райліс» на виконання рішення суду від 17.03.2022 вбачається, що з метою виконання рішення суду необхідно просити (надається лист від 30.08.2022 №54-159-2757вих.22) Державну екологічну інспекцію Центрального округу вирішити питання про виїзд працівників екологічної інспекціїї для підтвердження/спростування факту ліквідації несакціонованого сміттєзвалища.

14.09.2022 вих. №07-11/3649 представник Державної екологічної інспекції Центрального округу надіслав до суду заяву, де зазначив що на період воєнного стану, введеного Указом Презедента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) і ддержавного ринкового нагляду (п.1 Постанови Кабінету Міністрів від від 13.03.2022 №303), просить відкласти розгляд питання щодо стану виконання рішення від 17.03.2022 у справі №580/7331/21 до відміни Кабінетом Міністрів України заборони на проведення планових і позапланових заходів державного нагляду (контролю).

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Питання практичної реалізації громадянами України права на звернення? ? регулюється Законом України «Про звернення громадян» (далі - Закон № 393/96-ВР) що, визначає перелік похідних прав, пов`язаних з правами громадянина при розгляді звернення.

Відповіді на звернення прокурора 30.08.2022 №54-159-2757вих.22 у матеріалах справи немає.

Особливості застосування заходів правового режиму воєнного стану визначеним у ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (далі - Закон № 389-VIII)передбачені: встановленням посилення охорони та особливого режиму роботи органу влади, установи до якої подано звернення (п. 1 ч. 1 ст. 8 Закону № 389-VIII); запровадженням на певній території комендантської години (п. 5 ч. 1 ст. 8 Закону № 389-VIII); встановленням особливого режиму в`їзду і виїзду, обмеження свободи пересування, а також руху транспортних засобів (п. 6 ч. 1 ст. 8 Закону № 389-VIII). Відповідно до ст. 4 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» на територіях, на яких введено воєнний стан, можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації. Відповідно до ч. 3 ст. 9 Закону № 389-VIII в умовах воєнного стану особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не несе відповідальність, у тому числі кримінальну, за рішення, дії чи бездіяльність, негативні наслідки яких неможливо було передбачити або які охоплюються виправданим ризиком, за умови, що такі дії (бездіяльність) були необхідні для відсічі збройної агресії проти України або ліквідації (нейтралізації) збройного конфлікту. Згідно з пунктом першим постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 440 у період воєнного стану для державних службовців та працівників державного органу, які перебувають на території України, за рішенням керівника державної служби в державному органі може запроваджуватися дистанційна робота у разі наявності організаційних і технічних можливостей для виконання їх посадових обов`язків.

Відповідно до ч. 1 ст. 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф (ч. 2 ст. 382 КАС України), проте клопотань від співвідповідачів та/або достовірних доказів на підтвердження виконання рішення суду від 17.03.2022 у справі №580/7331/21 наразі матеріали справи не містять.

Керуючись статтями 248, 256, 294, 382 КАС України суд

УХВАЛИВ:

Призначити до розгляду звіти заступника керівника Черкаської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції Центрального округу та спеціалізованого комунального підприємства «Райліс» про виконання рішення суду у справі №580/7331/21 на 05.10.2022 о 10 годині 15 хвилин, що буде проводитись одноособово суддею Трофімовою Л.В. у приміщенні Черкаського окружного адміністративного суду за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 117, із повним фіксуванням судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Зобов`язати до 04.10.2022 Державну екологічну інспекцію Центрального округу надати відомості до суду з доказами підтвердження результатів розгляду звернення Черкаської окружної прокуратури від 30.08.2022 вих. № 54/159-2757вих-22 та інші відповідні докази з метою виконання рішення суду у справі в інтересах Державної екологічної інспекції Центрального округу.

У судове засідання викликати осіб, які беруть участь у справі.

Ухвала не оскаржується (стаття 294 Кодексу адміністративного судочинства України).

Копію ухвали направити учасникам.

Суддя Лариса ТРОФІМОВА

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2022
Оприлюднено19.09.2022
Номер документу106260499
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами

Судовий реєстр по справі —580/7331/21

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 05.10.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 14.09.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Рішення від 16.03.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Рішення від 16.03.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 11.01.2022

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 19.11.2021

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні