Рішення
від 20.04.2023 по справі 924/27/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"20" квітня 2023 р. Справа № 924/27/23

м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Яроцького А.М., при секретарі судового засідання Шевчук І.А., розглянувши матеріали справи

за позовом Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня"

за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Західного офісу Державної аудиторської служби України

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М"

за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Фізичної особи-підприємця Рогожі Віталія Миколайовича

про стягнення 199 397,25 грн.

Представники учасників провадження:

від позивача - В.В. Кобзар, Н.А. Лук`янова;

від третьої особи - М.П. Нестерук;

від відповідача - не з`явився;

від третьої особи - не з`явився.

У судовому засіданні 20.04.2023 відповідно до ст. 240 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення у справі.

Процесуальні дії по справі, заяви, клопотання.

04.01.2023 на адресу Господарського суду Хмельницької області надійшла позовна заява Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" про стягнення 199397,25 грн., у зв`язку з завищенням вартості виконаних (ремонтних) робіт за договорами про закупівлю робіт за державні кошти №178-2017, №179-2017 та №180-2017 від 10.08.2017.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 04.01.2023 позовну заяву передано для розгляду судді Яроцькому А.М.

Ухвалою суду від 10.01.2023 позовну заяву Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" про стягнення 199 397,25 грн. залишено без руху надавши позивачу строк у 10 днів з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків.

На виконання вищевказаної ухвали, 20.01.2023 представником позивача подано до суду заяву про усунення недоліків позовної заяви зазначених в ухвалі суду від 10.01.2023 з додатками.

Ухвалою суду від 24.01.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 10:00 год. 21.02.2023.

Окрім наведеного, зазначеною ухвалою встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов до 14.02.2023 та позивачу встановлено строк для подання відповіді на відзив до 21.02.2023.

20.02.2023 представником позивача надіслано на електронну адресу суду заяву про відкладення слухання справи.

Ухвалою суду від 21.02.2023 відкладено підготовче засідання у справі №924/27/23 на 07.03.2023 року.

Ухвалою суду від 07.03.2023 залучено до участі у справі №924/27/23: в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Західний офіс Державної аудиторської служби України (79000, місто Львів, вулиця Костюшка, будинок 8, код ЄДРПОУ 40479801), в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Фізичну особу-підприємця Рогожу Віталія Миколайовича ( АДРЕСА_1 код РНОКПП НОМЕР_1 ), вказано позивачу направити на адреси третіх осіб (Західного офісу Державної аудиторської служби України та Фізичної особи-підприємця Рогожі Віталія Миколайовича) копію позовної заяви з додатками, докази направлення надати суду до 13 березня 2023 року, встановлено третім особам строк для подачі пояснень щодо позову із урахуванням вимог ст. 165, ст. 168 ГПК України до 21 березня 2023 року, продовжено строк підготовчого провадження у справі на 30 днів та відкладено підготовче засідання у справі №924/27/23 на 21.03.2023 року.

21.03.2023 до суду надійшли письмові пояснення Західного офісу Державної аудиторської служби України щодо позовної заяви.

Ухвалю суду від 21.03.2023 повторно зобов`язано позивача направити на адреси третіх осіб (Західного офісу Державної аудиторської служби України та Фізичної особи-підприємця Рогожі Віталія Миколайовича) копію позовної заяви з додатками, докази направлення надати суду до 23 березня 2023 року та відкладено підготовче засідання у справі на 04.04.2023 року.

23.03.2023 позивачем надіслано на електронну адресу суду (27.03.2023 надійшли поштою) докази направлення позовної заяви з додатками третім особам.

Судом у підготовчому засіданні 04.04.2023 постановлено ухвалу, з занесенням до протоколу судового засідання, про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті на 10:00 год. 20.04.2023.

Виклад позицій учасників судового процесу.

Позивач звернувся до суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" про стягнення 199397,25 грн., у зв`язку з завищенням вартості виконаних (ремонтних) робіт за договорами про закупівлю робіт за державні кошти №178-2017, №179-2017 та №180-2017 від 10.08.2017.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (Замовник) та ТОВ "Трансбудсевіс М" (Генпідрядник), було укладено ряд договорів про закупівлю робіт за державні кошти (капітальний ремонт будівель), а саме: №178-2017 від 10.08.2017 року, № 179-2017 від 10.08.2017 року, №180-2017 від 10.08.2017 року.

Повідомляє, що для здійснення технічного нагляду (інжинірингових робіт (послуг) за вище вказаними договорами, між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" та ФОП Рогожа Віталій Миколайович було укладено договори №36 від 14.08.2017 року, №37 від 14.08.2017 року, №35 від 14.08.2017 року. Зазначає, що в ході проведеної Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" за період з 01.01.2017 року по 31.10.2020 року, встановлено невідповідність обсягів фактично виконаних робіт з утеплення та опорядження укосів і фасадів, а також невідповідність обсягу використаних матеріалів при утепленні чердачного перекриття, що враховані у актах приймання виконаних будівельних робіт Аб-2в на стадії взаєморозрахунків за виконані роботи, чим порушено п. 6.4.4.1 ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, що призвело до завищеної вартості виконаних (ремонтних) робіт на суму 148261,60 грн.

Окрім того, зазначає позивач, проведеною ревізією щодо визначення розміру інших витрат встановлено, що у складі інших супутніх витрат враховано кошти на покриття ризиків, що є порушенням п. 6.2.10 ДСТУ БД.1.1-1:2013 Правил, що призвело до завищеної вартості виконаних (ремонтних) робіт на суму 51135,65 грн. Позивач стверджує, що загальна сума завданої йому матеріальної шкоди (збитків) складає 199397,25 грн., яку просить стягнути з відповідача.

21.03.2023 третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Західним офісу Державної аудиторської служби України подано до суду пояснення по справі. У вказаних поясненнях представник третьої особи зазначає, що вказані у позовній заяві порушення допущено ФОП Рогожа В.М. та директором ТОВ "Трансбудсервіс М" Гриневичем В.С., якими підписано акти приймання виконаних будівельних робіт. Повідомляє, що за результатами ревізії управлінням на адресу лікарні було направлено лист від 18.02.2021 №132204-14/805-2021 "Про усунення порушень, виявлених ревізією", станом на 20.03.2023 вказані у позовній заяві порушення законодавства лікарнею не усунуті. Просить долучити пояснення до матеріалів справи.

Представники позивача в судовому засіданні 20.04.2023 підтримали позовні вимоги та просили їх задовольнити.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Західного офісу Державної аудиторської служби України в судовому засіданні 20.04.2023 підтримав викладене у поясненнях по справі від 20.03.2023.

Представники відповідача та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Фізичної особи-підприємця Рогожі Віталія Миколайовича в судове засідання 20.04.2023 не з`явились, відзиву та пояснень по справі не подали, про дату час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, що підтверджується судовою повісткою наявною у матеріалах справи від 05.04.2023 про повідомлення відповідача та надісланням ухвали суду від 04.04.2023 на адресу ФОП Рогожі В.М. визначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Будь-які не розглянуті судом клопотання, подані учасниками процесу в межах розгляду справи, в матеріалах справи №924/27/23 відсутні.

Беручи до уваги приписи ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стосовно розгляду спору впродовж розумного строку, норми ч. ч. 1, 3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, згідно з якими, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті і суд розглядає справу за відсутності такого учасника, враховуючи той факт, що сторони належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи та те, що у суду є всі необхідні матеріали (докази) для вирішення спору по суті, спір належить вирішити у відсутності представника відповідача та третьої особи на стороні відповідача за матеріалами справи.

Обставини, які є предметом доказування у справі, та докази, якими сторони підтверджують або спростовують їх наявність.

10.08.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник, КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня") та товариством з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" (далі - Генпідрядник) було укладено договір №178-2017, згідно з п. 1.1. якого генпідрядник зобов`язується у 2017 році виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на "Капітальний ремонт будівлі лабораторії (утеплення фасадів, горищного перекриття, заміна вікон, зовнішніх дверей та заміна опалення) КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області", а замовник прийняти і оплатити такі роботи в порядку викладеному в розділі 4 даного договору.

Відповідно до пункту 2.1. договору генпідрядник повинен виконати передбачені, цим договором роботи, якість яких відповідає умовам проектно-кошторисної документації та Державним будівельним нормам. Генпідрядник виконує роботи у відповідності з затвердженою проектно-кошторисною документацією (і при потребі зі змінами, внесеними до неї).

Загальна сума цього договору, на момент укладання становить 764 393,71 з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету "Державного фонду регіонального розвитку" в сумі 687 954,34 грн. та коштів районного бюджету в сумі 76 439,37 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов`язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень (пункт 3.1. договору).

Згідно з пунктами 4.1., 4.3. договору замовник здійснює наступні платежі за виконані роботи на підставі актів за формою КБ-3 і КБ-2, підписані уповноваженими представниками сторін. Акт приймання виконаних підрядних робіт і довідку про вартість виконаних підрядних робіт готує підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику замовника до 26 числа звітного місяця на паперових носіях. Замовник зобов`язаний розглянути і підписати подані підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3-х робочих днів з дня одержання. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету і на реєстраційний рахунок замовника. Замовник може відстрочити платежі на 20 календарних днів. Для оплати надаються: форма КБ №2 і КБ №3.

Згідно з пунктом 5.1. договору строк виконання і робіт - в 2017 році, в межах фінансування до 31.12.2017 року. За умови наявності бюджетних асигнувань в повному розмірі та своєчасного фінансування будівництва строк виконання робіт складає 150 календарних днів.

Місце виконання робіт: 32400, Хмельницька обл., м. Дунаївці, вул. Горького, 7. (пункт 5.3. договору).

Відповідно до пункту 6.1.2. договору, замовник зобов`язаний приймати виконані роботи згідно з актами виконаних робіт, здавання-приймання робіт після закінчення будівництва об`єкту здійснюється у відповідності з чинним порядком і оформляється актом про виконані роботи. При виявленні в процесі здавання-приймання робіт недоробок, що не заважають експлуатації об`єкту, акт виконаних робіт не підписується, а на недоробки складається дефектний акт з визначенням строків їх усунення за рахунок генпідрядника. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини учасника, замовник не підписує акт виконаних робіт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням.

Пунктом 6.1.3. сторони визначили, що до інших обов`язків замовника належить зокрема - негайно повідомити генпідрядника про виявлені недоліки в роботі, забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об`єкта в порядку, визначеному законодавством.

Згідно з пунктом 6.2.5. замовник має право: відмовитися від прийняття закінчених робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об`єкту відповідно до мети, зазначеної у технічній документації та договорі, і не можуть бути усунені генпідрядником, замовником або третьою особою; вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли в наслідок допущених генпідрядником порушень або виправити їх своїми силами, якщо інше не передбачено договором. У такому разі збитки завдані замовнику, відшкодовуються генпідрядником, у тому числі за рахунок відповідного зниження договірної ціни; ініціювати внесення змін у договір, вимагати розірвання договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень генпідрядником умов договору.

Відповідно до пункту 6.3.2. договору генпідрядник зобов`язаний забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, установленим розділом ІІ цього договору.

Цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2017 року але в будь якому випадку до повного виконання сторонами свої зобов`язань. Строк дії договору за згодою сторін може бути продовжений, про що укладається додаткова угода.

Відповідно до пункту 11.1. договору з метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам замовник забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом. З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт проектній документацій замовник може забезпечувати здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва шляхом укладення договору з відповідальним розробником проектної документації (генеральним проектувальником). Замовник має право у будь-який час перевірити хід і якість виконання робіт не втручаючись у діяльність генпідрядника. Для здійснення авторського та технічного нагляду і контролю за виконанням робіт (будівництвом об`єкта) генпідрядник зобов`язаний на вимогу замовника чи особи, яка) відповідно до договору здійснює авторський нагляд, надавати необхідні інформацію та документи.

До договору №178-2017 від 10.08.2017 сторонами підписано Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт будівлі лабораторії (утеплення фасадів, горищного перекриття, заміна вікон, зовнішніх дверей та заміна опалення) КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області, що здійснюється в 2017 році за цінами станом на 06.02.2017р. на суму 764,39371 тис. грн.

Також сторонами підписано план фінансування на 2017 рік з продовження капітального ремонту будівлі лабораторії (утеплення фасадів, горищного перекриття, заміна вікон, зовнішніх дверей та заміна опалення) КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області на суму 764393,71 грн.

Згідно календарного графіку робіт підписаного сторонами за договором №178-2017 від 10.08.2017, визначено обсяг робіт передбачений до виконання в період з серпня по жовтень 2017.

10.08.2017 року сторонами підписано додаткову угоду №1 до договору про закупівлю робіт за державні кошти №178-2017 від 10.08.2017, де виклали в новій редакції банківські реквізити сторін.

Також 10.08.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник, КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня") та товариством з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" (далі - Генпідрядник) було укладено договір №179-2017, згідно з п. 1.1. якого генпідрядник зобов`язується у 2017 році виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на "Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області", а замовник прийняти і оплатити такі роботи в порядку викладеному в розділі 4 даного договору.

Загальна сума цього договору, на момент укладання становить 1449439,80 грн. з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету "Державного фонду регіонального розвитку" в сумі 1304495,92грн. та коштів районного бюджету в сумі 144943,88 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов`язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень (пункт 3.1. договору).

Всі інші пункти договору №179-2017 від 10.08.2017 аналогічні пунктам договору №178-2017 від 10.08.2017.

Також сторонами в додаток до договору №179-2017 від 10.08.2017 підписано договірну ціну на суму 1449439,80 грн., план фінансування на 2017 рік з сумою 1449439,80 грн., та календарний план графік виконання робіт, де вказано період виконання робіт серпень-жовтень 2017 року.

10.08.2017 року сторонами підписано додаткову угоду №1 до договору про закупівлю робіт за державні кошти №179-2017 від 10.08.2017, де виклали в новій редакції банківські реквізити сторін.

Окрім того, 10.08.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник, КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня") та товариством з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" (далі - Генпідрядник) було укладено договір №180-2017, згідно з п. 1.1. якого генпідрядник зобов`язується у 2017 році виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на "Капітальний ремонт будівлі цеху дитячого харчування Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області", а замовник прийняти і оплатити такі роботи в порядку викладеному в розділі 4 даного договору.

Загальна сума цього договору, на момент укладання становить 1039991,23 грн. з ПДВ, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету "Державного фонду регіонального розвитку" в сумі 935992,11грн. та коштів районного бюджету в сумі 103999,12 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов`язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень (пункт 3.1. договору).

Всі інші пункти договору №180-2017 від 10.08.2017 аналогічні пунктам договору №178-2017 від 10.08.2017 та пунктам договору №178-2012 від 10.08.2017.

Також сторонами в додаток до договору №179-2017 від 10.08.2017 підписано договірну ціну на суму 1039991,23 грн., план фінансування на 2017 рік з сумою 1039991,23 грн., та календарний план графік виконання робіт, де вказано період виконання робіт серпень-жовтень 2017 року.

10.08.2017 року сторонами підписано додаткову угоду №1 до договору про закупівлю робіт за державні кошти №180-2017 від 10.08.2017, де виклали в новій редакції банківські реквізити сторін.

Усі вищезазначені документи скріплені підписами та печатками сторін.

17.08.2017 Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник) укладено договір №36 про виконання інжинірингових робіт (послуг) (технічний нагляд) з фізичною особою - підприємцем Рогожею Віталієм Миколайовичем (далі - виконавець), відповідно до пункту 1.1. якого замовник доручає, а виконавче приймає на себе зобов`язання здійснення інжинірингових робіт (технічних нагляд) на "Капітальний ремонт будівлі лабораторії (утеплення фасадів, горищного перекриття, заміна вікон, зовнішніх дверей та заміна опалення) КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області" (надалі - Технічний нагляд), в порядку та на умовах визначених цим договором.

Відповідно до пункту 2.1.1. договору виконавець зобов`язаний не допускати проведення прийомку виконавчих будівельно-монтажних робіт з порушенням вимог погодженої та затвердженої проектної документації, будівельних норм, правил, стандартів і технічних умов, затвердженого проекту, використання недоброякісних будівельних матеріалів, конструкцій, виробів, терміново повідомити замовнику про роботи виконані з порушеннями.

Договір набирає чинності після підписання його обома сторонами і діє до 31.12.2017р. (пункт 5.1. договору).

Також 17.08.2017 Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник) укладено договір №37 про виконання інжинірингових робіт (послуг) (технічний нагляд) з фізичною особою - підприємцем Рогожею Віталієм Миколайовичем (далі - виконавець), відповідно до пункту 1.1. якого замовник доручає, а виконавче приймає на себе зобов`язання здійснення інжинірингових робіт (технічних нагляд) на "Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області" (надалі - Технічний нагляд), в порядку та на умовах визначених цим договором.

Окрім того, 17.08.2017 Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" (далі - Замовник) укладено договір №35 про виконання інжинірингових робіт (послуг) (технічний нагляд) з фізичною особою - підприємцем Рогожею Віталієм Миколайовичем (далі - виконавець), відповідно до пункту 1.1. якого замовник доручає, а виконавче приймає на себе зобов`язання здійснення інжинірингових робіт (технічних нагляд) на "Капітальний ремонт будівлі цеху дитячого харчування Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області" (надалі - Технічний нагляд), в порядку та на умовах визначених цим договором.

Пункти договорів №№37, 35 від 17.08.2017 аналогічні пунктам договору №36 від 17.08.2017.

Зазначені договори скріплені підписами та печатками сторін.

22.09.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" та ТОВ "Трансбудсервіс М" підписано Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт, форма КБ-2в, за договором №179-2017 від 10.08.2017 за вересень 2017 на суму 543797,82 грн. без зауважень та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017 року, форма КБ-3, на суму 543797,82 грн.

27.09.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" та ТОВ "Трансбудсервіс М" підписано Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт, форма КБ-2в, за договором №179-2017 від 10.08.2017 за вересень 2017 на суму 91220,15 грн. без зауважень.

19.12.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" та ТОВ "Трансбудсервіс М" підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт, форма КБ-2в, за договором №179-2017 від 10.08.2017 за грудень 2017 на суму 219204,23 грн. без зауважень.

27.12.2017 між Комунальною установою Дунаєвецької районної ради "Дунаєвецька центральна районна лікарня" та ТОВ "Трансбудсервіс М" підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт, форма КБ-2в, "Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня", вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області" - Утеплення перекриття та зовнішніх стін пологового відділення та жіночої консультації, за грудень 2017 на суму 524485,06 грн. без зауважень.

24.12.2020 начальником відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Форсюком В.О. та завідуючим господарства Дунаєвелької ЦРЛ, (представники ТОВ "Трансбудсервіс М" та ФОП Рогожа В.М. не з`явились) проведено контрольний обмір виконаних робіт з капітального ремонту будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька ЦРЛ" та складено Акт, яким встановлено: найменування робіт та витрати (зазначено в актах Кб-2в) з капітального ремонту будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня" - упорядження фасадів мінеральними плитами товщиною 50 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "Ceresitr". Укоси, ширина до 300мм, 100м2, згідно акту Кб-2в - 1,844, за результатами обміру - 0,000, різниця (гр.4 - гр.3) -1,844 - укоси не утеплені; - плити теплоізоляційні із мінеральної вати, м3, згідно акту Кб-2в 147,6, за результатами обміру 73,8, різниця (гр.4 - гр.3) -73,8.

За результатами обмірів представниками Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області складено Довідку - розрахунок завищення вартості виконаних робіт з капітального ремонту будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька ЦРЛ на суму 148 261,60 грн.

Згідно довідки-розрахунку завищення вартості виконаних робіт з капітального ремонту приміщень Дунаєвецької ЦРЛ у зв`язку з врахуванням у актах приймання виконаних будівельних робіт коштів на враховано кошти на покриття ризиків за період з 01.012017 по 31.10.2020, складеної представником Управління Західного офісу Держаудитслужби сума коштів на покриття склала 51135,65 грн., згідно: актів №1, №3 за вересень 2017 року, №6 за жовтень 2017 року, об`єкт будівництва - капітальний ремонту будівлі (утеплення фасадів, горищного перекриття) пологового відділення та жіночої консультації КУДРР "Дунаєвецька ЦРЛ"; актів №7, 8 за листопад 2017 року, №4 за вересень 2017 року, №5 за жовтень 2017 року, об`єкт - "Капітальний ремонт будівлі лабораторії (утеплення фасадів, горищного перекриття, заміна вікон, зовнішніх дверей та заміна опалення) КУДРР "Дунаєвецька центральна районна лікарня"; актів №2 за вересень 2017 року, №10 за грудень 2017 року, об`єкт - "Капітальний ремонт будівлі цеху дитячого харчування Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7, м. Дунаївці Хмельницької області".

07.12.2020 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій складено Акт про недопущення посадової особи органу державного фінансового контролю до проведення зустрічної перевірки, яким встановлено, що при виході 07.12.2020 за адресою ТОВ "Трансбудсервіс М" (32412, Хмельницька обл., Дунаєвецький р-н, смт. Дунаївці, вул. Першотравнева, 24) підприємство не знайдено.

У відповідь на лист Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 29.01.2021, де в ході ревізії у період з 01.01.2017 року по 31.10.2020 позивача просять надати пояснення на питання: "Чому на стадії взаєморозрахунків з ТОВ "Трансбудсервіс М", за капітальний ремонт приміщень Дунаєвецької ЦРЛ, в порушення п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", до актів приймання виконаних будівельних робіт включено кошти на покриття ризиків? головним лікарем у своїх поясненнях повідомлено, що акти приймання виконаних робіт підписувалися виключно з погодженням з ФОП Рогожею В.М., який здійснював технічний нагляд за будівництвом, працівниками лікарні виявити вказані порушення було неможливо.

05.02.2021 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій складено Акт ревізії фінансово-господарської діяльності КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" за період з 01.01.2017 по 31.10.2020, де встановлено, що "В ході проведення ревізії організації фактичного контролю за проведенням робіт з капітального ремонту, проведено контрольні обміри робіт з капітального ремонту будівлі пологового відділення та жіночої консультації Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7, в м. Дунаївці. Хмельницької області. При цьому слід зазначити, що замовником вживалися заходи щодо забезпечення присутності під час проведення контрольних обмір представників технічного нагляду та генпідрядника, засобами телефонного зв`язку. Разом з цим, за результатами проведеного контрольного обміру встановлено невідповідність обсягів фактично виконаних робіт з утеплення та опорядження укосів і фасадів, а також невідповідність обсягу використаних матеріалів при утепленні чердачного перекриття, що враховані у актах приймання виконаних будівельних робіт Кб-2в на стадії взаєморозрахунків за виконані роботи. Вказане є порушенням п. 6.4.4.1 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Як наслідок, Лікарнею при прийняті виконаних робіт з капітального ремонту будівлі пологового відділення та жіночої консультації Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7, в м. Дунаївці, Хмельницької області, завищено вартість виконаних робіт на загальну суму 148261,60 грн., чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на вказану суму.

Крім того, проведеною ревізією щодо визначення розміру інших витрат встановлено, що при визначенні вартості робіт капітального ремонту будівлі цеху дитячого харчування Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7 в м. Дунаївці Хмельницької області, на капітальний ремонт будівлі пологового відділення та жіночої консультації Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7 в м. Дунаївці Хмельницької області, на капітальний ремонт будівлі лабораторії Дунаєвецької ЦРЛ по вул. Горького, 7 в м. Дунаївці, Хмельницької області у складі інших супутніх витрат враховано кошти на покриття ризиків. Вказане є порушенням п. 6.2.10 ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.20.13 №293. Як наслідок, Лікарнею при прийняті виконаних робіт з капітального ремонту приміщень завищено вартість виконаних робіт на загальну суму 51135,65 гривень. Враховуючи, що роботи з капітального ремонту приміщень оплачені в повному обсязі, Лікарні завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 51135,65 гривень.

18.02.2021 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій направлено КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" лист №132204-14/805-2021 про усунення порушень виявлених ревізією.

26.02.2021 позивач звернувся до відповідача з листом №206 про відшкодування коштів в сумі 199 397,25 грн., у зв`язку з завищенням вартості виконаних робіт. В підтвердження отримання листа відповідачем 04.03.2021, позивачем додано до матеріалів справи рекомендоване повідомлення про вручення.

04.01.2023 позивач звернуся до суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудсервіс М" про стягнення 199 397,25 грн., у зв`язку з завищенням вартості виконаних (ремонтних) робіт за договорами про закупівлю робіт за державні кошти №178-2017, №179-2017 та №180-2017 від 10.08.2017.

Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, невизнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду:

Згідно зі ст. 11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є: договори та інші правочини.

Згідно з частиною 1 статті 175 ГК України майново-господарськими визнаються цивільно-правові зобов`язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов`язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Частина 1 статті 202 ЦК України встановлює, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

В силу ч. 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

Відповідно до ч. 1 ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. При цьому, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення ЦК України з урахуванням особливостей, передбачених ГК України.

Згідно зі ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Правовідносини сторін склались на підставі укладених між ними договорів №№178, 179, 180 про закупівлю робіт за державні кошти (будівельний підряд) від 10.08.2017.

Згідно із ч.1 ст.626. та ч.1 ст.627 ПК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу. інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Як встановлено судом при укладанні договорів №№178, 178, 180 (будівельний підряд) від 10.08.2017 та додатків до них, а саме: договірної ціни, планів фінансування на 2017 рік та календарних графіків виконання робіт, сторони погодили всі істотні умови, зокрема й вартість виконання робіт.

Позивач, в якості обґрунтування, посилається на ті обставини, що на рахунок ТОВ "Трансбудсервіс М" сплачена сума коштів у розмірі 199397,25 грн., що на думку останнього є збитками та вимагає їх повернення.

Відповідно до ч.1 ст.628 та ч.1 ст.629 ПК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст.837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Відповідно до ст. 875 ЦК України за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. До договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до пунктів 1 та 2 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005р. №668, ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів, та є обов`язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Відтак, дотримання приписів абзацу 4 пункту 22 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду як на стадії укладання договору, так і на стадії прийняття робіт є обов`язковим і для замовника, і для підрядника.

Пунктами 98, 99, 100 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005р. встановлено, що оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об`єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов`язаний оплатити виконані роботи. Порядок подання підрядником документів про обсяги і вартість виконаних робіт, проведення перевірки їх достовірності, підписання та оплати замовником визначається у договорі підряду. У разі виявлення невідповідності робіт, пред`явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, замовник має право за участю підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.

З матеріалів справи встановлено, що ТОВ "Трансбудсервіс М" на виконання умов вищевказаних договору, в якому договірна ціна робіт визначена на основі твердого кошторису, роботи виконав в повному обсязі, та КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" вказані роботи прийняті та оплачені, що підтверджується підписаним повноважними представниками сторін та скріпленим печатками обох підприємств актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3).

Відповідно до ст.4 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Згідно з п. 3 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією. її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006р. № 550, акт ревізії - документ, який складається посадовими особами органу державного фінансового контролю, що проводили ревізію, фіксує факт її проведення та результати. Заперечення, зауваження до акта ревізії (за їх наявності) та висновки на них є невід`ємною частиною акту.

Винні особи - особи, які відповідно до покладених на них обов`язків та законодавства були відповідальні за фінансово-господарські операції, проведені з порушенням законодавства, та або дії (бездіяльність) яких призвели до такого порушення.

У п. 50 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією. її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006р. № 550 встановлено, що за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи державного фінансового контролю вживають заходів для забезпечення: притягнення до адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності винних у допущенні порушень працівників об`єктів контролю: порушення перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства: звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з порушенням вимог законодавства: застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.

Господарський суд, зазначає, що обставини, які встановлені Західним офісом Держаудитслужби під час проведення фінансової ревізії не можуть впливати на умови договірних відносин між КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" та ТОВ "Трансбудсервіс М", а тим більш їх змінювати, з огляду також на те, що в силу вимог ч. 3 ст. 632 ЦК України зміна ціни в договорі після його виконання не допускається.

Таким чином, акт який складений Західним офісом Держаудитслужби за наслідками перевірки фінансово-господарської діяльності КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня", в якому встановлено завищення вартості виконаних підрядних робіт, не може бути використаний в якості підтвердження завдання позивачу збитків.

Аналогічних висновків дійшов Верховий Суд у постановах від 21 травня 2018 року по справі № 922/2310/17, від 20 червня 2019 року по справі №916/1906/18, від 07 грудня 2021 року по справі №922/3816/19.

Приймаючи до уваги те, що вищенаведені договори №№178, 179, 180 (будівельний підряд) від 10.08.2017р. не визнавались недійсними, у суду відсутні підстави для задоволення позову КНП ДМР "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" до ТОВ "Трансбудсервіс М" про стягнення 199397,25 грн. збитків заподіяних в наслідок завищення вартості виконаних робіт по договорам підряду.

Відповідно до вимог ч.1 ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно ч.1 ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У відповідності до ст.76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Зі змісту ст.77 ГПК України вбачається, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Статтею 86 ГПК України встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частинами ч.ч.1, 2, 3 ст.13 ГПК України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Принцип рівності сторін у процесі вимагає, щоб кожній стороні надавалася розумна можливість представляти справу в таких умовах, які не ставлять цю сторону у суттєво невигідне становище відносно другої сторони (п.87 Рішення Європейського суду з прав людини у справі "Салов проти України" від 06.09.2005р.).

У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Надточий проти України" від 15.05.2008р. зазначено, що принцип рівності сторін передбачає, що кожна сторона повинна мати розумну можливість представляти свою сторону в умовах, які не ставлять її в суттєво менш сприятливе становище в порівнянні з опонентом.

Змагальність означає таку побудову судового процесу, яка дозволяє всім особам - учасникам певної справи відстоювати свої права та законні інтереси, свою позицію у справі.

Принцип змагальності є процесуальною гарантією всебічного, повного та об`єктивного з`ясування судом обставин справи, ухвалення законного, обґрунтованого і справедливого рішення у справі.

З огляду на викладене, суд зауважує, що хоч відповідач і не скористався своїм правом для подання відзиву на позовну заяву у справі, проте позивачем не доведено порушення його прав та завдання ТОВ "Трансбудсервіс М" збитків, у зв`язку з завищенням вартості виконаних (ремонтних) робіт, з огляду на що, враховуючи вищезазначені обставини, аналізуючи норми законодавства та наявні в матеріалах справи докази, господарський суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову в повному обсязі.

Відповідно до приписів ст.129 ГПК України витрати по сплаті судового збору, у зв`язку із відмовою у задоволенні позовних вимог, покладаються на позивача.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 126, 129, 232, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України).

Апеляційна скарга подається до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку, передбаченому ст. 257 ГПК України, з урахуванням пп. 17.5 Розділу XI "Перехідні положення" ГПК України.

Повний текст рішення складений та підписаний 01.05.2023.

СуддяА.М. Яроцький

Віддрук. у 3 прим. (2- 3 рекомендованим листом з повідомленням про вруч.).

1 - для суду;

2 - відповідачу - 32413, Хмельницька обл., м. Дунаївці, вул. Першотравнева, 24.

3 - третій особі ФОП Рогожі В. М. АДРЕСА_1 код РНОКПП НОМЕР_1 .

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення20.04.2023
Оприлюднено03.05.2023
Номер документу110536106
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг будівельного підряду

Судовий реєстр по справі —924/27/23

Постанова від 26.07.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 08.06.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Рішення від 20.04.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 04.04.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 21.03.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 07.03.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 21.02.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

Ухвала від 10.01.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Яроцький А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні