Ухвала
від 14.12.2022 по справі 522/7819/22
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 522/7819/22

Провадження № 1-кс/522/7184/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2022 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 12022162510000657 від 17.06.2022 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Досудовим розслідуванням встановлено, що Підставою до внесення відомостей до ЄРДР стала звернення начальника управління Одеської області з майнових відносин ОСОБА_3 , в якій вона просить вжити заходів правого характеру до директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 , який за результатами проведення будівельних робіт з Реконструкції лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 , вніс завідомо неправдиві відомості до актів приймання - виконання робіт форми КБ-2, за минулий період.

В ході досудового слідства встановлено, що 25.03.2021 за № 2503/3142 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Одеської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договір на реконструкцію лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Одеської обласної ради, за адресою: АДРЕСА_1 , літера А. технічне переоснащення та пере направлення приміщень поверху під сучасні потреби експлуатації, зі строком виконання будівельних робіт до 31.12.2021, вартість робіт по договору становило 17 199345, 60 грн.

Так, відповідно до договору № 2240/28 від 09.03.2022 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Одеської обласної ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договір щодо завершення робіт з поточного ремонту 2-го поверху лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Одеської обласної ради, за адресою: АДРЕСА_1 , зі строком виконання будівельних робіт до 31.12.2022, вартість.

Однак, документів в зазначених п/д під час роботи робочої групи, ні під час проведення службового розслідування надано не було.

В ході проведення службового розслідування станом на 10.06.2022 встановлено наступне:

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на протязі 2021 були здійснені наступні перерахунки:

01.04.2021- 5, 159 млн. грн.. платіжне доручення № 1223 з призначенням платежу «Оплата за реконструкцію згідно рахунку № СФ-0000008 від 01.04.2021;

16.04.2021 - 7019,76 грн платіжне доручення № 1274 ПП Південьенергосервіс» з призначенням платежу «оплата за послуги згідно акту № 531 від 12.04.2021, договір від 12.04.2021 № 531;

16.04.2021 - 7316,64 грн. платіжне доручення № 1274 ПП Південьенергосервіс» з призначенням платежу «оплата за послуги згідно акту № 535 від 12.04.2021, договір від 12.04.2021 № 535;

12.05.2021 -6 6 5 118,72 грн 26.05.2021 211 692,00 грн платіжне доручення № 1411 з призначенням платежу «плата за поточний ремонт згідно акту № 2 від 25.05.2021р.»

03.06.2021 780 000,00 грн платіжне доручення № 1446 з призначенням платежу «плата за вантажопасажирський підйомник згідно акту № 2 від 03.06.2021р.;

03.06.2021 - 1 159 531,20 грн платіжне доручення № 1447 з призначенням платежу «плата за поточний ремонт згідно акту № З;

07.06.2021 134 230,80 грн.;

17.06.2021 - 1 249 675,20 грн.;

02.07.2021 - 780 000,00 грн., платіжне доручення № 1570 з призначенням платежу «додаток до акту № 6 за липень 2021р.;

02.07.2021 - 2 202 950,40 грн платіжне доручення № 1571 з призначенням платежу «акт № 6 за липень 2021р.;

Документів зазначених в п/д ні під час роботи робочої групи, ні під час проведення службового розслідування надано не було.

При цьому, до перевірки надана розроблена проектно-кошторисні документації по об`єкту: «Реконструкція лікувального корпусу КНП Одеський обласний центр соціально-значущих хвороб» Одеської обласної ради» за адресою: АДРЕСА_1 . Технічне переоснащення та перепланування приміщень 1-го поверху під сучасні потреби експлуатації», яка пройшла обов`язкову державну експертизу в ОФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та отримано позитивний експертний звіт від 2-.03.2021 № ЕК 4003/03-21. Загальна кошторисна вартість згідно експертного звіту складає 21 084,665 тис грн

Під платіжними документами знаходилася копія акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт №2 від 03.06.2021.

Крім того, до перевірки надано акти виконаних робіт ф.КБ-2в за 2022 рік на загальну суму 15 836 136,00 грн (з ПДВ), а саме: за березень 2022 року -2 на суму 12 899 509,20 грн (у тому числі вартість інклюзивного вантажопасажирського підйомника), за березень 2022 року № 2 на суму 43 684,00 грн, за березень 2022 року № на суму 1 192 942,80 грн.

Слід зазначити, що до вказаного Договору згідно з електронною мережею Прозорро оприлюднено додаткові угоди до Договору від і 8.10.2021 № з та від 31.12.2021 № 5. Інші додаткові угоди в електронній мережі Прозорро не оприлюднено. Станом на 10.06.2022 підрядною організацію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надано не завірені копії додаткових угод до Договору, а саме: додаткова угода від 31.03.2021 № 1, від 30.09.2021 № 2, від 30.11.2021 № 4, які в електронній мережі Прозорро не оприлюднено.

Відповідно до Статті 37 «Дозвіл на виконання будівельних робіт» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» 17 лютого 2011 року № 3038-VI, право на виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва (у тому числі по СС2) надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. По об`єкту Реконструкція лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою; АДРЕСА_1 . Технічне переоснащення та перепланування приміщень 1-го поверху під сучасні потреби експлуатації. Коригування» дозвіл на виконання робіт надано лише 28.12.2021 року № ОДО 12211221412, але роботи з реконструкції в будівлі КНП були розпочаті відповідно Договору з 25.03.2021, що є порушенням статті 37 вищевказаного Закону України. Підтвердженням цьому є і календарний графік виконання робіт, відповідні оплати, а також навіть сплата 14.04.2021 ПП « ОСОБА_5 » за послугу з технічного огляду та випробувань, інвентарна картка тощо.

Крім того, до перевірки надано ще акти виконаних робіт ф.КБ-2в за 2022 рік на загальну суму 15 836 136,00 грн (з ПДВ), а саме: за березень 2022 року № 1 на суму 12 899 509,20 грн (у тому числі вартість інклюзивного вантажопасажирського підйомника), за березень 2022 року № 2 на суму 1 743 684,00 грн, за березень 2022 року № 3 на суму 1 192 942,80 грн.

Після перевірки вказаних вище актів встановлено, що у порушення п. п. 5.3.1.4, 5.3.2, 5.3.1.6 ДСТУ БД.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених Наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 05.07.2013 № 29л, п. п. 1, 2, 4 Додатку 2 «Вказівок щодо застосування ресурсних елементів кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» ДБН Д. 1.1-4- 2000 в актах ф.КБ-2в за березень 2022 року на суму 12 899 509,20 грн № 1, за березень 2022 року на суму 1 743 684,00 грн № 2, за березень 2022 року на суму 1 192 942,80 грн № з згідно з договором від 25.03.2021 № 2503/3142 безпідставно застосовані коефіцієнти 1,2 до норм витрат праці робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, які застосовуються при виконанні ремонтно-будівельних робіт при ускладнюючих умовах виконання робіт, тоді як фактично цих ускладнюючих факторів впливу умов виконання робіт не було, у зв`язку з тим, що будівля не експлуатувалась. Аналогічне порушення стосується «Поточного ремонту 2-го поверху лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 , ОСОБА_6 ».

Дане порушення призвело до завищення вартості виконаних робіт у загальній сумі 1 131 328,48 грн (з ПДВ).

Так, Робочим проектом, Том 1 Загальні положення, Вихідні дані для проектування, Загальна пояснювальна записка «Реконструкція лікувального корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 . Технічне переоснащення та перепланування приміщень 1-го поверху під сучасні потреби експлуатації. Коригування» визначено, що будівля не експлуатується.

Крім того, згідно наданого пояснення медичного директора з надання допомоги стаціонарним хворим зазначений вище корпус не використовується. Припинення діяльності відділень також підтверджено Наказами керівника підприємства.

У порушення вимог п. п. 1.2, 4.2, 4.7 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 за рахунок невірного застосування одиничної розцінки ЕН10-9-1 завищено вартість виконаних робіт. Так, пунктом 91 Акту за березень 2022 року № 1 на суму 1 1 399 509,20 грн враховані роботи передбачені одиничної розцінкою ЕН10-9-1 « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». Складом робіт даної розцінки передбачаються роботи з установлення мінераловатних плит з наклеюванням на стіну.

У зв`язку з тим, що в Акті не передбачені матеріальні ресурси для виконання даного виду робіт, працевтрати передбачені одиничною розцінкою для виконання даних робіт необхідно виключити. Дане порушення призвело до завищення вартості виконаних робіт у загальній сумі 118 277,39 грн (з ПДВ).

Крім того, у порушення п. 6.3.1 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 та п.2.3. Договору на закупівлю робіт від 25.03.2021р. № 2503/3142 завищено поточні ціни на матеріальні ресурси (середнього регіональні ціни), в результаті чого завищено вартість виконаних робіт на загальну суму 331 073,75 грн (з ПДВ).

В подальшому, 30.09.2022 отримано висновок експерта № 22-2777 від 30.09.2022 року судової будівельно-технічної експертизи.

У зв`язку з чим, є наявні підстави для встановлення відповідності приналежності почерку ОСОБА_7 .

Так, 10.11.2022 слідчим слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_2 винесено постанову про призначення судової почеркознавчої експертизи за експертною спеціальністю 1.1. «Дослідження почерку і підписів» проведення якої доручено судовим експертам ІНФОРМАЦІЯ_7 .

В подальшому, 23.11.2022 року до слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області надійшло клопотання судового експерта НДЕКЦ ОСОБА_8 про надання додаткових зразків підпису.

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ ВП № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ слідчому слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_2 , з можливістю вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , які в подальшому будуть використані для проведення судової почеркознавчої експертизи з метою встановлення відповідності підписів.

Зобов`язати КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 розташованого за адресою: АДРЕСА_2 надати наступні оригінали документів, а саме:

- оригінали документів за 2021-2022 роки, на яких містяться зразки підпису генерального директора комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Одеської обласної ради» ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Встановити строк дії ухвали протягом 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: А.В. Дерус

14.12.2022

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення14.12.2022
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу107888427
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/7819/22

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Батрак В. В.

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Батрак В. В.

Ухвала від 07.03.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 28.02.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Батрак В. В.

Ухвала від 28.02.2023

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Батрак В. В.

Ухвала від 15.02.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 01.02.2023

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 14.12.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 25.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Донцов Д. Ю.

Ухвала від 25.10.2022

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Донцов Д. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні