Рішення
від 03.03.2023 по справі 200/12490/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 березня 2023 року Справа№200/12490/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови №283693 від 17.08.2021 про застосування штрафу,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті, в якому просив суд визнати протиправною та скасувати постанову №283693 від 17.08.2021 про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Заявлені вимоги обґрунтовує тим, що при складанні акту за результатами перевірки 07.07.2021 транспортного засобу марки DAF номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки МЕNCI, номерний знак НОМЕР_2 , відповідачем не враховані вимоги пункту 21 постанови КМУ від 08.11.2006 № 1567 «Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» в частині того, що позивач не є перевізником та не може нести відповідальність за перевищення перевізником нормативу вагового або габаритного параметру виключно на підставі того, що вказаний автомобіль на праві власності належить йому, але знаходиться в оренді.

Відповідач не перевірив дані перевізника в порушення вимог статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а тому відсутні підстави для застосування до нього адміністративно-господарського штрафу.

Ухвалою від 27 вересня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі без виклику сторін.

Відповідно до ухвали від 31 грудня 2021 року розгляд справи здійснюється в порядку загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 20 січня 2022 року.

20 січня 2022 року у підготовчому судовому засіданні оголошена перерва на 22 лютого 2022 року.

Ухвалою суду від 22 лютого 2022 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 21 березня 2022 року.

Розгляд справи по суті 21 березня 2022 року не відбувся через обставини збройної агресії проти України.

Після початку збройної агресії проти України Донецьким окружним адміністративним судом відновлена можливість здійснення судочинства, призначено справу до судового розгляду по суті на 20 січня 2023 року

До судового засідання 20 січня 2023 року учасники справи не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлені належним чином. Від позивача до суду надійшли пояснення із заявою про розгляд справи за його відсутністю.

Згідно з частиною 1 статті 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею. Згідно з частиною 9 цієї ж статті, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до статті 129 Конституції України суддя, здійснюючи правосуддя, є незалежним та керується верховенством права. Основними засадами судочинства є, в тому числі, розумні строки розгляду справи судом. Статтею 6 Європейської конвенції з прав людини передбачено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.

Тому, відповідно до наведених норм, справа розглянута в письмовому провадженні впродовж розумного строку, враховуючи обставини збройної агресії проти України.

Відповідач - Державна служба України з безпеки на транспорті, надав відзив на позовну заяву, в якому просив у задоволенні позовних вимог відмовити посилаючись на те, що в межах своїх повноважень, керуючись Законом України «Про автомобільний транспорт», Порядком №1567, на підставі направлення 07.07.2021 співробітниками Слобожанського міжрегіонального Управління Укртрансбезпеки проводилась рейдова перевірка на 37 км+300 м а/д 01725363 Полтавської області.

Згідно з Порядком зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 422 від 20.05.2013 (далі - Порядок № 422) зупинений транспортний засіб марки DAF номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки МЕNCI, номерний знак НОМЕР_2 , під керуванням водія ОСОБА_2 .

За результатами габаритно-вагового контролю транспортного засобу встановлено, що загальна маса транспортного засобу разом з вантажем становила 47,62 т при нормі 40 т; навантаження на передню одиночну вісь тягача становило 6,58 т при нормі 11 т; навантаження на задню одиночну вісь тягача становило 11,95 т при нормі 11 т; навантаження на строєну вісь напівпричепа становило 29,09 т (9,42+9,85+9,82) при нормі 22 т.

Про вказані результати габаритно-вагового контролю свідчить талон про зважування № 61 від 07.07.2021.

Відповідач зазначив, що позивач не надав жодних доказів того, що транспортний засіб зважувався під час завантаження, що не надає можливості встановити достовірність ваги, окрім цього, після зважування, докази того на якому обладнанні це проводилось і чи відповідає таке обладнання вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» також позивачем не надано. В свою чергу, у відповідача наявні всі належні та допустимі докази того, що зважування транспортних засобів позивача проводилось на обладнанні, яке відповідає вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

На підставі наведеного співробітниками Укртрансбезпеки складено акт про перевищення транспорт ним засобом нормативних вагових параметрів № 042846 від 07.07.2021 та розрахунок плати за проїзд, в зв`язку з відсутністю дозволу, який дає право на рух автомобільними дорогами України великовагових (великогабаритних) транспортних засобів.

Розгляд справи з прийняттям постанови №283693 від 17.08.2021 про застосування штрафу проводилось з належним повідомленням позивача, постанова направлена 18.08.2021 рекомендованим повідомленням.

Відповідач пояснює обґрунтування застосування штрафу у відсотковому співвідношенні до габаритно-вагового перевищення, методики зважування та відповідності зважувального обладнання. Щодо належного встановлення суб`єкта що здійснює послуги з перевезення відповідач зазначає про належність та використання зупиненого транспортного засобу позивачу на підставі наданого водієм свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлені такі фактичні обставини.

Позивач - ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ), є фізичною особою-підприємцем та відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів НОМЕР_4 та № НОМЕР_5 є власником транспортних засобів: сідлового тягача марки DAF номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки МЕNCI, номерний знак НОМЕР_2 .

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру не займається діяльністю щодо здійснення перевезень тане веде відповідної господарської діяльності.

Відповідно до акту № 042846 від 07.07.2021 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів i вантажів автомобільним транспортом 07.07.2021 об 11 год 54 хв на 37 км+ 300 м а/д 01725363 Полтавської області, перевірено транспортний засіб сідлового тягача марки DAF номерний знак НОМЕР_1 , з напівпричепом марки МЕNCI, номерний знак НОМЕР_2 , який рухався із перевищенням нормативних параметрів, зазначених абз. 16 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме, перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм та перевезення вантажу без відповідного дозволу.

Для перевірки посадовим особам Управління Укртрансбезпеки надані посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, документ на переміщення вантажу НОМЕР_6 від 07.07.2021, згідно з якою вантажоперевізник ТОВ «Будівельна компанія «Зоря» виконувало доставку вантажу вантажоодержувачу ТОВ «Юрій ЛТД», водій транспортного засобу зазначено - ОСОБА_2 автомобіль номерний знак НОМЕР_1 .

Позивачу направлено повідомлення про розгляд справи про правопорушення законодавства про автомобільний транспорт із зазначенням дати та часу і місця розгляду справи.

Постановою Східного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Державної служби України з безпеки на транспорті за №283693 від 17.08.2021 відносно ОСОБА_1 застосований адміністративно-господарський штраф на суму 34 000,00 грн відповідно до абз. 16 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідно до договору позички 1/21 від 20.01.2021, акту приймання - передачі автотранспортних засобу від 20.01.2021 сідловий тягач НОМЕР_1 марки DAF/ НОМЕР_7 та спеціалізований напівпричеп НОМЕР_8 марки МЕNСI/SA 700R передані позивачем в користування ТОВ «ЦЕМЕНТ ГРУП+» (код ЄДРПОУ 43465744, Дружківка, вул. О.Тихого).

ТОВ «ЦЕМЕНТ ГРУП+» 20 липня 2021 року уклали договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» №5/21 про перевезення вантажів автомобільним транспортом від позивача. Предметом договору є надання послуг перевезення вантажів.

Вважаючи вищевказану постанову протиправною, позивач звернувся до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Правові засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначає Закон України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III (далі - Закон № 2344-ІІІ), який регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.

Відповідно до норм ч. 3, 4 та 7 ст. 6 Закону № 2344-III центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері автомобільного транспорту, забезпечує: формування та реалізацію державної політики у сфері автомобільного транспорту; нормативно-правове регулювання; визначення пріоритетних напрямів розвитку автомобільного транспорту.

Реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Зокрема, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, забезпечує: державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування; нарахування, у разі виявлення порушень, та вжиття заходів щодо стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, під час здійснення габаритно-вагового контролю.

За змістом ч. 14 ст. 6 Закону № 2344-III державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103 (далі - Положення № 103), визначено, що Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства). Укртрансбезпека відповідно до покладених на неї завдань, зокрема здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобільному, міському електричному, залізничному, морському та річковому транспорті, підготовку пропозицій щодо їх удосконалення, а також законодавства про судноплавство на суднах, у морських і річкових портах, територіальних та внутрішніх водах, на внутрішніх водних шляхах України, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.

Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу (п. 8 Положення № 103).

Відповідно до приписів ч. 12 ст. 6 Закону № 2344-III, державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

За змістом ч. 2 ст. 29 Закону України «Про дорожній рух» з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 48 Закону № 2344-III у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

За приписами ст. 33 Закону України «Про автомобільні дороги» рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Пункт 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, передбачає, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879, затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, який визначає механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування (далі - Порядок № 879).

Відповідно до пп. 4 п. 2 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Пункт 3 Порядку № 879 передбачає, що габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Згідно з п. 6 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль, крім документального, здійснюється виключно в пунктах габаритно-вагового контролю посадовими особами та/або працівниками відповідних органів.

За результатами габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка про здійснення габаритно-вагового контролю із зазначенням часу і місця його здійснення (п. 18 Порядку № 879).

Відповідно до п. 21 Порядку № 879 у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 % подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України.

Вирішуючи справу, суд зауважує, що відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері автомобільного транспорту під час перевезення вантажів, у силу норм законодавства, застосовується саме до автомобільних перевізників. Тобто, суб`єктом юридичної відповідальності згідно абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону № 2344, є автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

За змістом ст. 33 Закону № 2344-III автомобільним перевізником, що здійснює перевезення вантажів на договірних умовах, є суб`єкт господарювання, який відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надає послугу згідно з договором про перевезення вантажу транспортним засобом, що використовують на законних підставах.

Крім того, ст. 60 цього ж Закону (а саме абзацом 16 частини 1) встановлена відповідальність автомобільних перевізників у вигляді адміністративно-господарських штрафів за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20 відсотків, але не більше 30 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином, відповідальність за порушення вимог законодавства в сфері автомобільного транспорту під час перевезення вантажів несуть саме перевізники.

Згідно з матеріалами справи, зокрема, довідки № 050012 від 07.07.2021 про результати габаритно-вагового контролю встановлено, що загальна маса транспортного засобу разом з вантажем становила 47,62 т при нормі 40 т.

Викладене, з урахуванням положень наведених вище нормативних актів та приписів ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» є підставою для застосування штрафних санкцій до перевізника.

В той же час, згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт»: «автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами».

На підтвердження доводів позовної заяви позивачем надані відповідні документи, а саме:

договір позички 1/21 від 20.01.2021 сідлового тягача НОМЕР_1 марки DAF/РТ ХР 105.460 та спеціалізованого напівпричепа НОМЕР_8 марки МЕNСI/SA 700R ОСОБА_1 в користування ТОВ «ЦЕМЕНТ ГРУП+» (код ЄДРПОУ 43465744, Дружківка, вул. О.Тихого), акт приймання - передачі автотранспортних засобу від 20.01.2021;

договір №5/21 від 20 липня 2021 року між ТОВ «ЦЕМЕНТ ГРУП+» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» про надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом сідловим тягачем НОМЕР_1 марки DAF/ НОМЕР_7 та спеціалізованим напівпричепом НОМЕР_8 марки МЕNСI/SA 700R;

товаро - транспортна накладна №07/07/13 від 07.07.2021, яку у відповідності до ст. 49 Закону України «Про автомобільний транспорт» п. 4 Порядку № 422, водій транспортного засобу ОСОБА_2 надав для перевірки посадовим особам Слобожанського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, з якої випливає, що вантажоперевізник ТОВ «Будівельна компанія «Зоря» виконувало доставку вантажу вантажоодержувачу ТОВ «Юрій ЛТД», водій транспортного засобу зазначено - ОСОБА_2 автомобіль номерний знак НОМЕР_1 .

Надані документи підтверджують використання ТОВ «Будівельна компанія «Зоря» транспортного засобу, який у свою чергу передано у позику, під час проведення перевірки, та пред`явлення під час проведення перевірок посадовим особам відповідача.

Тобто, позивач не є перевізником та не може нести відповідальність за перевищення перевізником нормативу вагового або габаритного параметру виключно на підставі того, що вказаний автомобіль на праві власності належить йому, в той час як знаходиться в оренді.

Отже, в розумінні вимог Закону № 2344-III, позивач в межах спірних правовідносин не є автомобільним перевізником, а отже, не є суб`єктом відповідальності за порушення законодавства про автомобільний транспорт, у зв`язку з чим правових підстав для застосування до нього адміністративно господарського штрафу згідно з абз. 16 ч. 1 ст. 60 цього ж Закону немає.

Враховуючи викладене позов підлягає задоволенню шляхом визнання протиправною та скасування спірної постанови про накладення адміністративно-господарчого штрафу.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позивачем сплачено судовий збір у сумі 2270,00 грн., наведена сума підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 2, 139, 241-246, 255, 295-297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 ) до Державної служби України з безпеки на транспорті (03135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39816845) про визнання протиправною та скасування постанови №283693 від 17.08.2021 про застосування штрафу - задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно- господарського штрафу на суму 34 000,00 грн., відносно ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 ) за №283693 від 17.08.2021, винесену Східним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки Державної служби України з безпеки на транспорті.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (03135, м. Київ, проспект Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39816845) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 ) сплачений судовий збір в сумі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Текст рішення виготовлений та підписаний в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса: http://www.reyestr.court.gov.ua/) відповідно до наявних умов функціонування програмного забезпечення через обставини збройної агресії проти України.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя Г.А. Чекменьов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2023
Оприлюднено21.03.2023
Номер документу109638277
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —200/12490/21

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 14.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 17.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мартинюк Н.М.

Постанова від 14.08.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 13.06.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 18.05.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 02.05.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні