Ухвала
від 22.12.2022 по справі 420/4262/22
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

22 грудня 2022 р.м.ОдесаСправа № 420/4262/22

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді: Кравченка К.В.

суддів: Джабурія О.В., Вербицької Н.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради Кондратенко Лесі про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню у справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И Л А:

12 липня 2022 року за результатами розгляду апеляційної скарги Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 травня 2022 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії прийнято постанову, якою апеляційну скаргу Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради задоволено. Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 травня 2022 року скасовано. Прийнято по справі нову постанову, якою в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 відмовлено. Стягнуто з Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подачу апеляційної скарги у розмірі 3721 грн. 50 коп..

12 липня 2022 року на підставі вказаної постанови судом апеляційної інстанції видано виконавчий лист №71 2022 року про стягнення з Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подачу апеляційної скарги у розмірі 3721 грн. 50 коп..

24 серпня 2022 року на адресу суду апеляційної інстанції надійшла заява представника Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про виправлення описки у виконавчому листі шляхом визначення вірного значення суми судового збору, який підлягає сплаті.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 08 вересня 2022 року виправлено описку, допущену в останньому абзаці мотивувальної частини постанови та в резолютивній частині постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 12 липня 2022 року, вірно зазначивши суму судового збору, яка підлягає стягненню з Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради 1488,60 грн. 60 коп., замість помилково зазначеної 3721,50 грн..

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 08 вересня 2022 року виправлено помилку у виконавчому листі, виданому П`ятим апеляційним адміністративним судом від 12 липня 2022 року №71 2022р., вірно зазначивши в абзаці «Постановив»: «Стягнути з Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подачу апеляційної скарги у розмірі 1488 грн. 60 коп.».

14 листопада 2022 року на адресу суду апеляційної інстанції надійшла заява Департаменту праці та соціальної політики про визнання виконавчого листа від 12.07.2022 року по справі №420/4262/22 таким, що не підлягає виконанню, у зв`язку з тим, що обов`язок боржника відсутній повністю. В обґрунтування поданої заяви заявник зазначає, що судовий збір по справі було сплачено Департаментом 21.06.2022 року, що підтверджується квитанцією від 21.06.2022 року №202 на суму 1488,60 грн., в той час як постанова суду та виконавчий лист, яким зобов`язано здійснити таку виплату постановлено та видано 12.07.2022 року. Таким чином, на момент ухвалення постанови та видачі виконавчого листа Департаментом вже у добровільному порядку було виконано дане зобов`язання. Проте, через технічні труднощі, пов`язані з введенням воєнного стану на території України, представник Департаменту не зміг вчасно подати до суду докази про сплату судового збору. Також заявник вказує, що виконання вищезазначеного виконавчого листа призведе до подвійної сплати судового збору, оскільки на момент його видачі обов`язок боржника фактично був відсутній, а судовий збір був сплачений у повному обсязі.

Дослідивши доводи заявника викладені в поданій заяві, колегія суддів дійшла наступного.

Відповідно до пункту першому частини першої статті 3 Закону України «Про виконавче провадження» (надалі Закон №1404-VIII), підлягають примусовому виконанню рішення на підставі виконавчих документів, в тому числі - виконавчих листів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень.

Вимоги до виконавчого документа встановлені частиною першою статті 4 Закону України № 1404-VIII.

Відповідно до положень статті 374 КАС України, суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.

Суд визнає виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, якщо його було видано помилково або якщо обов`язок боржника відсутній повністю або частково у зв`язку з його припиненням, добровільним виконанням боржником або іншою особою або з інших підстав.

За змістом вказаної норми виконавчий лист може бути визнаний судом таким, що не підлягає виконанню лише у випадку: 1) якщо його було видано помилково; 2) якщо обов`язок боржника відсутній повністю чи частково у зв`язку з його припиненням, добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин.

Однак, перелік підстав для визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, за змістом положень статті 374 КАС України, не є виключним, оскільки передбачає також інші підстави для прийняття такого рішення, ніж прямо зазначені у цій нормі процесуального права.

Як вбачається з матеріалів справи та зі змісту поданої заяви, Департаментом праці та соціальної політики Одеської міської ради (апелянтом у справі) сплачено судовий збір за подання апеляційної скарги на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 травня 2022 року на підставі платіжного доручення №202 від 21 червня 2022 року у сумі 1488,60 грн..

Отже, виконання обов`язку щодо сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 06 травня 2022 року було здійснено апелянтом до винесення судом апеляційної інстанції постанови та видання виконавчого листа у даній справі.

За таких обставин, на момент видачі виконавчого листа у даній справі апелянтом вже було сплачено судовий збір у повному обсязі, що свідчить про виконання боржником свого обов`язку добровільно поза межами виконавчого провадження.

З урахуванням вищенаведеного, колегія суддів дійшла висновку про визнання виконавчого листа №71 2022 року, виданого П`ятим апеляційним адміністративним судом на виконання постанови від 12.07.2022 року у справі № 420/4262/22 таким, що не підлягає виконанню, у зв`язку з відсутністю матеріального обов`язку боржника щодо сплати судового збору.

Керуючись ст. 241-243, 248, 255, 374 КАС України, судова колегія, -

У Х В А Л И Л А:

Заяву представника Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради Кондратенко Лесі про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню задовольнити.

Визнати виконавчий лист №71 2022 року, виданий П`ятим апеляційним адміністративним судом 12.07.2022 року у справі №420/4262/22 про стягнення з Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради судового збору таким, що не підлягає виконанню.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання судового рішення.

Головуючий суддя Кравченко К.В.Судді Джабурія О.В. Вербицька Н. В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2022
Оприлюднено26.12.2022
Номер документу108014316
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —420/4262/22

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 11.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 16.06.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 16.06.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 05.05.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 09.03.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні