Коростишівський районний суд Житомирської області
Справа № 280/451/16-к
Провадження № 1-кп/935/5/23
У Х В А Л А
05 квітня 2023 року м.Коростишів
Коростишівський районний суд Житомирської області у складі: головуючого судді ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , обвинуваченого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Коростишівського районного суду Житомирської області кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.03.2016 за №12016060190000146, за обвинуваченням ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286 КК України,
встановив:
З огляду на те, що складання ухвали вимагає значного часу, суд на підставі ч. 2 ст. 369, ч. 2 ст. 376 КПК України вважає за необхідне обмежитися складанням та оголошенням лише резолютивної частини судового рішення.
Керуючись ч. 2 ст. 376 КПК України, суд,
постановив:
Клопотання прокурора про призначення повторної комплексної експертизи механізму і обставин дорожньо-транспортної пригоди задовольнити.
Призначити у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12016060190000146 від 05.03.2016, за обвинуваченням ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286 КК України, повторну комплексну транспортно-трасологічну експертизу механізму і обставин дорожньо-транспортної пригоди, проведення якої доручити експертам Житомирського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (м. Житомир, Старий Бульвар, 18).
На розгляд експертів поставити такі питання:
- Визначити, згідно матеріалів огляду місця дорожньо-транспортної пригоди, де на проїзній частині сталося зіткнення між автопоїздом DAF XF 95.480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 та напівпричепом Mafa SAK H4018 73E р/н НОМЕР_3 ?
- Чи може бути ґрунтовним висновок експерта №613 від 14.11.2017 в частині місця розташування напівпричепу Mafa SAK H4018 73E р/н НОМЕР_3 , а саме, що ліва задня кутова частина виступала на 1,4м. на проїзджу частину враховуючи висновок транспортно-трасологічної експертизи №3/235 від 21.04.2016 проведений експертом Житомирського НДКЦ МВС України.
- Який безпечний боковий інтервал необхідний автопоїзду DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 для об`їзду припаркованого автопоїзду МАЗ 54323 р/н НОМЕР_4 у складі з напівпричепом Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 , враховуючи швидкість автопоїзду?
- Яка мінімальна відстань необхідна автопоїзду DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 , щоб водій міг відхилитися на величину безпечного бокового інтервалу для здійснення об`їзду автопоїзду МАЗ 54323 р/н НОМЕР_4 у складі з напівпричепом Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 ?
- З якою безпечною дистанцією повинен був рухатися автопоїзд DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 до автомобіля який рухався поперебу зі швидкістю 70-80 км/год.? Чи була обрана ним дистанція 20м. безпечною?
- Чи мав технічну можливість водій автопоїзду DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 уникнути наїзду на задню частину напівпричепу Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 шляхом гальмування та/або безпечним об`їздом перешкоди з лівого боку при дотриманні безпечної дистанції 35-40м?
- Як повинен діяти водій автопоїзду DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 ОСОБА_4 в даній дорожній обстановці відповідно до вимог ПДР України. Чи відповідали його дії вимогам цих Правил?
- Як повинен діяти водій автопоїзду МАЗ 54323 р/н НОМЕР_4 у складі з напівпричепом Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 ОСОБА_6 в даній дорожній обстановці відповідно до вимог ПДР України. Чи відповідали його дії вимогам цих Правил?
- Чи ґрунтовні показання водія ОСОБА_4 та свідків ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 стосовно розташування автопоїзду МАЗ 54323 р/н НОМЕР_4 у складі з напівпричепом Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 на проїзній частині, враховуючи висновок транспортно-трасологічної експертизи?
- Чи відбувся б наїзд автопоїздом DAF XF 95480 р/н НОМЕР_1 у складі з напівпричепом Schmitz SKO 24 р/н НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_4 на напівпричеп Mafa SAK Н4018 73Е р/н НОМЕР_3 , враховуючи висновок транспортно-трасологічної експертизи, а також показання водія ОСОБА_4 та свідків ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10
- Що з технічної точки зору стало причинному створення аварійної обстановки і виникнення дорожньо-транспортної пригоди?
Для дослідження експертам надати матеріали кримінального провадження за обвинуваченням ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286 КК України.
Попередити експертів про кримінальну відповідальність за ст. 384, 385 КК України.
Зобов`язати експертів провести експертизу та надати суду відповідний висновок у визначений законом термін.
Судовий розгляд у кримінальному провадженні відкласти до отримання висновку експертизи.
Ухвала окремому оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали буде оголошено 06.04.2023 о 15:00 годині.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Коростишівський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2023 |
Оприлюднено | 10.04.2023 |
Номер документу | 110065497 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Коростишівський районний суд Житомирської області
Щербаченко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні