Рішення
від 30.11.2022 по справі 826/12093/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 листопада 2022 року м. Київ № 826/12093/14

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Келеберди В.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Асоціації «Дім авторів музики в Україні» до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Асоціація «Дім авторів музики в Україні» (далі - позивач та/або Асоціація) до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві (далі - відповідач та/або ГУ ДПС у м. Києві, контролюючий орган) та просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві №114/26-59-15-51 від 25.07.2014 про внесення Асоціацію «Дім авторів музики в Україні» до реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєння Асоціації «Дім авторів музики в Україні» ознаки неприбутковості - 0012;

- зобов`язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві прийняти рішення про внесення Асоціації «Дім авторів музики в Україні» до реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоєння Асоціації «Дім авторів музики в Україні» ознаки неприбутковості - 0011;

- судові витрати покласти на відповідача.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на протиправність спірного рішення відповідача від 25.07.2014 № 114/26-59-15-51, оскільки з аналізу норм чинного законодавства України та положень статуту Асоціації вбачається, що позивач відповідає ознаці неприбутковості 0011 («інші юридичні особи, діяльність яких не передбачає одержання прибутку»), а тому повинен бути включений до Реєстру саме за такою ознакою.

Відповідач проти позову заперечував, в обґрунтування своєї позиції посилався на те, що статут позивач підлягає кваліфікації відповідно до підпункту «г» пункту 157.1 статті 157 Податкового кодексу України, а саме - за ознакою неприбутковості 0012 - «спілки, асоціації та інші об`єднання юридичних осіб, створені для представлення інтересів засновників (членів, учасників), що утримуються лише за рахунок внесків таких засновників (членів, учасників) та не провадять господарської діяльності, за винятком отримання пасивних доходів». Таким чином, ДПІ правомірно прийняла рішення про включення Асоціації до Реєстру неприбуткових установ та організацій з присвоєнням їй ознаки неприбутковості 0011 за результатами розгляду реєстраційної заяви позивача від 07.07.2014р. (форми № 1-РН).

Постановою Окружного адміністративного суду від 27.11.2014 року у справі №826/12093/14, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 05.02.2015 року у задоволенні позову Асоціації «Дім авторів музики в Україні» відмовлено повністю.

Постановою Верховного Суду від 12.07.2019 року у справі №826/12093/14 касаційну скаргу Асоціації «Дім авторів музики в Україні» задоволено частково.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27.11.2014 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 05.02.2015 року у справі № 826/12093/14 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.09.2019 року прийнято до провадження суддею Келебердою В.І. адміністративну справу №826/12093/14 та ухвалено здійснювати розгляд справи одноособового за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.12.2021 у справі №826/12093/14 замінено відповідача - Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на її правонаступника Головне управління ДПС у м. Києві та витребувано, зокрема від позивача копію Положення про порядок здійснення колективного управлення майновими авторськими правами», посилання на яке зазначено в пункті 4.5 Статуту Асоціації.

Станом на час розгляду вирішення спору по суті позивачем витребуваних документів до суду не надано, додаткових пояснень до суду від останнього не надходило.

Натомість, від представника відповідача 18.07.2022 надійшли письмові пояснення на адміністративний позов, у яких контролюючий орган вказав про те, що рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві №114/26-59-15-51 від 25.07.2014 в документах облікової справи позивача відсутнє. Також, у наданих поясненнях представник ГУ ДПС у м. Києві вказує, що Асоціацію «Дім авторів музики в Україні» включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій 26.11.2004, ознака неприбутковості 0039 - асоціації та інші об`єднання юридичних осіб (дата присвоєння ознаки неприбутковості - 14.12.2016), з урахуванням набрання чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440. З урахуванням наведеного відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Справа вирішується за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши подані матеріали, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті судом звертає увагу на наступне.

26.11.2014 Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві прийнято рішення №119/1503 про внесення Асоціацію «Дім авторів музики в Україні» до Реєстру неприбуткових організацій (установ) на підставі пункту 7.11 статті 7 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» та реєстраційної заяви (за формою 1-РН) за ознакою неприбуткової установи (організації) - 0012.

07.07.2014 позивач звернувся до контролюючого органу із листом про присвоєння ознаки неприбутковості та реєстраційною заявою форми № 1-РН. У такій заяві Асоціація просила включити її до Реєстру неприбуткових установ та організацій та присвоїти їй ознаку неприбутковості 0011.

За результатами розгляду зазначеної реєстраційної заяви позивача від 07.07.2014 і статутних документів Асоціації відповідач прийняв рішення від 25.07.2014 за № 114/26-59-15-51 про внесення Асоціації до Реєстру неприбуткових установ та організацій з присвоєнням їй ознаки неприбутковості 0012, яке отримано позивачем 11.08.2014 (далі - оскаржуване та/або спірне рішення).

Як вже було вказано вище, постановою Окружного адміністративного суду від 27.11.2014 у справі №826/12093/14, яка залишена без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 05.02.2015 у задоволенні позову Асоціації «Дім авторів музики в Україні» відмовлено повністю.

Постановою Верховного Суду від 12.07.2019 у справі №826/12093/14 касаційну скаргу Асоціації «Дім авторів музики в Україні» задоволено частково.

Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27.11.2014 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 05.02.2015 у справі № 826/12093/14 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Зі змісту постанови Верховного Суду від 12.07.2019 слідує, що підставою для направлення адміністративної справи №826/12093/14 були наступні обставини: «Відповідно до п. 157.1 ст. 157 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), ця стаття застосовується до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених контролюючими органами в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ.

Аналіз пунктів 157.5 та 157.6 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) свідчить про те, що суттєвою різницею неприбуткових організацій з ознаками 0011 та 0012 є походження коштів за рахунок яких утримуються організації та види доходів від оподаткування яких зазначені організації звільняються.

Присвоєння організації ознаки неприбутковості 0012 (яку присвоєно позивачу у справі) передбачає можливість утримання організації виключно за рахунок внесків її засновників (членів, учасників).

Як встановлено судами попередніх інстанцій у статуті Асоціації зазначено про те, що остання, окрім іншого, утримується за рахунок доходів від основної діяльності Асоціації (частини зібраної Асоціації винагороди (роялті) за використання третіми особами об`єктів авторського права), що залишаються у розпорядженні Асоціації для покриття її витрат у затвердженому відповідними керівними органами Асоціації розмірі.

В адміністративному позові, апеляційній та касаційній скарзі позивач у справі акцентує увагу, що також утримується за рахунок доходів від основної діяльності, в той же час судами попередніх інстанцій не враховано зазначений довід позивача у справі, не досліджено за рахунок чого утримується позивач у справі та чи отримує дохід від основної діяльності.

Пунктом 4.5 Статуту Асоціації встановлено, що порядок здійснення Асоціацією колективного управління майновими авторськими правами встановлюється затвердженим рішенням Загальних зборів учасників за поданням Директора Асоціації «Положенням про порядок здійснення колективного управління майновими авторськими правами», приписами якого повинні визначатись, зокрема, порядок укладання Асоціацією договорів про колективне управління майновими авторськими правами та форми цих договорів, розмір коштів, утримуваних Асоціацією з сум зібраної винагороди (роялті) для покриття фактичних витрат на забезпечення своєї статутної діяльності, порядок розподілу Асоціацією зібраної винагороди (роялті) та її виплати відповідним суб`єктам авторського права.

Зазначений пункт Статуту передбачає наявність Положення, яким передбачено можливість утримання Асоціацією з сум зібраної винагороди (роялті) для покриття фактичних витрат на забезпечення своєї статутної діяльності.

В матеріалах справи зазначене Положення відсутнє, судами попередніх інстанції не встановлено про його наявність або відсутність, і, відповідно, не досліджено його зміст

Суд звертає увагу, що вказане має безпосереднє значення для правильного вирішення справи.».

Вирішуючи спір по суті, з урахуванням висновків, які викладені в постанові Верховного Суду від 12.07.2019 у справі №826/12093/14, керуючись положення чинного законодавства, яке діяло станом на час виникнення спірних правовідносин суд враховує наступне.

Згідно із Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (т. 1, а.с. 23) Асоціація «Дім авторів музики в Україні» зареєстрована в якості юридичної особи 08.11.2004, основний вид економічної діяльності: 94.12 Діяльність професійних громадських організацій.

Відповідно до Свідоцтва про облік організації колективного управління № 7/2005 від 26.01.2005 (т. 1, а.с. 24), сферою діяльності позивача, як організації колективного управління, є здійснення колективного управління майновими правами суб`єктів авторського права, а саме: суб`єктів авторського права, їх спадкоємців та осіб, яким на законних підставах передано авторські майнові права.

Пунктом 1.5 Статуту Асоціації «Дім авторів музики в Україні» регламентовано, що Асоціація є неприбутковим, некомерційним суб`єктом господарської діяльності, який утримується за рахунок внесків своїх учасників згідно рішень відповідних керівних органів Асоціації, прийнятих відповідно до цього Статуту, пасивних доходів, отриманих Асоціацією відповідно до чинного законодавства України, та доходів від основної діяльності Асоціації (частини зібраної Асоціацією винагороди (роялті) за використання третіми особами об`єктів авторського права), що залишаються у розпорядженні Асоціації для покриття її витрат у затвердженому відповідними керівними органами Асоціації розмірі, а також за рахунок дотацій, субсидій, інших видів фінансової та/або матеріальної допомоги, наданої Асоціації відповідно до чинного законодавства України.

Між тим, особисті немайнові права і майнові права авторів та їх правонаступників, пов`язані із створенням та використанням творів науки, літератури і мистецтва - авторське право, і права виконавців, виробників фонограм і відеограм та організацій мовлення - суміжні права охороняє Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 №3792-XII (далі - Закон №3792-XII).

Відповідно до статті 1 Закону №3792-XII організація колективного управління (організація колективного управління майновими правами) - організація, що управляє на колективній основі майновими правами суб`єктів авторського права і (або) суміжних прав і не має на меті одержання прибутку.

Згідно із положеннями частин 1, 2 статті 47 Закону №3792-XII суб`єкти авторського права і (або) суміжних прав можуть доручати управління своїми майновими правами організаціям колективного управління.

Організації колективного управління створюються суб`єктами авторського права і (або) суміжних прав та мають статус юридичної особи згідно із законом.

У свою чергу, частинами 1, 2 статті 48 Закону №3792-XII передбачено, що організація колективного управління після її державної реєстрації зобов`язана протягом 30 днів стати на облік в Установі. Про облік організацій колективного управління Установа здійснює публікацію у своєму офіційному бюлетені.

Організації колективного управління діють на основі статутів, що затверджуються в установленому порядку і в межах повноважень, одержаних від суб`єктів авторського права і (або) суміжних прав.

Організації колективного управління не мають права займатися комерційною діяльністю чи використовувати будь-яким способом об`єкти авторського права і (або) суміжних прав, доручених їм для управління. На діяльність таких організацій не поширюються обмеження, передбачені законодавством про захист економічної конкуренції.

Відповідно до частини 1 статті 49 Закону №3792-XII організації колективного управління повинні виконувати від імені суб`єктів авторського права і (або) суміжних прав і на основі одержаних від них повноважень такі функції: а) погоджувати з особами, які використовують об`єкти авторського права і (або) суміжних прав, розмір винагороди під час укладання договору; б) укладати договори про використання прав, переданих в управління. Умови цих договорів повинні відповідати положенням статей 31 - 33 цього Закону; в) збирати, розподіляти і виплачувати зібрану винагороду за використання об`єктів авторського права і (або) суміжних прав суб`єктам авторського права і (або) суміжних прав, правами яких вони управляють, а також іншим суб`єктам прав відповідно до цього Закону; г) вчиняти інші дії, передбачені чинним законодавством, необхідні для захисту прав, управління якими здійснює організація, в тому числі звертатися до суду за захистом прав суб`єктів авторського права і (або) суміжних прав відповідно до статутних повноважень та доручення цих суб`єктів.

Між тим, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Згідно із пунктом 157.1 статті 157 ПК України ця стаття застосовується до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених контролюючими органами в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ, які є: а) органами державної влади України, органами місцевого самоврядування, Національною академією наук України та створеними ними установами або організаціями, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів; б) благодійними фондами і благодійними організаціями, створеними у порядку, визначеному законом для провадження благодійної діяльності; громадськими організаціями, створеними з метою надання реабілітаційних, фізкультурно-спортивних для інвалідів (дітей-інвалідів) та соціальних послуг, правової допомоги, провадження екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної, просвітньої, освітньої та наукової діяльності, а також творчими спілками та політичними партіями, громадськими організаціями інвалідів, спілками громадських організацій інвалідів та їх місцевими осередками, створеними згідно із відповідним законом; науково-дослідними установами та вищими навчальними закладами III - IV рівнів акредитації, внесеними до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави; заповідниками, музеями та музеями-заповідниками; в) кредитними спілками, пенсійними фондами, створеними в порядку, визначеному відповідними законами; г) іншими, ніж визначені в підпункті «б» цього пункту, юридичними особами, діяльність яких не передбачає отримання прибутку згідно з нормами відповідних законів; ґ) спілками, асоціаціями та іншими об`єднаннями юридичних осіб, створеними для представлення інтересів засновників (членів, учасників), що утримуються лише за рахунок внесків таких засновників (членів, учасників) та не провадять господарську діяльність, за винятком отримання пасивних доходів; д) релігійними організаціями, зареєстрованими в порядку, передбаченому законом; е) житлово-будівельними кооперативами та об`єднаннями співвласників багатоквартирного будинку; є) професійними спілками, їх об`єднаннями та організаціями профспілок, утвореними в порядку, визначеному законом; ж) організаціями роботодавців та їх об`єднаннями, утвореними в порядку, визначеному законом; з) садівничими та гаражними кооперативами або товариствами, створеними в порядку, визначеному законом.

За змістом пункту 5 Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №37 від 24.01.2013 при включенні неприбуткової установи та організації до бази Реєстру їй за кодом з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ) присвоюється ознака неприбутковості установи чи організації, якою є нумерація установ та організацій за окремими групами відповідно до пункту 157.1 статті 157 розділу III Кодексу.

При визначенні структури ознаки неприбуткових установ та організацій необхідно керуватися такими нормативно-правовими актами: Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України, що регулюють діяльність відповідної неприбуткової установи та організації, тощо.

Присвоєння установам та організаціям ознаки неприбутковості здійснюють державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні, об`єднані та спеціалізовані державні податкові інспекції (далі - територіальні органи ДПС нижчого рівня) відповідно до такої структури ознаки:

5.4. (0011) - інші, ніж визначені в підпункті «б» пункту 157.1 статті 157 розділу III Кодексу, юридичні особи, діяльність яких не передбачає отримання прибутку згідно з нормами відповідних законів (підпункт «г» пункту 157.1 статті 157 розділу III Кодексу).

5.5. (0012) - спілки, асоціації та інші об`єднання юридичних осіб, створені для представлення інтересів засновників (членів, учасників), що утримуються лише за рахунок внесків таких засновників (членів, учасників) та не провадять господарської діяльності, за винятком отримання пасивних доходів (підпункт «ґ» пункту 157.1 статті 157 розділу III Кодексу).

Аналізуючи наведені обставини суд приходить до висновку, що позивач підпадає під ознаки неприбутковості - 0012, оскільки є асоціацією, що управляє на колективній основі майновими правами суб`єктів авторського права і не має на меті одержання прибутку, яка утримується за рахунок внесків своїх учасників, пасивних доходів, отриманих Асоціацією відповідно до чинного законодавства України, що чітко передбачено у Статуті останнього, та є необхідними умовами для присвоєння організаціям ознаки неприбутковості - 0012.

З приводу ж доводів позивача, що асоціація також утримується за рахунок доходів від основної діяльності суд зверне уваги на наступне.

Так, пунктом 4.5 Статуту Асоціації встановлено, що порядок здійснення Асоціацією колективного управління майновими авторськими правами встановлюється затвердженим рішенням Загальних зборів учасників за поданням Директора Асоціації «Положенням про порядок здійснення колективного управління майновими авторськими правами», приписами якого повинні визначатись, зокрема, порядок укладання Асоціацією договорів про колективне управління майновими авторськими правами та форми цих договорів, розмір коштів, утримуваних Асоціацією з сум зібраної винагороди (роялті) для покриття фактичних витрат на забезпечення своєї статутної діяльності, порядок розподілу Асоціацією зібраної винагороди (роялті) та її виплати відповідним суб`єктам авторського права.

Зазначений пункт Статуту передбачає наявність Положення, яким передбачено можливість утримання Асоціацією з сум зібраної винагороди (роялті) для покриття фактичних витрат на забезпечення своєї статутної діяльності.

Суд вказує, що з метою встановлення всіх обставин справи, у тому числі перевірки та оцінки доводів позивача, ухвалою суду від 22.12.2021 витребувано від останнього копію Положення про порядок здійснення колективного управління майновими авторськими правами», посилання на яке зазначено в пункті 4.5 Статуту Асоціації.

Варто наголосити, що позивачем вимоги ухвали суду від 22.12.2021 не виконано, запитувані документи до суду не надано.

Згідно із частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд відмічає, що Асоціацією, в порядку виконання вимог частини 1 статті 77 КАС України не надано належних та достатніх доказів на підтвердження обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги останньої.

Поряд з цим, суд враховує, що положеннями частини 2 статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, однак зазначає, що вказаний обов`язок не є абсолютним. Тобто, покладення обов`язку доказування правомірності рішення на суб`єкта владних повноважень не може нівелювати обов`язок позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1 статті 73 КАС України встановлено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Підсумовуючи вищевикладене, повно та всебічно проаналізувавши матеріали адміністративної справи суд дійшов до висновку про відповідність оскаржуваного рішення критеріям, які встановлені частиною 2 статті 2 КАС України.

Доказів зворотного матеріали адміністративної справи не містять.

Додаткового суд зазначає, що згідно наданої представником відповідача інформації Асоціацію «Дім авторів музики в Україні» включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій26.11.2004, ознака неприбутковості 0039 - асоціації та інші об`єднання юридичних осіб (дата присвоєння ознаки неприбутковості - 14.12.2016), з урахуванням набрання чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440.

Отже, наведене у свій сукупності свідчить про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.

Відповідно до частини 1 статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Згідно із частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки адміністративний позов не підлягає до задоволення, то відсутні підстави для вирішення питання щодо розподілу судових витрат про які просить позивач.

Керуючись статтями 2, 72, 73, 77, 139, 143, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволені позову Асоціації «Дім авторів музики в Україні» (04050, м. Київ, вул. Мельникова, б. 12, код ЄДРПОУ 33239342) до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, б. 33/19, код ЄДРПОУ ВП: 44116011) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії відмовити.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

За приписами статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Порядок та строки подання апеляційної скарги врегульовано приписами статей 294-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.11.2022
Оприлюднено06.12.2022
Номер документу107623510
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —826/12093/14

Рішення від 30.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 22.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 03.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Постанова від 12.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 02.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 03.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 05.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 05.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 05.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні