Справа № 361/275/23
Провадження № 1-кс/361/857/23
02.06.2023
У Х В А Л А
02 червня 2023 року Броварський міськрайонний суд Київської області у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1
при секретарі судового засідання - ОСОБА_2 ,
за участю:
прокурора - ОСОБА_3 ,
підозрюваної - ОСОБА_4 ,
захисника - адвоката ОСОБА_5 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Бровари Київської області клопотання слідчого слідчого відділу Броварського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, лейтенанта поліції ОСОБА_6 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112130000217 від 28 вересня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України, про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відносно:
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Волочиськ Хмельницької області, українки, громадянки України, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 та проживаючої за адресою: АДРЕСА_2 , не депутата, не інваліда, не маючої на утриманні малолітніх дітей, раніше не судимої,
В С Т А Н О В И В:
До Броварського міськрайонного суду Київської області подано клопотання слідчого, погоджене з прокурором, в порядку статті 40 КПК України, про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту, у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112130000217 від 28 вересня 2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК УКраїни, відносно підозрюваної ОСОБА_4 .
Суд перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання та дослідивши докази по наданих матеріалах, заслухавши думку підозрюваного, захисника та прокурора, встановив наступне.
Клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту відповідає вимогам статті 184 КПК України.
Із матеріалів клопотання вбачається, що приблизно в липні-вересні 2022 року, більш точного часу встановити не представилось можливим, ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , будучи директором раніше створеного Благодійного фонду «Міжнародний благодійний фонд «Щаслива Земля», діючи в умовах воєнного стану, відповідно до Закону України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» та указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), маючи на меті незаконне збагачення за рахунок вчинення злочинів у сфері недоторканості державних кордонів, вирішив створити організовану групу, яка забезпечуватиме діяльність з незаконного переправлення осіб через державний кордон України та отримувати систематичний протиправний прибуток від такої діяльності.
Усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх протиправних дій, передбачаючи настання суспільно небезпечних наслідків і бажаючи їх настання, маючи намір на отримання незаконного доходу, діючи умисно, з корисливих мотивів ОСОБА_7 , поклавши на себе функції організатора і керівника групи, підшукав осіб, які увійшли по взаємній згоді до складу такої групи, а саме: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та інших невстановлених осіб, очоливши вказане стійке об`єднання, визначивши необхідну для досягнення загальної злочинної мети кількість учасників групи, функцій кожного з учасників, спрямованих на досягнення єдиного злочинного плану, злочинну спеціалізацію вказаної групи, яка передбачала вчинення тяжких злочинів на території України, а саме вчинення організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керуванням такими діями, сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням для цього засобів, усунення перешкод, з корисливих мотивів, що відбувалося систематично, сплановано та під керівництвом ОСОБА_7 .
Учасники організованої групи ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та інші невстановлені особи, достовірно знаючи, що Указами Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ та Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, введений та продовжений строк дії воєнного стану в Україні, у зв`язку з чим в Україні діють обмеження на виїзд за кордон чоловіків віком від 18 до 60 років, діючи умисно та з корисливих мотивів, вчиняли злочини, пов`язані із незаконним переправленням осіб через державний кордон України.
З метою забезпечення існування та функціонування організованої злочинної групи, між її учасниками ОСОБА_7 розробив єдиний план з розподілом функцій кожного учасника, направлений на незаконне збагачення від організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керуванням такими діями, сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням для цього засобів, усунення перешкод, з корисливих мотивів.
Відповідно до розробленого плану, учасники організованої групи повинні були:
1.Підшукувати громадян України, чоловічої статі, призивного віку, які не мають права на перетин державного кордону України, чи які не можуть скористатися своїми справжніми документами в силу різних обставин, шляхом здійснення публікацій в мережі Інтернет, а саме створення та адміністрування спільнот із використанням месенджерів «Telegram» та «Viber», соціальних мереж «Facebook» та «Tik-Tok», «Youtube», а також розміщення оголошень на різних платформах онлайн-оголошень та сервісів, у т.ч. «OLX».
2.Проводити он-лайн бесіди або зустрічі з вказаними особами з наданням порад та вказівок, за допомогою яких можливе здійснення незаконного переправлення осіб через державний кордон, а саме: роз`яснення щодо необхідності надання копій або фотознімків документів, які засвідчують особу та за необхідністю технічного паспорту автомобіля особи, яку буде незаконно переправлено через державний кордон; пояснення порядку внесення особи, як волонтера від Благодійної організації до телекомунікаційної системи «Шлях»; роз`яснення особливостей перетину кордону та можливості не повертатись на територію України; перевірка вказаних осіб щодо наявності чи відсутності судимостей; необхідності надання за вказані послуги грошових коштів в сумі від 5 000 до 7 000 доларів США «авансом», з метою надання засобів та усунення перешкод при незаконному перетині через державний кордон України.
3.Надавати засоби та усунення перешкод при незаконному перетині через державний кордон України, а саме: шляхом залучення невстановленої особи, яка перебуваючи у невстановленому місці, надає завідомо неправдиві відомості, а саме Листи від імені Військових частин України щодо необхідності у зв`язку зі службовою необхідністю та підтриманням боєздатності військовослужбовців ЗСУ надати волонтерську допомогу. Після чого шляхом залучення невстановленої особи, яка перебуває у невстановленому місці, виготовлювалась Довідка від імені благодійної організації щодо здійснення волонтерської діяльності особою, яку буде незаконного переправлено через державний кордон України. У подальшому вказані документи, а саме: Листи Військової частини та Довідки щодо здійснення волонтерської діяльності направляються до Житомирської обласної державної адміністрації, де невстановлена особа, перебуваючи у невстановленому місці, виготовляє Накази про надання дозволу на виїзд за межі України та внесення інформації до телекомунікаційної системи «Шлях». Після чого, невстановлена особа, перебуваючи у невстановленому місці, здійснює внесення інформації до телекомунікаційної системи «Шлях», що забезпечує незаконне переправлення через державний кордон України. Отриманий Наказ про дозвіл на виїзд від Житомирської обласної державної адміністрації передається особі, яку незаконно переправляють через державний кордон України. Отримані грошові кошти за незаконне переправлення через державний кордон України розподіляються між учасниками організованої групи.
Реалізуючи свій злочинний умисел, з метою конспірації злочинної діяльності та запобігання викриття правоохоронними органами, ОСОБА_7 , орендував офісне приміщення № 574, яке розташовано за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 13а, де перебував під приводом зайняття благодійною діяльністю, як Благодійного фонду «Міжнародний благодійний фонд «Щаслива Земля». Вказане офісне приміщення ОСОБА_7 використовував лише з метою укриття своєї злочинної діяльності, безпосередньо перебував з учасниками організованої групи під виглядом «офісу організації», а також проводив зустрічі з особами, у яких відсутні документи, які надають право на перетин державного кордону України, де отримував від них грошові кошти в розмірі 5000-7000 доларів США під виглядом «авансу» за організацію незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керуванням такими діями, сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням для цього засобів, усунення перешкод.
Стійкість організованої групи полягала в існуванні між учасниками групи стабільних відносин, у зв`язку з підготовкою та вчиненням злочинів, постійного мобільного зв`язку між організатором та іншими учасниками групи, керованістю і тривалістю намічених ними злочинних дій, схильністю учасників групи до вчинення злочинів, пов`язаних з незаконним перетином кордону, наявністю надбаних ними навичок під час скоєння таких злочинів, відсутність законних способів заробітку грошових коштів.
Так, між учасниками організованої групи були постійні внутрішні зв`язки. Характерним було обговорення спільних дій пов`язаних із злочинною діяльністю, визначення способів конспірації та прикриття злочинної діяльності від викриття правоохоронними органами. Зокрема, для спілкування використовувалися умовні назви, спілкування частково відбувалося шляхом використання спеціальних мобільних додатків таких як: Viber, Telegram та WhatsApp.
За час існування організованої групи між її керівником ОСОБА_7 та її учасниками ОСОБА_4 , ОСОБА_8 , а також невстановленими досудовим розслідуванням особами, існував високий рівень узгодженості дій, взаємодовіра, дотримання правил конспірації, єдині правила поведінки, до яких слід віднести спеціальні домовленості щодо ведення законспірованих розмов між собою.
Реалізуючи спільний злочинний умисел, направлений на одержання грошових коштів від незаконно переправлених осіб через державний кордон України, в порушення вимог Законів України «Про військовий обов`язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, пункту 2-8 «Правил перетинання державного кордону громадянами України», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57, відповідно до яких у разі введення в Україні воєнного стану пропуск водіїв, що здійснюють перевезення медичних вантажів, вантажів гуманітарної допомоги автомобільними транспортними засобами для потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових
формувань, а також населення України, через державний кордон здійснюється уповноваженими службовими особами Держприкордонслужби за наявності відповідних рішень про виїзд за межі України, виконання правил перетину державного кордону України та за наявності інформації про особу у відповідній інформаційній системі, адміністратором якої є Укртрансбезпека «Шлях», ст.ст. 9, 12 Закону України «Про державний кордон України» на виконання злочинного плану ОСОБА_7 , відповідно до якого функції учасників організованої злочинної групи розподілялись наступним чином.
ОСОБА_7 , як організатор злочинної групи, здійснював загальне керівництво організованою групою по вчиненню злочинів, пов`язаних з незаконним переправленням осіб через державний кордон України; координацію та контроль за діями інших учасників організованої злочинної групи; планував вчинення злочинів та розподіляв функції учасників групи для досягнення розробленого ним плану, відомого всім учасникам; розподіляв незаконно отриману грошову винагороду від організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України між іншими учасниками групи; безпосередньо здійснювала пошук осіб для незаконного їх переправлення через державний кордон України шляхом ведення каналу у соціальній мережі «Youtube» ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ) та профілю на соціальному сервісі «TikTok» ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ), де публікував відеоролики за своєю участю під виглядом «законного» переправлення через державний кордон, підтримував постійний зв`язок між членами організованої злочинної групи через засоби телефонного зв`язку та під час особистих зустрічей, організовував та приймав участь у виготовленні та оформленні документів, які надають підстави для перетину державного кордону України.
Згідно з розробленим злочинним планом, ОСОБА_4 , будучи активним учасником організованої групи, згідно розподілених функцій, являється виконавцем, особисто приймала участь у організації та вчинені злочинів, пов`язаних з незаконним переправленням осіб через державний кордон України; безпосередньо здійснювала пошук осіб для незаконного їх переправлення через державний кордон України за грошову винагороду; здійснювала координацію та контроль за їхніми діями; отримувала від останніх документи з метою подальшого оформлення для перетину державного кордону України; надавала інформацію ОСОБА_7 про осіб, які бажають перетнути державний кордон України та інформацію для виготовлення документів; надавала в телефонному режимі консультації щодо незаконним переправленням осіб через державний кордон України, зазначаючи порядок та вартість таких «послуг», виконувала функції секретаря в офісному приміщенні за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: зустрічала потенційних «клієнтів», інформувала про відвідувачів ОСОБА_7 , за необхідністю відповідала на телефонні дзвінки на абонентський номер ОСОБА_7 .
Згідно з розробленим злочинним планом, ОСОБА_8 , будучи активним учасником організованої групи, згідно розподілених функцій, являється виконавцем, особисто приймала участь у організації та вчинені злочинів, пов`язаних з незаконним переправленням осіб через державний кордон України; безпосередньо здійснювала пошук осіб для незаконного їх переправлення через державний кордон України за грошову винагороду; здійснювала координацію та контроль за їхніми діями; отримувала відостанніх документи з метою подальшого оформлення для перетину державного кордону України; надавала інформацію ОСОБА_7 про осіб, які бажають перетнути державний кордон України та інформацію для виготовлення документів; передавала документи які надають право перетину через державний кордон, надавала в телефонному режимі консультації щодо незаконним переправленням осіб через державний кордон України, зазначаючи порядок та вартість таких «послуг».
Згідно розробленого злочинного плану, невстановлені особи, будучи активними учасниками організованої групи, згідно розподілених функцій являючись виконавцями, здійснювали он-лайн адміністрування "Телеграм-каналів", відповідальні за створення та адміністрування спільнот із використанням месенджерів «Telegram», «Viber» та «Tik-Tok».
Згідно розробленого злочинного плану, невстановлені особи, будучи активними учасниками організованої групи, згідно розподілених функцій являючись виконавцями, особисто приймали участь у організації та вчинені злочинів, пов`язаних з незаконним переправленням осіб через державний кордон України; здійснювали виготовлення документів чи внесення неправдивих відомостей в офіційні документи та телекомунікаційну систему «Шлях», які являлися необхідними для перетину державного кордону України.
Таким чином, ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та інші невстановлені особи, з метою отримання незаконних прибутків, попередньо зорганізувавшись у стійке об`єднання шляхом забезпечення протягом тривалого часу стабільного складу групи, яке супроводжувалось особистими зустрічами та телефонними зв`язками, розподіливши ролі та функції між собою, вчинили умисні тяжкі злочини у сфері недоторканності державного кордону України, пов`язані з незаконним переправленням осіб через державний кордон України, за наведених нижче обставин.
Так, у вересні 2022 року (більш точної дати досудовим розслідуванням не встановлено) ОСОБА_9 через мережу Інтернет дізнався про те, що група осіб під виглядом «законного» способу забезпечують перетин кордону громадянами України чоловічої статі призивного віку під час воєнного стану за грошові кошти.
Під час он-лайн спілкування у мобільному додатку «Telegram» невстановлена особа надала поради щодо можливості незаконного перетину кордону під виглядом волонтера, за допомогою внесення інформації в телекомунікаційну систему «Шлях», зазначивши вартість послуги - 5000 доларів США та запропонувала особисту зустріч за адресою: АДРЕСА_4 .
15.10.2022 року ОСОБА_8 , на виконання єдиного злочинного умислу, здійснюючи пошук громадян України чоловічої статі, призивного віку, з метою подальшого забезпечення незаконного перетину через державний кордон України, подзвонила ОСОБА_9 та надала в телефонному режимі поради щодо можливості незаконного перетину кордону під виглядом волонтера, за допомогою внесення інформації в телекомунікаційну систему «Шлях», надала вказівки надіслати фотознімки паспорта, ідентифікаційного коду, військового квитка з метою проведення перевірки, зазначивши вартість послуги - 5000 доларів США та повідомила, що після проходження перевірки необхідно буде прибути на особисту зустріч до « ОСОБА_10 ». Тим самим, відповідно до розподілених ролей ОСОБА_8 підшукала особу для незаконного переміщення через державний кордон України.
01.11.2022 року ОСОБА_9 прибув за адресою: АДРЕСА_3 , де знаходились ОСОБА_8 і ОСОБА_4 , які приймали осіб до ОСОБА_7 .
ОСОБА_7 , з метою реалізації єдиного злочинного умислу, запросив ОСОБА_9 до кабінету, де повідомив останньому про те, що може організувати його переправлення через державний кордон України, під виглядом волонтера, шляхом внесення відомостей в телекомунікаційну систему «Шлях», за що він повинен буде сплатити грошові кошти у сумі 5000 (п`ять тисяч) доларів США одними платежем, перед оформленням документів.
Продовжуючи свій злочинний умисел, ОСОБА_7 з метою виготовлення засобу для перетину державного кордону України, разом з ОСОБА_4 , ОСОБА_8 , та невстановленими досудовим розслідуванням особами визначив план та порядок перетину державного кордону України ОСОБА_9 , а також порядок оплати, що полягало у наступному: шляхом залучення невстановленої особи, яка перебуваючи у невстановленому місці, надасть завідомо неправдиві відомості, а саме Лист від імені Військової частин щодо необхідності у зв`язку зі службовою необхідністю та підтриманням боєздатності військовослужбовців ЗСУ надати волонтерську допомогу. Після чого шляхом залучення невстановленої особи, яка перебуває у невстановленому місці, виготовлять Довідку від імені благодійної організації щодо здійснення волонтерської діяльності ОСОБА_9 . Після чого вказані документи, а саме Лист Військової частини та Довідка щодо здійснення волонтерської діяльності ОСОБА_9 спрямують до Житомирської обласної державної адміністрації, де невстановлена особа, перебуваючи у невстановленому місці, виготовить Наказ про надання дозволу на виїзд за межі України та внесення інформації до телекомунікаційної системи «Шлях». Після чого, невстановлена особа, перебуваючи у невстановленому місці, здійснить внесення інформації до телекомунікаційної системи «Шлях», що забезпечить незаконне переправлення через державний кордон України ОСОБА_9 . Отриманий від Житомирської обласної державної адміністрації Наказ буде на ім`я ОСОБА_9 . Отримані грошові кошти за незаконне переправлення через державний кордон України розподілиться між учасниками організованої групи.
15.12.2022 року ОСОБА_8 , перебуваючи у невстановленому місці, в телефонній розмові повідомила ОСОБА_9 , що сума грошових коштів за забезпечення незаконного переправлення через державний кордон змінилась та складає 6 000 доларів США. Також ОСОБА_8 повідомила ОСОБА_9 про те, що його кандидатура погоджена.
16.12.2022 року ОСОБА_9 прибув за адресою: АДРЕСА_3 , де знаходилась ОСОБА_4 , яка приймали осіб до ОСОБА_7 .
16.12.2022 року ОСОБА_7 , узгодивши між усіма учасниками злочинної групи план переправлення ОСОБА_9 через державний кордон України перебуваючи за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 13а, оф. 574, з метою забезпечення незаконного переправлення через державний кордон отримав від громадянина ОСОБА_9 грошові кошти у сумі 6 000 доларів США та надав вказівки та консультації щодо незаконного перетину через державний кордон.
29.12.2022 року ОСОБА_9 за ініціативою ОСОБА_7 прибув на попередньо обумовлене місце зустрічі за адресою: АДРЕСА_5 , де зустрів ОСОБА_8 , яка діяла на виконання спільного злочинного умислу, яка передала документи, відповідно до яких ОСОБА_9 внесено до системи «Шлях», а саме: Звернення Військової частини НОМЕР_1 № 2179 від 26.12.2022, Довідку БО «БФ «Сильні і непереможні» №115 від 27.12.2022, яка підтверджувала, що ОСОБА_9 являється волонтером, Наказ Житомирської обласної державної адміністрації № 267 від 27.12.2022 про надання дозволу на виїзд за межі України та внесення інформації до телекомунікаційної системи «Шлях» на ім`я ОСОБА_9 та надала коротку інформацію щодо особливостей перетину кордону на автомобілі.
30.12.2022 року ОСОБА_9 , за попередньою домовленістю з ОСОБА_7 , прибув за адресою: АДРЕСА_3 , де ОСОБА_7 з відома та згоди інших учасників організованої ним злочинної групи, а саме ОСОБА_4 , ОСОБА_8 , продовжуючи свої злочинні наміри спрямовані на організацію незаконного перетину державного кордону України шляхом надання необхідних засобів, перебуваючи у вказаному приміщенні надав вказівки, поради щодо перетину кордону ОСОБА_9 з наданими раніше засобами, а саме документами про внесення до системи «Шлях».
Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється в організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України, сприянні вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів, усуненням перешкод, вчинених у складі організованої групи, з корисливих мотивів, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.
31 травня 2023 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332 КК України.
Причетність ОСОБА_4 до вчинення інкримінованого їй кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 332КК України, підтверджується зібраними під час досудового розслідування доказами.
В обґрунтування необхідності застосування до підозрюваної ОСОБА_4 запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту органом досудового розслідування покладається наявність ризиків передбачених частинами 1, 3, 5 статті 177 КПК України, а саме те, що підозрювана буде переховуватись від органів досудового розслідування та суду,незаконно впливати на свідків у даному кримінальному провадженні, щодо зміни їх показів про обставини кримінального правопорушення.
До клопотання додані копії матеріалів кримінального провадження зібрані органом досудового розслідування під час досудового слідства, які були досліджені під час судового розгляду вказаного клопотання.
У судовому засіданні прокурор підтримала подане клопотання, висловившись про його обґрунтованість та просила його задовольнити, з підстав викладених у ньому.
Захисник підозрюваної - адвокат ОСОБА_5 у судовому засіданні заперечував проти застосування щодо ОСОБА_4 запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту та просив про застосування більш м`якого запобіжного заходу.
Підозрювана ОСОБА_4 у судовому засіданні заперечувала проти застосування щодо неї запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту в нічний час доби та підтримала доводи свого захисника.
Заслухавши пояснення прокурора, захисника та підозрюваної, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 181 КПК України домашній арешт полягає в забороні підозрюваному, обвинуваченому залишати житло цілодобово або у певний період доби.
Відповідно до ч. 2 ст. 181 КПК України домашній арешт може бути застосовано до особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за вчинення якого законом передбачено покарання у виді позбавлення волі.
Слідчим суддею у кримінальному провадженні встановлено наявність обґрунтованих ризиків, передбачених п. 1, 3, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України.
Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що в обґрунтування застосування запобіжного заходу відносно ОСОБА_4 покладається необхідність запобігання її спробам переховуватись від органів досудового розслідування та суду, оскільки, будучи обізнаною про тяжкість покарання, яка загрожує підозрюваній у разі визнання її винною у вчиненні інкримінованого злочину, остання може переховуватись від органів досудового розслідування та суду. Крім того, підозрювана ОСОБА_4 може здійснювати незаконний вплив на свідків шляхом прохання, вмовляння змінити покази з метою уникнути кримінальної відповідальності. Також існує вірогідність вчинення нею інших кримінальних правопорушень.
Слідчим суддею під час судового засідання було встановлено, що підозрювана ОСОБА_4 офіційно не працевлаштована, при цьому має постійне місце проживання адресою: АДРЕСА_2 . Крім того, слідчий суддя вважає за доведене те, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, зазначених у ст. 177 КПК України.
Враховуючи викладене, слідчий суддя дійшов висновку про необхідність застосування відносно останньої запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту у нічний період доби та з покладенням на підозрювану ОСОБА_4 наступних процесуальних обов`язків: прибувати до органу досудового розслідування та суду, прокурора чи слідчого за першою вимогою; не відлучатися за межі м. Києва та Київської області без дозволу слідчого, прокурора, або суду; повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання.
Керуючись статтями 177, 181, 193-194, 196-198, 309, 369, 372, 395 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити частково.
Обрати підозрюваній ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді домашнього арешту за місцем проживання, а саме за адресою: АДРЕСА_2 , в нічний час з 23 год. 00 хв. по 06 год. 00 хв., строком 60 діб до 01 серпня 2023 року, без застосування електронних засобів контролю.
На час дії запобіжного заходу покласти на підозрювану ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , такі обов`язки:
-зобов`язати прибувати за кожною офіційною вимогою до Броварського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, Броварської окружної прокуратури та Броварського міськрайонного суду Київської області;
-не відлучатися за територію міста Києва та Київської області без дозволу слідчого, прокурора, або суду;
-повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання.
Роз`яснити підозрюваній ОСОБА_4 наслідки невиконання покладених на неї обов`язків, а саме: у разі, якщо підозрювана, будучи належним чином повідомлена не з`явиться без поважних причин за викликом до слідчого, прокурора, слідчого судді чи суду, не повідомить про причину своєї неявки, або якщо порушить інші покладені на неї при застосуванні запобіжного заходу обов`язки, запобіжний захід відносно неї може бути змінено на більш суворий.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Броварський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 02.06.2023 |
Оприлюднено | 15.06.2023 |
Номер документу | 111488945 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів домашній арешт |
Кримінальне
Броварський міськрайонний суд Київської області
Сердинський В. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні