Постанова
від 03.03.2009 по справі 2а-1894/09
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2009 року Справа № 2а-1894/09

Категорія 6.9

Луганський окружний адмін істративний суд у складі:

судді Качуріної Л.С.

при секретарі Смішливій І.М .. в присутності сторін:

представник позивача: Ка расьова О.С. відповідач: не з ' явився

розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали адміністративної справи за адміністративним позовом Де ржавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті до Дочірнього підприємств а «Стандарт» Комунального пі дприємства Житлово-експлуат аційна контора № 4 УЖКГ про стя гнення суми економічних санк цій, -

ВСТАНОВИВ:

03 листопада 2008 року Держ авна інспекція з контролю з а цінами в Луганській област і звернулася до суду з позово м до Дочірнього підприємства «Стандарт» Комунального під приємства Житлово-експлуата ційна контора № 4 УЖКГ про стяг нення суми економічних санкц ій, в якому зазначив, що у пері од з 12.09.2008 року по 19.09.2008 проводилас я перевірка Дочірнього підпр иємства «Стандарт» Комуналь ного підприємства Житлово-ек сплуатаційна контора № 4 УЖКГ з питання дотримання порядк у формування та застосування тарифів на житлово-комуналь ні послуги, за результатами я кої складено акт від 19.09.2008 № 366.

Підприємством порушено по рядок формування, встановлен ня та застосування тарифів, а саме: у період з 01.10.2007 по 31.08.2008 при з астосуванні тарифів на послу ги з утримання будинків, спор уд та прибудинкових територі й, для населення будинків II ка тегорії у розмірі 0, 72 грн. за 1 кв . м., який затверджено рішенням Антрацитівської міської рад и від 30.12.2006 № 10/14, було завищено вар тість послуг за рахунок вклю чення повної вартості послуг и «Дератизація» при фактично му ненаданні послуги. В наслі док цього підприємством необ грунтовано одержана виручка .

Ці дії призвели до порушенн я вимог пункту 5 частини 1 стат ті 20, пункту 6 частини 2 статті 21 З акону України „Про житлово-к омунальні послуги» від 24.06. 2004 ро ку, пункту 2 Загальної частини Порядку формування тарифів на послуги з утримання будин ків і споруд та прибудинкови х територій, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 12.07.2005 № 560.

Рішенням Держінспекціі з к онтролю за цінами в Луганськ ій області від 03.10.2008 № 231 за вказа не порушення на підставі ста тті 14 Закону України „Про ціни і ціноутворення" застосован і економічні санкції у розмі рі 21620, 55 грн., які складаються з ш трафу в сумі 14413, 70 грн. і вилучен ня необгрунтовано одержаної виручки в сумі 7206, 85грн.

03.10.2008 рішення від 30.09.2008 № 227, прете нзія і припис були направлен і на адресу відповідача, що пі дтверджується повідомлення м про вручення поштового від правлення.

Рішення Держінспекції на ц ей час не оскаржено і є чинним . Відомостей про повну або час ткову сплату бору до Держінс пекції не надходило. Тому поз ивач просив стягнути з Дочір нього підприємства «Стандар т» Комунального підприємств а Житлово-експлуатаційна кон тора № 4 УЖКГ економічні санкц ії в розмірі 21620, 55 грн. на корист ь Державного бюджету України

Представник позивача під ч ас судового засідання позов підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, 19 грудня 2008 року надав суду з аяву про визнання позову в по вному обсязі та заяву про роз гляд справи за його відсутно сті.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.

В судовому засіданні встан овлено, що Державною інсп екцією з контролю за цінами в Луганській області у період у період з 12.09.2008 року по 19.09.2008 пров одилася перевірка Дочірньог о підприємства «Стандарт» Ко мунального підприємства Жит лово-експлуатаційна контора № 4 УЖКГ з питання дотримання порядку формування та застос ування тарифів на житлово-ко мунальні послуги, за результ атами якої складено акт від 19. 09.2008 № 366.

Підприємством порушено по рядок формування, встановлен ня та застосування тарифів, а саме: у період з 01.10.2007 по 31.08.2008 при з астосуванні тарифів на послу ги з утримання будинків, спор уд та прибудинкових територі й, для населення будинків II ка тегорії у розмірі 0, 72 грн. за 1 кв . м., який затверджено рішенням Антрацитівської міської рад и від 30.12.2006 № 10/14, було завищено вар тість послуг за рахунок вклю чення повної вартості послуг и «Дератизація» при фактично му ненаданні послуги. В наслі док цього підприємством необ грунтовано одержана виручка .

Ці дії призвели до порушенн я вимог пункту 5 частини 1 стат ті 20, пункту 6 частини 2 статті 21 З акону України „Про житлово-к омунальні послуги» від 24.06. 2004 ро ку, пункту 2 Загальної частини Порядку формування тарифів на послуги з утримання будин ків і споруд та прибудинкови х територій, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 12.07.2005 № 560.

Рішенням Держінспекціі з к онтролю за цінами в Луганськ ій області від 03.10.2008 № 231 за вказа не порушення на підставі ста тті 14 Закону України „Про ціни і ціноутворення" застосован і економічні санкції у розмі рі 21620, 55 грн., які складаються з ш трафу в сумі 14413, 70 грн. і вилучен ня необгрунтовано одержаної виручки в сумі 7206, 85грн.

03.10.2008 рішення від 30.09.2008 № 227, прете нзія і припис були направлен і на адресу відповідача, що пі дтверджується повідомлення м про вручення поштового від правлення.

Відомостей про повну або ча сткову сплату бору до Держін спекціі' не надходило

Відповідно до ч. 1 ст. 136 КАС Укр аїни, позивач може відмовити ся від адміністративного поз ову, а відповідач - визнати а дміністративний позов протя гом всього часу судового роз гляду, зробивши усну заяву. Як що відмову від адміністратив ного позову чи визнання адмі ністративного позову виклад ено в адресованій суду письм овій заяві, ця заява приєднує ться до справи.

Частиною 3 статті 136 КАС Украї ни встановлено, що судове ріш ення у зв' язку з відмовою ві д адміністративного позову, визнанням адміністративног о позову чи примиренням стор ін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 ц ього Кодексу.

Згідно з пунктом п' ятим ча стини першої статті 20 Закону У країни „Про житлово-комуналь ні послуг» споживач має прав о на зменшення розміру плати за надання послуги в разі іх н енадання або надання не в пов ному обсязі, зниження їх якос ті в порядку, визначеному дог овором або законодавством.

Відповідно до пункту шосто го частини другої статті 21 Зак ону України „Про житлово-ком унальні послуг» виконавець з обов' язаний розглядати у ви значений законодавством тер мін претензії та скарги спож ивачів і проводити відповідн і перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуг и в разі їх ненадання або нада ння не в повному обсязі, зниже ння їх якості.

Відповідно до пункту друго го загальної частини Порядку формування тарифів на послу ги з утримання будинків, спор уд та прибудинкових територі й, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2005 № 560 „Про затверджен ня Порядку формування тарифі в на послуги з утримання буди нків і споруд та прибудинков их територій і типового дого вору про надання послуг з утр имання будинків і споруд та п рибудинкових територій " роз мір тарифів (нормативних вит рат, пов' язаних з утримання м будинків і споруд та прибуд инкових територій) визначаєт ься по кожному будинку окрем о залежно від кількісних пок азників фактичного надання п ослуг з урахуванням забезпеч ення належного санітарно-гіг ієнічного, протипожежного, т ехнічного стану будинків і с поруд та прибудинкових терит орій згідно з типовим перелі ком послуг.

Відповідно до статті 14 Зако ну України «Про ціни і ціноут ворення» вся необгрунтовано одержана підприємством сума виручки в результаті поруше ння державної дисципліни цін , підлягає вилученню в доход в ідповідного бюджету залежно від підпорядкованості підпр иємства. Крім того, стягуєтьс я штраф у двократному розмір і необгрунтовано одержаної в иручки.

Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони - с уб' єкта владних повноважен ь, суд присуджує з іншої сторо ни всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати, пов' язані із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз.

Питання про розподіл судов их витрат не вирішується, так як позивач Державна інсп екція з контролю за цінами в Л уганській області звільнени й від сплати судового збору в ідповідно до ст. 4 Декрету Кабі нета Міністрів України «Про державне мито» від 21.01.1993 року та при поданні заяви не сплачув ав судовий збір.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 20, 21 Закону Украї ни „Про житлово-комунальні п ослуг», ст. 14 Закону України «П ро ціни і ціноутворення», . 1, 3 с т. 136. ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158 -163 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної інспекц ії з контролю за цінами в Луга нській області до Дочірнього підприємства «Стандарт» Ком унального підприємства Житл ово-експлуатаційна контора № 4 УЖКГ про стягнення суми екон омічних санкцій задовольнит и повністю.

Стягнути з Дочірнього підп риємства «Стандарт» Комунал ьного підприємства Житлово-е ксплуатаційна контора № 4 УЖК Г (94611, Луганська область, м. Антр ацит, вул. Петровського, 17, р/р 6006 123110037 у Антрацитівському відді ленні АБ «Укркомунбанк» МФО 304988, код 34166024) на користь Державно го бюджету України (код виду п латежу 21081100, МФО 804013, одержувач: Де ржбюджет Антрацитівського р айону, код 24048218, р/р 31111106700088) суму еко номічної санкції у розмірі 2162 0, 55 грн.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений цим Кодексом, пост анова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння і поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, з подачею її копі ї до апеляційної інстанції а бо в порядку частини 5 статті 1 86 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови скл адено та підписано 08 березня 2 009 року.

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2009
Оприлюднено04.10.2010
Номер документу11092537
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1894/09

Ухвала від 17.08.2010

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Любашевський В.П.

Ухвала від 22.03.2010

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Богаченко С.І.

Постанова від 03.03.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Д.М.

Ухвала від 10.03.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Ніколін В.В.

Ухвала від 10.02.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Дякович В.П.

Ухвала від 27.01.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький В.В.

Ухвала від 25.03.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик М.П.

Постанова від 03.11.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос С.П.

Ухвала від 21.06.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

Ухвала від 25.03.2009

Адміністративне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Машкаринець І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні