ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/6529/20 Суддя (судді) першої інстанції: Аблов Є.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 вересня 2022 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Лічевецького І.О., суддів - Аліменка В.О., Оксененка О.М., при секретарі - Рейтаровській О.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційною скаргою Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року адміністративну справу за позовом Обслуговуючого кооперативу «Житлово-будівельний кооператив «Платинум Холл» до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ
Обслуговуючий кооператив «Житлово-будівельний кооператив «Платинум Холл» (надалі за текстом - «ОК «Платинум Холл») звернувся до суду з позовом у якому просив:
- визнати незаконним та скасувати наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (надалі за текстом - «Департамент») № 140 від 24.06.2019 р., яким скасовано право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 061190502570 від 19.02.2019 р. та скасовано реєстрацію декларації про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 141190910639 від 01.04.2019 р.;
- зобов`язати Департамент забезпечити в установленому порядку включення запису щодо реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 061190502570 від 19.02.2019 р. та реєстрації декларації про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 141190910639 від 01.04.2019 р. до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
На обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що Департамент безпідставно взяв до уваги лист Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт», оскільки останній виготовлений не містить реєстраційного номеру, дати та підпису.
ОК «Платинум Холл» також посилався на те, що в акті перевірки вимог земельного законодавства № 339-ДК/294/АП/09/01-19 від 21.06.2019 р. не правильно встановлено та визначено користувача земельної ділянки.
Заперечуючи проти висновків щодо порушення ним вимог ст. 96 Земельного кодексу України у частині висотності об`єкта будівництва, позивач звертав увагу на те, що антресолі та підвальні приміщення не належать до поверхів.
Позивач зазначав, що повідомлення про проведення перевірки не містить ані підстав, ані строку її проведення. Крім того, його не було ознайомлено з результатами державного архітектурно-будівельного контролю.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року адміністративний позов задоволено повністю.
В апеляційній скарзі Департамент, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, не повне з`ясування обставин, що мають значення для справи, просить скасувати вказане судове рішення і прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позову.
Зокрема, скаржник зазначає, що згідно повідомленню про початок виконання будівельних робіт поверховість об`єкта будівництва становить 4 поверхи. Водночас, фактично під час виїзду на місце встановлено, що фактично поверховість становить 8 поверхів та 9-й будується.
При цьому, земельна ділянка відноситься до території житлової садибної забудови і поверховість об`єктів на ній не повинна перевищувати 4-х поверхів.
Крім того, відповідно до інформації, наданої Комунальним підприємством Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» земельна ділянка по вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва розташована на зсувонебезпечному схилі Батиєвої гори, однак будівництво підпірних стін не завершено, експертизу не проведено.
Насамкінець, апелянт наполягає на тому, що позивач пропустив строк звернення до суду.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач, стверджуючи про законність та обгрунтованість судового рішення, зазначає, що 12.06.2019 р. було здійснено реєстрацію права власності на об`єкт нерухомості, що виключає віднесення такого об`єкту до самочинного.
Перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, Київський апеляційний адміністративний суд дійшов наступного.
Судом першої інстанції встановлено, що 19.02.2019 р. за № КВ061190502570 Департамент зареєстрував повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1)/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1).
Згідно цьому повідомленню ОК «Платинум Холл», відповідно до статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», повідомив про початок виконання будівельних робіт з будівництва 12-ти квартирного 4-поверхового будинку з дворівневим підвалом по вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі, м. Києва.
20 березня 2019 р. відповідачем, за № КВ 141190910639, зареєстровано Декларацію про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1).
Наказом Департаменту № 374 від 14.05.2019 р. «Про проведення позапланової перевірки» Управління контролю за будівництвом зобов`язано здійснити проведення позапланової перевірки ОК «Платинум Холл», ТОВ «Міжрегіональна будівельна компанія-ХХІ» на предмет дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об`єкті «Будівництво житлового будинку» на вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі, м. Києва.
31 травня 2019 р. Департамент звернувся до Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» із листом № 073-4917 у якому просив надати інформацію щодо надання технічних умов на об`єкті будівництва за адресою вул. Докучаєвська, 5-А та повідомити до яких інженерно-геологічних і техногенних умов належить територія, на якій розташована земельна ділянка.
Листом № 324-08/348 від 05.06.2019 р. Комунальне підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» повідомило відповідача про те, що земельна ділянка по вул. Докучаєвська, 5-А розташована на зсувонебезпечному схилі Батиєвої гори. Інженерно-геологічні і техногенні умови забудови оцінюються як складні. Станом на червень 2019 р. земляні та будівельні роботи на земельній ділянці не виконуються, у тому числі не завершено будівництво підпірних стін, що є порушенням пункту Г.1.5 ДБН В.1.1.-46:2007 «Інженерний захист територій, будівель і споруд від зсувів та обвалів».
Також, Департамент направив Головному управлінню Держгеокадастру у Київській області листи № 073-5208 від 11.06.2019 р. та № 073-5408 від 18 червня 2019 р. з проханням провести перевірку дотримання суб`єктами господарювання вимог земельного законодавства по вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі, м. Києва.
21 червня 2019 р. Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки № 339-ДК/294/АП/09/01/-19.
За даними цього акту земельна ділянка використовується з порушенням пункту «а» частини 1 статті 96 Земельного кодексу України, не за цільовим призначенням, оскільки на ній здійснюється будівництво 8, 9-ти поверхового будинку. Крім того, частину земельної ділянки площею 0,0130 га самовільно зайнято.
Зазначений акт перевірки направлено до Департаменту листом № 8-10-0.411-8268/2-19 від 21.06.2019 р.
24 червня 2019 р. Департаментом видано наказ № 140 «Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення та декларації про готовність до експлуатації об`єкта».
Названим наказом, відповідно до частини 2 статті 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», пункту 15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, пункту 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, на підставі листа Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» № 324-08/348 від 05.06.2019 р., листа Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області № 8-10-0.411-8268/2-19 від 21.06.2019 р., акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки № 339-ДК/294/АП/09/01/-19 від 21.06.2019 р. скасовано:
- право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 061190502570 від 19.02.2019 р.;
- реєстрацію декларації про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 141190910639 від 01.04.2019 р.
Цим же наказом Управління дозвільних процедур зобов`язано забезпечити невідкладне направлення копії наказу до Державної архітектурно-будівельної інспекції України для виключення запису щодо реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 061190502570 від 19.02.2019 р. та декларації про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 141190910639 від 01.04.2019 р. з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Про прийняте рішення позивача поінформовано листом № 073-5660 від 25.06.2019 р. «Щодо інформування про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення та декларації про готовність об`єкта до експлуатації».
Частиною другою статті 19 Конституції України установлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів є Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 р. № 3038-VI (надалі за текстом - «Закон № 3038-VI»).
У частині 1 статті 1 цього Закону надано визначення термінів, що вживаються у ньому. Розкрито і зміст терміну «замовник» - це фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 4 Закону № 3038-VI об`єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Частиною 5 статті 26 Закону № 3038-VI визначено, що проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;
6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.
За змістом пункту 1 частини 1 статті 34 Закону № 3038-VI замовник має право виконувати будівельні роботи після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об`єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України.
Частиною 3 названої статті Закону № 3038-VI передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр). Внесення даних до реєстру з присвоєнням реєстраційного номера здійснюється на підставі інформації, наданої органами державного архітектурно-будівельного контролю, протягом одного робочого дня з дня її отримання.
Згідно частини 1 статті 39 Закону № 3038-VI прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та об`єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об`єкта до експлуатації протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Частиною 10 статті 39 Закону № 3038-VI на замовника покладено відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про готовність об`єкта до експлуатації, та за експлуатацію об`єкта без зареєстрованої декларації або сертифіката.
Відповідно до частини 2 статті 39-1 Закону № 3038-VI у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування декларації чи права на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю письмово повідомляє замовника протягом трьох робочих днів з дня скасування.
Згідно абзацу 6 пункту 15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 р. (у редакції постанови Кабінету Міністрів України № 747 від 26.08.2015 р.) у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання наведених у надісланому повідомленні недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягає скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю (тут та надалі норми у редакції, що була чинною на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 3038-VI державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.
У постанові від 20.01.2021 р. у справі № 420/1674/19 Верховний Суд сформулював правовий висновок, згідно із яким для усунення можливості зловживання правом на перевірки, заходи, які здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю за додержанням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил можуть здійснюватися лише під час виконання відповідними суб`єктами підготовчих та будівельних робіт.
Таким чином, реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт є актом одноразового застосування, який потягнув за собою настання певних правових наслідків, в даному випадку вчинення позивачем дій щодо реалізації наданого йому цією декларацією права на проведення будівельних робіт.
Разом з тим, після реєстрації права власності на збудований об`єкт нерухомості на підставі зареєстрованої декларації про готовність об`єкту до експлуатації, остання вичерпує свою дію фактом виконання.
Аналогічна правова позиція міститься, зокрема, у постановах Верховного Суду від 02.10.2018 р. у справі № 465/1461/16-а, від 01.10.2019 р. у справі № 826/9967/18, від 05.06.2019 р. у справі № 815/3172/18, від 23.07.2019 р. у справі № 826/5607/17, від 09.06.2021 р. у справі № 826/2123/18, від 18.06.2021 р. у справі № 420/3572/19.
Як убачається з витягу з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 170282626 від 12.06.2019 р. право власності на будівлю за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва зареєстровано ОК «Платинум Холл» 10.06.2019 р.
Тобто, право власності на нерухоме майно оформлене до видачі спірного наказу, що свідчить про те, що декларація про готовність об`єкту до експлуатації вичерпала свою дію фактом її виконання.
Згідно правової позиції, що міститься у постанові Великої Палати Верховного Суду від 16.10.2018 р. у справі № 826/12543/16, а також постановах Верховного Суду від 05.06.2019 р. у справі № 815/3172/18, від 30.03.2021 р. у справі № 826/5513/17, від 04.08.2021 р. у справі № 640/20369/18 після реєстрації права власності на об`єкт нерухомого майна, у разі наявності всіх визначених законом підстав вважати об`єкт самочинним будівництвом відповідно до частини першої статті 376 Цивільного кодексу України, Департамент зобов`язаний звернутися з позовом про знесення самочинно збудованого об`єкта (об`єктів) у порядку, встановленому законом. Тобто ефективним способом захисту за цих обставин є знесення самочинного будівництва за рішенням суду у разі, якщо Департаментом буде доведено, що об`єкт має ознаки самочинного будівництва.
За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку про протиправність оспорюваного у цій справі наказу Департаменту та наявність підстав для його скасування.
Позовні вимоги в частині зобов`язання відповідача вчинити дії підлягають задоволенню, як похідні, оскільки пунктом 3 наказу № 140 від 24.06.2019 р. Управління дозвільних процедур зобов`язано забезпечити невідкладне направлення копії наказу до Державної архітектурно-будівельної інспекції України для виключення запису щодо реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 061190502570 від 19.02.2019 р. та декларації про готовність до експлуатації об`єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) «Будівництво житлового будинку» за адресою: вул. Докучаєвська, 5-А, у Солом`янському районі м. Києва № КВ 141190910639 від 01.04.2019 р. з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмов у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Помилковим є твердження скаржника про те, що позивачем пропущено строк звернення до суду.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.04.2021 р. у цій справі було скасовано рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року та залишено позов без розгляду з підстав пропущення позивачем строку звернення до суду.
У постанові від 22.07.2022 р. Верховний Суд, скасовуючи судове рішення суду апеляційної інстанції та направляючи справу для продовження розгляду, зазначив, що обчислення строків звернення ОК «Платинум Холл» до суду необхідно здійснювати з урахуванням розгляду у судах позивних заяв у справах № 640/16278/19, № 640/2860/20. Застосування строку звернення до суду без урахування цих обставин справи було б непропорційною перешкодою для доступу до правосуддя та правового захисту.
Відповідно ж до частини 5 статті 353 КАС України висновки і мотиви, з яких скасовані рішення, є обов`язковими для суду першої або апеляційної інстанції при новому розгляді справи.
Разом з тим, колегія суддів зазначає, що ухвалюючи рішення у справі, суд попередньої інстанції помилково вдався до аналізу обставин проведення перевірки ОК «Платинум Холл», оскільки перевірка Департаментом не була проведена, що не заперечується і самим відповідачем.
Також, окружний адміністративний суд передчасно надав оцінку тому, чи порушено позивачем вимог ч. 1 ст. 96 Земельного кодексу України з огляду на поверховість будівлі.
Після реєстрації права власності на будинок зазначене не має правового значення для правильного вирішення спору у цій справі.
Враховуючи наведене, судова колегія приходить до висновку про необхідність зміни мотивувальної частини рішення суду першої інстанції.
Керуючись статтями 315, 316, 317, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ
Апеляційну скаргу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) задовольнити частково.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року змінити, виклавши його мотивувальну частину у редакції цієї постанови.
В іншій частині рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття.
Касаційна скарга на постанову суду може бути подана безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Постанова складена в повному обсязі 04 жовтня 2022 р.
Головуючий суддя І.О.Лічевецький
Cуддя В.О.Аліменко
Cуддя О.М.Оксененко
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2022 |
Оприлюднено | 06.10.2022 |
Номер документу | 106597480 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Глущенко Яна Борисівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Глущенко Яна Борисівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні