Ухвала
від 27.10.2022 по справі 826/3985/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

У Х В А Л А

27 жовтня 2022 року справа №826/3985/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кузьменка В.А., суддів Арсірія Р.О., Огурцова О.П., розглянувши у письмовому провадженні заяву ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про визнання протиправними дій відповідача щодо виконання судового рішення та застосування заходів в порядку судового контролю та звіт Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України про виконання судового рішення в адміністративній справі

за позовом1. ОСОБА_1 2. ОСОБА_2 доДержавної служби з питань геодезії, картографії та кадастру Українипровизнання протиправними дій та бездіяльності, зобов`язання вчинити діїВ С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач 1, ОСОБА_1 ) та ОСОБА_2 (далі по тексту - позивач 2, ОСОБА_2 ) звернулись до суду із адміністративним позовом до Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України (далі по тексту - відповідач, Держегеокадастр України), в якому просили: 1) визнати, що відповідач порушив конституційні права позивачів на отримання обґрунтованої відповіді (достовірної і повної інформації), які гарантовані статтями 32, 34 і 40 Конституції України і статтею 8 Конвенції; 2) визнати, що відповідач не діяв обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, оскільки не вчинив дій щодо перевірки земельно-кадастрових документів земельних ділянок позивачів згідно інформації, представленої у їх заявах №01/06 від 24 червня 2016 року і №02/08 від 07 серпня 2016 року, та надав неповну і суперечливу інформацію; 3) визнати, що тривалі протиправні дії структурних підрозділів і керівництва відповідача, які унеможливлюють позивачам мирне володіння і розпорядження своєю землею, мають ознаки їх дискримінації за майновим станом, що є порушенням їх прав і свобод, гарантованих статтею 24 Конституції України, статтею 14 Конвенції і статтею 1 Протоколу №12 до Конвенції; 4) встановити чинність: державного акта на земельну ділянку площею 0,1000 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0001, надану для обслуговування житлового будинку (власники гр. ОСОБА_1 , гр. ОСОБА_2 ), зареєстрованого 17 травня 2005 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №01:05:438:00939; державного акта на земельну ділянку площею 0,1123 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0003, надану для ведення садівництва (власник гр. ОСОБА_1 ), зареєстрованого 15 січня 2003 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №1147; державного акта на земельну ділянку площею 0,1124 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 надану для ведення садівництва (власник гр. ОСОБА_2 ), зареєстрованого 09 вересня 2004 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №01:04:438:00852; 5) зобов`язати відповідача провести перевірку (з використанням незалежного структурного підрозділу) наявних у Відділі Держгеокадастру у міста Львові земельно-кадастрових документів земельних ділянок, що розташовані в межах АДРЕСА_1 , за результатами якої: підтвердити або обґрунтовано заперечити наявність документів (Державних актів, Поземельних книг тощо; зареєстрованих або не зареєстрованих у Державному земельному кадастрі) щодо земельної ділянки/ділянок з адресою місцезнаходження АДРЕСА_2 , координати якої/яких відрізняються від координат земельних ділянок з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0002, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0004, 4610137200:06:002:0009, земельно-кадастрові дані яких представлені у листі відповідача №К0-3717/0-0.21-2690/6-16 від 20 липня 2016 року та відповідають державним актам, додаткам (14-17, 19, 22); підтвердити або обґрунтовано заперечити наявність документів (Державних актів, Поземельних книг тощо; зареєстрованих або не зареєстрованих у Державному земельному кадастрі) щодо земельної ділянки/ділянок з адресою місцезнаходження АДРЕСА_2 (за винятком будинку №8а) або АДРЕСА_1 , координати якої/яких накладаються або співпадають з координатами земельних ділянок з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0002, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0004, 4610137200:06:002:0009, адресою місцезнаходження яких є АДРЕСА_2 ; результати перевірки з відповідним обґрунтуванням (зазначенням підстав реєстрації і наданням копій відповідних документів у випадку виявлення ділянок із вказаними ознаками) вислати позивачам рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року закрито провадження в адміністративній справі №826/3985/17 в частині позовних вимог про встановлення чинності: державного акта на земельну ділянку площею 0,1000 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0001, надану для обслуговування житлового будинку (власники гр. ОСОБА_1 , гр. ОСОБА_2 ), зареєстрованого 17 травня 2005 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №01:05:438:00939; державного акта на земельну ділянку площею 0,1123 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0003, надану для ведення садівництва (власник гр. ОСОБА_1 ), зареєстрованого 15 січня 2003 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №1147; державного акта на земельну ділянку площею 0,1124 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 надану для ведення садівництва (власник гр. ОСОБА_2 ), зареєстрованого 09 вересня 2004 року у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №01:04:438:00852.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року та постановою Верховного Суду від 15 травня 2019 року, адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_2 задоволено частково, визнано протиправними дії Держгеокадастру, які виразилися у наданні неповної відповіді на заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 від 24 червня 2016 року №01/06, 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09; зобов`язано Держгеокадастр повторно розглянути заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 від 24 червня 2016 року №01/06, 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09 та надати на них обґрунтовані та повні відповіді з урахуванням висновків суду; в іншій частині адміністративного позову відмовлено.

На виконання рішення від 22 травня 2018 року Окружний адміністративний суд міста Києва 25 вересня 2019 року видав позивачам виконавчі листи.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 листопада 2019 року визнано протиправними дії Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України щодо невиконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17; повідомлено Держегеокадастр про необхідність вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню закону, а саме виконати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року; зобов`язано Держегеокадастр повідомити Окружний адміністративний суд міста Києва про вжиті заходи у 10-денний термін з дня набрання даною ухвалою законної сили; встановлено строк у десять днів з дня набрання даною ухвалою законної сили для подання звіту про виконання рішення; попереджено Держегеокадастр про можливість застосування заходів, передбачених частиною другою статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 березня 2020 року, залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 12 травня 2020 року, визнано звіт Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України щодо виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17 таким, що не підтверджує його виконання; накладено на керівника Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України - ОСОБА_3 штраф у розмірі двадцяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а саме 42 040,00 грн. за наслідками розгляду звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17; встановлено відповідачу строк в один місяць з дня набрання даною ухвалою законної сили для подання звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 листопада 2020 року, залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 лютого 2021 року, зокрема, визнано звіт Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України щодо виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17 таким, що не підтверджує його виконання; накладено на керівника Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України - ОСОБА_4 штраф у розмірі 84 080,00 грн. за наслідками розгляду звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17; встановлено відповідачу строк в один місяць з дня набрання даною ухвалою законної сили для подання звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 червня 2021 року, залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 січня 2022 року, зокрема, накладено на виконуючого обов`язки голови Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру України - ОСОБА_5 штраф у розмірі 129 480,00 грн.; встановлено Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру України строк в один місяць з дня набрання даною ухвалою законної сили для подання звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17.

Ухвалою від 06 липня 2022 року Окружний адміністративний суд міста Києва задовольнив частково заяву ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про визнання протиправними дій відповідача щодо виконання судового рішення та встановлення судового контролю, визнав звіт Держгеокадастру від 31 липня 2020 року щодо виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17 таким, що не підтверджує його виконання та встановив відповідачу строк в один місяць з дня набрання ухвалою законної сили для подання звіту про виконання вказаного рішення; в іншій частині заяви відмовив.

23 вересня 2022 року до суду надійшла заява ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , у якій позивачі просять: 1) встановити, що Держгеокадастр не виконав ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 06 липня 2022 року у справі №826/3985/17, якою зобов`язано виконати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17 щодо надання ОСОБА_1 і ОСОБА_2 обґрунтованих і повних відповідей на їх заяви від 24 червня 2016 року №01/06, від 07 серпня 2016 року №02/08, від 19 вересня 2016 року №01/09; 2) визнати звіт Держгеокадастру про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17 таким, що не підтверджує його виконання; 3) встановити Держгеокадастру новий строк для подання звіту про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17; 4) накласти на керівника Держгеокадастру штраф у розмірі, передбаченому положеннями частини другої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України, за чергове ухилення суб`єкта владних повноважень від виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17.

Відповідач подав до суду заперечення на вказану заяву позивачів, у яких зазначив, що із повним текстом ухвали від 06 липня 2022 року ознайомився в електронному суді 21 вересня 2022 року, після чого вчиняв дії з метою виконання судового рішення.

05 жовтня 2022 року Держгеокадастр подав до суду звіт про виконання судового рішення.

Позивачі подали до суду заяву від 14 жовтня 2022 року, у якій просили: 1) врахувати при ухваленні рішення у даній справі факт надання Держгеокадастром позивачам не повністю достовірної та повної інформації листами від 03 жовтня 2022 року №31-28-0.172-6472/2-22, №31-28-0.172-6473/2-22 та №31-28-0.172-6474/2-22, зокрема такої, що базувалась на даних Поземельних книг земельних ділянок з кадастровими №4610137200:06:002:0001, №4610137200:06:002:0003 та №4610137200:06:002:0009 (у паперовій та електронній формах), які є недійсними, про що відповідачу було відомо на час виконання рішення суду; 2) задовольнити заяву ОСОБА_1 і ОСОБА_2 від 23 вересня 2022 року «Про визнання протиправними дій відповідача щодо виконання судового рішення та застосування до нього заходів в порядку судового контролю» повністю.

Частиною четвертою статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що питання про накладення штрафу вирішується за клопотанням позивача або за ініціативою судді у судовому засіданні з повідомленням сторін. Неприбуття у судове засідання сторін, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду цього питання.

У судове засідання 19 жовтня 2022 року представники сторін не прибули, у зв`язку із чим, на підставі частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив перейти до розгляду справи у порядку письмового провадження.

Розглянувши заяву позивачів про невиконання відповідачем судового рішення та застосування заходів в порядку судового контролю та звіт відповідача про виконання судового рішення, суд звертає увагу на таке.

Стаття 1291 Конституції України встановлює, що суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Відповідно до статті 370 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Таким чином, особа, якій належить виконати рішення суду, що набрало законної сили, повинна здійснити достатні дії для організації процесу його виконання у чіткій відповідності до висновків суду, незалежно від будь-яких умов, оскільки інше суперечитиме принципу верховенства права.

Відповідно до частини другої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України а наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Виходячи із наведених норм права, досліджуючи правомірність дій відповідача на виконання рішення суду, необхідно встановити факт виконання/невиконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року.

Як встановлено вище, рішенням від 22 травня 2018 року Окружний адміністративний суд міста Києва зобов`язав Держгеокадастр повторно розглянути заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 від 24 червня 2016 року №01/06, 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09 та надати на них обґрунтовані та повні відповіді з урахуванням висновків суду.

Так, у поданому звіті про виконання судового рішення, відповідач зазначив, що 03 жовтня 2022 року заяви розглянуті, про результати розгляду позивачів повідомлено.

Стосовно пункту 2 заяв позивачів від 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09, у якому просили: «підтвердити факт втрати чинності Державного акта права власності на земельну ділянку 0,1124 га (власник гр. ОСОБА_2 ) із кадастровим номером 4610137200:06:002:0009, зареєстрованого 09 вересня 2004 року у відповідній Книзі записів та повідомити позивачам правові підстави втрати чинності цього акта із зазначенням всіх необхідних реквізитів наявних у таких випадках документів», відповідач зазначив, зокрема, таке:

«…в листі Держгеокадастру від 20.07.2016 № КО-3717/0-0.21-2690/6-16 при зазначенні інформації про державний акт було допущено технічну помилку (описку).

В Держгеокадастрі відсутні документи, рішення судів, органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та інші відомості про втрату чинності державного акту на право власності на земельну ділянку, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , площею 0,1124 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 для ведення садівництва відповідно до державного акту на право власності на земельну ділянку, виданого на ім`я ОСОБА_2 .

Держгеокадастр не може підтвердити факт втрати чинності державним актом на право власності на земельну ділянку, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , площею 0,1124 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 для ведення садівництва, виданого на підставі договору дарування земельної ділянки від 13.12.2003 серії ВВА №381769 та ухвали Львівської міської ради від 31.10.2002 №102, зареєстрованого 09.09.2004 у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 01:04:438:00852, оскільки він є чинним».

Таким чином, суд вважає, що відповідач виконав рішення суду у цій частині та належним чином надав позивачам інформацію про чинність/втрату чинності державного акта на право власності від 09 вересня 2004 року на земельну ділянку площею 0,1124 га з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009, у відповідь на пункт 2 заяв позивачів від 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09.

В частині пункту 1 заяв позивачів від 07 серпня 2016 року №02/08 та від 19 вересня 2016 року №01/09, у якому просили: «Перевірити і повідомити позивачів про всі наявні записи в Поземельних книгах чи інших реєстраційних земельно-кадастрових документах за період 2003-2016 років щодо земельних ділянок, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_2 , зокрема, про їх власників користувачів, площі, внесені зміни та підстави внесення цих змін тощо. Зокрема, перевірити документацію щодо ділянок із кадастровими номерами №№4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0003, а особливо 4610137200:06:002:0002, 461013200:06:002:0004 і 4610137200:06:002:0009, а можливо також іншими за вказаною вище адресою», відповідач у звіті про виконання судового рішення зазначив відомості, які містяться у Поземельних книгах, зазначивши, зокрема, таке: «…відомості, що власниками земельних ділянок з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0009 є інші особи відсутні.

Таким чином, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 згідно з відомостями, наявними в Держгеокадастрі, є єдиними власниками земельних ділянок з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0009.

Поземельні книги у паперовому вигляді земельні ділянки з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0002 (Державний акт серія II-ЛВ № 011861) та 4610137200:06:002:0004 (Державний акт серія ІІ-ЛВ №011679) у Держгеокадастрі відсутні, оскільки зберігаються у його територіальних органах згідно з Порядком, тому надати інформацію про зроблені в них записи не видається можливим.

Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0001 відкрито 17.05.2005. Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0003 відкрито 15.01.2003. Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 відкрито 09.09.2004.

Відомості про внесення змін в Поземельні книги про зазначені земельні ділянки у частині зміни власника (землекористувача), не обліковуються».

Суд вважає, що відповідь у цій частині звернень надана належним чином, та підтверджує, що у Поземельній книзі, Книзі записів та інших документах, де могли бути вказані інші власники запитуваних земельних ділянок, розташованих за адресою: АДРЕСА_2 , крім, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , записи про інших власників відсутні.

В частині питання №4, щодо перевірки і повідомлення позивачам даних про власників земельних ділянок із кадастровими номерами №№4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0009, які на даний час є відображені в публічній електронній кадастровій карті України і про те, чи ці ділянки є зареєстровані за адресою АДРЕСА_2 , повідомив, зокрема, таке:

«Щодо перевірки площ земельних ділянок, їх цільового призначення та інформації про власників та користувачів. Згідно з відомостями Державного земельного кадастру площа земельної ділянки з кадастровим номером 4610137200:06:002:0001 складає 0,1000 га; цільове призначення та категорія земель: землі житлової та громадської забудови; вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: обслуговування житлового будинку.

Власниками цієї земельної ділянки є ОСОБА_2 (1/3) та ОСОБА_1 (2/3).

Згідно з відомостями Державного земельного кадастру площа земельної ділянки з кадастровим номером 4610137200:06:002:0003 складає 0,1123 га; цільове призначення та категорія земель: землі сільськогосподарського призначення; вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: для ведення садівництва.

Власником цієї земельної ділянки є ОСОБА_1 .

Згідно з відомостями Державного земельного кадастру площа земельної ділянки з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 складає 0,1124 га; цільове призначення та категорія земель: землі сільськогосподарського призначення; вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: ведення садівництва.

Власником цієї земельної ділянки є ОСОБА_2 .

Щодо наявності відомостей про земельні ділянки на «публічній державній кадастровій карті» (питання 6-8 звернення), земельні ділянки з кадастровими номерами 4610137200:06:002:0001, 4610137200:06:002:0003, 4610137200:06:002:0009 внесені до публічної державної кадастрової карти (Публічної кадастрової карти, веб-сайт http://map.land.gov.ua/).

Інформація про причини, з яких не було внесено відомості про земельні ділянки раніше, (станом на 20 червня 2016 року до публічної електронної кадастрової карти України) у Держгеокадастрі відсутня».

Таким чином, суд вважає, що Держгеокадастр надав повну відповідь на вказане питання.

На підтвердження виконання рішення суду відповідач надав до суду такі докази: копію Поземельної книги на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0009 площею 0,1124 га; копія Поземельної книги на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0001 площею 0,1000 га; копію Поземельної книги на земельну ділянку з кадастровим номером 4610137200:06:002:0003 площею 0,1123 га; копію листа ДП «Центр державного земельного кадастру» від 28 вересня 2022 року №3/1405; копію листів Держгеокадастру від 03 жовтня 2022 року №31-28-0.172-6472/2-22, №31-28-0.172-6473/2-22 та №31-28-0.172-6474/2-22.

Враховуючи викладене, зміст звіту про виконання судового рішення узгоджується із висновками рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року та відповідає змісту його резолютивної частини, оскільки містить обґрунтовані та повні відповіді, з урахуванням висновків суду, а тому вказаний звіт належним чином підтверджує виконання рішення суду.

У свою чергу, суд не приймає до уваги посилання позивачів на недійсність даних Поземельних книг, оскільки вказані обставини не були предметом розгляду цієї адміністративної справи, а тому не підлягають розгляду у порядку статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, суд вважає за необхідне відмовити ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у задоволенні заяви про визнання протиправними дій відповідача щодо виконання судового рішення та застосування заходів в порядку судового контролю, оскільки відповідач вжив усіх заходів для виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 травня 2018 року у справі №826/3985/17.

В частині строку подання відповідачем звіту про виконання судового рішення, суд звертає увагу, що докази отримання Держгеокадастром повного тексту ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 06 липня 2022 року в матеріалах справи відсутні. У свою чергу, відповідач зазначає, що вказану ухвалу отримав 21 вересня 2022 року, а тому суд вважає, що строк на подання звіту не пропущений.

На підставі вищенаведеного, керуючись статтями 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В :

Відмовити у задоволенні заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про визнання протиправними дій відповідача щодо виконання судового рішення та застосування заходів в порядку судового контролю.

Згідно з частиною першою статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Дата складення повного тексту ухвали суду - 27 жовтня 2022 року.

Головуючий суддя В.А. Кузьменко

Судді Р.О. Арсірій

О.П. Огурцов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.10.2022
Оприлюднено31.10.2022
Номер документу107008955
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —826/3985/17

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 07.03.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 02.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 27.10.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 05.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 17.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні