П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 600/3170/22-а
Головуючий у 1-й інстанції: Маренич Ігор Володимирович
Суддя-доповідач: Залімський І. Г.
17 квітня 2023 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Залімського І. Г.
суддів: Сушка О.О. Мацького Є.М.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби у Чернівецькій області на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 25 січня 2023 року у справі за адміністративним позовом Головного управління Держпродспоживслужби у Чернівецькій області до Приватного підприємства "Роднічок-Транс" про застосування адміністративно-господарських санкцій та за зустрічним позовом Приватного підприємства "Роднічок-Транс" до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про скасування рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій,
В С Т А Н О В И В :
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області звернулося до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства "Роднічок-Транс", в якому просить стягнути з Приватного підприємства "РОДНІЧОК-ТРАНС", мiсцезнаходження юридичної особи: 60321, Чернівецька область, Чернівецький (Новоселицький) район, село Бояни, вулиця Головна, 75 А; ідентифікаційний код юридичної особи: 30560707, адміністративно-господарську санкцію у розмiрi 1102279,26 грн (один мільйон сто двi тисячі двісті сімдесят дев`ять гривень 26 коп.) до державного бюджету: Чернівецьке ГУК/Боянська ТГ, код платежу 21081100, код отримувача 37836095, UA378999980313020106000024383, код бюджетної класифікації 21081100 адміністративні штрафи та iншi санкції, "00"Без деталізації за відомчою ознакою.
Приватне підприємство "РОДНІЧОК-ТРАНС" звернулося до Чернівецького окружного адміністративного суду із зустрічним позовом до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області №000017 від 07.06.2022.
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 25.01.2023 відмовлено у задоволенні первісного позову, а зустрічний позов задоволено у повному обсязі.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області подало апеляційну скаргу, в якій просить рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 25.01.2023 скасувати, прийняти нове рішення про задоволення первісного позову та відмову в задоволенні зустрічного позову в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неповного з`ясування обставин справи і, як наслідок, невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін, яким у ПП "РОДНІЧОК-ТРАНС" було зобов`язано вилучити необґрунтовану одержану виручку у сумі 551139,63 грн та накласти штраф у розмірі 551139,63 грн, що в сукупності склало 1102279,26 грн, є правомірним. У зв`язку з несплатою ПП "РОДНІЧОК-ТРАНС" вказаних штрафних санкцій в добровільному порядку наявні підстави для примусово стягнення таких коштів за рішенням суду.
ПП "РОДНІЧОК-ТРАНС" подано відзив на апеляційну скаргу ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області в якому вказано на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, а також на безпідставність доводів апеляційної скарги. Зазначено, що в Акті, складеному за результатами проведеної перевірки, а також в розрахунках не вказує середню вартість 1 літра дизельного палива та бензину, яка повинна була бути оприлюднена на офіційному веб-сайті Міністерства економіки; під час прийняття оскаржуваного рішення ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області не зроблено посилання на порушення вимог чинного законодавства.
Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 05.04.2023, з урахуванням п. 1, 2 ч. 1 ст. 311 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Встановлено, що за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ПП "Роднічок-Транс" зареєстроване юридичною особою (код ЄДРПОУ 30560707) за адресою: Чернівецька область, Новоселицький район, село Бояни, вул. Головна, 75-А. Один із видів економічної діяльності - роздрібна торгівля пальним. Керівник - ОСОБА_1 .
Згідно наказу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області від 27.05.2022 року №515-ОД "Про проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю)", на підставі доручення Прем`єр-міністра України від 08.05.2022 №11381/0/1-22, статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статей 17, 18 Закону України "Про ціни і ціноутворення", працівникам Управління наказано провести позаплановий захід державного нагляду (контролю) АЗС STAR petrol station ПП "Роднічок-Транс" за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Бояни, вул. Головна, 79, на предмет дотримання суб`єктом господарювання на роздрібному ринку пального вимог порядку формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Провести перевірку у термін з 30.05.2022 по 31.05.2022.
27.05.2022 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області винесено направлення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) згідно наказу від 27.05.2022 №515-ОД, яким доручено провести позаплановий захід державного нагляду (контролю) АЗС STAR petrol station ПП "Роднічок-Транс" за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, с. Бояни, вул. Головна, 79. Примірник такого направлення 30.05.2022 отримав директор АЗС ПП "Роднічок-Транс" ОСОБА_1 .
Керівник ПП "Роднічок-Транс" Лазар Октвіан-Вадим Троянович на виконання зазначеної вимоги у поставлений термін надав документи, які вимагалися Управлінням.
31.05.2022 за результатами проведення позапланової перевірки суб`єкта господарювання - ПП "Роднічок-Транс" у сфері формування, встановлення та застосування державних регульованих цін посадовими особами Управління було складено Акт №22/2022 (далі Акт), згідно якого було встановлено наявність порушень вимог законодавства про ціни та ціноутворення, а саме:
- порушено пункт 41-4 постанови КМУ від 09 грудня 2020 року №1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої SARS-CoV-2";
- порушено пункт 2 та пункт 3 Порядку декларування зміни роздрібних цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, і товари протиепідемічного призначення, що необхідні для запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої SARS-CoV-2", затвердженого постановою КМУ від 22 квітня 2020 року №341 "Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення".
За змістом Акту, ПП "Роднічок-Транс" з 15.05.2021 не здійснювало декларування роздрібних цін на дизельне паливо та бензини автомобільні. Згідно наданих документів встановлено, що протягом травня 2022 року, суб`єкт господарювання реалізовував дизельне паливо нa бензини автомобільні за наступними цінами: в період з 08.05.2022 року по 17.05.2022 року: А 92 - 33,99 грн, А 95 - 37,69 грн, ДП - 42,63 грн; в період з 20.05.22 по 29.05.2022 року: А 95 - 67,00 грн, ДП - 70,00 грн без декларування зміни роздрібної ціни більше ніж на 4,99%, чим порушив вимоги постанови від 22.04.2020 №341.
Згідно проведеного розрахунку, сума економічно необґрунтованої отриманої виручки від реалізації пального становить 547937,06 грн (додаток № 1).
Разом з цим, відповідно до наданих документів суб`єктом господарювання проведено розрахунок економічно необґрунтованої виручки отриманої внаслідок реалізації палива відповідно до граничних цін, встановлених Міністерством економіки України з урахуванням граничного рівня торговельної надбавки відповідно до постанови від 09.12.2020 №1236 за період з 08.05.2022 по 16.05.2022 та встановлено завищення граничного рівня Торговельної надбавки на дизельне паливо в сумі 3200,08 грн та бензин автомобільний в сумі 2,49 грн (додаток № 2).
З огляду на викладене, 07 червня 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернівецькій області прийнято рішення №000017 про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін Приватним підприємством "Роднічок Транс", яким зобов`язано вилучити в Приватного підприємства "Роднічок Транс" в дохід держави необґрунтовану одержану виручку у сумі 551139,63 грн та накладено штраф у розмірі 551139,63 грн, що в сукупності склало 1102279,26 грн.
У зв`язку з несплатою відповідачем за первісним позовом штрафних санкцій у добровільному порядку, Управління звернулося до суду із первісним позовом.
Відповідач за первісним позовом, не погоджуючись із прийнятим відносно нього рішенням про застосування адміністративно-господарських санкцій, звернувся до суду із зустрічним позовом, в якому просить визнати протиправним та скасувати таке рішення.
Відмовляючи у задоволенні первісного позову та задовольняючи зустрічний позов, суд першої інстанції виходив з того, що прийняте рішення про застосування адміністративно господарських санкцій №000017 від 07.06.2022 року відносно ПП "Роднічок-Транс" є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки Управлінням помилково обраховано суму економічно необґрунтованої вигоди у розмірі 551139,63 грн, яку зобов`язано вилучити з ПП "Роднічок-Транс" в дохід держави, а також протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 100% економічно необґрунтованої вигоди - 551139,63 грн. За таких обставин, зустрічний позов Приватного підприємства "РОДНІЧОК-ТРАНС" до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про скасування рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій є обґрунтованим та підлягає задоволенню. В свою чергу, підстави для задоволення первісного позову.
Колегія суддів частково погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції та враховує наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.1 Закону України Про ціни та ціноутворення від 21.06.2012 №5007-VI (Закон №5007-VI) терміни вживаються в такому значенні, зокрема:
- встановлення ціни - затвердження (фіксація) рівня ціни;
- гранична ціна - максимально або мінімально допустимий рівень ціни, який може застосовуватися суб`єктом господарювання;
- декларування зміни ціни та/або реєстрація ціни - інформування суб`єктом господарювання у встановленому порядку органів державного регулювання і контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення про наміри встановлення та застосування ціни, відмінної від поточної;
- застосування ціни - продаж (реалізація) товару за встановленою ціною;
- фіксована ціна - обов`язкова для застосування суб`єктами господарювання ціна, встановлена Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та державними колегіальними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень та компетенції.
Згідно із ст.12 Закону №5007-VI державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб`єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку.
Зміна рівня державних регульованих цін здійснюється в порядку і строки, що визначаються органами, які відповідно до цього Закону здійснюють державне регулювання цін.
Зміна рівня державних регульованих цін може здійснюватися у зв`язку із зміною умов виробництва і продажу (реалізації) продукції, що не залежать від господарської діяльності суб`єкта господарювання.
Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування під час встановлення державних регульованих цін на товари до складу таких цін обов`язково включають розмір їх інвестиційної складової частини.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону №5007-VI державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом:
1) установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання: фіксованих цін; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів);
2) запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни.
Згідно із ч.1 ст.18 Закону №5007-VI уповноважені органи мають право проводити у суб`єктів господарювання в встановленому порядку планові та позапланові перевірки, зокрема, достовірності зазначеної у документах інформації про формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; бухгалтерських книг, звітів, кошторисів, декларацій, показників реєстраторів розрахункових операцій та інших документів незалежно від способу подання інформації, пов`язаних з формуванням, встановленням та застосуванням державних регульованих цін.
Відповідно до пп.1, пп.2 п.3 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 (Положення №667), одним із завдань Держпродспоживслужби є реалізація державної політики з контролю за цінами та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Відповідно до пп. 5-7 п. 8 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" та статей 5 і 13 Закону України "Про ціни і ціноутворення" Кабінет Міністрів України 22.04.2020 прийняв Постанову №341 "Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення" (Постанова №341), якою запровадив державне регулювання цін на товари, що мають істотну соціальну значущість та товари протиепідемічного призначення шляхом декларування зміни роздрібних цін на товари, зазначені в абзацах другому і третьому пункту 1 цієї постанови.
Постановою №341 затверджений Перелік товарів, що мають істотну соціальну значущість, до якого, зокрема, включені: бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне пальне.
Пунктом 41-4 постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 09.12.2020 №1236 (Постанова №1236) у редакції від 30.04.2022 та від 09.03.2022 передбачено, що на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки установлений в розмірі: не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 80 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа.
Згідно п.1 ч.1 ст.20 Закону №5007-VI до суб`єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін - вилучення необґрунтовано одержаної виручки, що становить позитивну різницю між фактичною виручкою від продажу (реалізації) товару та виручкою за цінами, сформованими відповідно до запровадженого способу регулювання (крім тих, що на постійній основі надають житлово-комунальні послуги або мають адресного споживача), та штраф у розмірі 100 відсотків необґрунтовано одержаної виручки.
Встановлено, що у ході перевірки ПП "Роднічок-Транс" виявлено та зафіксовано в Акті порушення вимоги п.2 та п.3 Постанови №341 та вимоги п.41-4 Постанови №1236, які полягали у тому, що ПП "Роднічок-Транс" з 15.05.2021 не здійснювало декларування роздрібних цін на дизельне паливо та бензини автомобільні. Протягом травня 2022 року, суб`єкт господарювання реалізовував дизельне паливо нa бензини автомобільні за наступними цінами: в період з 08.05.2022 року по 17.05.2022 року: А 92 - 33,99 грн, А 95 - 37,69 грн, ДП - 42,63 грн; в період з 20.05.22 по 29.05.2022 року: А 95 - 67,00 грн, ДП - 70,00 грн без декларування зміни роздрібної ціни більше ніж 4,99%, чим порушив вимоги Постанови №341. Сума економічно необґрунтованої отриманої виручки від реалізації пального склала 547937,06 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2022 №594 зупинено дію пункту 41-4 Постанови №1236. Вказані зміни набули чинності 20.05.2022. Тобто, з 20.05.2022 дію пункту 41-4 Постанови №1236, якою встановлюються граничні рівні торговельної надбавки на пальне під час дії карантину, зупинено.
Зазначене свідчить про помилковість висновків Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області стосовно перевищення ПП "Роднічок-Транс" максимально допустимої ціни під час роздрібної торгівлі пальним без декларування у період з 20.05.2022 по 28.05.2022, оскільки підрахунок такого перевищення відбувався із врахуванням граничної торговельної надбавки, встановленої пунктом 41-4 Постанови №1236, дію якого з 20.05.2022 зупинено.
Разом з цим, суд зауважує, що сума економічно необґрунтованої отриманої виручки від реалізації пального у розмірі 547937,06 грн розрахована ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області за період з 17.05.2022 по 28.05.2022 у Додатку №1 до Акту "Перелік палива, щодо яких запроваджене державне регулювання цін шляхом декларування зміни роздрібних цін на товар відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №341 "Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення". При цьому, у Додатку №1 до Акту відсутні відомості про отримання ПП "Роднічок-Транс" економічно-необґрунтованої виручки від реалізації до 20.05.2022 бензину марки А-95 та дизельного пального.
Водночас, Додатком №2 до Акту є Довідка-розрахунок економічно-необґрунтованої виручки згідно якої ПП "Роднічок-Транс" внаслідок реалізації бензину марки А-95 отримано економічно-необґрунтовану виручку 05.05.2022 у сумі 2,49 грн, а внаслідок реалізації дизельного пального отримано економічно-необґрунтовану виручку у загальному розмірі 3200,08 грн, у тому числі за 05.05.2022 у сумі 0,08 грн, за 14.05.2022 - 1600 грн, за 16.05.2022 - 1600 грн. Загальна сума економічно-необґрунтованої виручки за період з 05.05.2022 по 16.05.2022 складає 3202,57 грн.
Отже, з урахуванням наведеного та змісту Додатку №2 до Акту, апеляційний суд зазначає, що внаслідок отримання ПП "Роднічок-Транс" економічно-необґрунтованої виручки від реалізації бензину марки А-95 та дизельного пального у загальному розмірі 3202,57 грн, така економічно-необґрунтована виручка підлягає вилученню в дохід державного бюджету із застосуванням до ПП "Роднічок-Транс" штрафу у сумі 3202,57 грн.
Таким чином, рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про застосування адміністративно-господарських санкцій №000017 від 07.06.2022 є правомірним у частині вилучення в дохід державного бюджету економічно-необґрунтованої виручки у сумі 3202,57 грн та у частині застосування до ПП "Роднічок-Транс" штрафу у сумі 3202,57 грн.
В іншій частині рішення спірне є протиправним, що свідчить про наявність підстав для задоволення зустрічного позову у частині визнання протиправним та скасування рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про застосування адміністративно-господарських санкцій №000017 від 07.06.2022 на суму 1095874,12 грн.
З огляду на правомірність рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про застосування адміністративно-господарських санкцій №000017 від 07.06.2022 у вказаній частині та невиконання ПП "Роднічок-Транс" вимог такого рішення, наявні підстави для часткового задоволення первісного позову шляхом стягнення з ПП "Роднічок-Транс" адміністративно-господарської санкції у розмiрi 6405,14 грн.
У відповідності із ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Відповідно до п.2 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
Згідно ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Зважаючи на те, що рішення суду першої інстанції є незаконним та необґрунтованим, що призвело до неправильного вирішення справи, рішення суду першої інстанції належить скасувати і ухвалити нове рішення про часткове задоволенні первісного та зустрічного позову.
Відповідно до ч.6 ст.139 КАС України якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.
Згідно частини третьої статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
За приписами ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки, за результатом судового розгляду даної справи суд апеляційної інстанції дійшов висновку про задоволення зустрічного позову в частині задоволення майнових вимог Приватного підприємства "Роднічок-Транс" в сумі 1095874,12 грн, останньому підлягає поверненню за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень судовий збір в сумі 16438,11 грн. При цьому, позивачем за первісним позовом не понесено витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертизи, у зв`язку із чим відповідні судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби у Чернівецькій області задовольнити частково.
Рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 25 січня 2023 року скасувати.
Ухвалити нове рішення. Первісний та зустрічний позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області про застосування адміністративно-господарських санкцій №000017 від 07.06.2022 на суму 1095874,12 грн.
Стягнути з Приватного підприємства "РОДНІЧОК-ТРАНС", мiсцезнаходження юридичної особи: 60321, Чернівецька область, Чернівецький (Новоселицький) район, село Бояни, вулиця Головна, 75 А; ідентифікаційний код юридичної особи: 30560707, адміністративно-господарську санкцію у розмiрi 6405,14 грн (шість тисяч чотириста п`ять гривень чотирнадцять коп.) до державного бюджету: Чернівецьке ГУК/Боянська ТГ, код платежу 21081100, код отримувача 37836095, UA378999980313020106000024383, код бюджетної класифікації 21081100 адміністративні штрафи та iншi санкції, "00" Без деталізації за відомчою ознакою.
У решті позовних вимог первісного та зустрічного позовів відмовити.
Стягнути на користь Приватного підприємства "РОДНІЧОК-ТРАНС" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області судові витрати (судовий збір) у сумі 16438,11 грн.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Залімський І. Г. Судді Сушко О.О. Мацький Є.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2023 |
Оприлюднено | 20.04.2023 |
Номер документу | 110289426 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо державного регулювання цін і тарифів |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Залімський І. Г.
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Маренич Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні