Ухвала
від 26.01.2023 по справі 638/570/23
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/570/23

Провадження № 1-кс/638/274/23

УХВАЛА

Іменем України

26 січня 2023 року м. Харків

Дзержинський районний суд м. Харкова в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши в судовому засіданні в залі суду в м. Харків клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в:

25 січня 2023 року прокурор Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, в якому просить:

надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, а за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до оригіналів документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення, а саме:

- всі укладені ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_3 тристоронні договори з підприємствами-постачальниками на придбання будівельних матеріалів, платником в яких виступає АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », додаткові угоди, додатки, специфікації до вказаних договорів;

- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_5 , затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень та інші накази/розпорядження/рішення про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами;

- розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення, рахунки на оплату;

- акти прийому-передачі ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, прибуткові накладні, інші документи що підтверджують доставку ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- сертифікати якості та/або відповідності, паспорти виробів, інструкції з експлуатації та гарантійні талони на ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- акти вхідного контролю, акти на оприбуткування матеріалів/ТМЦ, рахунки фактури, прибуткові ордери, оборотно-сальдові відомості з придбання ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- регістри бухгалтерського обліку, картки по рахунках та/або меморіальні ордери, які підтверджують відображення (оприбуткування) в бухгалтерському обліку факт поставки ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- документи з обґрунтування вартості придбаних матеріалів/ ІНФОРМАЦІЯ_6 за договорами;

- запити про надання цінових пропозицій, направлені до суб`єктів господарювання з метою вивчення ринку на будівельні матеріали з метою укладання вказаних договорів та пропозиції, надані на адресу ІНФОРМАЦІЯ_3 суб`єктами господарювання;

- протокольні рішення (протоколи) нарад, під час яких вирішувалось питання проведення закупівлі за цими договорами;

- обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, інші документи, на підставі яких формувалась очікувана вартість закупівлі за цими договорами;

- письмові погодження закупівель з профільними Міністерствами, що ініціювались ІНФОРМАЦІЯ_3 в межах даних договорів;

- довіреності, видані головою ІНФОРМАЦІЯ_3 на адресу посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_7 та ІНФОРМАЦІЯ_3 з метою здійснення повноважень щодо закупівель за цими договорами;

- заявки ІНФОРМАЦІЯ_3 , подані на адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на придбання будівельних матеріалів та інформацію про підтвердження таких заявок;

- акти обстеження, акти технічного стану, або інші документи, складені під час огляду об`єктів, що підлягають ремонту, проведеного з метою подальшого укладання договорів про закупівлю будівельних матеріалів;

- заявки від об`єднаних територіальних громад щодо потреби в будівельних матеріалах;

- розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції та положення особи (осіб) відповідальної (-их) за закупівлю ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Своє клопотання обґрунтовує тим, що постановою Кабінету Міністрів України №528 від 03.05.2022 (зі змінами) передбачено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, згідно якого обласний бюджет Харківської області отримує 605348 903 грн., з яких: 416945358 грн - видатки на продовольчу продукцію і пакувальні товари для їх фасування (гуманітарна допомога), 12403545 грн. - лікарські засоби та медичні вироби, 176000000 грн. - будівельні матеріали для першочергових аварійно-ремонтних робіт на об`єктах, які пошкоджені внаслідок бойових дій.

Водночас, постановами Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №185 «Про деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану» (зі змінами) та від 20.03.2022 № 328 «Деякі питання забезпечення населення продовольчими товарами тривалого зберігання в умовах воєнного стану» (зі змінами) встановлено, що в умовах воєнного стану, АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » уповноважується виступати платником за тристоронніми договорами, замовниками за якими є військові адміністрації, із здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету для забезпечення нагальних потреб функціонування держави.

Безпосередньо порядок проведення закупівель товарів для забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану визначається Постановою № 185.

Відповідно до Постанови №185 закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану здійснюються за тристоронніми договорами, в яких АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » є виключно платником, а замовниками закупівель (покупцями) виступають військові адміністрації та/або центральні органи виконавчої влади.

При цьому, підпунктом 3 пункту 1 Постанови №185 передбачено, що переліки продукції, постачальники, обсяги, ціни, розміри та строки попередньої оплати визначаються замовниками та погоджуються відповідними міністерствами.

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснює оплати за заявками військових адміністрацій виключно після отримання відповідних погоджень.

Фінансування витрат по тристороннім договорах відбувається за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.05.2022 №528 «Деякі питання фінансування закупівлі товарів тривалого зберігання в умовах воєнного стану» (зі змінами).

Постановою №528 затверджено «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану». Відповідно пункту 2 якого передбачено, що головним розпорядником субвенції є ІНФОРМАЦІЯ_8 . Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства. Окрім цього, відповідно до пункту 5 зазначеного Порядку - кошти, використані Укрзалізницею для здійснення оплати за договорами, є субвенцією, що передана з державного бюджету до місцевих бюджетів, та коштами місцевих бюджетів, що передані розпорядникам субвенції, від розпорядників субвенції постачальникам товарів (виконавцям робіт або надавачам послуг), у сумі такого платежу.

Так, досудовим розслідуванням встановлено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з ІНФОРМАЦІЯ_9 рамкові угоди на постачання продуктів харчування, ліків та будівельних матеріалів.

Згідно відповіді на доручення заступника начальника УСБУ в Харківській області, ІНФОРМАЦІЯ_9 в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » рамкові угоди на постачання продуктів харчування з 27 підприємствами на загальну суму 360788958 грн та будівельних матеріалів з 5 підприємствами на загальну суму 172864727 грн.

Згідно наявної інформації, отриманої в ході виконання доручення ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 відповідає за придбання продуктів харчування, ІНФОРМАЦІЯ_12 за ліки, ІНФОРМАЦІЯ_7 та ІНФОРМАЦІЯ_3 за будівельні матеріали. За логістику гуманітарної допомоги відповідає ІНФОРМАЦІЯ_13 , за транспортні послуги Управління транспорту ХОВА та волонтери.

Зазначені департаменти домовляються із суб`єктами господарювання за постачання ТМЦ та виписують встановленого зразку рахунки. Вказані рахунки направляються до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » для проведення оплати.

Так, за кошти АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_1 було придбано будівельні матеріали на загальну суму 172864727,95 грн у наступних підприємств-постачальників:

1. ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , Харківська обл., м. Первомайський) скло, віконні блоки із профілю WDS - 53 975 579,95 грн.;

2. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , м. Харків): OSB-плита 2500*1250 мм, 10-14 мм, рейка 40*20*2000 мм, саморіз по дереву 55 мм 23 092 980 грн.;

3. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , м. Харків): профнастил покрівельний (0,4-0,8 мм) - 62 491 380 грн.;

4. ТОВ ТК « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , м. Харків) цвяхи 40мм. плівка 110 мк, гідро бар?єр - 30 305 388 грн.;

5. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , м. Харків) - тент/тарпаулін (лам 300*200) - 3 000 000 грн.

Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено два договори на поставку віконних блоків з ПП « ОСОБА_6 » на суми 59999400 грн та 10075996 грн.

Згідно наявних даних, під час освоєння зазначених державних коштів за рахунок завищення вартості будівельних матеріалів, продуктів харчування заволодіння державними коштами може сягати від 15 до 40% від загальної суми укладених договорів.

Таким чином, дії посадових осіб вказаних підприємств - постачальників підпадають під кримінальне правопорушення, передбачене ч. 4 ст. 191 КК України, а саме: привласнення коштів державного бюджету, які були ввірені за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану.

Процесуальним керівником у кримінальному провадженні з метою повного та всебічного проведення досудового розслідування було направлено запит до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з проханням надати відомості щодо оплачених заявок на постачання продуктів харчування, ліків та будівельних матеріалів за договорами ІНФОРМАЦІЯ_5 .

У відповіді зазначено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виступає виключно платником за тристоронніми договорами та було надано наявну зведену інформацію щодо здійснення оплат відповідно до отриманих заявок від ІНФОРМАЦІЯ_5 , які попередньо були належним чином погоджені відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови 185.

Стосовно надання завірених належним чином копій інших документів зазначених у запиті, АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » пропонує звернутись до ІНФОРМАЦІЯ_5 як замовника закупівель.

Таким чином, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , які стосуються виконання умов за тристоронніми договорами за участю АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 , укладених на постачання будівельних матеріалів.

У зв`язку із зазначеним вище, з метою призначення та проведення ряду судових експертиз, зокрема товарознавчих з метою визначення ринкової вартості поставлених за рахунок державних коштів товарів, почеркознавчих експертиз, судово-економічної експертизи та з метою повного та всебічного проведення досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , .

Під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних будівельних матеріалів, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих суб`єктам підприємницької діяльності, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері публічних закупівель, для чого необхідно отримати первісні документи щодо закупівлі та в подальшому призначити судову товарознавчу експертизу по матеріалам, які придбанні за результатами проведення процедур закупівлі.

У зв`язку з викладеним, а також тим, що документи щодо вище перелічених взаємовідносин містять у собі, у тому числі, і комерційну таємницю та доступ до таких документів в силу ст. 155 Господарського кодексу України та ст. 862 Цивільного кодексу України є обмежений, прокурор просила клопотання задовольнити та надати тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Прокурор в судове засідання не з`явилася, надала суду заяву про розгляд клопотання за її відсутністю, клопотання підтримала та просила задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не викликався, оскільки прокурором у клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення запитуваної інформації, тому розгляд клопотання з урахуванням положень ч. 2 ст. 163 КПК України проводиться слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши клопотання та додані до нього документи, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, суд дійшов висновку про задоволення клопотання з наступних підстав.

У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023222060000001 від 05.01.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що постановою Кабінету Міністрів України №528 від 03.05.2022 (зі змінами) передбачено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, згідно якого обласний бюджет Харківської області отримує 605348903 грн, з яких: 416945358 грн - видатки на продовольчу продукцію і пакувальні товари для їх фасування (гуманітарна допомога), 12403545 грн - лікарські засоби та медичні вироби, 176000000 грн - будівельні матеріали для першочергових аварійно-ремонтних робіт на об`єктах, які пошкоджені внаслідок бойових дій.

За повідомленням заступника начальника Управління СБ України в Харківській області Вячеслава Гордієнка №70/5/1-23 від 04 січня 2023 року під час проведення пошукових заходів встановлено факт протиправно діяльності з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та суб`єктів господарської діяльності контрагентів ХОВА, 27 з яких постачали продукти харчування та 5 будівельні матеріали за кошти АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » із завищенням вартості в сумі на 15-40%, що завдало збитків державному підприємству в особливо великих розмірах.

Згідно з відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_18 №701511-120 від 13 січня 2023 року щодо виконання доручення прокурора ІНФОРМАЦІЯ_19 в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » рамкові угоди на постачання продуктів харчування з 27 підприємствами на загальну суму 360788958 грн та будівельних матеріалів з 5 підприємствами на загальну суму 172864727 грн.

Крім того ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено два договори на поставку віконних блоків з ПП « ОСОБА_6 » на суми 59999400 грн та 10075996 грн. При цьому закупівлі проходили без відкритих торгів, єдиним учасником та переможцем визнано ПП « ОСОБА_7 », з яким укладено відповідні договори на поставку вказаних блоків вартістю 8200 грн за 1 кв.м.

Під час попереднього аналізу вартості вказаних віконних блоків на території України встановлено, що вартість їх закупівлі у інших виробників становить від 3 до 5,5 тисяч гривень за 1 кв.м., тобто ціна за якою придбано продукцію у ПП « ОСОБА_7 » вища за середньоринковву на 65-140%.

Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.

Згідно ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Подане прокурором клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що інформація, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, про тимчасовий доступ, до якої просить надати дозвіл прокурор, має суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про задоволення клопотання прокурора про надання тимчасового доступу до речей та документів, оскільки зазначені відомості можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, та іншим способом неможливо довести вказані обставини.

Керуючись ст. 107, 159, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України,

п о с т а н о в и в:

Клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, задовольнити.

Надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, а за дорученням прокурора в порядку ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до оригіналів документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення, а саме:

- всі укладені ІНФОРМАЦІЯ_1 тристоронні договори з підприємствами-постачальниками на придбання будівельних матеріалів, платником в яких виступає АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », додаткові угоди, додатки, специфікації до вказаних договорів;

- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_5 , затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень та інші накази/розпорядження/рішення про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами;

- розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення, рахунки на оплату;

- акти прийому-передачі торгово-матеріальних цінностей за договорами;

- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, прибуткові накладні, інші документи що підтверджують доставку торгово-матеріальних цінностей за договорами;

- сертифікати якості та/або відповідності, паспорти виробів, інструкції з експлуатації та гарантійні талони на торгово-матеріальні цінності за договорами;

- акти вхідногоконтролю,акти наоприбуткування матеріалів/ торгово-матеріальних цінностей, рахунки фактури, прибуткові ордери, оборотно-сальдові відомості з придбання торгово-матеріальних цінностей за договорами;

- регістри бухгалтерського обліку, картки по рахунках та/або меморіальні ордери, які підтверджують відображення (оприбуткування) в бухгалтерському обліку факт поставки торгово-матеріальних цінностей за договорами;

- документиз обґрунтуваннявартості придбанихматеріалів/ торгово-матеріальних цінностей за договорами;

- запити про надання цінових пропозицій, направлені до суб`єктів господарювання з метою вивчення ринку на будівельні матеріали з метою укладання вказаних договорів та пропозиції, надані на адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 суб`єктами господарювання;

- протокольні рішення (протоколи) нарад, під час яких вирішувалось питання проведення закупівлі за цими договорами;

- обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, інші документи, на підставі яких формувалась очікувана вартість закупівлі за цими договорами;

- письмові погодження закупівель з профільними Міністерствами, що ініціювались ІНФОРМАЦІЯ_5 в межах даних договорів;

- довіреності, видані головою ІНФОРМАЦІЯ_5 на адресу посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою здійснення повноважень щодо закупівель за цими договорами;

- заявки ІНФОРМАЦІЯ_5 , подані на адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на придбання будівельних матеріалів та інформацію про підтвердження таких заявок;

- акти обстеження, акти технічного стану, або інші документи, складені під час огляду об`єктів, що підлягають ремонту, проведеного з метою подальшого укладання договорів про закупівлю будівельних матеріалів;

- заявки від об`єднаних територіальних громад щодо потреби в будівельних матеріалах;

- розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції та положення особи (осіб) відповідальної (их) за закупівлю торгово-матеріальних цінностей.

Встановити строк дії ухвали до 06 лютого 2023 року.

Роз`яснити посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторін кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення26.01.2023
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу108604657
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —638/570/23

Ухвала від 30.08.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Щепіхіна В. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Теслікова І. І.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Теслікова І. І.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Теслікова І. І.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Латка І. П.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Латка І. П.

Ухвала від 26.01.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Латка І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні