Справа №638/1180/19
Провадження № 1-в/638/294/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 травня 2023 року слідчий суддя Дзержинського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , вивчивши подання начальника ХРУП №3 ГУНП в Харківській області полковника поліції ОСОБА_2 про встановлення адміністративного нагляду, -
в с т а н о в и в :
До Дзержинського районного суду м. Харкова звернувся начальник ХРУП №3 ГУНП в Харківській області полковника поліції ОСОБА_2 з поданням про встановлення адміністративного нагляду.
В обґрунтування подання зазначає, що ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , після звільнення з місць позбавлення волі та встановлення формального нагляду, веде антигромадський спосіб життя, здійснює адміністративні правопорушення.
У поданні ставить питання про продовження встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 .
Дослідивши матеріали подання суд дійшов наступного висновку.
Згідно п. «В» ч.1 ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.
Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі» разом з поданням до суду надсилаються копія вироку та матеріали, що свідчать про необхідність встановлення адміністративного нагляду за відповідною особою.
Відповідно до ч.2 ст. 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі» у разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу Національної поліції може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості.
У порушення зазначених норм, матеріали подання не містять доказів застосування до ОСОБА_4 адміністративного нагляду.
Крім того, не вказано в чому саме полягає небезпека для суспільства від останнього, оскільки виходячи зі змісту ч. 2 ст. 5 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» у подані про встановлення або продовження адміністративного нагляду мають міститися обґрунтування доцільності застосування адміністративного нагляду, його продовження.
Враховуючи вищевикладене, та те, що подання не відповідає нормативним актам, які регулюють питання адміністративного нагляду за особами звільненими з місць позбавлення волі, що унеможливлює повно, всебічно та об`єктивно розглянути справу і прийняти законне рішення, суд приходить до висновку про необхідність повернення подання про встановлення адміністративного нагляду для належного оформлення.
Керуючись ст.ст. 537, 539 КПК України, слідчий суддя,-
постановив:
Подання начальника ХРУП №3 ГУНП в Харківській області полковника поліції ОСОБА_2 про встановлення адміністративного нагляду - повернути для усунення недоліків.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Дзержинський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2023 |
Оприлюднено | 24.05.2023 |
Номер документу | 111015850 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Справи в порядку виконання судових рішень у кримінальних провадженнях про установлення, припинення адміністративного нагляду |
Кримінальне
Дзержинський районний суд м.Харкова
Цвіра Д. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні