Постанова
від 02.11.2022 по справі 916/3499/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

та відкриття ліквідаційної процедури

"02" листопада 2022 р. Справа № 916/3499/21Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.,

за участі секретаря судового засідання Большакова В.А.

дослідивши матеріали справи

за заявою кредитора: Головного управління ДПС в Одеській області

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797)

про визнання банкрутом

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників:

від кредитора: Соколовська А.О.;

від боржника: не з`явився;

розпорядник майна боржника: не з`явився.

Історія справи

Ухвалою підготовчого засідання суду від 13.12.2021р. відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ Бєлтранс; визнано вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до ТОВ Бєлтранс в сумі 25 376 275, 65 грн., решту вимог, які складаються із штрафних санкцій в сумі 12 833 104, 50 грн. та пені в сумі 30 274 180, 50 грн. ухвалено врахувати в шосту чергу в реєстрі вимог кредиторів; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ТОВ Бєлтранс строком на 170 календарних днів до 01.06.2022р.; призначено розпорядником майна боржника ТОВ Бєлтранс арбітражного керуючого Тимофєєву Тетяну Петрівну.

На виконання вимог ч. 9 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства 13.12.2021р. господарський суд оприлюднив на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про відкриття провадження у справі боржника ТОВ Бєлтранс.

Однак, таке повідомлення на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет було опубліковано 04.02.2022р. за №68092, про що свідчить відповідний витяг із сайту.

Таким чином, відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника почався з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, тобто з 04.02.2022р.

Протягом терміну, встановленого ч.1 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства, після офіційного повідомлення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ Бєлтранс на офіційному веб-порталі судової влади України, до Господарського суду Одеської області не надходило будь-яких заяв з грошовими вимогами до боржника.

Ухвалою попереднього засідання від 30.05.2022р. визначено розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 24.10.2022р. визнано та враховано в реєстрі вимог кредиторів грошові вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до ТОВ Бєлтранс в сумі 8 004 400, 61 грн. із задоволенням у шосту чергу.

Зміст питань, що розглядаються судом. Клопотання учасників

Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Тимофєєва Т.П. на підставі рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом №2 від 09.09.2022р., звернулася із клопотанням від 09.09.2022р. (вх. №3-348/22 від 13.09.2022р.) про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Боржник у судове засідання 02.11.2022р. не з`явився. При цьому, суд враховує, що ТОВ Бєлтранс звернулося із заявою від 29.04.2022р. (вх. №7601/22 від 07.05.2022р.) про надання згоди на розгляд справи без участі у судовому засіданні у зв`язку з мобілізацією керівника боржника до Збройних Сил України.

Обставини, встановленні судом

Згідно Статуту боржника (нова редакція), затвердженого рішенням №20/05/2021 одноосібного учасника ТОВ Бєлтранс від 20.05.2021р., витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого Господарським судом Одеської області, ТОВ Бєлтранс знаходиться за адресою: 65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797. У складі засновників (учасників) боржника: Подмазко А.В.; вид економічної діяльності вантажний автомобільний транспорт (основний), виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів та інше.

У звіті від 09.09.2022р. за вих. №1392/13/22 вказано про направлення розпорядником майна боржника запитів на адреси керівника боржника, засновника, Головного управління ДПС в Одеській області, Головного управління статистики в Одеській області.

Вказані обставини підтверджуються наявними в матеріалах справи запитами до керівника ТОВ Бєлтранс за вих. №1367/13/21 від 28.12.2021р., Головного управління ДПС в Одеській області за вих. №1371/13/22 від 20.01.2022р., Головного управління статистики в Одеській області за вих. №1372/13/22 від 20.01.2022р.

Згідно звіту за адресою реєстрації боржника ТОВ Бєлтранс м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51 боржник не перебуває; місце його знаходження не відомо.

Розпорядник майна боржника у звіті зазначає, що протягом строку, встановленого п. 3 ч. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, за місцем реєстраційної адреси була проведена інвентаризація фактичної наявності (його відсутності) майна боржника на дату 09.02.2022р.

Згідно інвентаризаційного опису №1 на 11.02.2022р. у ТОВ «Бєлтранс» відсутні товарно-матеріальні цінності.

Відповідно до звіту керівником боржника Подмазко А.В. надано лише завірені належним чином копії статуту ТОВ «Бєлтранс», наказу про його призначення, рішення засновників про тимчасове виконання обов`язків, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, оскільки він був мобілізований до Збройних Сил України.

Вказані обставини підтверджуються наявною в матеріалах справи довідкою від 30.04.2022р. №2/70 Одеського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

Розпорядник майна боржника у звіті зазначає про те, що попередньо відомо, що підприємство не веде виробничої і іншої діяльності з 2015р.; в тому ж році звільнені всі працівники, крім керівника; в 2015р. майно (товарні запаси) були передані за договором відповідального зберігання на території в Луганській області, яка тепер тимчасово окупована; фактично майна і матеріальних цінностей підприємство не має.

Розпорядником майна боржника арбітражним керуючим Тимофєєвою Т.П. надано аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Бєлтранс» та аналіз ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, за наслідками проведеного якого зроблені наступні висновки. Дебіторська заборгованість за 2018-2022рр. зменшилась на -203, 40 тис. грн. на кінець 2020р. становила 218459, 0 тис. грн., однак робота з їх витребовування не проводилась останні шість років; з огляду на відсутність первинної документації стосовно дебіторської заборгованості банкрута, встановити її обґрунтованість, строки виникнення, проаналізувати ймовірність її стягнення не вбачається можливим. Показники забезпечення зобов`язань боржника ТОВ «Бєлтранс» за період, який аналізується 2018-2020рр. майже не змінився, не має підстав вбачати ознаки дій з доведення до банкрутства. Аналітичне дослідження показало, що протягом останніх трьох років до порушення справ про банкрутство ТОВ «Бєлтранс» втратило свою платоспроможність; показники фінансової стійкості свідчать про втрату платоспроможності ТОВ «Бєлтранс» та про фактичне припинення фінансово-господарської діяльності підприємства; всі показники рентабельності свідчать про збиткову діяльність підприємства до порушення справи про банкрутство; оскільки підприємство не веде виробничої діяльності мінімум протягом трьох останніх років, форми «Звіт про наявність і рух основних засобів, амортизацію» підприємством «Бєлтранс» не подавалась і провести повний аналіз необоротних активів за цією методикою неможливо; відсутні підстави вбачати ознаки фіктивного банкрутства; під час проведення аналізу не встановлено ознак дій з приховування банкрутства боржника ТОВ «Бєлтранс».

Розпорядник майна боржника у звіті зазначає, що заяв від інвесторів не надходило.

Відповідно до рішення зборів кредиторів ТОВ «Бєлтранс», оформленого протоколом №1 від 20.08.2022р., вирішено делегувати комітету кредиторів право обрання подальшої процедури у справі про банкрутство боржника ТОВ «Бєлтранс» для подальшого звернення з клопотанням в суд. При цьому, вирішено обрати комітет кредиторів у складі одного кредитора Головного управління ДПС в Одеській області.

Згідно рішення комітету кредиторів ТОВ «Бєлтранс», оформленого протоколом №2 від 09.09.2022р., вирішено схвалити звіт розпорядника майна та відповідно до п. 2 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства та протоколу №1 зборів кредиторів від 20.09.2022р.; доручити розпоряднику майна звернутись з клопотанням до господарського суду Одеської області про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ТОВ «Бєлтранс» на підставі цього протоколу.

Суд досліджує дані балансу ТОВ «Бєлтранс» станом на 31.12.2021р., з якого вбачається, що на кінець звітного періоду у активі у розділі I необоротні активи рахуються основні засоби: первісна вартість (рядок 1011) вартістю 376, 90 тис. грн.; у розділі II «оборотні активи» запаси (рядок 1100) 83 606, 40 тис. грн.; дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги (рядок 1125) 218 463 тис. грн.; дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом (рядок 1135) 0, 20 тис. грн. та всього за розділом II (рядок 1195) 302 069, 60 тис. грн.

У пасиві на кінець звітного періоду в розділі I „власний капітал рахується зареєстрований (пайовий) капітал (рядок 1400) вартістю 3, 00 тис. грн., нерозподілений прибуток (непокритий збиток) (рядок 1420) 923, 40 тис. грн. та всього за цим розділом (рядок 1495) 926, 40 тис. грн.; у розділі III поточні зобов`язання рахується поточна кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги (рядок 1615) вартістю 191 078, 40 тис. грн.; інші поточні зобов`язання (рядок 1690) 110 064, 80 тис. грн. та всього за цим розділом (рядок 1695) 301 143, 20 тис. грн.

Суд враховує звіт розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Тимофєєвої Т.П., аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Бєлтранс» та аналіз ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, дані балансу станом на 31.12.2021р., дані реєстру вимог кредиторів, згідно якого розмір кредиторської заборгованості становить 68 560 260, 65 грн.

Таким чином, за даними реєстру вимог кредиторів розмір кредиторської заборгованості складає 68 560 260, 65 грн., активи боржника згідно даних балансу - 302 069, 60 тис. грн.

Враховуючи викладене, пасиви підприємства перевищують вартість його активів, які можуть бути включені до ліквідаційної маси, що є основною ознакою неплатоспроможності.

Норми права, що підлягають застосуванню

Згідно ч. 1 ст. 3 ГПК України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

З 21.10.2019р. набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Кодексу України з процедур банкрутства щодо боржника - юридичної особи застосовуються такі судові процедури: розпорядження майном боржника; санація боржника; ліквідація банкрута.

Ст. 1 Кодекс України з процедур банкрутства визначає, що банкрутство визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури.

Згідно ч. 4 ст. 205 Господарського кодексу України у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.

За положеннями ч.1 ст. 209 Господарського кодексу України у разі нездатності суб`єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов`язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб`єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним.

Порядок організації, проведення, компетенція зборів кредиторів та комітету кредиторів визначені ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч. 1 ст. 48 цього Кодексу учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом у попередньому засіданні та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом у попередньому засіданні та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Ч.4 цієї статті Кодексу визначає, що конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів за результатами попереднього засідання господарського суду та кратну одній тисячі гривень.

Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.

Як вказано у п.п.4,6 ч.5 ст.48 Кодексу, до компетенції зборів кредиторів серед іншого належить прийняття рішення про: звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.

На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб.

Вибори комітету кредиторів проводяться відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених відповідно до частини четвертої цієї статті.

Якщо загальна кількість кредиторів не перевищує сім осіб, усі кредитори автоматично включаються до складу комітету кредиторів.

Під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Кодексу (ч.6 ст. 48 Кодексу).

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду(ч.7 ст. 48 Кодексу).

За положеннями п.п.1,2,4,6,7 ч.8 ст. 48 Кодексу до компетенції комітету кредиторів належить серед іншого прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.

У роботі комітету мають право брати участь з правом дорадчого голосу арбітражний керуючий, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, забезпечений кредитор, у разі необхідності представник органу, уповноваженого управляти державним майном, і представник органу місцевого самоврядування.

Згідно з ч.9 ст. 48 Кодексу рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість голосів кредиторів, присутніх на зборах (комітеті) кредиторів.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації).

Ч. 1 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.

Відповідно до ч. 2 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства до закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Ч. 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у підсумковому засіданні господарський суд може ухвалити одне з судових рішень, серед яких постанова про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Згідно ч. 6 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Відповідно до ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.

Висновки суду

Суд встановив, що рішення комітету кредиторів про звернення до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом прийнято в межах компетенції, визначеної ч.5 ст.48 Кодексу України з процедур банкрутства; порядок голосування при прийняті рішень дотриманий, рішення є легітимними.

Враховуючи те, що рішення суду не може ґрунтуватись лише на клопотанні учасника справи, для встановлення факту неоплатності (недостатності майна для задоволення вимог кредиторів), суд дослідив актив та пасив боржника за даними балансу та результати розгляду грошових вимог кредитора за підсумками попереднього засідання суду; перевірив звіт розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Тимофєєвої Т.П., аналіз ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства.

Суд встановив неоплатність боржника (недостатність майна для задоволення вимог кредитора); наявність непогашених грошових вимог перед кредитором, які визнані судом; перевищення зобов`язань боржника над його наявним майном (перевищення пасивів над активами); відсутність заяв від можливих інвесторів. Таким чином, задоволення вимог кредитора можливе лише шляхом продажу майна в ліквідаційній процедурі, тому суд приймає рішення про визнання ТОВ «Бєлтранс» банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури.

Суд зазначає про те, що мета процедури розпорядження майном досягнута, аналіз фінансового стану боржника проведений, у встановленому порядку кредитором прийнято рішення щодо наступної процедури стосовно боржника.

Дії розпорядника майна у процедурі розпорядження майном суд оцінює як повні та такі, що відповідають вимогам Кодексу України з процедур банкрутства.

Розгляд питання про призначення ліквідатора банкрута.

Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Як вбачається із рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом №2 від 09.09.2022р., комітетом кредиторів не розглядалось питання стосовно пропозиції кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора.

Головне управління ДПС в Одеській області звернулося із клопотанням від 24.10.2022р. (вх. №23538/22 від 24.10.2022р.) про призначення ліквідатором через автоматизовану систему визначення арбітражних керуючих.

Враховуючи клопотання, відсутність кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора, поданої комітетом кредиторів, господарський суд здійснив заходи щодо формування електронного запиту на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого в комп`ютерній програмі Діловодство спеціалізованого суду. Однак, після обрання шаблону запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого (після 01.01.2017р.) було повідомлено, що по даній справі вже наявний арбітражний керуючий; скористайтеся шаблоном запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого (повторно) (після 01.01.2017р.).

Шаблон запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого (повторно) передбачає внесення до нього наступної інформації: причина призначення за участю автоматизованої системи з необхідністю обрання наступних варіантів неможливість автоматизованого відбору кандидатури арбітражного керуючого, відхилення кандидатури арбітражного керуючого з підстав, передбачених ст. 114 Закону, не надходження заяв від арбітражного керуючого про участь у справі про банкрутство у встановлений строк, відмова арбітражного керуючого від участі у справі про банкрутство. Тобто, така підстава як не подання комітетом кредиторів кандидатури для призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора в автоматизованій системі відсутня.

Таким чином, судом констатовано факт неможливості здійснення запиту на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого у встановленому порядку, відповідно неможливість автоматичного визначення кандидатури арбітражного керуючого, у зв`язку з чим таке призначення здійснюється судом самостійно.

Ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають конфлікт інтересів; 5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.

Ч. 1 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Арбітражний керуючий Тимофєєва Т.П. звернулася із заявою від 14.09.2022р. (вх. №3-354/22 від 15.09.2022р.) про участь у справі про банкрутство в якості ліквідатора. Крім того, повідомлено, що за час провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санаціє, ліквідатора) порушень законодавства не допускала; відповідно до ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства не є заінтересованою особою, не здійснювала раніше управління цим боржником, в справі банкрутства ЗАТ Алай була допущена до державної таємниці, не має конфлікту інтересів, не здійснювала раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження, не є близькою особою боржника; наявні організаційні та технічні можливості виконувати обов`язки арбітражного керуючого у справі.

До раніше поданої заяви від 09.12.2021р. (вх. №3-810/21 від 13.12.2021р.) про участь у справі про банкрутство додано копії: свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1569 від 24.07.2013р.; диплому про перепідготовку; договору №ДЦВАК/325/21 добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого за шкоду, яку може бути завдано у зв`язку з виконанням його обов`язків від 14.07.2021р.

Арбітражний керуючий Колмикова Т.О. звернулася із заявою від 02.11.2022р. (вх. №3-434/22 від 02.11.2022р.) про участь у справі про банкрутство, в якій вказано про згоду на призначення її ліквідатором у справі про банкрутство ТОВ «Бєлтранс». Крім того, у заяві повідомлено, що за час провадження діяльності арбітражного керуючого порушень термінів подання інформації, передбаченої Кодексом України з процедур банкрутства, до державного органу з питань банкрутства, а також порушень термінів, визначених ухвалами господарських судів, і порушень законодавства під час діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) не допускала; судимості за вчинення корисливих злочинів та заборони суду займатися діяльністю арбітражного керуючого не має; не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства.

До вказаної заяви додано копії: договору №ДЦВАК/074/22 добровільного страхування цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого за шкоду, яку може бути завдано у зв`язку з виконанням його обов`язків від 28.01.2022р.; диплому СК № 30846572; платіжного доручення №15 від 31.01.2022р.; свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 85 від 08.02.2013р.

У судовому засіданні представник Головного управління ДПС в Одеській області усно повідомила про відсутність заперечень стосовно поданої заяви арбітражним керуючим Колмиковою Т.О.

Дослідивши подані заяви арбітражних керуючих, суд вважає за необхідне відхилити кандидатуру арбітражного керуючого Тимофєєвої Т.П., оскільки вбачається, що місцезнаходження останнього м. Миколаїв, тоді як місцезнаходження боржника - м. Одеса, що може утруднити виконання обов`язків ліквідатора у справі про банкрутство в Одеській області ефективно та оперативно, встановити контроль господарського суду та державного органу з питань банкрутства за діяльністю арбітражного керуючого; збільшити витрати, пов`язані з проведенням процедури і кредитора, і арбітражного керуючого.

Розглянувши заяву арбітражного керуючого Колмикової Т.О., перевіривши відповідність кандидатури вимогам ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, оцінивши здатність арбітражного керуючого належним чином виконувати передбачені Кодексом обов`язки ліквідатора, суд призначає арбітражного керуючого Колмикову Т.О. ліквідатором банкрута.

Ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання ТОВ «Бєлтранс» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

Керуючись ст. ст. 2, 28, 49, 58, 59, 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 205, 209 Господарського кодексу України, ст. 220, ст.ст. 232-233, ст.ст. 240-241 Господарського процесуального кодексу України, суд

П О С Т А Н О В И В:

1.Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797).

2.Відкрити відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797) ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 02.11.2023р.

3.Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797) призначити арбітражного керуючого Колмикову Тетяну Олександрівну (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №85 від 08.02.2013р. Відхилити кандидатуру арбітражного керуючого Тимофєєвої Тетяни Петрівни.

4.Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, текст якого додається.

5.Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797).

6.Припинити повноваження розпорядника майном Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797) арбітражного керуючого Тимофєєвої Тетяни Петрівни (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1569 від 24.07.2013р.

7.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, припинити повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

8.Керівнику Товариства з обмеженою відповідальністю Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51; код ЄДРПОУ 37260797) Подмазко Анатолію Васильовичу протягом п`ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору арбітражному керуючому Колмиковій Тетяні Олександрівні (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №85 від 08.02.2013р.

9.Вважати строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута таким, що настав.

10.Встановити, що у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

11.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

12.Відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю.

13.Продаж майна допускається в порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства.

14.Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладання нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

15.Виконання зобов`язань боржника, визнаного банкрутом, здійснювати у випадках і порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства.

16.Ліквідатору після завершення ліквідаційних заходів відповідно до ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства надати до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження, до якого додати: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

17.Призначити судове засідання на 19.12.2022р. об 11 год. 00 хв.

Засідання суду відбудеться у приміщенні Господарського суду Одеської області у залі судового засідання № 9 четвертий поверх (тел. 0482 307 966).

Постанова набирає законної сили 02 листопада 2022 р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги.

Повну постанову складено та підписано 07 листопада 2022 р.

Копію постанови надіслати: Головному управлінню ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), арбітражному керуючому Тимофєєвій Т.П. (54042, м. Миколаїв, вул. Скороходова, 60, к. 1), ТОВ Бєлтранс (65026, м. Одеса, вул. Грецька, буд. 17, офіс 51), Другому Приморському ВДВС у місті Одесі Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (65026, м. Одеса, вул. Пастера, 58), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6), арбітражному керуючому Колмиковій Т.О. (65065, м. Одеса, а/с 61).

Суддя Л.І. Грабован

Дата ухвалення рішення02.11.2022
Оприлюднено08.11.2022
Номер документу107136271
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/3499/21

Ухвала від 25.09.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 25.09.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 14.08.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 10.07.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 24.04.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 24.04.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 27.02.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 19.12.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Постанова від 02.11.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 02.11.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні