Справа № 638/570/23
Провадження № 1-кс/638/272/23
УХВАЛА
Іменем України
26 січня 2023 року м. Харків
Дзержинський районний суд м. Харкова в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши в судовому засіданні в залі суду в м. Харків клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,
в с т а н о в и в:
25 січня 2023 року прокурор Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, в якому просить:
надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, а за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до оригіналів документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення, а саме:
- всі укладені ІНФОРМАЦІЯ_2 тристоронні договори з підприємствами-постачальниками на придбання продуктів харчування, платником в яких виступає АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », додаткові угоди, додатки, специфікації до вказаних договорів;
- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_4 , затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень та інші накази/розпорядження/рішення про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами;
- розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення, рахунки на оплату;
- акти прийому-передачі ІНФОРМАЦІЯ_5 за договорами;
- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, прибуткові накладні, інші документи що підтверджують доставку ІНФОРМАЦІЯ_5 за договорами;
- сертифікати якості та/або відповідності, паспорти виробів, інструкції з експлуатації та гарантійні талони на ІНФОРМАЦІЯ_5 за договорами;
- акти вхідного контролю, акти на оприбуткування матеріалів/ТМЦ, рахунки фактури, прибуткові ордери, оборотно-сальдові відомості з придбання ТМЦ за договорами;
- регістри бухгалтерського обліку, картки по рахунках та/або меморіальні ордери, які підтверджують відображення (оприбуткування) в бухгалтерському обліку факт поставки ІНФОРМАЦІЯ_5 за договорами;
- документи з обґрунтування вартості придбаних матеріалів/ ІНФОРМАЦІЯ_5 за договорами;
- запити про надання цінових пропозицій, направлені до суб`єктів господарювання з метою вивчення ринку на продукти харчування з метою укладання вказаних договорів та пропозиції, надані на адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 суб`єктами господарювання;
- протокольні рішення (протоколи) нарад, під час яких вирішувалось питання проведення закупівлі за цими договорами;
- обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, інші документи, на підставі яких формувалась очікувана вартість закупівлі за цими договорами;
- письмові погодження закупівель з профільними Міністерствами, що ініціювались ІНФОРМАЦІЯ_2 в межах даних договорів;
- довіреності, видані головою ІНФОРМАЦІЯ_2 на адресу посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 з метою здійснення повноважень щодо закупівель за цими договорами;
- заявки ІНФОРМАЦІЯ_2 , подані на адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на придбання продуктів харчування та інформацію про підтвердження таких заявок;
- заявки від об`єднаних територіальних громад щодо потреби в продуктів харчування;
- розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції та положення особи (осіб) відповідальної (-их) за закупівлю ІНФОРМАЦІЯ_5 .
Своє клопотання обґрунтовує тим, що постановою Кабінету Міністрів України №528 від 03.05.2022 (зі змінами) передбачено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, згідно якого обласний бюджет Харківської області отримує 605348 903 грн., з яких: 416945358 грн - видатки на продовольчу продукцію і пакувальні товари для їх фасування (гуманітарна допомога), 12403545 грн. - лікарські засоби та медичні вироби, 176000000 грн. - будівельні матеріали для першочергових аварійно-ремонтних робіт на об`єктах, які пошкоджені внаслідок бойових дій.
Водночас, постановами Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №185 «Про деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану» (зі змінами) та від 20.03.2022 № 328 «Деякі питання забезпечення населення продовольчими товарами тривалого зберігання в умовах воєнного стану» (зі змінами) встановлено, що в умовах воєнного стану, АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » уповноважується виступати платником за тристоронніми договорами, замовниками за якими є військові адміністрації, із здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету для забезпечення нагальних потреб функціонування держави.
Безпосередньо порядок проведення закупівель товарів для забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану визначається Постановою № 185.
Відповідно до Постанови №185 закупівлі товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану здійснюються за тристоронніми договорами, в яких АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є виключно платником, а замовниками закупівель (покупцями) виступають військові адміністрації та/або центральні органи виконавчої влади.
При цьому, підпунктом 3 пункту 1 Постанови №185 передбачено, що переліки продукції, постачальники, обсяги, ціни, розміри та строки попередньої оплати визначаються замовниками та погоджуються відповідними міністерствами.
АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює оплати за заявками військових адміністрацій виключно після отримання відповідних погоджень.
Фінансування витрат по тристороннім договорах відбувається за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.05.2022 №528 «Деякі питання фінансування закупівлі товарів тривалого зберігання в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Постановою №528 затверджено «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану». Відповідно пункту 2 якого передбачено, що головним розпорядником субвенції є ІНФОРМАЦІЯ_6 . Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства. Окрім цього, відповідно до пункту 5 зазначеного Порядку - кошти, використані Укрзалізницею для здійснення оплати за договорами, є субвенцією, що передана з державного бюджету до місцевих бюджетів, та коштами місцевих бюджетів, що передані розпорядникам субвенції, від розпорядників субвенції постачальникам товарів (виконавцям робіт або надавачам послуг), у сумі такого платежу.
Так, досудовим розслідуванням встановлено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з ІНФОРМАЦІЯ_7 рамкові угоди на постачання продуктів харчування, ліків та будівельних матеріалів.
Згідно відповіді на доручення заступника начальника УСБУ в Харківській області, ІНФОРМАЦІЯ_7 в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » рамкові угоди на постачання продуктів харчування з 27 підприємствами на загальну суму 360788958 грн та будівельних матеріалів з 5 підприємствами на загальну суму 172864727 грн.
Згідно наявної інформації, отриманої в ході виконання доручення ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 відповідає за придбання продуктів харчування, ІНФОРМАЦІЯ_9 за ліки, ІНФОРМАЦІЯ_10 та ІНФОРМАЦІЯ_11 за будівельні матеріали. За логістику гуманітарної допомоги відповідає ІНФОРМАЦІЯ_12 , за транспортні послуги Управління транспорту ХОВА та волонтери.
Зазначені департаменти домовляються із суб`єктами господарювання за постачання ТМЦ та виписують встановленого зразку рахунки. Вказані рахунки направляються до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для проведення оплати.
Так, за кошти АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_1 було придбано продуктів харчування на загальну суму 360 788 958 грн. у наступних підприємств-постачальників:
1. ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »: продукт згущений з молоком Ічня ПЕТ 0,900 кг, продукт згущений з молоком Ічня ж/б 0,370 кг 6 634 080 грн.
2. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »: чверть задня куриця-бройлер дорожена (нефасований блок 15 кг, TM Qualiko, СНД), четверть задня рния бройлер заморожена сефасований блок 15 кг. IM Онако, СНТ; чверть задня куриця-бройлер заморожена (нефасований блок 15 кг, ТМ Qualiko, СД) - 89 953 920 грн.
3. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »: борошно І гатунок - 11 008 161 грн.
4. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »: цукор білий кристалічний (Фас. 50кг), яйце І категорії біле, борошно 2/г 45, масло с/в «Селянське» 72,5%, 350гр, консерви м?ясні ДСТУ 4450:2005 525грн, молоко сухе Ladate (Польа) 500гр - 19 739 417,9 грн.
5. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »: тушка курчати бройлера патрана заморожена, четвертина тушки задня курчати бройлера заморожена (н/ф кулінарний і (с/з)) - 24 503 056,8 грн.
6. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »: горох колотий шліфований «Терра» першого гатунку, крупа ячмінна перлова «Терра» No 1, крупа пшенична озима «Терра» No 2, крупа ячмінна ячна «Герра» N° 2 - 1 281 600 грн.
7. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »: свинина у півтушах охолоджена 2 кат, корейка з мяса свиней (без кістки, без сала), окіст з мяса свиней, лопатка з м?яса свиней, ошийок з м?яса, свинина знежилована напівжирна (80/20) свиней, грудинка (бекон) з м?яса свиней (без кістки з витягнутими ребрами) - 7 426 259,82 грн.
8. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »: Крупа ячна, крупа пшенична з м?яких сортів пшениці (озима) - 391 800 грн.
9. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 »: горох жовтий колотий, крупа пшенична озима No 2, Крупа ячмінна ячна Nol - 1 016 400 грн.
10. ТО «АФ « ІНФОРМАЦІЯ_22 »: м?ясо яловичини першого гатунку у вигляді півтуш - 418 614 грн.
11. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 »: крупа пшоно (фасоване в мішки 25 кг) - 2 124 000 грн.
12. ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »: молоко незбиране згущене з цукром «Преміум» 8,5% Ж/б 370 г, масло столове Селянське 73,0%, К/ф 200 г, масло столове Екстра 82,5%, К/ф 200 г - 15 692 760 грн.
13. ТВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »: масло столове Селянське 73% Ферма (Т) брикет 180г, молоко ультра пастеризоване кошерне 25% Ферма ТР980г - 3 180 911,62 грн.
14. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 »: сир твердий - 18 750 000 грн.
15. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 »: напівтуша 1 кат. (беконка) (в шкурі), яловичина 1 кат. (у напівтушах або четвертинах), м?ясо котлетне, м?ясо крупнокускове, м?ясо блочне Ій сорт - 7 714 680 грн.
16. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 »: цукор - 15 154 726,4 грн.
17. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 »: крупи - 3 996 000 грн.
18. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 »: тунець натуральний Ключ 230г, паштет «Прикарпатський» 240гр, паштет «Галицький» 240гр, сардини натуральні з д/о 240г, сардина атлантична в олії 240г - 3 702 798,72 грн.
19. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 »: борошно пшеничне вищого гатунку фасоване (2кг) - 7 000 000 грн.
20. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 »: яловичина знежилована односортна вакуумне пакування 3,2 кг, - 24 024 000 грн.
21. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 »: цукор білий кристалічний - 12 809 017.7 грн. (20кг) - 3 687 600 грн.
22. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »: масло солодковершкове селянське 73% вагове гр. - 6 693 840 грн.
23. ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_34 »: консерви м?ясні Свинина тушкована Ж/Б 525
24. ТДВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 »: батон « ІНФОРМАЦІЯ_36 » 0,45 кг, хліб «Орільський» 0,55 кг - 16 549 074,4 грн.
25. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 »: тушка курчати бройлера заморожена - 49 480 200 грн.
26. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 »: консерви м?ясні Свинина тушкована ж/б 525г - 7 299 936 грн.
27. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 »: стрічка липка - 597 109,6 грн.
Згідно наявних даних, під час освоєння зазначених державних коштів за рахунок завищення вартості будівельних матеріалів, продуктів харчування заволодіння державними коштами може сягати від 15 до 40% від загальної суми укладених договорів..
Таким чином, дії посадових осіб вказаних підприємств - постачальників підпадають під кримінальне правопорушення, передбачене ч.4 ст. 191 КК України, а саме: привласнення коштів державного бюджету, які були ввірені за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану.
Процесуальним керівником у кримінальному провадженні з метою повного та всебічного проведення досудового розслідування було направлено запит до АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з проханням надати відомості щодо оплачених заявок на постачання продуктів харчування, ліків та будівельних матеріалів за договорами ІНФОРМАЦІЯ_4 .
У відповіді зазначено, що АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » виступає виключно платником за тристоронніми договорами та було надано наявну зведену інформацію щодо здійснення оплат відповідно до отриманих заявок від ІНФОРМАЦІЯ_4 , які попередньо були належним чином погоджені відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови 185.
Стосовно надання завірених належним чином копій інших документів зазначених у запиті, АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » пропонує звернутись до ІНФОРМАЦІЯ_4 як замовника закупівель.
Таким чином, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_40 , які стосуються виконання умов за тристоронніми договорами за участю АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 , укладених на постачання будівельних матеріалів.
У зв`язку із зазначеним вище, з метою призначення та проведення ряду судових експертиз, зокрема товарознавчих з метою визначення ринкової вартості поставлених за рахунок державних коштів товарів, почеркознавчих експертиз, судово-економічної експертизи та з метою повного та всебічного проведення досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Під час проведення досудового розслідування в рамках вказаного кримінального провадження планується проведення перевірки усіх вимог законодавства щодо повноти, об`єму та якості придбаних товарів, у тому числі шляхом витребування відомостей з державних установ, організацій, відомостей щодо дозвільних документів (ліцензій) виданих суб`єктам підприємницької діяльності, що здійснює діяльність, призначення ряду судових експертиз, щодо додержання законодавства у сфері публічних закупівель, для чого необхідно отримати первісні документи щодо закупівлі та в подальшому призначити судову товарознавчу експертизу по матеріалам, які придбанні за результатами проведення процедур закупівлі.
У зв`язку з викладеним, а також тим, що документи щодо вище перелічених взаємовідносин містять у собі, у тому числі, і комерційну таємницю та доступ до таких документів в силу ст. 155 Господарського кодексу України та ст. 862 Цивільного кодексу України є обмежений, прокурор просила клопотання задовольнити та надати тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Прокурор в судове засідання не з`явилася, надала суду заяву про розгляд клопотання за її відсутністю, клопотання підтримала та просила задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не викликався, оскільки прокурором у клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення запитуваної інформації, тому розгляд клопотання з урахуванням положень ч. 2 ст. 163 КПК України проводиться слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Дослідивши клопотання та додані до нього документи, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, суд дійшов висновку про задоволення клопотання з наступних підстав.
У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023222060000001 від 05.01.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що постановою Кабінету Міністрів України №528 від 03.05.2022 (зі змінами) передбачено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, згідно якого обласний бюджет Харківської області отримує 605348903 грн, з яких: 416945358 грн - видатки на продовольчу продукцію і пакувальні товари для їх фасування (гуманітарна допомога), 12403545 грн - лікарські засоби та медичні вироби, 176000000 грн - будівельні матеріали для першочергових аварійно-ремонтних робіт на об`єктах, які пошкоджені внаслідок бойових дій.
За повідомленням заступника начальника Управління СБ України в Харківській області Вячеслава Гордієнка №70/5/1-23 від 04 січня 2023 року під час проведення пошукових заходів встановлено факт протиправно діяльності з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 та суб`єктів господарської діяльності контрагентів ХОВА, 27 з яких постачали продукти харчування та 5 будівельні матеріали за кошти АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » із завищенням вартості в сумі на 15-40%, що завдало збитків державному підприємству в особливо великих розмірах.
Згідно з відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_41 №7015/1-120 від 13 січня 2023 року щодо виконання доручення прокурора ІНФОРМАЦІЯ_42 в межах виділених коштів з державного бюджету було укладено з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » рамкові угоди на постачання продуктів харчування з 27 підприємствами на загальну суму 360788958 грн та будівельних матеріалів з 5 підприємствами на загальну суму 172864727 грн.
Згідно попередніх даних завищення вартості продуктів харчування становить 15-40%.
Як зазначено у ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.
Згідно ч. 5, 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Подане прокурором клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що інформація, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, про тимчасовий доступ, до якої просить надати дозвіл прокурор, має суттєве значення для встановлення важливих обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про задоволення клопотання прокурора про надання тимчасового доступу до речей та документів, оскільки зазначені відомості можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, та іншим способом неможливо довести вказані обставини.
Керуючись ст. 107, 159, 163, 164, 165, 309, 372 КПК України,
п о с т а н о в и в:
Клопотання прокурора Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 42023222060000001 від 05 січня 2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, задовольнити.
Надати прокурорам Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова: ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні, а за дорученням прокурора в порядку ст. 36 КПК України оперативному підрозділу, тимчасовий доступ до оригіналів документів ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення, а саме:
- всі укладені ІНФОРМАЦІЯ_1 тристоронні договори з підприємствами-постачальниками на придбання продуктів харчування, платником в яких виступає АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », додаткові угоди, додатки, специфікації до вказаних договорів;
- розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_4 , затверджений обсяг фінансування та кошторисних призначень та інші накази/розпорядження/рішення про виділення коштів з бюджету, на підставі яких здійснювались розрахунки за договорами;
- розрахунки за вищезазначеними договорами, платіжні доручення, рахунки на оплату;
- акти прийому-передачі торгово-матеріальних цінностей за договорами;
- товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, прибуткові накладні, інші документи що підтверджують доставку торгово-матеріальних цінностей за договорами;
- сертифікати якості та/або відповідності, паспорти виробів, інструкції з експлуатації та гарантійні талони на торгово-матеріальні цінності за договорами;
- акти вхідногоконтролю,акти наоприбуткування матеріалів/ торгово-матеріальних цінностей, рахунки фактури, прибуткові ордери, оборотно-сальдові відомості з придбання торгово-матеріальних цінностей за договорами;
- регістри бухгалтерського обліку, картки по рахунках та/або меморіальні ордери, які підтверджують відображення (оприбуткування) в бухгалтерському обліку факт поставки торгово-матеріальних цінностей за договорами;
- документиз обґрунтуваннявартості придбанихматеріалів/ торгово-матеріальних цінностей за договорами;
- запити про надання цінових пропозицій, направлені до суб`єктів господарювання з метою вивчення ринку на продукти харчування з метою укладання вказаних договорів та пропозиції, надані на адресу ІНФОРМАЦІЯ_4 суб`єктами господарювання;
- протокольні рішення (протоколи) нарад, під час яких вирішувалось питання проведення закупівлі за цими договорами;
- обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, інші документи, на підставі яких формувалась очікувана вартість закупівлі за цими договорами;
- письмові погодження закупівель з профільними Міністерствами, що ініціювались ІНФОРМАЦІЯ_4 в межах даних договорів;
- довіреності, видані головою ІНФОРМАЦІЯ_4 на адресу посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 з метою здійснення повноважень щодо закупівель за цими договорами;
- заявки ІНФОРМАЦІЯ_4 , подані на адресу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на придбання продуктів харчування та інформацію про підтвердження таких заявок;
- заявки від об`єднаних територіальних громад щодо потреби в продуктів харчування;
- розпорядчий документ про покладення обов`язків, наказ про призначення на посаду, копію посадової інструкції та положення особи (осіб) відповідальної (-их) за закупівлю торгово-матеріальних цінностей.
Встановити строк дії ухвали до 06 лютого 2023 року.
Роз`яснити посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторін кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2023 |
Оприлюднено | 10.05.2024 |
Номер документу | 108604660 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Харкова
Латка І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні