Ухвала
від 21.11.2022 по справі 947/17908/22
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/17908/22

Провадження № 1-кс/947/11600/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.11.2022 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в рамках кримінального провадження за №12021160000001414від 07.12.2021року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання про арешт майна, слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №120211600000001414 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 07.12.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, за процесуального керівництва Одеської обласної прокуратури.

Слідством встановлено, що посадові особи Таїровської селищної ради за попередньою змовою з ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів», зловживаючи своїм службовим становищем, під час проведення будівельних робіт здійснили розкрадання бюджетних грошових коштів шляхом завищення об`ємів та вартості робіт під час ремонту та будівництва об`єктів на території Таїровської об`єднаної територіальної громади, в результаті чого заподіяно шкоду державному підприємству у розмірі 3568014 грн., що більш, ніж в шістсот разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення та є особливо великим розміром.

Так, у період 2020-2021 років ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» укладено ряд договорів з підрядними організаціями, серед яких ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд» код ЄДРПОУ 01035845, ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» код ЄДРПОУ 42004259, ТОВ «Будівельна компанія «АВРА» код ЄДРПОУ 40509631, ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» код ЄДРПОУ 42455803 за результатом виконання, яких завищено вартість та об`єми робіт.

За результатами перевірки по одному із об`єктів, 04.10.2022 року у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України повідомлено про підозру директора ТОВ «БК «АВРА»» ОСОБА_5 та 11.10.2022 року слідчим суддею Київського районного суд м. Одеси обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.

Крім того, органом досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка обіймає посаду в.о.директора ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який обіймає посаду провідного інженера з технічного нагляду ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» обізнані про детальні обставини та механізм виведення бюджетних коштів у тіньовий обіг, а отже можуть бути причетні до скоєння вищевказаних кримінальних правопорушень в рамках означеного кримінального провадження.

На підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Одеси від 07.11.2022 року проведено обшук за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 13 за місцем здійснення діяльності ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів», в ході якого виявлено та вилучено наступну документацію:

Документація по договору №1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»», об`єкт будівництва: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор`єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж м «Чорноморка», с. Лиманка»:

-Договір №1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»» з додатками на 36 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №1 від 04.05.2020 на 70 арк.;

-Наказ №24-В від 07.10.2021 р. на 1 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 07.10.2021 на 3 арк.;

-Титул об`єкта будови від 05.05.2020 р. на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 02.03.2021 р. на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 27.01.2022 р. на 1 арк.;

-Розпорядження №53 від 27.03.2020 р. «Про затвердження проектної документації» на 1 арк.;

-Експертний звіт від 04.12.2019 №ЕК-2590 11-19 на 7 арк.;

-Експертний звіт №102 від 19.03.2020 р. на 2 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 27.03.2020 на 3 арк.;

-Рішення Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №410-VII від 17.03.2020 на 1 арк.;

-Копія ліцензії ДАБІ №79-Л від 27.12.2018 на 2 арк.;

-Копія розпорядження №70-Ср від 23.04.2020 на 4 арк.;

-Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво №ЕК-4339 09-21 від 05.10.2021 на 9 арк.;

-Річний план закупівель на 2020 рік на 3 арк.;

-Повідомлення про намір укласти договір на 3 арк.;

-Протокол розгляду тендерних пропозицій на 1 арк.;

-Протокол №1 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» на 2 арк.;

-Протокол №2 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 5 арк.;

-Протокол №3 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 3 арк.;

-Протокол №7 від 31.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 4 арк.;

-Протокол №9 від 16.04.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 3 арк.;

-Протокол №13 від 04.05.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 2 арк.;

-Оголошення про проведення відритих торгів на 3 арк.;

-Тендерна документація на закупівлю робіт на 11 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 на 1 арк.;

-Акти коригування приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року на 51 арк.;

-Платіжне доручення №3 від 01.04.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №8 за березень 2021 року на 12 арк.;

-Платіжне доручення №7 від 06.05.2021 на 1арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №9 за квітень 2021 року на 11 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 17.08.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за липень 2020 року на 7 арк.;

-Платіжне доручення №6 від 25.09.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №2 за вересень 2020 року на 12 арк.;

-Платіжне доручення №15 від 30.10.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №5 за жовтень 2020 року на 13 арк.;

-Платіжне доручення №16 від 02.11.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №4 за жовтень 2020 року на 10 арк.;

-Платіжне доручення №19 від 05.11.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №6 за листопад 2020 року на 19 арк.;

-Платіжне доручення №25 від 23.12.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №7 за листопад 2020 року на 13 арк.;

-Платіжне доручення №19 від 12.07.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №11, №11.1. за липень 2021 року на 21 арк.;

-Платіжні доручення від 04.08.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2021 року на 39 арк.;

-Платіжні доручення від 18.08.2021 на 11 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 58 арк.;

-Платіжні доручення від 23.09.2021 на 6 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 66 арк.;

-Платіжні доручення від 29.09.2021 на 6 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року на 48 арк.;

-Платіжні доручення від 06.10.2021 на 4 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року на 25 арк.;

-Платіжне доручення від 18.10.2021 на 1 арк.;

-Платіжне доручення від 20.10.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 14 арк.;

-Платіжні доручення від 15.11.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021 на 2 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року на 42 арк.;

-Платіжні доручення від 10.12.2021 на 4 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 26 арк.;

-Платіжні доручення від 20.12.2021 на 2 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 15 арк.;

-Платіжні доручення від 23.12.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 49 арк.;

-Платіжні доручення від 10.06.2021 на 11 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року на 16 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2022 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2022 року на 36 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2022 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2022 року на 30 арк.;

-Проектна документація: том №1,3,4,5,6.

Документація по договору №5 про закупівлю робіт від 25.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» об`єкт будівництва: «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» :

-Договір №5 про закупівлю робіт від 25.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» з додатками на 35 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №5 від 25.08.2020 на 53 арк.;

-Експертний звіт щодо розгляду проектної документації №ЕК-2506 10-19 від 29.10.2019 на 4 арк.;

-Копія розпорядження №72-Ср від 27.04.2020 на 1 арк.;

-Титул будови об`єкта на 2 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта вартості від 27.04.2020 на 3 арк.;

-Копія рішення №458-VII від 09.06.2020 на 2 арк.;

-Копія рішення №132-Ср від 14.07.2020 на 4 арк.;

-Тендерна документація на 49 арк.;

-Наказ №6-0 від 26.03.2021 про призначення відповідального за виконання робіт на 1 арк.;

-Наказ №16-о про утворення групи із здійснення авторського нагляду від 26.08.2020 на 1 арк.;

-Заява №451 від 28.08.2020 на 1 арк.;

-Наказ №21-В від 25.08.2020 на 1 арк.;

-

-Платіжні доручення за грудень 2021 на 6 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 року на 15 арк.;

-Платіжне доручення №32 від 24.12.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень-3 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-3 2021 на 9 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень-2 2021 на 2 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 на 9 арк.;

-Платіжне доручення №22 від 17.12.2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 на 15 арк.;

-Платіжне доручення №21 від 14.12.2021 на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі устаткування на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі устаткування в монтаж на 1 арк.;

-Платіжне доручення №20 від 14.12.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 на 21 арк.;

-Платіжні доручення за листопад на 2 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за жовтень-2 2021 на 26 арк.;

-Платіжні доручення за жовтень на 3 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 на 16 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 на 8 арк.;

-Платіжне доручення №4 від 10.06.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за травень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 на 18 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 01.04.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за березень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 на 15 арк.;

-Платіжне доручення №4 від 26.10.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 на 14 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 25.09.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за вереснь 2020 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 на 10 арк.;

-Акт внесення зміни в проект по об`єкту «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Проектна документація у 5 томах зшита у папках.

Документація по договору №9 про закупівлю робіт від 23.09.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» Дунайводбуд», об`єкт будівництва: «Нове будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: смт. Таїрове, вул. 40 річчя Перемоги, 53-а, Овідіопольського району, Одеської області»:

-Договір №9 від 23.09.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» Дунайводбуд» про закупівлю робіт з додатками на 113 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №9 від 23.09.2020 на 38 арк.;

-Наказ №17-В від 09.07.2020 на 1 арк.

-Експертний звіт від 08.07.2020 №V-0156-20ПРОЕКСП на 8 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.07.2020 на 1 арк.;

-Титу об`єкта будови від 23.09.2020 на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 02.03.2021 на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 27.01.2022 на 1 арк.;

-Копія розпорядження №132-Ср від 14.07.2020 на 4 арк.;

-Копія рішення №458-VІІ від 09.06.2020 на 2 арк.;

-Договір №бн про делегування функцій замовника від 09.07.2020 на 5 арк.;

-Тендерна документація на 37 арк.;

-Платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робі, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 379 арк.

-Наказ №24-В від 23.09.2020 на 1 арк.;

-Наказ про утворення групи із здійснення авторського нагляду №10 20 від 01.10.2020 на 13 арк.;

-Лист №5-1020 від 22.10.2020 на 1 арк.;

-Лист вих. №06 від 03.06.2020 на 1 арк.;

-Лист вих. №4-1020 від 22.10.2020 на й арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 1, пояснювальна записка ПР-18/0420-ПЗ, на 49 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 2.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 3, на 50 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 4, ТОМ № 5, ТОМ № 6.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Система пожежної сигналізації; Система керування евакуюванням; Система централізованого пожежного спостерігання, на 25 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, на 9 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Внутрішній протипожежний водопровід, ПР-18/0420-ВПВ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Контроль гранично допустимої концентрації метана, ПР-18/0420-КЗ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Система блискавкозахисту будівлі, ПР-18/0420-БЗ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Вогнезахисна обробка дерев`яних конструкцій, ПР-18/0420-ВЗД.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 10. Проект організації будівництва, на 85 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 8.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 9.

Документація по договору №2 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»», об`єкт будівництва: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохуторської, Смерекової, жм «Чорноморка -2», с. Лиманка»:

- договір № 2 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 06.07.2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 56 арк.;

- додаткова угода № 1 від 06.07.2020 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 5 арк.;

- додаткова угода № 2 від 03 листопада 2020 року до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 5 арк.;

- додаткова угода № 3 від 19 березня 2021 року до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 4 від 26.03.2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 5 від 11.05.2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 6 від 18 жовтня 2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- лист «Титул об`єкта будови» від 2020 року на 1 арк.;

- лист «Титул об`єкта будови» від 2021 року на 1 арк.;

- експертний звіт № ЕК-2657/12-19 від 13.12.2019 р. прошитий та пронумерований на 9 арк. та додатки до нього на 10 арк.;

- тендерна документація на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1.-1-12013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка» з додатками до нього на 66 арк.

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 80 від 18 жовтня 2021 року на 1 арк.;

- платіжне доручення № 79 від 18 жовтня 2021 року на 1 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 18 жовтня 2021 року № 47 на 1 арк.;

- акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 8 арк.;

- акт № 5/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 9 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 3 від 25 вересня 2020 року на 1 арк.;

- акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 11 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 25 вересня 2020 року № 2 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 5 від 13 травня 2021 року на 1 арк.;

- акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 19 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 11 травня 2021 року № 6 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1 від 01 квітня 2021 року на 1 арк.;

- акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 12 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 01 квітня 2021 року № 4 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 26 від 23 грудня 2020 року на 1 арк.;

- акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 15 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 23 грудня 2020 року № 29 на 1 арк.;

- Проект «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка». ТОМ № 3 Каналізаційна насосна станція. Альбом № 2 Нестандартизоване обладнання.

- Проект організації будівництва 13-08/2019-ПОБ ТОМ № 4:«Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка».

- Робочий проект: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка» ТОМ № 5 Оцінка впливу на навколишнє середовище.

- Проект: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка». Інженерно-геологічні умови ТОМ № 7, 13/08-2019-ІГ.

Документація по договору №8 від 12.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «АВРА»», об`єкт будівництва: «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності за адресою: АДРЕСА_1 »:

-Експертний звіт №16-1928-19 від 30.10.2019 р. на 6 арк.;

-Тендерна документація на 38 арк.;

-Робочий проект у 2 томах;

-Наказ №5-ОД від12.08.2021 на 1 арк.;

-Підписка виконавця робіт на 1 арк.;

-Наказ №10-А від 25.09.2021 на 1 арк.;

-Копія сертифікату та свідоцтва на ім`я ОСОБА_8 на 2 арк.;

-Завірена належним чином копія загального журналу робіт на 11 арк.;

-Завірені належним чином акти на закриття прихованих робіт на 18 арк.;

-Лист №242 від 23.09.2021 на 1 арк.;

-Лист №308 від 19.11.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №1 28-02-2022 від 28.02.2022 на 1 арк.;

-Лист вих. №3 15.09.21 від 15.09.2021 на 3 арк.;

-Лист вих. №2 15-09-21 від 15.09.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №1 13-09-21 від 13.09.2021 на 1 арк.;

-Лист №5 20-09-21 від 20.09.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №4 20-09-21 від 20.09.2021 на 2 арк.;

-Лист вих. №6 28-09-21 від 28.09.2021 на 1 арк;

-Лист вих. № 6 28-09-21 від 16.11.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №27-11 21 від 27.10.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №8-01-12-21 від 01.12.2021 з додатками на 6 арк.;

-Лист вих. №7 06-12-21 від 06.12.2021 на 1 арк.;

-Наказ №16-о про утворення групи із здійснення авторського нагляду від 26.08.2020 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 20.07.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 20.08.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі документації від 30.12.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 2019 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 19.08.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 13.07.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 16.09.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Наказ №58-ВД від 20.11.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №62-ВД від 13.12.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №64-ВД від 21.12.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №1-ВД від 11.01.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №3-ВД від 31.01.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №4-ВД від 10.02.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №9-ВД від 12.03.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.

Далі, слідчим у відповідності до вимог ст. 98 КПК України винесено постанову про визнання вилучених речей речовими доказами у кримінальному провадженні.

Таким чином, з метою збереження вилученого майна, яке визнано слідчим речовими доказами, сторона обвинувачення звертається до слідчого судді з вказаним клопотанням про арешт майна.

В судове засідання прокурор та слідчий не з`явилися, проте від останнього до суду надійшла заява про розгляд даного клопотання без його участі, в якій він зазначив, що дане клопотання підтримує в повному обсязі та просить задовольнити.

Від представника ДП «ООДБВО» - в.о. директора ДП «ООДБВО» ОСОБА_6 також надійшла заява, в якій вона просила розглянути дане клопотання про арешт майна без її участі та відмовити у його задоволенні.

Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

За огляду на норми кримінального процесуального законодавства, а також враховуючи наявність від учасників кримінального провадження заяв про розгляд даного клопотання за їх відсутності, слідчий суддя приходить до переконання про можливість розгляду даного клопотання за відсутності власника вилученого майна, а також слідчого та прокурора.

Таким чином, вивчивши клопотання та матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 132 КПК України - застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Згідно ч. ч. 1, 2 ст.170КПКУкраїни - арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи. Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до положень ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.

Відповідно до ст. 98 КПК країни речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Матеріалами клопотання підтверджено, що органом досудового розслідування на теперішній час обґрунтовано здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження №120211600000001414, за фактом можливого вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Як вбачається з долучених до клопотання документів, 11.11.2022 року на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду міста Одеси слідчим було проведено обшук за місцем здійснення діяльності ДП «ООДБВО», а саме за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 13, в ході якого було виявлено та вилучено документацію, перелік якої викладено у клопотанні слідчого.

Оскільки за фактичними обставинами даного кримінального провадження у сторони обвинувачення наявні достатні підстави вважати, що ОСОБА_6 та ОСОБА_7 можуть бути обізнані про детальні обставини та механізм ймовірного виведення бюджетних коштів у тіньовий обіг, слідчий суддя вважає, що у виявленій та вилученій документації можуть міститися відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, які встановлюються в рамках даного кримінального провадження, що свідчить про їх відповідність критеріям речових доказів, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.

Викладене підтверджується долученою до даного клопотання постановою слідчого від 11.11.2022, якою вилучене майно було визнано речовими доказами в рамках даного кримінального провадження.

За таких обставин, підставою для застосування в рамках даного кримінального провадження заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна є достатність підстав вважати, що вилучені речі є речовими доказами в рамках даного кримінального провадження, в свою чергу метою арешту майна є необхідність забезпечення їх збереження.

Що стосується завдання арешту майна, то слідчий суддя враховує, що у сторони обвинувачення наявна процесуальна необхідність у забезпеченні дослідження інформації, яка міститься у вилучених електронних пристроях, а відтак, в цілях запобігання знищення, псування та пошкодження такої інформації, необхідним є накладення арешту на вищевказане майно.

Означеними підставою, метою та завданнями арешту майна пояснюється також необхідність, у відповідності до вимог ч. 11 ст. 170 КПК України, застосування заборони користування та розпорядження зазначеним у даному клопотанні майном.

Разом з тим, слідчий суддя звертає увагу, що у випадку, якщо в рамках даного кримінального провадження буде спростовано відповідність зазначеного майна категорії речових доказів, зацікавлені особи в порядку ст. 174 КПК України мають процесуальне право на звернення до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна.

На підставі викладеного, враховуючи наявність правових підстав для накладення арешту на вилучене майно, з метою забезпечення повного, всебічного розслідування кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання, що на даному етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та інтереси власника майна, про які йдеться в клопотанні, та якого така особа зазнає внаслідок застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, тому клопотання сторони обвинувачення підлягає задоволенню.

З урахуванням наведеного та керуючись ст. ст. 98, 132, 170-173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджене прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна в рамках кримінального провадження за №12021160000001414від 07.12.2021року заознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.5 ст.191,ч.1ст.366КК України - задовольнити.

Накласти арешт із забороною розпорядження та користування на майно, яке було виявлено та вилучено 11.11.2022 року під час проведення обшуку за місцем здійснення за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 13 за місцем здійснення діяльності ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів», а саме на наступну документацію:

Документація по договору №1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»», об`єкт будівництва: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор`єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж м «Чорноморка», с. Лиманка»:

-Договір №1 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»» з додатками на 36 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №1 від 04.05.2020 на 70 арк.;

-Наказ №24-В від 07.10.2021 р. на 1 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 07.10.2021 на 3 арк.;

-Титул об`єкта будови від 05.05.2020 р. на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 02.03.2021 р. на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 27.01.2022 р. на 1 арк.;

-Розпорядження №53 від 27.03.2020 р. «Про затвердження проектної документації» на 1 арк.;

-Експертний звіт від 04.12.2019 №ЕК-2590 11-19 на 7 арк.;

-Експертний звіт №102 від 19.03.2020 р. на 2 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 27.03.2020 на 3 арк.;

-Рішення Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №410-VII від 17.03.2020 на 1 арк.;

-Копія ліцензії ДАБІ №79-Л від 27.12.2018 на 2 арк.;

-Копія розпорядження №70-Ср від 23.04.2020 на 4 арк.;

-Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво №ЕК-4339 09-21 від 05.10.2021 на 9 арк.;

-Річний план закупівель на 2020 рік на 3 арк.;

-Повідомлення про намір укласти договір на 3 арк.;

-Протокол розгляду тендерних пропозицій на 1 арк.;

-Протокол №1 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» на 2 арк.;

-Протокол №2 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 5 арк.;

-Протокол №3 від 25.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 3 арк.;

-Протокол №7 від 31.03.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 4 арк.;

- Протокол №9 від 16.04.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 3 арк.;

-Протокол №13 від 04.05.2020 засідання тендерного комітету ДП «ООДБВО» 2 арк.;

- Оголошення про проведення відритих торгів на 3 арк.;

- Тендерна документація на закупівлю робіт на 11 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2022 на 1 арк.;

-Акти коригування приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2022 року на 51 арк.;

-Платіжне доручення №3 від 01.04.2021 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №8 за березень 2021 року на 12 арк.;

-Платіжне доручення №7 від 06.05.2021 на 1арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №9 за квітень 2021 року на 11 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 17.08.2020 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №1 за липень 2020 року на 7 арк.;

-Платіжне доручення №6 від 25.09.2020 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт №2 за вересень 2020 року на 12 арк.;

- Платіжне доручення №15 від 30.10.2020 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт №5 за жовтень 2020 року на 13 арк.;

-Платіжне доручення №16 від 02.11.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт №4 за жовтень 2020 року на 10 арк.;

- Платіжне доручення №19 від 05.11.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт №6 за листопад 2020 року на 19 арк.;

-Платіжне доручення №25 від 23.12.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт №7 за листопад 2020 року на 13 арк.;

-Платіжне доручення №19 від 12.07.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт №11, №11.1. за липень 2021 року на 21 арк.;

-Платіжні доручення від 04.08.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2021 року на 39 арк.;

-Платіжні доручення від 18.08.2021 на 11 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 58 арк.;

-Платіжні доручення від 23.09.2021 на 6 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 66 арк.;

-Платіжні доручення від 29.09.2021 на 6 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року на 48 арк.;

-Платіжні доручення від 06.10.2021 на 4 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року на 25 арк.;

-Платіжне доручення від 18.10.2021 на 1 арк.;

-Платіжне доручення від 20.10.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2021 року на 14 арк.;

-Платіжні доручення від 15.11.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021 на 2 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року на 42 арк.;

-Платіжні доручення від 10.12.2021 на 4 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 26 арк.;

-Платіжні доручення від 20.12.2021 на 2 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 15 арк.;

-Платіжні доручення від 23.12.2021 на 7 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року на 49 арк.;

-Платіжні доручення від 10.06.2021 на 11 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2021 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року на 16 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2022 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2022 року на 36 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2022 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2022 року на 30 арк.;

-Проектна документація: том №1,3,4,5,6.

Документація по договору №5 про закупівлю робіт від 25.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» об`єкт будівництва: «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» :

-Договір №5 про закупівлю робіт від 25.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «АКСОЛІТСТРОЙ» з додатками на 35 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №5 від 25.08.2020 на 53 арк.;

-Експертний звіт щодо розгляду проектної документації №ЕК-2506 10-19 від 29.10.2019 на 4 арк.;

-Копія розпорядження №72-Ср від 27.04.2020 на 1 арк.;

-Титул будови об`єкта на 2 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта вартості від 27.04.2020 на 3 арк.;

-Копія рішення №458-VII від 09.06.2020 на 2 арк.;

-Копія рішення №132-Ср від 14.07.2020 на 4 арк.;

-Тендерна документація на 49 арк.;

-Наказ №6-0 від 26.03.2021 про призначення відповідального за виконання робіт на 1 арк.;

-Наказ №16-о про утворення групи із здійснення авторського нагляду від 26.08.2020 на 1 арк.;

-Заява №451 від 28.08.2020 на 1 арк.;

-Наказ №21-В від 25.08.2020 на 1 арк.;

-

-Платіжні доручення за грудень 2021 на 6 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 року на 15 арк.;

-Платіжне доручення №32 від 24.12.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень-3 2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-3 2021 на 9 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень-2 2021 на 2 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 на 9 арк.;

-Платіжне доручення №22 від 17.12.2021 на 1 арк.;

-Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень-2 2021 на 15 арк.;

-Платіжне доручення №21 від 14.12.2021 на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі устаткування на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі устаткування в монтаж на 1 арк.;

-Платіжне доручення №20 від 14.12.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за грудень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 на 21 арк.;

-Платіжні доручення за листопад на 2 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за жовтень-2 2021 на 26 арк.;

-Платіжні доручення за жовтень на 3 арк.;

-Акти приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 на 16 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за вересень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 на 8 арк.;

-Платіжне доручення №4 від 10.06.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за травень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 на 18 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 01.04.2021 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за березень 2021 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 на 15 арк.;

-Платіжне доручення №4 від 26.10.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за жовтень 2020 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 на 14 арк.;

-Платіжне доручення №1 від 25.09.2020 на 1 арк.;

-Довідка про вартість виконаних будівельних робі та витрати за вереснь 2020 на 1 арк.;

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 на 10 арк.;

-Акт внесення зміни в проект по об`єкту «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Проектна документація у 5 томах зшита у папках.

Документація по договору №9 про закупівлю робіт від 23.09.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» Дунайводбуд», об`єкт будівництва: «Нове будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: смт. Таїрове, вул. 40 річчя Перемоги, 53-а, Овідіопольського району, Одеської області»:

-Договір №9 від 23.09.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» Дунайводбуд» про закупівлю робіт з додатками на 113 арк.;

-Додаткові угоди до Договору №9 від 23.09.2020 на 38 арк.;

-Наказ №17-В від 09.07.2020 на 1 арк.

-Експертний звіт від 08.07.2020 №V-0156-20ПРОЕКСП на 8 арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.07.2020 на 1 арк.;

-Титу об`єкта будови від 23.09.2020 на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 02.03.2021 на 1 арк.;

-Титул об`єкта будови від 27.01.2022 на 1 арк.;

-Копія розпорядження №132-Ср від 14.07.2020 на 4 арк.;

-Копія рішення №458-VІІ від 09.06.2020 на 2 арк.;

- Договір №бн про делегування функцій замовника від 09.07.2020 на 5 арк.;

-Тендерна документація на 37 арк.;

-Платіжні доручення, акти приймання виконаних будівельних робі, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 379 арк.

-Наказ №24-В від 23.09.2020 на 1 арк.;

-Наказ про утворення групи із здійснення авторського нагляду №10 20 від 01.10.2020 на 13 арк.;

-Лист №5-1020 від 22.10.2020 на 1 арк.;

-Лист вих. №06 від 03.06.2020 на 1 арк.;

-Лист вих. №4-1020 від 22.10.2020 на й арк.;

-Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 1, пояснювальна записка ПР-18/0420-ПЗ, на 49 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 2.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 3, на 50 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 4, ТОМ № 5, ТОМ № 6.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Система пожежної сигналізації; Система керування евакуюванням; Система централізованого пожежного спостерігання, на 25 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу, на 9 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Внутрішній протипожежний водопровід, ПР-18/0420-ВПВ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Контроль гранично допустимої концентрації метана, ПР-18/0420-КЗ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Система блискавкозахисту будівлі, ПР-18/0420-БЗ.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 7. Вогнезахисна обробка дерев`яних конструкцій, ПР-18/0420-ВЗД.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 10. Проект організації будівництва, на 85 арк.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 8.

- Робочий проект «Будівництво дитячого садку на 90 місць за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53-а», ТОМ № 9.

Документація по договору №2 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «ДРІМ-ХАУЗ»», об`єкт будівництва: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохуторської, Смерекової, жм «Чорноморка -2», с. Лиманка»:

- договір № 2 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 06.07.2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 56 арк.;

- додаткова угода № 1 від 06.07.2020 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 5 арк.;

- додаткова угода № 2 від 03 листопада 2020 року до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 5 арк.;

- додаткова угода № 3 від 19 березня 2021 року до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 4 від 26.03.2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 5 від 11.05.2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- додаткова угода № 6 від 18 жовтня 2021 до Договору № 2 від 06 липня 2020 року укладений між ДП «Одеська об`єднана дирекція будівництва водогосподарських об`єктів» та ТОВ «Будівельна компанія «ДРІМ-ХАУЗ» з додатками на 4 арк.;

- лист «Титул об`єкта будови» від 2020 року на 1 арк.;

- лист «Титул об`єкта будови» від 2021 року на 1 арк.;

- експертний звіт № ЕК-2657/12-19 від 13.12.2019 р. прошитий та пронумерований на 9 арк. та додатки до нього на 10 арк.;

- тендерна документація на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1.-1-12013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка» з додатками до нього на 66 арк.

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 80 від 18 жовтня 2021 року на 1 арк.;

- платіжне доручення № 79 від 18 жовтня 2021 року на 1 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 18 жовтня 2021 року № 47 на 1 арк.;

- акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 8 арк.;

- акт № 5/1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 9 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 3 від 25 вересня 2020 року на 1 арк.;

- акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 11 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 25 вересня 2020 року № 2 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 5 від 13 травня 2021 року на 1 арк.;

- акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 19 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 11 травня 2021 року № 6 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1 від 01 квітня 2021 року на 1 арк.;

- акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за березень 2021 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 12 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 01 квітня 2021 року № 4 на 1 арк.;

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 1 арк.;

- платіжне доручення № 26 від 23 грудня 2020 року на 1 арк.;

- акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року до договору № 2 від 06.07.2020 на 15 арк.;

- реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 23 грудня 2020 року № 29 на 1 арк.;

- Проект «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка». ТОМ № 3 Каналізаційна насосна станція. Альбом № 2 Нестандартизоване обладнання.

- Проект організації будівництва 13-08/2019-ПОБ ТОМ № 4:«Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка».

- Робочий проект: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка» ТОМ № 5 Оцінка впливу на навколишнє середовище.

- Проект: «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимська, Злагоди, Червонохутірської Смерекової ж/м «Чорноморска-2», с. Лиманка». Інженерно-геологічні умови ТОМ № 7, 13/08-2019-ІГ.

Документація по договору №8 від 12.08.2020 року укладений між ДП «ООДБВО» та ТОВ «БК «АВРА»», об`єкт будівництва: «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності за адресою: АДРЕСА_1 »:

-Експертний звіт №16-1928-19 від 30.10.2019 р. на 6 арк.;

-Тендерна документація на 38 арк.;

-Робочий проект у 2 томах;

-Наказ №5-ОД від12.08.2021 на 1 арк.;

-Підписка виконавця робіт на 1 арк.;

-Наказ №10-А від 25.09.2021 на 1 арк.;

-Копія сертифікату та свідоцтва на ім`я ОСОБА_8 на 2 арк.;

-Завірена належним чином копія загального журналу робіт на 11 арк.;

-Завірені належним чином акти на закриття прихованих робіт на 18 арк.;

-Лист №242 від 23.09.2021 на 1 арк.;

-Лист №308 від 19.11.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №1 28-02-2022 від 28.02.2022 на 1 арк.;

-Лист вих. №3 15.09.21 від 15.09.2021 на 3 арк.;

-Лист вих. №2 15-09-21 від 15.09.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №1 13-09-21 від 13.09.2021 на 1 арк.;

-Лист №5 20-09-21 від 20.09.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №4 20-09-21 від 20.09.2021 на 2 арк.;

-Лист вих. №6 28-09-21 від 28.09.2021 на 1 арк;

-Лист вих. № 6 28-09-21 від 16.11.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №27-11 21 від 27.10.2021 на 1 арк.;

-Лист вих. №8-01-12-21 від 01.12.2021 з додатками на 6 арк.;

-Лист вих. №7 06-12-21 від 06.12.2021 на 1 арк.;

-Наказ №16-о про утворення групи із здійснення авторського нагляду від 26.08.2020 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 20.07.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 20.08.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі документації від 30.12.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі від 2019 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 19.08.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 13.07.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі проектно-кошторисної документації 16.09.2021 з підписом ОСОБА_7 на 1 арк.;

-Наказ №58-ВД від 20.11.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №62-ВД від 13.12.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №64-ВД від 21.12.2019 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №1-ВД від 11.01.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №3-ВД від 31.01.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №4-ВД від 10.02.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.;

-Наказ №9-ВД від 12.03.2020 з підписом ОСОБА_6 на 1 арк.

Виконання ухвалипокласти на старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня їїотриманнядоОдеськогоапеляційногосуду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення21.11.2022
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу107441249
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/17908/22

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Заіченко В. Л.

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Заіченко В. Л.

Ухвала від 24.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 29.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 24.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 21.11.2022

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні