Рішення
від 31.01.2023 по справі 453/687/21
СКОЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 453/687/21

№ провадження 2/453/24/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2023 року Сколівський районний суд Львівської області у складі:

головуючого - судді Ясінського Ю.Є.

секретаря судового засідання Гринюк Л.Я.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Сколе Львівської області, в порядку спрощеного позовного провадження, цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Сколівської об`єднаної територіальної громади (Сколівська міська рада), з участю третьої особи на стороні відповідача Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області про стягнення заборгованості по заробітній,-

встановив:

позивач ОСОБА_1 , в особі належним чином уповноваженого представникаадвоката Петришин А.М., 25 травня 2021 року звернулась у суд з позовною заявою до Сколівської об`єднаної територіальної громади (Сколівська міська рада), з участю третьої особи на стороні відповідача Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області про стягнення заборгованості по заробітній платі.

В обґрунтуванняпозовних вимогпозивач покликаласьна те,що на підставі Рішення №12 1-ї сесії Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, позивача було обрано секретарем Гребенівської сільської ради, про що в Трудовій Книжці 04 грудня 2015 року зроблено відповідний запис. Через перешкоджання посадових осіб Гребенівської сільської ради, позивач не могла повноцінно здійснювати своїх посадових обов`язків. У більшій мірі виконувала покладену на неї роботу з дому, дистанційно. Станом на день звернення до суду, рішення про звільнення з посади та повернення трудової книжки із записом про звільнення самої ОСОБА_1 не отримувалось. А відтак, ОСОБА_1 в розумінні Кодексу законів про працю України не є звільненою з посади секретаря Гребенівської сільської ради особою, та до сьогоднішнього дня вважається секретарем Гребенівської сільської ради, і їй мала нараховуватися та виплачуватися заробітна платня. На кінець 2020 року (місцеві вибори в Україні), у зв`язку із децентралізацією, що відбулася, Гребенівська сільська рада юридично увійшла до Сколівської об`єднананої територіальної громади (Сколівської міської ради). А відтак, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», саме Сколівська об`єднана територіальна громада (Сколівська міська рада) є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою. 04 грудня 2020 року представником ОСОБА_1 було скеровано Вимогу до Сколівської об`єднаної територіальної громади (Сколівська міська рада) із проханням про те, аби останній, в силу своїх прямих обов`язків, що перейняв від Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, здійснив нарахування та виплату ОСОБА_1 заробітної платні (з врахуванням виплат на оздоровлення, преміальних, за вислугу років, за ранг, виплат на відпустку, та інших доплат передбачених законодавством) за період з 01 грудня 2017 року по 01 грудня 2020 року. Проте, станом на дату подачі даної позовної заяви, заробітна платня позивачу виплачена не була.

Ухвалою Сколівського районного суду Львівської області від 07 червня 2021 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у цивільній справі за даним позовом, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження.

25 червня 2021 року на адресу суду надійшов відзив (вх.№3375) міського голови Сколівської міської ради Романишина М. в якому відповідач проти позову ОСОБА_1 заперечує, вважає його необгрунтованим, безпідставним. Зазначив, що ОСОБА_1 було обрано на посаду секретаря Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області 04 грудня 2015 року. 28 листопада 2017 року ОСОБА_1 написала заяву у якій вона просить скликати позачергову сесію сільської ради та поставити питання щодо дострокового припинення її повноважень, як секретаря Гребенівської сільської ради, у зв`язку з переходом на іншу роботу. 25 січня 2018 року було скликано дванадцяту сесію сьомого скликання Гребенівської сільської ради, рішенням якої повноваження ОСОБА_1 було достроково припинено - Рішення № 94 від 25 січня 2018 року «Про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_1 ». Позивач вказує про те, що рішення про звільнення з посади та повернення трудової книжки із записом про звільнення самої ОСОБА_1 не отримувала і вважає, що не є звільненою з посади секретаря Гребенівської сільської ради. З огляду на згадані факти, а також на присутність копії трудової книжки ОСОБА_1 НОМЕР_1 додатком до позовної заяви, зрозуміло, що саме ОСОБА_1 забрала трудову книжку із сейфу, до якого мала доступ у ході виконання своїх посадових обов`язків згідно посадової інструкції, що унеможливило внесення запису про дострокове припинення повноважень відповідно до рішення Гребенівської сільської ради № 94 від 25 січня 2018 року «Про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради Липник М. Б.». Сколівська міська рада звертає увагу суду на те, що відповідно до посадової інструкції секретаря Гребенівської сільської ради, а саме п. 18 розділу 2 Функціональні обов`язки, секретар відповідальний за ведення особових справ та трудових книжок працівників сільської ради. Розпорядженням Сільського голови села Гребенів № 12-к від 26 грудня 2017 року було створено комісію для проведення огляду сейфу в кабінеті секретаря сільської ради ОСОБА_1 щодо збереження документів та встановлення факту відсутності на робочому місті у період з 15 по 31 грудня 2017 року та складено відповідні акти обстеження. Одним із актів обстеження (Акт обстеження від 26 грудня 2017 року ) виявлено, що у сейфі, де зберігалися трудові книжки працівників Гребенівської сільської ради, знаходиться особова справа ОСОБА_1 та книга обліку руху трудових книжок, у якій є запис за № 13 про прийняття на посаду секретаря сільської ради ОСОБА_1 від 04 грудня 2015 року згідно рішення сесії від 02 грудня 2015 року № 12 (трудова книжка НОМЕР_1 ). Однак оригінал трудової книжки відсутній.

10 лютого 2022 року на електрону адресу суду надійшли додаткові письмові пояснення (вх.№ ЕП№229 ) міського голови Сколівської міської ради Романишина М., в яких зазначив, що повноваження ОСОБА_1 були припинені з дотриманням ч.5 ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради: можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради. Згідно ст. 38 Кодексу законів про працю України працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це власника чи уповноважений ним орган письмово за два тижні. Отже, при припинені повноважень позивача було враховане власне бажання ОСОБА_1 , яке вона виклала у власноручно написаній заяві від 28листопада 20І7року.Відповідно доп.9ч.3. ст.50Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» секретарсільської,селищної,міської ради забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов`язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ доних осіб,яким цеправо наданоу встановленомупорядку.Обов`язки секретарятакож визначеніпосадовою інструкцією,у якій зазначено,що самесекретар радивідповідальна заведення особовихсправ трудових книжок. Бланки трудових книжок і вкладишів до них зберігаються бухгалтерії підприємства як документи суворої звітності і видаються за заявам у підзвіт особі, відповідальній за ведення трудових книжок. Чинним законодавством на керівника підприємства, установи, організації покладено відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок. Отже, доступ до сейфу, де зберігалися трудові книжки та всі документи, необхідні для роботи ради, має не лише секретар, але і голова відповідної ради, оскільки він також відповідальний за належне ведення кадрової роботи. Враховуючи факт відсутності ОСОБА_1 на робочому місці необхідність забезпечити доступ до документів суворої звітності, сейф було відкрито про що складено відповідний акт.Відкриття сейфубуло зумовленонеобхідністю доступудо документів,а такожтривалою відсутністю ОСОБА_1 на робочомумісці.Оскільки до моменту складення акту та відкриття сейфу комісією, до сейфу мала доступ саме ОСОБА_1 , а також враховуючи факт наявності у позовній заяві копії трудової книжки ОСОБА_1 , зрозуміло, що саме вона забрала свою трудову книжку із сейфу. На доказ цього, звертає увагу суду, що у примітках до позовної заяви ОСОБА_1 , написано, що оригінали документів, копії з яких подаються додатками до позовної заяви, знаходяться у позивача. Тобто, наявність у позивача трудової книжки підтверджується її позовною заявою.

03 листопада 2022 року представник позивача адвокат Петришин А.М. подав пояснення зазначивши, що станом на день звернення до суду, рішення про звільнення з посади та повернення трудової книжки із записом про звільнення самої ОСОБА_1 не отримувалось. А тому є підстави вважати, що ОСОБА_1 , в розумінні Кодексу законів про працю України, не була звільненою з посади секретаря Гребенівської сільської ради особою станом на 01 грудня 2020 року. Адже в розумінні приписів статті 38 КЗпП України встановлюється те, що - Працівник має право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши проце власникаабо уповноваженийним органписьмово задва тижні. Зі слів Сколівської ОТГ, ОСОБА_1 написала заяву про звільнення 28 листопада 2017 року. А Рішення Гребенівської сільської ради №94 про її звільнення, як зазначає у поясненнях того ж представника Сколівської ОТГ, датовано 25січня 2022року.Тобто Рішенняпро звільнення ОСОБА_1 була ухваленочерез більшніж 50-тднів.Іншими словами,після закінченнястроку попередженняпро звільнення.Тобто всупереч Закону.З урахуванням того, що ОСОБА_1 при ухваленні рішення про її звільнення не було у Гребенівській сільській раді, то у випадку, якщо її все-таки суд вважатиме звільненою, відповідно до вище зазначених нормативно-правових актів, уповноважений орган, а в нашому випадку Гребенівська сільська рада, правонаступником якої є Сколівська ОТГ, в день звільнення в силу п. 4.2 Інструкції № 58 зобов`язана була надіслати ОСОБА_1 поштове повідомлення із вказівкою про необхідність отримання трудової книжки. А у випадку зникнення трудової книжки ОСОБА_1 , виготовити дублікат як передбачено інструкцією. Враховуючи той факт, що затримка трудової книжки трапилась з вини роботодавця - Гребенівської сільської ради, правонаступником якої є Сколівська ОТГ, а тому саме зі Сколівської ОТГ слід стягнути на користь ОСОБА_1 середній заробіток за весь час вимушеного прогулу, що за змістом, як висловилася Велика Палата Верховного Суду, є заробітною платнею. Беручи до уваги ту обставину, що трудова книжка (та/або її дублікат) повернуті ОСОБА_1 не були, що викликало труднощі у працевлаштуванні, а тому просить суд нарахувати та виплатити ОСОБА_1 заробітну платню (з врахуванням виплат на оздоровлення, преміальних, за вислугу років, за ранг, виплат на відпустку, га інших доплат передбачених законодавством) за виконання обов`язків секретаря Гребенівської сільської ради у період з 01 грудня 2017 року но 01 грудня 2020 року. Стягнути зі Сколівської об`єднаної територіальної громади (Сколівської міської ради), на користь ОСОБА_1 компенсацію втрати частини невиплаченої заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати.

04січня 2023року наелектрону адресусуду надійшла відповідьна пояснення(вх.№ЕП-229)міського головиСколівської міськоїради РоманишинаМ.в якійзазначив,що Міська рада вважає подібні пояснення такими, що суперечить законодавству, оскільки, відповідно до ч.5 ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради. Тобто, повноваження ОСОБА_2 , як секретаря Гребенівської сільської ради, можуть бути припинено виключно на сесії сільської ради. Окрім того, у ст. 38 КЗпПУ вказано, що якщо працівник після закінчення строку попередження про звільнення не залишив роботи і не вимагав розірвання трудового договору, роботодавець не вправі звільнити його поданою раніше заявою. Однак, враховуючи інформацію Головного центру обробки спеціальної інформації державної прикордонної служби України від 26 серпня 2022 року, ОСОБА_1 перетнула державний кордон України у пункті пропуску Краківець 19 грудня 2017 року. Про відсутність ОСОБА_1 на робочому місці у період з 15 грудня по 31 грудня 2017 року також свідчать відповідні акти обстеження. Тобто, з моменту звільнення ОСОБА_1 25 січня 2021 року до моменту подачі позову 20 травня 2021 року пройшло більше 3 років. За цей час жодного зацікавлення у скасування рішення Гребенівської сільської ради № 94 від 25 січня 2018 року «Про дострокове1 припинення повноважень секретар Гребенівської сільської ради Липник М.Б.» позивач не проявила. Враховуючи вище викладене, міська рада вважає пояснення позивача та позов не обгрунтованими та просить суд не брати до уваги доводи наведені у поясненні представника позивача від 31 жовтня 2022 року та відмовити ОСОБА_1 у позові до Сколівської міської ради.

Позивач ОСОБА_1 у судове засідання не з`явилася, належним чином була повідомлена про час та місце розгляду справи.

Представник позивача адвокат Петришин А.М. у судове засідання не з`явився, однак до початку розгляду справи надіслав на електрону адресу суду клопотання (вх.№ЕП-126 від 31 січня 2023 року) в якому просить розгляд справи здійснювати у їх відсутності.

До початку судового засідання міський голова Сколівської міської ради Романишин М. подав до суду клопотання в якому просить розгляд справи проводити у їх відсутності. Підтримує аргументи Сколівської міської ради викладені у відзиві, та у додаткових поясненнях, які знаходяться у матеріалах справи та відмовити ОСОБА_1 у позові до Сколівської міської ради.

Відповідно до ч.2 ст. 247 Цивільного процесуального кодексу України, у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи чи в разі якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється судом за відсутності учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Суд, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на них, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, застосувавши до спірних правовідносин відповідні норми матеріального та процесуального права, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

У відповідності з положеннями ч.2 ст. 15 Цивільного кодексу України, кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Згідно ч.ч.1 та 2 ст. 13 Цивільного процесуального кодексу України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у цивільних справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Суд має право збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи лише у випадках, коли це необхідно для захисту малолітніх чи неповнолітніх осіб або осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена, а також в інших випадках, передбачених цим Кодексом.

Частиною четвертою ст. 43 Конституції України передбачено право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом (ч.7 ст. 43 Конституції України).

Судом встановлено,що на підставіРішення №121-їсесії Гребенівськоїсільської радиСколівського районуЛьвівської області, ОСОБА_1 булообрано секретаремГребенівської сільськоїради,про щов ТрудовійКнижці 04грудня 2015року зробленовідповідний запис.

04 грудня 2020 року представником ОСОБА_1 , було скеровано Вимогу до Відповідача із проханням про те, аби останній в силу своїх прямих обов`язків, що перейняв від Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, здійснив нарахування та виплату ОСОБА_1 заробітної платні (з врахуванням виплат на оздоровлення, преміальних, за вислугу років, за ранг, виплат на відпустку, та інших доплат передбачених законодавством) за період з 01 грудня 2017 року по 01 грудня 2020 року.

Відповідно до відповіді Пенсійного фонду України Головного управління пенсійного фонду України у Львівській області від 14 грудня 2020 року, останнім місяцем нарахованої заробітної платні від Гребенівської сільської ради ОСОБА_1 є грудень 2017 року.

28 листопада 2017 року ОСОБА_1 написала заяву, у якій вона просить скликати позачергову сесію сільської ради та поставити питання щодо дострокового припинення її повноважень, як секретаря Гребенівської сільської ради, у зв`язку з переходом на іншу роботу. (Дана заява знаходиться в матеріалах справи).

Вищезгадана заява ОСОБА_1 також була зареєстрована за № 8 у Журналі реєстрації заяв з особового складу .

Згідно Рішення № 94 від 25 січня 2018 року «Про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_1 » було скликано дванадцяту сесію сьомого скликання Гребенівської сільської ради, рішенням якої повноваження ОСОБА_1 було достроково припинено.

Відповідно до ч.5 ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.

Згідно Розпорядженнясільського головиГребенівської сільської ради ОСОБА_3 №12-квід 26грудня 2017року вбачається,щобуло створено комісію в складі : ОСОБА_3 сільського голови; ОСОБА_4 - головного бухгалтера; ОСОБА_5 завідувач народного дому; ОСОБА_6 депутат сільської ради; для проведення огляду сейфу в кабінеті секретаря сільської ради Липник М.Б. щодо збереження документів та встановлення факту відсутності на робочому місті у період з 15 по 31 грудня 2017 року.

Згідно Актівобстеження від15грудня 2017року,19грудня 2017року,26грудня 2017року та29грудня 2017року вбачається,щобуло створено комісію в складі : ОСОБА_3 сільського голови; ОСОБА_4 - головного бухгалтера; ОСОБА_5 завідувач народного дому; ОСОБА_6 депутат сільської ради; та встановлено, що секретар сільської ради ОСОБА_1 відсутня на робочому місці. Відсутність ОСОБА_1 також підтверджується табелем обліку робочого дня за грудень 2017 року.

Згідно Акту обстеження від 26 грудня 2017 року виявлено, що у сейфі, де зберігалися трудові книжки працівників Гребенівської сільської ради, знаходиться особова справа ОСОБА_1 та книга обліку руху трудових книжок, у якій є запис за № 13 про прийняття на посаду секретаря сільської ради ОСОБА_1 від 04 грудня 2015 року згідно рішення сесії від 02 грудня 2015 року № 12 (трудова книжка НОМЕР_1 ). Однак оригінал трудової книжки відсутній.

Відповідно до посадової інструкції секретаря Гребенівської сільської ради, а саме п. 18 розділу 2 Функціональні обов`язки, секретар відповідальний за ведення особових справ та трудових книжок працівників сільської ради.

Згідно п.9 ч.3 ст. 50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» секретар сільської, селищної, міської ради: забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов`язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.

Відповідно до Рішення Сколівської міської ради від 8 грудня 2020 року № 50 Гребенівська сільська рада перебуває у стані припинення.

Згідно Передавального акту, який був складений комісією з реорганізації Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області 10 лютого 2021 року у складі голови комісії: ОСОБА_7 , члена комісії ОСОБА_8 , члена комісії ОСОБА_9 , члена комісії ОСОБА_10 , члена комісії ОСОБА_4 , відповідно до п.п.1.4 та 1.5 вбачається, що ніякої заборгованості з виплати заробітної плати немає.

Згідно інформації Головного центру обробки спеціальної інформації державної прикордонної служби України від 26 серпня 2022 року №91-22974/0/15-22, яка витребовувалась на підставі Ухвали Сколівського районного суду Львівської області від 19 травня 2022 року, вбачається, що ОСОБА_1 перетнула державний кордон України у пункті пропуску «Краківець» 19 грудня 2017 року, відомості щодо її перетину на територію України відсутні.

Тобто, з наведених вище актів обстеження вбачається, що позивачка була відсутня на робочому місці з 15 по 31 грудня 2017 року, а саме в період за який вона просить стягнути з відповідача заробітню платню (з врахуванням виплат на оздоровлення, преміальних, за вислугу років, за ранг, виплат на відпустку та інших доплат передбачених законодавством) за виконання обов`язків секретаря Гребенівської сільської ради. Написавши заяву від 28 листопада 2017 року про дострокове припинення повноважень на 13 робочий день (15 грудня 2017 року) позивач була відсутня на робочому місці, тобто залишила роботу у розумінні ст. 38 КЗпПУ, тим самим підтвердила своє бажання достроково припинити повноваження секретаря Гребенівської сільської ради.

Згідно зі ст.ст. 81 та 83 ЦПК України позивач повинен подати докази разом з поданням позовної заяви. Доказування не може ґрунтуватися на припущення. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи.

Відповідно до ч.1 ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодесом випадках.

Відповідно до ст. 80 Цивільного процесуального кодексу України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Відповідно до ч.2 ст. 78 Цивільного процесуального кодексу України, обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 89 Цивільного процесуального кодексу України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Таким чином, суд, на підставі всебічного, повного, об`єктивного та безпосереднього з`ясування фактичних обставин, на які сторони посилаються, як на підставу своїх вимог і заперечень, оцінивши наявні у справі докази за своїм внутрішнім переконанням, з`ясувавши їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, приходить до переконання, що позовні вимоги ОСОБА_1 не підлягають до задоволення, оскільки позивачем суду не було надано належні та допустимі докази про підставність такого позову, а також не було спростовано доводів відповідача.

Керуючись ст.ст. 5,12-13,89,141,258, 259,264, 265,268, 273 ЦПК України, суд, -

вирішив:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Сколівської об`єднаної територіальної громади (Сколівська міська рада), з участю третьої особи на стороні відповідача Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської робласті про стягнення заборгованості по заробітній відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги усіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Львівського апеляційного суду.

Учасники справи:

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_2 ).

Відповідач: Сколівська об`єднана територіальна громада (Сколівська міська рада) (місце знаходження: 82600, м. Сколе, майдан Незалежності, 1, ЄДРПОУ: 04056262).

Третя особа на стороні відповідача: Гребенівська сільська рада Сколівського району Львівської області, (місце знаходження: 82634, Львівська область, Стрийський район, с. Гребенів, вул.Шевченка, 18).

Суддя Сколівського районного суду Ю.Є. Ясінський

Львівської області

Дата ухвалення рішення31.01.2023
Оприлюднено13.02.2023
Номер документу108899537
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про виплату заробітної плати

Судовий реєстр по справі —453/687/21

Постанова від 14.09.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ступак Ольга В`ячеславівна

Ухвала від 28.06.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ступак Ольга В`ячеславівна

Постанова від 25.05.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Приколота Т. І.

Постанова від 25.05.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Приколота Т. І.

Ухвала від 31.03.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Приколота Т. І.

Ухвала від 21.02.2023

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Приколота Т. І.

Рішення від 31.01.2023

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Ясінський Ю. Є.

Ухвала від 26.07.2022

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Ясінський Ю. Є.

Ухвала від 18.05.2022

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Ясінський Ю. Є.

Ухвала від 18.02.2022

Цивільне

Сколівський районний суд Львівської області

Ясінський Ю. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні