Ухвала
від 27.03.2023 по справі 490/1833/22
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районний суд м. Миколаєва

54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/1833/22

н\п 1-кс/490/2686/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 березня 2023 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах СВ УСБУ в Миколаївській області ОСОБА_4 про передачу в управління арештованого майна, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувсядо слідчогосудді Центральногорайонного судум.Миколаєва зпогодженим ізпрокурором відділуМиколаївської обласноїпрокуратури ОСОБА_3 клопотанням пропередачу вуправління арештованогомайна,в якомупросив передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (код ЄДРПОУ 41037901) за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», для здійснення заходів з управління арештоване майно у кримінальному провадженні № 22022150000000145 від 11.04.2022, а саме:

- комбайн «Слявутич» синього кольору з написом «Україна 15-07727 СпецТехНагляд»;

- жатку для зернових культур червоного кольору з табличкою на якій міститься напис «ПО «Гомсельмаш» ул. Шосейная, 41 246004, г. Гомель. Жатка для зерновых культур ЖЗК-6-5 Масса 1900 кг №2125 2010 сделано в беларуси».

- дискову борону з табличкою, на якій міститься текст «Украина ОАО Точмаш г. Донецк Борона дисковая ДМТ-4А Заводской номер 0508406»;

- оприскувач гідравлічний причіпний, на якому міститься табличка з написом «Вироблено в Україні ПП «Бартощук» м. Луцьк Волинської обл. пр. Перемоги, 10/27 Оприскувач гідравлічний причіпний ОГП -2000 №15(нерозбірливо) рік виготовлення 2000»;

- борону червоного кольору на якій міститься фрагмент напису «П ПКФ «Велес»;

- жатку синього кольору з табличкою на якій міститься табличка з цифрами «1466»;

- культиватор мульчуючий суцільної обробки (КМСО) зеленого кольору «Gagara 420»;

- сівалку зернотукова, червоного кольору на якій міститься табличка з написом: TAS Torg-Agroservis Сівалка зернотукова Grain-3,6 42 Вироблено в Україні 2017 р.;

- борону зеленого кольору;

- жатку синього кольору;

- жатку червоного кольору на якій міститься табличка з написом: «Generatin Зроблено в Україні модель Unicorn ЖСК- 7.4 Тип соняшник дата 2021, №79»

- трактор синього кольору з написом «ХТЗ 17221» з номерним знаком НОМЕР_1 з бороною червоного кольору з табличкою «Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4» на якій міститься табличка з наступним текстом «ПуАТ «Харверст» Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4 робоча ширина 4 м, маса 1600 кг, дата 10.17, № 485 м. Харків, проспект Московський, 277»;

- комбайн червоного кольору «Палессе» з номерним знаком НОМЕР_2 .

А також просив передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів для управління за договором на підставах, у порядку та на умовах, визначених ст.ст. 19, 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», для реалізації з урахуванням особливостей, визначених діючим законодавством, арештоване майно у кримінальному провадженні № 22022150000000145 від 11.04.2022, а саме: ячмінь згідно результатів зважування загальною масою 90 350 кг.

В обґрунтування клопотання вказав, що СВ УСБУ в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22022150000000145 від 11.04.2022 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 28, ч. 5 ст. 111-1, ч. 3 ст. 28, ст. 111-2 КК України, ч. 6 ст. 111-1 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_6 , не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, діючи умисно, добровільно прийняв пропозицію від невстановлених під час досудового розслідування осіб з числа представників окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області» та добровільно почав обіймати посаду голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», створеної наказом воєнного коменданта Херсонської області від 25.07.2022 № 55, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій у вказаному незаконному органі влади окупаційної адміністрації держави-агресора, на яку був призначений відповідно до указу так званого «Голови ВЦА Херсонської області».

Добровільно погоджуючись на зайняття вказаної посади ОСОБА_6 усвідомлював, що його подальша діяльність буде спрямована на шкоду Україні та на утвердження тимчасової окупації її території країною-агресором російською федерацією.

Згідно з «Тимчасовим положенням про ВЦА Снігурівського району Херсонської області», затвердженим Указом «Голови ВЦА Херсонської області» від 09.08.2022 № 333-р, вказаний незаконний орган влади є тимчасовим державним органом, створеним наказом воєнного коменданта Херсонської області від 25.07.2022 № 55, який здійснює управління на території Снігурівського району Херсонської області, що знаходиться під контролем збройних сил російської федерації під час проведення спеціальної воєнної операції на Україні, функціями якого є забезпечення безпеки та нормалізації життєдіяльності населення територіальної громади, правопорядку, участь у протидії диверсійним проявам і терористичним актам, недопущенні гуманітарної катастрофи.

«ВЦА Снігурівського району Херсонської області» здійснює на території Снігурівського району Херсонської області повноваження виконавчих органів влади і інші повноваження, визначені вказаним «Тимчасовим положенням», знаходиться у прямому підпорядкуванні «ВЦА Херсонської області», а також здійснює свою діяльність при взаємодії з підрозділами збройних сил російської федерації і росгвардії.

У своїй діяльності «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» керується нормативними правовими актами «ВЦА Херсонської області», законами і нормативними правовими актами російської федерації.

Відповідно до вище вказаного «Тимчасового положення», «ВЦА Снігурівського району Херсонської області, здійснює наступні повноваження:

- організація безпеки життєдіяльності на території, що знаходиться в зоні відповідальності; встановлення охорони важливих об`єктів економіки, які забезпечують життєдіяльність населення;

- організація військового супроводу гуманітарних конвоїв та комерційних поставок на території, яка знаходиться в зоні відповідальності;

- протидія диверсійним проявам та терористичним атакам на території, яка знаходиться в зоні відповідальності;

- формування та надання на затвердження «ВЦА Херсонської області» місцевого бюджету, внесення до «ВЦА Херсонської області» пропозицій щодо змін місцевого бюджету, забезпечення його виконання;

- організація пенсійного забезпечення і соціального захисту населення;

- управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізичної культури та спорту, оздоровчими закладами, що належать територіальним громадам або переданих ним, молодіжними підлітковими закладами за місцем мешкання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

- управління об`єктами житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування, транспорту та зв`язку, які знаходяться в комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг, які надаються населенню;

- забезпечення роботи комунальної аварійно-рятувальної служби, здійснення заходів з матеріально-технічного забезпечення діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб;

- організація протидії пропаганді супротивника, проведення роз`яснювальної роботи серед населення;

- формування підрозділів народної міліції;

- забезпечення роботи підприємств на території, яка знаходиться в зоні відповідальності, організація поставок сировини та реалізації готової продукції;

- інші повноваження з питань, що віднесені до ведення органів місцевого самоврядування.

«ВЦА Снігурівського району Херсонської області» є юридичною особою, має відповідні печатку та бланк, над будівлями, у яких вона розміщується, встановлюється Російський прапор.

Далі, продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, ОСОБА_6 , не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, діючи умисно, у тому числі в інтересах невстановлених під час досудового розслідування осіб з числа представників окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області», в умовах Російського терору, направленого на геноцид та фактичне знищення Українського народу, у порушення вимог ст.ст. 1, 2, 17 Конституції України, добровільно вирішив створити організовану злочинну групу з метою допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора щодо встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України за наступних обставин.

Так, реалізовуючи свій злочинний умисел, усвідомлюючи, що реалізація розробленого ним та невстановленими під час досудового розслідування особами з числа представників окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області», злочинного плану щодо допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора задля встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України можлива лише за умови створення внутрішньо стійкого об`єднання осіб, об`єднання та спрямування їх зусиль на систематичне вчинення злочинів, детальному розподілу між ними обов`язків при їх вчиненні, забезпеченні взаємозв`язку між діями усіх учасників злочинів, а також при координації їх поведінки, ОСОБА_6 , розуміючи, що одноособово не зможе реалізувати свій вище вказаний злочинний план, перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, діючи умисно, вирішив створити та очолити організовану злочинну групу, до складу якої, як виконавці, повинні увійти особи з числа мешканців м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, які підтримують його погляди, спрямовані на шкоду Україні, з якими останній перебуває у довірчих стосунках і які б вчиняли умисні протиправні дії, спрямовані на допомогу державі-агресору, її збройним формуванням, та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області», а також на утвердження тимчасової окупації частини території України країною-агресором російською федерацією.

Не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, ОСОБА_6 , перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, створив та очолив організовану злочинну групу, до складу якої на добровільній основі та єдності злочинних намірів увійшли мешканці м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, а саме громадяни України ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка на той час була депутатом Баштанської районної ради Баштанського району Миколаївської області VIII скликання і обіймала посаду заступника голови Баштанської районної ради Баштанського району Миколаївської області VIII скликання, та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який був колишнім міським головою Снігурівської міської ради Миколаївської області VI скликання (2010-2015 років), і які, відповідно до наказу голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» ОСОБА_6 від 27.07.2022 № 1, добровільно зайняли посади заступників голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», та почали виконувати обов`язки, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських функцій у вказаному незаконному органі влади окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації.

Організована злочинна група створена і очолена ОСОБА_6 з метою здійснення колабораційної діяльності, спрямованої на співпрацю та допомогу державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації задля встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, з єдиним планом, з розподілом функцій учасників групи, спрямованих на досягнення плану скоєння злочинів, відомих всім учасникам групи.

Відповідно до злочинного плану учасники організованої групи повинні були як службові особи так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» вчиняти дії, спрямовані на співпрацю та допомогу державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званій «ВЦА Херсонської області» задля встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, висвітлювати свою діяльність в засобах масової інформації, проводити бесіди, наради, зібрання, приймати участь у інших публічних заходах з мешканцями м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, агітувати мешканців на приєднання до російської федерації та на підтримку країни-агресора російської федерації та її окупаційної влади.

Відповідно до розподілених ролей, а також відповідно до «Тимчасового положення про ВЦА Снігурівського району Херсонської області», затвердженого указом «Голови ВЦА Херсонської області» від 09.08.2022 № 333-р, ОСОБА_6 , володіючи організаторськими здібностями, особистими лідерськими якостями, будучи організатором злочинного угруповання, а також головою незаконно створеного органу так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», чітко розподілив ролі учасників організованої групи, згідно яких він особисто здійснював наступні функції:

- із взаємодією з підрозділами збройних сил російської федерації і росгвардії організовував роботу ВЦА Снігурівського району Херсонської області та здійснював керівництво її діяльністю, ніс персональну відповідальність за виконання ВЦА покладених на неї функцій та повноважень;

- призначав на посади та звільняв з посад посадових та службових осіб, інших працівників ВЦА Снігурівського району Херсонської області;

- розпоряджався бюджетними коштами Снігурівського району Херсонської області в межах наданих повноважень;

- видавав укази, накази та розпорядження в межах наданих повноважень, відповідно до нормативно-правових актів ВЦА Херсонської області;

- створював державні та муніципальні установи та підприємства, призначав на посади і звільняв з посад їх керівників;

- здійснював інші повноваження з питань, що відносяться до ведення відповідних органів влади.

Члени організованої злочинної групи ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , будучи заступниками голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», діючи як виконавці у складі організованої групи, згідно з єдиним планом вчинення злочинів та розподілом ролей, умисно, на виконання вказівок ОСОБА_6 , здійснювали діяльність, направлену на виконання наступних покладених на них повноважень, направлених на співпрацю та допомогу державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званій «ВЦА Херсонської області» задля встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, а саме:

- виконували вказівки, накази та розпорядження керівника організованої злочинної групи голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» ОСОБА_6 ;

- підбирали працівників до «ВЦА Снігурівського району Херсонської області»;

- здійснювали керівництво відповідними секторами діяльності «ВЦА Снігурівського району Херсонської області»;

- формували та передавали документацію щодо діяльності «ВЦА Снігурівського району Херсонської області»;

- отримували грошові кошти у «ВЦА Херсонської області» та передавали такі кошти до фінансового підрозділу «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» з метою видачі заробітної плати, пенсійних виплат та соціального забезпечення;

- із взаємодією з підрозділами збройних сил російської федерації і росгвардії організовували протидію пропаганді ворога, проводили роз`яснювальну роботу серед населення, зокрема організацію та участь у зібраннях, нарадах та інших публічних заходах щодо підтримки окупаційної влади та російської федерації, а також сприяли здійсненню збройної агресії проти України, встановленню та утвердженню тимчасової окупації частини території України;

- висвітлювали діяльність так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» та забезпечували її ефективну взаємодію з громадськістю;

- із взаємодією з підрозділами збройних сил російської федерації і росгвардії організовували військове супроводження гуманітарних конвоїв з території тимчасово окупованого м. Херсона до тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області;

- із взаємодією з підрозділами збройних сил російської федерації і росгвардії організовували видачу гуманітарної допомоги місцевим мешканцям м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області.

Також, ОСОБА_6 , як керівник організованої групи, з метою співпраці та допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званій «ВЦА Херсонської області» задля встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, відвів собі та поклав на членів організованої злочинної групи ОСОБА_7 та ОСОБА_8 обов`язки спільно з підрозділами збройних сил російської федерації та росгвардії організовувати та провести завідомо незаконний референдум з питань приєднання тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області до російської федерації, зокрема: проведення оповіщення населення про факт проведення незаконного референдуму; надання вказівок на створення територіальних дільниць для голосування; надання вказівок на формування територіальних та дільничних виборчих комісій; забезпечення інформування мешканців громади, як можливих учасників референдуму, про підготовку та проведення референдуму; надання вказівок на складання попередніх списків учасників референдуму; організація доставки бюлетенів для проведення референдуму шляхом голосування на дільницях.

За таких обставин зазначена організована група з початку своєї діяльності являлась стабільною та згуртованою, мала постійний міцний внутрішній зв`язок між учасниками групи, правила поведінки, організатора, чітке визначення функцій кожного учасника, високий рівень узгодженості дій учасників, єдиний план, в якому передбачено розподіл функцій учасників групи і який доведено до їх відома, наявні для функціонування групи фінансові та інші матеріальні засоби.

Отже, не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, усвідомлюючи незаконність своїх дій, умисно, діючи у складі організованої злочинної групи, з метою співпраці та допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області» щодо встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, добровільно займаючи у незаконно створених окупаційних органах влади посади голови та відповідно заступників голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», пов`язаної з виконанням організаційно-розпорядчих функцій, достовірно розуміючи, що на території м. Снігурівка Миколаївської області та іншій тимчасово окупованій частині Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області діє окупаційний режим, введений у зв`язку із захопленням військовослужбовцями та представникам збройних сил російської федерації території та державної влади у м. Снігурівка Миколаївської області та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, всупереч передбаченого Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» порядку, проголосили себе головою та відповідно заступниками голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» та приступили до виконання покладених на них невстановленими представниками російської федерації організаційно-розпорядчих функцій, а саме: організація роботи окупаційної адміністрації держави-агресора та здійснення керівництво її діяльністю; призначення осіб на посади в окупаційній адміністрації держави-агресора; здійснення управління захопленими об`єктами та майном житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв`язку, що перебувають у комунальній власності місцевої ради м. Снігурівка, в тому числі на користь представників держави-агресора російської федерації.

Крім цього, не пізніше 27 липня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, усвідомлюючи незаконність своїх дій, умисно, діючи у складі організованої злочинної групи, з метою співпраці та допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області» щодо встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, добровільно займаючи у незаконно створених окупаційних органах влади посади голови та відповідно заступників голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», шляхом підтримки та реалізації рішень окупаційної адміністрації держави-агресора, взяли на себе функції загального життєзабезпечення м. Снігурівка, а саме забезпеченням тепло та водопостачання, продуктами харчування та іншим. Реалізуючи покладені на них невстановленими представниками країни-агресора обов`язки, ОСОБА_6 , разом з ОСОБА_7 та ОСОБА_8 формували суспільну думку місцевих мешканців м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області щодо необхідності співпрацювати з окупаційною адміністрацією держави-агресора. Для вирішення проблем жителів тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , як голова та відповідно як заступники голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» взяли на себе відповідальність щодо видачі соціальних виплат місцевим мешканцям, а також управління захопленими об`єктами житлово-комунального господарства, яке перебуває у комунальній власності місцевої ради тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, в тому числі на користь представників держави-агресора російської федерації.

Крім того, переслідуючи кінцеву мету окупації м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області приєднанням частини території України до російської федерації, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , перебуваючи на тимчасово окупованій російською федерацією території України, зокрема у м. Снігурівка Баштанського району Миколаївської області, на виконання вимог військово-політичного керівництва російської федерації та окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області», усвідомлюючи незаконність своїх дій, умисно, діючи у складі організованої злочинної групи, з метою співпраці та допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області» щодо встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, у вересні 2022 року, але не раніше 23 вересня 2022 року, більш точні дату та час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, як посадові особи окупаційного органу влади держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» публічно розпочали підготовку до проведення незаконного референдуму з питань незаконного входження тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області до складу російської федерації.

Із цією метою, в умовах ведення бойових дій та окупації частини території України, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , діючи у складі організованої групи умисно і добровільно як представники окупаційної влади російської федерації, а саме як голова та відповідно заступники голови так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області» на території тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, з метою підготовки до організації та проведення незаконного референдуму з питань незаконного входження тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області до складу російської федерації, розподілили між собою повноваження щодо організації та проведення вказаного незаконного референдуму, відповідно до яких ОСОБА_6 за узгодженням з військовими російської федерації здійснював загальне керівництво спільними діями усіх членів організованої групи, спрямованими на проведення незаконного референдуму в тимчасово окупованому м. Снігурівка та іншій тимчасово окупованій частині Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області.

Так, ОСОБА_6 взяв на себе загальну організацію дій інших учасників організованої групи, тобто ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , спрямованих на підготовку та проведення незаконного референдуму на тимчасово окупованій території м. Снігурівка та іншій тимчасово окупованій частині Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, визначав їх функції та узгоджував порядок проведення незаконного референдуму з військовослужбовцями збройних формувань держави-агресора та представниками окупаційної адміністрації держави-агресора російської федерації так званої «ВЦА Херсонської області», вирішував питання фінансового та матеріально-технічного забезпечення його проведення, узгодив і довів всім учасникам організованої групи спільний план злочинних дій, розподілив завдання і повноваження між ними.

Відповідно до заздалегідь розробленого плану та відведених функцій, узгоджених між усіма членами організованої групи, ОСОБА_6 , як керівник організованої групи і відповідно голова незаконної окупаційної адміністрації держави-агресора так званої «ВЦА Снігурівського району Херсонської області», поклав на ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , які були заступниками голови вище вказаної незаконної окупаційної адміністрації наступні обов`язки щодо підготовки та проведення незаконного референдуму, а саме:

- висвітлення процесу підготовки до проведення та безпосереднього проведення незаконного референдуму в засобах масової інформації, поширення публічних закликів до проведення такого незаконного референдуму на тимчасово окупованій території;

- загальне планування та проведення незаконного референдуму;

- забезпечення фінансового та матеріально-технічного проведення референдуму;

- пошук та облаштування приміщення виборчої комісії та дільниць для голосування;

- здійснення керівництва створенням та роботою виборчої комісії та дільниць для голосування;

- формування та узагальнення списків виборців;

- організація доставки бюлетенів для проведення референдуму шляхом голосування на дільницях, тощо.

Також до участі у процесі підготовки та проведення вказаного незаконного референдуму, в порушення порядку, передбаченого Конституцією України, цією організованою злочинною групою залучені й інші не встановлені досудовим розслідуванням особи з числа військовослужбовців збройних сил російської федерації та росгвардії, а також цивільні громадяни російської федерації і України.

Задля підготовки до проведення вказаного незаконного референдуму ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , діючи умисно, у складі організованої групи, вчинили дії щодо організації формування реєстру виборців з числа місцевих мешканців, які залишилися на тимчасово окупованій території, з урахуванням тих, які виїхали з місць постійного проживання через військове вторгнення російської федерації в Україну; проведення на тимчасово окупованих територіях агітації у порядку і спосіб, що порушує норми, встановлені Виборчим кодексом України до здійснення такої діяльності; визначенні дат проведення незаконного референдуму з 23 по 25 вересня 2022 року.

Разом з цим, на обґрунтування необхідності проведення даного незаконного референдуму, ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , діючи умисно у складі організованої групи, у засобах масової інформації та під час інших публічних заходів у період з липня-вересня 2022 року, більш точні дати досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, систематично заявляли про необхідність співпраці та допомоги державі-агресору, її збройним формуванням та окупаційній адміністрації держави-агресора щодо встановлення та утвердження тимчасової окупації частини території України, зокрема тимчасово окупованої території м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області.

Після виконання вищевказаних дій, спрямованих на організацію підготовки до участі в проведенні незаконного референдуму, у період з 23 25 вересня 2022 року, більш точний час досудовим розслідуванням встановити не представилось можливим, на тимчасово окупованій території м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, під керівництвом ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , а також за участі інших не встановлених досудовим розслідуванням осіб, розпочалася та діяла незаконна, тобто з порушенням всіх положень Закону України «Про всеукраїнський референдум» від 26 січня 2021 року № 1135-IX, процедура проведення голосування серед жителів тимчасово окупованого м. Снігурівка та іншої тимчасово окупованої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, яких озброєні військовослужбовці збройних сил російської федерації та росгвардії спільно з іншими особами, задіяними до проведення вказаного незаконного референдуму так званими членами незаконних виборчих комісій та дільниць, примушували до участі у незаконному референдумі шляхом здійснення побудинкового та поквартирного обходу, без дотримання основних його принципів вільної участі та добровільного таємного голосування, публічності та відкритості волевиявлення виборців, вживали заходів примусу відносно тих, хто відмовлявся від голосування чи чинив спротив.

27 вересня 2022 року так звана «ЦВК Херсонської області» за результатами підрахунку ста процентів бюлетенів визнала незаконний референдум таким, що відбувся. Відповідно до його результатів 87.05 відсотків виборців виявили бажання за входження Херсонської області, у тому числі м. Снігурівка та іншої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, у склад російської федерації.

Злочинна діяльність вище вказаної організованої групи у складі громадян України ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 була припинена 11 листопада 2022 року у зв`язку із звільненням Збройними Силами України частини Миколаївської області, а саме м. Снігурівка та іншої частини Снігурівської об`єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області.

13.03.2023 ОСОБА_8 обґрунтовано повідомлено про зміну раніше повідомленої підозри та про нову підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 28, ч. 5 ст. 111-1, ч. 3 ст. 28, ч. 1 ст. 111-2 КК України.

У період 18.01.2023 - 21.01.2023, з метою зібрання доказів протиправної діяльності останнього, проведено обшук на території майнового комплексу (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 664730348257, загальною площею 474,6 м2, який складається з: бокси Н-2-1; гараж НОМЕР_3 ; прохідна Б-1; вагова В-1; ворота №1; забор №2) за адресою: АДРЕСА_1 , який, відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .

В ході проведення вказаного обшуку на території зазначеного майнового комплексу, серед іншого, виявлено та вилучено наступне:

- комбайн «Слявутич» синього кольору з написом «Україна 15-07727 СпецТехНагляд»;

- жатку для зернових культур червоного кольору з табличкою на якій міститься напис «ПО «Гомсельмаш» ул. Шосейная, 41 246004, г. Гомель. Жатка для зерновых культур ЖЗК-6-5 Масса 1900 кг №2125 2010 сделано в беларуси».

- дискову борону з табличкою, на якій міститься текст «Украина ОАО Точмаш г. Донецк Борона дисковая ДМТ-4А Заводской номер 0508406»;

- оприскувач гідравлічний причіпний, на якому міститься табличка з написом «Вироблено в Україні ПП «Бартощук» м. Луцьк Волинської обл. пр. Перемоги, 10/27 Оприскувач гідравлічний причіпний ОГП-2000 №15(нерозбірливо) рік виготовлення 2000»;

- борону червоного кольору на якій міститься фрагмент напису «П ПКФ «Велес»;

- жатку синього кольору з табличкою на якій міститься табличка з цифрами «1466»;

- культиватор мульчуючий суцільної обробки (КМСО) зеленого кольору «Gagara 420»;

- сівалку зернотукова, червоного кольору на якій міститься табличка з написом: TAS Torg-Agroservis Сівалка зернотукова Grain-3,6 42 Вироблено в Україні 2017 р.;

- борону зеленого кольору;

- жатку синього кольору;

- жатку червоного кольору на якій міститься табличка з написом: «Generatin Зроблено в Україні модель Unicorn ЖСК- 7.4 Тип соняшник дата 2021, №79»

- трактор синього кольору з написом «ХТЗ 17221» з номерним знаком НОМЕР_1 з бороною червоного кольору з табличкою «Агрегат грунтообробний ДЛ-4 Дукат -4» на якій міститься табличка з наступним текстом «ПуАТ «Харверст» Агрегат грунтообробний ДЛ-4 Дукат -4 робоча ширина 4 м, маса 1600 кг, дата 10.17, № 485 м. Харків, проспект Московський, 277»;

- комбайн червоного кольору «Палессе» з номерним знаком НОМЕР_2 .

В складських приміщеннях розташованих прямо від в`їзду на територію вказаного майнового комплексу виявлено та вилучено насипом зернову культура ячмінь (згідно результатів зважування) загальною масою 90 350 кг.

26.01.2023 року ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва було накладено арешт на вилучене в ході обшуку на території належного на праві приватної власності ОСОБА_8 майнового комплексу за адресою: АДРЕСА_1 , майно, а саме на сільськогосподарську техніку та зернову культура ячмінь (згідно результатів зважування) загальною масою 90 350 кг., накладено арешт.

Відповідно до інформації Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 23.03.2023, власником трактору колісного марки ХТЗ 17221 з номерним знаком НОМЕР_1 та комбайну зернозбирального марки КЗС-812-16 «Палессе GS812» з номерним знаком НОМЕР_2 , є ФГ «Верьовчина Балка» (ЄДРПОУ 34307402), розташоване у м. Снігурівка Миколаївської області, бенефіціарним власником (контролером) якого, окрім інших осіб, з прямим вирішальним впливом є ОСОБА_8 .

У зв`язку з вищевикладеним, враховуючи, що ринкова вартість вище зазначеного арештованого майна, виявленого та вилученого під час обшуку на території майнового комплексу, що належить на праві приватної власності ОСОБА_8 , а саме перелічена вище сільськогосподарська техніка та зернова культура ячмінь (згідно результатів зважування) загальною масою 90 350 кг., якими останній безпосередньо розпоряджався з метою здійснення підприємницької діяльності, у тому числі під час окупації м. Снігурівка Миколаївської області військовослужбовцями збройних сил російської федерації, виходячи із об`єктивних ознак, у своїй сукупності значно перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, за такого, в ході досудового розслідування виникла необхідність у його передачі Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.

Захисник заперечувала проти задоволення клопотання. В обґрунтування вказала, що стороною обвинувачення не додано доказів, що вищевказане майно дійсно належить підозрюваному ОСОБА_8 .

Заслухавши пояснення учасників процесу, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, приходжу до наступного.

Статтею 2 КПК України передбачено, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до вимог п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно ч. 2 ст. 100 КПК України, речовий доказ або документ, наданий добровільно або на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий. Сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов`язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні. Речові докази, які отримані або вилучені слідчим, прокурором, оглядаються, фотографуються та докладно описуються в протоколі огляду. Зберігання речових доказів стороною обвинувачення здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 4 ст. 100 КПК України, у разі втрати чи знищення стороною кримінального провадження наданого їй речового доказу вона зобов`язана повернути володільцю таку саму річ або відшкодувати її вартість.

Згідно абз. 7 ч. 6 ст. 100 КПК України, речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.

Відповідно до ч. 7 ст. 100 КПК України, у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - до слідчого судді Вищого антикорупційного суду, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із статтями 171-173 цього Кодексу. Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.

Частиною 1 ст. 2 Закону України Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів №772-VIII від 10.11.2015 року (далі - Закону) визначено, що Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - Національне агентство), є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.

У п. 4 ч. 1 ст. 9 Закону зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами.

Згідно абз.4ч.1ст.1 Закону, управляючи активами, Національне агентство забезпечує збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості.

Відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону, управління активами, зазначеними у ч. 1 цієї статті, здійснюється Національним агентством на умовах ефективності, а також збереження та збільшення їх економічної вартості.

Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 19 Закону, зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону у разі прийняття в управління активів, які чи права на які та їх обтяження підлягають державній реєстрації, Національне агентство надсилає того самого дня інформацію про накладення арешту на активи органам, що ведуть державні реєстри таких активів, прав на них або їх обтяжень.

Вимогами абз.2ч.2ст.21Закону передбачено,що управлінняактивами здійснюєтьсяна підставідоговору,укладеного відповіднодо глави70Цивільного кодексуУкраїни зурахуванням особливостей,визначених цимЗаконом, між Національним агентством та управителем, визначеним за результатами конкурсу відповідно до абз. 1 ч. 2 зазначеної статті Закону.

Згідно з ч. 4 ст. 21 Закону, майно, в тому числі у вигляді предметів чи великих партій товарів, зберігання якого через громіздкість або з інших причин неможливе без зайвих труднощів, або витрати із забезпечення спеціальних умов зберігання якого чи управління яким співмірні з його вартістю, або яке швидко втрачає свою вартість, а також майно у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, підлягає реалізації за цінами щонайменш не нижче ринкових. Примірний перелік такого майна визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч. 4 ст. 21 Закону, у разі надходження винесеного у межах наданих законом повноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику, а в разі їх реалізації - повертає одержані від цього кошти, а також проценти, нараховані як плата за користування банком такими коштами.

Як вбачається з матеріалів клопотання, 26.01.2023 року в рамках досудового розслідування кримінального провадження №22022150000000145 ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва (справа №490/5277/22, н\п 1-кс/490/395/2023) було накладено арешт на Комбайн «Слявутич» синього кольору з написом «Україна 15-07727 СпецТехНагляд»; Жатка для зернових культур червоного кольору з табличкою на якій міститься напис «ПО «Гомсельмаш» ул. Шосейная, 41 246004, г. Гомель. Жатка для зерновых культур ЖЗК-6-5 Масса 1900 кг №2125 2010 сделано в беларуси». В складському приміщенні розташованому праворуч від в`їзду на територію виявлено: Конверт білого кольору з аркушем паперу синього кольору, на якому міститься текст який починається словами: «Здраствуй, товарищ!» та закінчується словами «От Шевелёвой Полины г. Курск, Орлёнок, Космомольский 2 взвод, воздушно-десантное направление Спасибо вам за защиту Родины»; Конверт білого кольору з аркушем паперу зеленого кольору, на якому міститься текст, який починається словами: «Дорогой солдат! ….. расскажу о себе …. Это в респ. Башкорстан….» та закінчується словами «Сегодня 23.07.22 я решила написать это письмо, дабы поддержать вас. Ведь вы герои и ваши подвиги в приямом смысле делают небо в ВДЦ «Орлёнок» голубым и чистым. Я надеюсь вы победите и будет всё хорошо! С любовью!Кира!»; Конверт з написом «С Днем ВДВ!!!», в якому міститься аркуш паперу білого кольору, на якому міститься текст, який починається словами «Сержанту ОСОБА_9 »; Аркуш паперу зеленого кольору, на якому міститься текст «Здраствуй солдат! Если ты это читаешь, то я желаю тебе удачи в борьбе с опасным врагом, а также конца этой спецоперации с упехом в сторону россии. Удачи!» «Лагерь «Комсомольський»; Аркуш паперу з трьома образами ікон та написом «Молитвенный щит воина». Крім цього на території виявлена наступна техніка: Дискова борона з табличкою, на якій міститься текст «Украина ОАО Точмаш г. Донецк Борона дисковая ДМТ-4А Заводской номер НОМЕР_4 »; Оприскувач гідравлічний причіпний, на якому міститься табличка з написом «Вироблено в Україні ПП «Бартощук» м. Луцьк Волинської обл. пр. Перемоги, 10/27 Оприскувач гідравлічний причіпний ОГП -2000 №15(неразбірливо) рік виготовлення 2000»; Борона червоного кольору на якій міститься фрагмент напису «П ПКФ «Велес»; Жатка синього кольору з табличкою на якій міститься табличка з цифрами «1466»; Культиватор мульчуючий суцільної обробки (КМСО) зеленого кольору «Gagara 420»; Сівалка зернотукова, червоного кольору на якій міститься табличка з написом: TAS Torg-Agroservis Сівалка зернотукова Grain-3,6 42 Вироблено в Україні 2017 р.; Борона зеленого кольору; Жатка синього кольору; Жатка червоного кольору на якій міститься табличка з написом: «Generatin Зроблено в Україні модель Unicorn ЖСК- 7.4 Тип соняшник дата 2021, №79»; Трактор синього кольору з написом «ХТЗ 17221» з номерним знаком НОМЕР_1 з бороною червоного кольору з табличкою «Агрегат грунтообробний ДЛ-4 Дукат -4» на якій міститься табличка з наступним текстом «ПуАТ «Харверст» Агрегат грунтообробний ДЛ-4 Дукат -4 робоча ширина 4 м, маса 1600 кг, дата 10.17, № 485 м. Харків, проспект Московський, 277»; Комбайн червоного кольору «Палессе» з номерним знаком НОМЕР_2 . В складських приміщеннях розташованих прямо від в`їзду на територію знаходяться насипом зернові культури, а саме: Ячмінь згідно результатів зважування загальною масою 90 350 кг. Відповідними постановами слідчого вилучене майно було визнано речовим доказом у кримінальному провадженні та передано на відповідальне зберігання до Фермерського господарства «Головченко Валентин Васильович».

Як встановлено в ході розгляду клопотання, власником трактору колісного марки ХТЗ 17221 з номерним знаком НОМЕР_1 та комбайну зернозбирального марки КЗС-812-16 «Палессе GS812» з номерним знаком НОМЕР_2 , є ФГ «Верьовчина Балка» (ЄДРПОУ 34307402), розташоване у м. Снігурівка Миколаївської області, бенефіціарним власником (контролером) якого, окрім інших осіб, з прямим вирішальним впливом є ОСОБА_8 .

Відомостей щодо власника іншої техніки, а також вилученого ячміню матеріали клопотання не містять. Крім того підтримуючи клопотання в судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 на питання суду також не зміг надати інформацію щодо власника цього майна.

За такого, суд вважає, що в разі задоволення клопотання в повному обсязі, можуть бути порушені права третіх осіб, які є власниками іншого майна, а саме: комбайну «Слявутич» синього кольору з написом «Україна 15-07727 СпецТехНагляд»; жатки для зернових культур червоного кольору з табличкою на якій міститься напис «ПО «Гомсельмаш» ул. Шосейная, 41 246004, г. Гомель. Жатка для зерновых культур ЖЗК-6-5 Масса 1900 кг №2125 2010 сделано в беларуси»; дискову борону з табличкою, на якій міститься текст «Украина ОАО Точмаш г. Донецк Борона дисковая ДМТ-4А Заводской номер НОМЕР_4 »; оприскувача гідравлічний причіпний, на якому міститься табличка з написом «Вироблено в Україні ПП «Бартощук» м. Луцьк Волинської обл. пр. Перемоги, 10/27 Оприскувач гідравлічний причіпний ОГП -2000 №15(нерозбірливо) рік виготовлення 2000»; борони червоного кольору на якій міститься фрагмент напису «П ПКФ «Велес»; жатки синього кольору з табличкою на якій міститься табличка з цифрами «1466»; культиватор мульчуючий суцільної обробки (КМСО) зеленого кольору «Gagara 420»; сівалки зернотукової, червоного кольору на якій міститься табличка з написом: TAS Torg-Agroservis Сівалка зернотукова Grain-3,6 42 Вироблено в Україні 2017 р.; борони зеленого кольору; жатки синього кольору; жатки червоного кольору на якій міститься табличка з написом: «Generatin Зроблено в Україні модель Unicorn ЖСК- 7.4 Тип соняшник дата 2021, №79»; ячміню згідно результатів зважування загальною масою 90 350 кг.

Тому клопотання підлягає задоволенню лише в частині майна, а саме: трактору синього кольору з написом «ХТЗ 17221» з номерним знаком НОМЕР_1 з бороною червоного кольору з табличкою «Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4» на якій міститься табличка з наступним текстом «ПуАТ «Харверст» Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4 робоча ширина 4 м, маса 1600 кг, дата 10.17, № 485 м. Харків, проспект Московський, 277»; комбайну червоного кольору «Палессе» з номерним знаком НОМЕР_2 , власник яких встановлений.

В іншій частині вимоги клопотання не підлягають задоволенню за безпідставністю.

Керуючись ст.ст. 100, 309 КПК України, Законом України Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, -

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити частково.

Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (код ЄДРПОУ 41037901) для здійснення заходів з управління активами майно - трактор синього кольору з написом «ХТЗ 17221» з номерним знаком НОМЕР_1 з бороною червоного кольору з табличкою «Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4» на якій міститься табличка з наступним текстом «ПуАТ «Харверст» Агрегат ґрунтообробний ДЛ-4 Дукат -4 робоча ширина 4 м, маса 1600 кг, дата 10.17, № 485 м. Харків, проспект Московський, 277»; комбайн червоного кольору «Палессе» з номерним знаком НОМЕР_2 , на яке ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва від 26.01.2023 року (справа №490/5277/22, н\п 1-кс/490/395/2023)накладено арешту кримінальномупровадженні №22022150000000146 від 11.04.2022 року та яке є речовим доказом, з метою забезпечення його збереження у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора, який здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №22022150000000145.

У задоволенні інших вимог клопотання відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали оголошено 31 березня 2023 року о 17 год. 00 хв.

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_10

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення27.03.2023
Оприлюднено04.05.2023
Номер документу110589801
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —490/1833/22

Ухвала від 15.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 15.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 02.02.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 15.12.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 27.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 27.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 22.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 21.03.2023

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Демінська О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні