Ухвала
від 16.05.2023 по справі 686/11866/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/11866/23

Провадження № 1-кс/686/4070/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2023 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницькому клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів в сфері господарської та службової діяльності СУ ГУНП в Хмельницькій старший лейтенант поліції ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні № 12023240000000163,

ВСТАНОВИВ:

16.05.2023року старшийслідчий відділурозслідування злочинів всфері господарськоїта службовоїдіяльності СУГУНП вХмельницькій старшийлейтенант поліції ОСОБА_4 ,звернувся досуду зклопотанням,погодженим прокуроромвідділу Хмельницькоїобласної прокуратури ОСОБА_5 ,про тимчасовийдоступ зможливістю їхвилучення (виїмки)до належнимчином завіренихкопій документів,які знаходятьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ).

В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що 02.12.2020 в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 видав містобудівні умови та обмеження за №306 у яких зазначено, що цільове призначення земельної ділянки з к.н. 6810100000:14:002:0226 «для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку», хоча відповідно до наявної інформації публічної кадастрової карти ДЗК цільове призначення «для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури для теплиці». На момент видачі вказаних містобудівних умов та обмежень відповідно до Генерального плану та плану зонування м. Хмельницького вказана земельна ділянка відноситься до території призначеної для будівництва складських та виробничих приміщень.

Також встановлено, незаконне будівництво ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єктів, які видані з порушенням містобудівного законодавства, оскільки на момент їх видачі відповідно до Генерального плану та плану зонування м. Хмельницького вказана територія належить до земель «для будівництва об`єктів промисловості». Будівництво ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснюється на земельних ділянках з кадастровими номерами 6810100000:01:008:0903, 6810100000:01:008:0904, 6810100000:01:008:0905, 6810100000:01:008:0906 у АДРЕСА_2 , на даний час побудовано 4 будинки ЖК, в цілому заплановано будівництво 10 будинків у ЖК. Проведеними заходами встановлено, що власник підприємств у будівельній сфері ОСОБА_7 , здійснює будівництво ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ЖК « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та «Будівництво багатофункціонального готельно-житлового комплексу з торгівельним центром по АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 », які будуються на підставі містобудівних умов та обмежень, що виданні з порушенням чинного містобудівного законодавства та містобудівній документації. На земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:004:0520 побудовано 1 та 2 чергу ЖК на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за №271 від 01.12.2016, що виданні з порушенням містобудівного законодавства, оскільки не відповідають чинному Генеральному плану та плану зонування м. Хмельницького, відповідно до яких вказана земельна ділянка знаходиться в зоні для будівництва виробничих підприємств та на момент їх видачі вказана земельна ділянка була призначена «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств» та відносилась до категорії земель «землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, що зазначено у вказаних МУО. Також, замовником будівництва порушено норми вказані у МУО за №271 від 01.12.2016, оскільки максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки зазначений 60%, а фактично забудовано близько 90% земельної ділянки, що не відповідає держаним будівельним нормам та вимогам містобудівних умов та обмежень. На земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:004:0519 побудовано 3 чергу ЖК на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за № 541 від 07.11.2017, що видані з порушенням чинного містобудівного законодавства, оскільки не відповідають чинному Генеральному плану та плану зонування м.Хмельницького, відповідно до яких вказана земельна ділянка знаходиться в зоні для будівництва виробничих підприємств на момент їх видачі вказана земельна ділянка була призначена «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств» та відносилась до категорії земель «землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення», мала вид використання «під виробничу базу», що зазначено у вказаних МУО. Також, замовником будівництва порушено норми вказані у МУО за № 541 від 07.11.2017, оскільки максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки зазначений 35,71%, а фактично забудовано близько 90% земельної ділянки (також прослідоковується з містобудівного розрахунку, що подавався на отримання МУО), що не відповідає держаним будівельним нормам та вимогам містобудівних умов та обмежень. На земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:01:004:0518 побудовано 4 та 5 чергу ЖК на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за № 261 від 13.09.2018, що виданні з порушенням, оскільки не відповідають чинному Генеральному плану та плану зонування м. Хмельницького, відповідно до яких вказана земельна ділянка знаходиться в зоні для будівництва виробничих підприємств. Також, замовником будівництва порушено норми вказані у МУО за № 261 від 13.09.2018, оскільки максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки зазначений 35%, а фактично забудовано близько 70% земельної ділянки (також прослідоковується з містобудівного розрахунку, що подавався на отримання МУО), що не відповідає держаним будівельним нормам та вимогам містобудівних умов та обмежень. На земельних ділянках з кадастровими номерами 6810100000:01:004:0346 та 6810100000:01:004:0094 відбувається будівництво 6 черги ЖК на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за № 268 від 22.10.2020, що видані з порушенням чинного містобудівного законодавства, оскільки не відповідають чинному Генеральному плану та плану зонування м. Хмельницького, відповідно до яких вказана земельна ділянка знаходиться в зоні для будівництва виробничих підприємств, а також у вказаних МУО максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки зазначений 70%, що не відповідає чинним ДБН Б 2.2.-12:2018, якими передбачено максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки 35% для 9-10 поверхів (винятком є якщо паркомісця забезпечуються підземним паркінгом, що відутнє при будівництві 6-ї черги). На земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:24:001:0099 відбувається будівництво 3-х черг ЖК на підставі містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за № 166 від 08.07.2020, що видані з порушенням чинного містобудівного законодавства, оскільки не відповідають чинному Генеральному плану та плану зонування м.Хмельницького, відповідно до яких вказана земельна ділянка знаходиться в зоні для будівництва виробничих підприємств, а також у вказаних МУО максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки зазначений 35%, що не є можливим, оскільки на вказаній земельній вже побудовано дві черги багатоквартирного житлового будинку, що займають близько 40% вказаної земельної ділянки. На земельну ділянку з к.н. 6810100000:16:006:0023 в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 видано містобудівні умови та обмеження №214 від 04.08.2021 на «Нове будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та гаражами за адресою: АДРЕСА_6 , що суперечить чинному містобудівному законодавству та містобудівній документації, оскільки на момент їх видачі відповідно до плану зонування території м. Хмельницького вказана земельна ділянка належала до зони комунальних підприємств, складів і баз (К-1), вторинна зона ділової, громадської та комерційної активності районного значення (Ц-2).

Наявні порушення при видачі МУО від 14.06.2021р. №168 на «Будівництво багатофункціонального готельно-житлового комплексу з торгівельним центром по АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 ». Відповідно до МУО від 14.06.2021р. №168 та містобудівного розрахунку, назвою нового об`єкта будівництва визначено: «Нове будівництво багатофункціонального готельно-житлового комплексу з торгівельним центром по АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 ». Зокрема, згідно з пунктом 5.40 ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення» не допускається розміщення у житлових будинках готелів, хостелів тощо. Тобто, видача МУО від 14.06.2021р. №168 на будівництво багато функціонального готельно-житлового комплексу з торгівельним центром та власне будівництво на земельних ділянках по АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 готельно-житлового комплексу прямо суперечить пункту 5.40 ДБН В.2.2- 15:2019.

Відповідно до проекту містобудівної документації «Коригування (внесення змін) генерального плану м. Хмельницький» (основне креслення) земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0057 та 6810100000:18:001:0061 відносяться до території садибної забудови. Тобто, проектною пропозицією оновлення генерального плану м. Хмельницького, як основи містобудівної документації міста, передбачено розташування на земельних ділянках з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0057 та 6810100000:18:001:0061 саме садибної, а не житлової чи багатоквартирної забудови. На цих земельних ділянках (з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0057 та 6810100000:18:001:0061) проектом «Коригування (внесення змін) генерального плану м. Хмельницький» (основне креслення) взагалі не передбачається будівництво такого об`єкта як багатофункціональний готельно-житловий комплекс з торгівельним центром, а тому видача МУО від 14.06.2021р. №168 прямо суперечить містобудівній документації на місцевому рівні. У пункті 4.1 Розділу 4 містобудівного розрахунку зазначено граничні параметри забудови земельної ділянки: «на існуючій земельній ділянці площею 0,4194 га пропонується будівництво та обслуговування житлових будинків площа забудови яких становить 1703,82 м2. Граничний відсоток забудови земельної ділянки становить - 35,0%, фактичний відсоток забудови проектованих житлових будинків - 35,0%». Разом з тим, при здійсненні простих арифметичних розрахунків можна встановити, що у разі будівництва на земельній ділянці площею 0,4194 га житлових будинків, площа забудови яких становить 1703,82 м2, то фактичним відсотком забудови земельної ділянки у такому разі буде 40,63%, а не 35%, як зазначено у містобудівному розрахунку, що прямо суперечить пункту 2 розділу «Містобудівні умови та обмеження» МУО від 14.06.2021р. №168 та пункту 6.1.14 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій».

Також, згідно з пунктом 15.3.1 ДБН Б.2.2-12:2019 до житлових будинків висотою 9 поверхів і вище та до громадських будинків, гаражів висотою 5 поверхів і більше проїзди слід передбачати з усіх сторін. Відстань від краю проїзду до зовнішньої стіни будинку слід приймати 9-11 м для будинків з умовною висотою понад 26,5 м. Разом з тим, проектною пропозицією (схемою генплану містобудівного розрахунку) не передбачені проїзди для пожежних автомобілів з усіх сторін (західна сторона готельно-житлового комплексу), що є порушенням пункту 15.3.1 ДБН Б.2.2-12:2019. Проектною пропозицією (містобудівним розрахунком) не передбачено розташування на прибудинковій території готельно-житлового комплексу необхідних майданчиків для ігор дітей до шкільного і молодшого шкільного віку; для відпочинку дорослого населення; для занять фізкультурою; для збирання побутових відходів; для вигулу домашні тварин), розміщення яких в обов`язковому порядку має здійснюватись відповідно до пунктів 6.1.28, 6.1.29 ДБН Б.2.2- 12:2019 та пункту 4.10 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_5 від 19 червня 1996 р. №173.

Проектною пропозицією (містобудівним розрахунком) передбачено в 9-ти поверховій будівлі розташувати 119 квартир (однокімнатних - 70, двокімнатних - 42, трикімнатних - 7), загальною площею 6629,84 кв.м. та комерційні приміщення (торговий центр) загальною площею 3087,06 кв.м. (торговою площею орієнтовно 1800 кв.м. - додатки Л, М ДБН В.2.2-23:2009). Передбачена кількість проживаючих в проектуємих житлових будинках - 203 осіб (згідно наведеної в ДСТУ 8855:2019 методики - 256 осіб). У зв`язку з цим, мінімально необхідна площа земельної ділянки для розміщення готельно-житлового комплексу має становити: житлова група - 0,2477 га (пункт 6.1.26 ДБН Б.2.2-12:2019); торговий центр - 0,5400 га (додаток В ДБН В.2.2-23:2009), а разом: 0,7877 га. Разом з тим, заявлена площа земельної ділянки становить лише 0,4194 га, що складає 53% від необхідної мінімальної потреби, чим порушено пункти 6.1.26 ДБН Б.2.2-12:2019, додаток ДБН В.2.2-23:2009.

Так, за результатами аналізу техніко-економічних показників об`єкта вбачається, що на даних земельних ділянках планується будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями, а не готельно-житловий комплекс. Необхідна кількість парко-місць (машино-місць) для забезпечення комплексу автостоянками має становити 116 м/м, з них:

- житлова зона, для постійного зберігання автомобілів - 67 м/м (табл. 10.5 ДБН Б.2.2- 12:2019);

- житлова зона, для тимчасового зберігання автомобілів (гостьові стоянки) - 13 м/м (табл. 10.5 ДБН Б.2.2-12:2019);

- торговий комплекс - 36 м/м (табл. 10.7 ДБН Б.2.2-12:2019);

Зокрема, проектною пропозицією (містобудівним розрахунком) передбачено розміщення лише 100 майданчиків для автостоянок (машино-місць), що складає 86% від необхідної мінімальної потреби, чим порушено п. 10.8.8 Б.2.2-12:2019 та вимоги табл. 10.5 та 10.7 ДБН Б.2.2-12:2019. У містобудівному розрахунку зазначено, що зелені насадження на земельній ділянці - відсутні. Однак, вказане не відповідає дійсності, адже станом на сьогоднішній день по периметру та у центрі земельних ділянок з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0119, 6810100000:18:001:0057 та 6810100000:18:001:0061 містяться зелені насадження (дерева, кущі тощо). Вказане можна перевірити просто виїхавши на місцевість.

Зазначена на схемі генплану містобудівного розрахунку площа забудови готельно-житлового комплексу (креслення містобудівного розрахунку) не відповідає його габаритним розмірам, вказаним на поверхових планах (креслення містобудівного розрахунку).

На території Дендропарку « ІНФОРМАЦІЯ_6 » - парком - пам`яткою садово-паркового мистецтва влаштовано флагшток Державного Прапору України, висота якого становить 50 м, згідно норм захисна зона таких споруд становить 1,5 висоти опори, якщо накласти радіус захисної зони флагштоку на картографічні матеріали, то захисна зона попадає на земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0119, 6810100000:18:001:0057.

Рішенням третьої сесії №17 від 26.09.2002 року ІНФОРМАЦІЯ_7 затверджено положення про охоронні зони заповідних об`єктів. Відповідно до даного Положення охоронна зона від парків-пам`яток садово-паркового мистецтва площею до 50 га становить 25 м. В зв`язку з чим земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:18:001:0119, 6810100000:18:001:0057 та 6810100000:18:001:0061 повністю знаходяться в охоронній зоні Дендропарку « ІНФОРМАЦІЯ_6 » парку-пам`ятки садово-паркового мистецтва.

Також, встановлено інформацію щодо незаконної видачі містобудівних умов та обмежень в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 на «нове будівництво 2 черги нежитлових приміщень з вбудованим багаторівневим паркінгом по АДРЕСА_7 на земельній ділянці з к.н. 6810100000:01:006:0181, оскільки на вказаній земельній ділянці вже побудований житловий будинок, тому відсоток забудови земельної ділянки 60%, що зазначений у вказаних МУО, суперечить чинному містобудівному законодавству, а також замовником будівництва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) при подачі пакету документів на отримання вказаних містобудівних умов та обмежень надано містобудівний розрахунок та проектну документацію з якої чітко прослідковується, що будівництво вказаного об`єкту неможливе, оскільки відповідно до державних будівельних норм не дотримано протипожежні розриви до сусідніх будівель.

Окрім того встановлено факти можливих порушень державних будівельних норм при будівництві об`єктів нерухомого майна, яке здійснюється на земельних ділянках з кадастровими номерами 6810100000:03:004:0194, 6810100000:16:007:0475, 6810100000:01:006:0299, 6810100000:01:004:0642,6810100000:01:004:0641, 6810100000:17:001:0339 та 6810100000:01:004:0643.

Таким чином,виникла необхідністьу здійсненнітимчасового доступуз можливістюїх вилучення(виїмки)до належнимчином завіренихкопій документів,які знаходятьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ).

Слідчий в судове засідання не з`явився, проте у клопотанні слідчого міститься прохання про проведення розгляду даного клопотання без його участі, в якому він підтримує подане клопотання та просить його задовольнити. Також слідчий просить проводити розгляд клопотання без виклику представників у володінні яких перебувають документи.

Вивчивши надані матеріали, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Слідчим наведено підстави, передбачені ч. 2, 5 ст. 163 КПК України, зокрема, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ в кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику представників осіб, у володінні яких знаходяться документи.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається з`ясувати за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл заступнику начальника відділу СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_8 , старшому слідчому СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_4 , слідчому СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_9 , начальнику відділу СГ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_10 , на тимчасовий доступ з можливістю їх вилучення до належним чином завірених копій документів, які знаходяться у володінні у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 ), а саме:

- електронні документи (обмінні файли) на земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:03:004:0194, 6810100000:16:007:0475, 6810100000:01:006:0299, 6810100000:01:004:0642, 6810100000:01:004:0641 та 6810100000:01:004:0643, 6810100000:17:001:0339;

- поземельні книги на земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:03:004:0194, 6810100000:16:007:0475, 6810100000:01:006:0299, 6810100000:01:004:0642, 6810100000:01:004:0641 та 6810100000:01:004:0643, 6810100000:17:001:0339;

- витягів з Державного земельного кадастру на земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:03:004:0194, 6810100000:16:007:0475, 6810100000:01:006:0299, 6810100000:01:004:0642, 6810100000:01:004:0641 та 6810100000:01:004:0643, 6810100000:17:001:0339 ;

- технічну документацію із землеустрою на земельні ділянки з кадастровими номерами 6810100000:03:004:0194, 6810100000:16:007:0475, 6810100000:01:006:0299, 6810100000:01:004:0642, 6810100000:01:004:0641 та 6810100000:01:004:0643, 6810100000:17:001:0339.

Ухвала діє по 15 липня 2023 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення16.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу110958558
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/11866/23

Ухвала від 09.08.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 06.08.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 06.08.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 21.07.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 27.05.2024

Кримінальне

Хмельницький апеляційний суд

Преснякова А. А.

Ухвала від 27.05.2024

Кримінальне

Хмельницький апеляційний суд

Преснякова А. А.

Ухвала від 10.05.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 05.05.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 05.05.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 05.05.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні