ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
05 серпня 2010 року 10 год. 56 хв. № 2а-9382/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Качура І.А. при секретарі судового засід ання Черненко О.В. розглянув ши у відкритому судовому зас іданні адміністративну спра ву
за позовом Відкритого акціонерного товариства "Банк Кіпру"
до Спеціалізованої державн ої податкової інспекції у м.К иєві по роботі з великими пла тниками податків
про визнання недійсним податк ового повідомлення-рішення в ід 08.06.2010р. №0000094310/3
за участю представникі в сторін:
від позивача Положенцева Т.В. (дов.від 03.08.10р. №Д-133)
від відповідача Тужиліна К.М. (дов.від 21.06.10р. №1046/9/10-110)
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом Ві дкритого акціонерного това риства «БАНК КІПРУ» до Спеці алізованої державної податк ової інспекції по роботі з ве ликими платниками податків п ро визнання недійсним податк ового повідомлення-рішення в ід 08.06.10р. №0000094310/3.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 05.08.20 10 року в 10 год. 56 хв. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови. Виготовлення п останови у повному обсязі ві дкладено, про що повідомлено сторін після проголошення в ступної та резолютивної част ини постанови в судовому зас іданні з урахуванням вимог ч .4 ст. 167 КАС України.
В С Т А Н О В И В :
позивач звернувся до с уду з позовом про визнання не дійсним податкового повідом лення-рішення від 08.06.10р. №0000094310/3.
Зазначене рішення позива ч вважає незаконним, та проси ть суд скасувати його з насту пних підстав.
В обгрунтування позовних вимог Відкрите акціонерне т овариство «БАНК КІПРУ»вказу є на той факт, що Спеціалізова ної державної інспекцією у м .Києві по роботі з великими пл атниками податків при провед енні перевірки дійшло помилк ового висновку про порушення позивачем пп..6.1.6., п.4.1. ст.4, пп.7.6.1. п.7 .6. ст.7 Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств», що призвело до заниженн я податкового зобов' язання з податку на прибуток на зага льну суму 161580,75грн. та складено податкове повідомлення - рі шення від 05.11.09р. №000104310/0.
За результатами адміністр ативного оскарження зазначе не податкове повідомлення-рі шення часткового скасовано, прийнято нове податкове пові домлення-рішення від 08.06.10р. №0000094 310/3.
Позивач не згоден з виявлен ими порушеннями оскільки, на його думку зазначене поруше ння виявлено у зв' язку із не правильним відображенням ни м в бухгалтерському обліку п ридбання та продажу акцій ВА Т «Металспецпром». Відповідн о до рішення Господарського суду Дніпропетровської обла сті від 02.09.04р. у справі №2-1841 скасо вано державну реєстрацію ВАТ «Металспецпром, його акції в же не є підтвердженням майно вих прав акціонера, не можуть вважатися цінними паперами в розумінні Закону України « Про оподаткування прибутку п ідприємств».
В акті перевірки зазначено , що сума коштів сплачена внас лідок купівлі акцій, емітент у яких скасовано державну ре єстрацію, витрати на придбан ня акцій, які включені до скла ду витрат на придбання цінни х паперів в окремому обліку о перацій з цінними паперами п ісля втрати акціями статусу об' єктів цивільних прав (то бто після зупинення обігу ак цій відповідно до Розпорядже ння ДКЦПФР, скасування держа вної реєстрації товариства), підлягають зменшенню у тому податковому періоді, на який припадає дата зупинення обі гу акцій.
Посилаючись на ст.6 Закону У країни «Про державне регулюв ання ринку цінних паперів в У країні»,позивач зазначає, що акція - іменний цінний папір , який посвідчує майнові прав а його власника (акціонера), що стосуються акціонерного тов ариства, включаючи право на о тримання частини прибутку ак ціонерного товариства у вигл яді дивідендів та право на от римання частини майна акціон ерного товариства у разі йог о ліквідації, право на управл іння акціонерним товариство м, а також немайнові права, пер едбачені Цивільним кодексом України та законом, що регул ює питання створення, діяльн ості та припинення акціонерн их товариств.
На думку позивача, наведено свідчить про те, що акції акці онерного товариства зберіга ють статус цінного паперу до припинення юридичної особи.
Крім того, на його думк у ст.104 ЦК України передбачає, щ о юридична особа припиняєтьс я в результаті передання всь ого свого майна, прав та обов' язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетвор ення) або в результаті ліквід ації. Юридична особа є такою, що припинялась з дня внесенн я до єдиного державного реєс тру запису про її припинення .
Позивач зазначає, що вразі ухвалення судом рішення про скасування або визнання неді йсною державної реєстрації ю ридичної особи безпосереднь о припинення юридичної особи не відбувається, а лише розпо чинається процедура ліквіда ції, яка закінчується внесен ням до єдиного державного ре єстру запису про її припинен ня.
Таким чином, на його думку , щ о припинення ВАТ «Металспецп ром»з моменту ухвалення судо м рішення, невірно тлумачено відповідачем, в результаті ч ого висновк про порушення по зивачем вимог Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»в частині здійс нення бухгалтерського облік у придбання та продажу акцій ВАТ «Металспецпром»є необґр унтованим.
Крім того, обґрунтовуючи п озовні вимоги позивач вказує на той факт, що пунктом 1 розд. І І «Порядку скасування реєстр ації випуску акцій та анулюв ання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій» затвердженог о рішенням ДКЦПФР від 30.12.98р. №222 в изначено, що: починаючи з дати опублікування інформації пр о зупинення обігу акцій в одн ому зі своїх офіційних друко ваних видань реєстру вальног о органу (ДКЦПФР) забороняєть ся здійснення цивільно-право вих договорів з акціями, обіг яких зупинено; дата опубліку вання інформації про зупине ння обігу акцій в одному з офі ційних друкованих видань реє стру вального органу (ДКЦПФР ) є датою закриття реєстру (при документальній формі випуск у акцій) або датою, на яку скла дається зведений обліковий р еєстр і здійснюється операці я обмеження в обігу акцій (при без документальній формі ви пуску).
Позивач зазначає, що розпор ядження ДКЦПФР про зупинення обігу акцій ВАТ «Металспецп ром», опублікування інформац ії про їх зупинення в обігу н е було. Станом на 01.04.10р. в ДКЦПФР значиться зареєстрованим ви пуск акцій ВАТ «Металспецпро м»
Тому на його думку зроблени й в акті висновок щодо зменше ння витрат на придбання акці й, які включені до складу витр ат на придбання цінних папер ів в окремому обліку операці й з цінними паперами у тому по датковому періоді є безпідс тавним.
В судове засідання предста вник позивача прибув, позовн і вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд задовольн ити позов.
Представник відпові дача проти задоволення позов них вимог заперечував з наст упних підстав.
Статтею 5 Закону України в ід 30.10.1996 №448/96-ВР "Про державне регу лювання ринку цінних паперів в Україні" (надалі - Закон №448), де ржавне регулювання ринку цін них паперів здійснює державн а комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі за текс том -ДКЦПФР).
Відповідач заперечуючи н а позов вказує на той факт, що згідно офіційних даних ДКЦПФ Р розпорядження про зупиненн я обігу акцій ВАТ "Металспецп ром", опублікування інформац ії про їх зупинення в обігу не було.
При проведенні перевірки, встановлено проведення пози вачем операцій з придбання т а продажу акцій емітентів, як і мають ознаки фіктивності.
Позивачем відповідно до договору купівлі-продажу цін них паперів під 29.06.06р. №Т-25-06, укла деного з ТОВ "Страхова компан ія "Альянс" (код за ЄДРПОУ - 32301566) п ридбано акції ВАТ «Металспец пром»(код за ЄДРПОУ - 31951025) у кіль кості 400 000 шт., номінальна варті сть 1 акції - 0,25 грн. на загальну с уму - 646 000,00 грн.
Відповідно до договору ку півлі-продажу цінних паперів від 03.07.2006 року №Т-27-06, укладеного п озивачем з ТОВ "Страхова комп анія "Альянс" (код за ЄДРПОУ - 323015 66) продано акції ВАТ «Металспе цпром »(код за ЄДРПОУ - 31951025) у кіл ькості 400 000 шт., номінальною вар тістю за 1 акцію - 0,25 грн., загальн ою номінальною вартістю - 100 000,0 г рн., на суму - 646 323,00 грн.
Однак, рішенням Господарс ького суду Дніпропетровсько ї області від 02.09.2004 року у справ і №2-1841 припинено державну реєс трацію ВАТ «Металспецпром»(к од за ЄДРПОУ - 31951025), 49016, м. Дніпропе тровськ, вул. Кірова, буд. 16.
На думку відповідач а, сума коштів або вартість м айна, отримана внаслідок від чуження акцій, емітенту яких скасовано державну реєстрац ію, повинна включатися до скл аду валового доходу як доход и з інших джерел в розумінні п .4.1.6. п.4.1. ст.4 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств».
За таких підстав відп овідач вважає, що прийняте по даткове повідомлення-рішенн я від 08.06.09р. №0000094310/3 відповідає вим огам чинного законодавства.
В судове засідання пр едставник відповідача прибу в проти задоволення позовних вимог заперечував.
Заслухавши пояснення пр едставників сторін, розгляну вши подані документи і матер іали, всебічно і повно з' ясу вавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцін ивши докази, які мають юридич не значення для розгляду спр ави і вирішення спору по суті , суд приходить до висновку, пр о задоволення позовних вимог , з огляду наступне.
Як вбачається з матеріа лів справи, Спеціалізованої державної податковою інспек цією у м.Києві по роботі з вели кими платниками податків (на далі - відповідач) проведено п озапланову невиїзну докумен тальну перевірку Відкритого акціонерного товариства «БА НК КІПРУ»(надалі-позивач).
За результатами проведено ю перевірки складено акт від 21.10.09р. №467/3-10/19358784 (надалі - акт) з пита нь правильності відображен ня в декларації та в окремому обліку прибутку від операці й з цінними паперами, фондови ми та товарними деривативами за період з 01.04.06р. по 31.12.08р.
В ході проведення перевір ки встановлено порушення поз ивачем пп. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4, пп. 7.6.1 п. 7.6 ст. 7 Закону України від 28.12.195 №334/94-ВР " Про оподаткування прибутку п ідприємств" (надалі- Закон №334)
На підставі акту перевірки винесено податкове повідомл ення - рішення від 05.11.2009 №0001044310/0 на з агальну суму 242 371,13 грн.. в т.ч. за о сновним платежем 161580,75 грн. та за штрафними (фінансовими) санк ціями 80790,38 грн.
Вказане податкове повідо млення-рішення оскаржено поз ивачем адміністративному по рядку.
За результатом розгляду пе рвинної скарги, рішенням від повідача від 19.01.10 р. № 222/10/25-022 подат кове повідомлення від 05.11.09р. №000 1044310/0 скасовано в частині основ ного платежу в розмірі 80,75 грн.
На підставі вказано рішенн я відповідачем винесено пода ткове повідомлення-рішення в ід 22.01.2010 №0000094310/1.
За результатами повторног о оскарження до ДПА України в ідповідачем винесено податк ове повідомлення-рішення від 08.06.2010 №0000094310/3.
Відповідно до статті 6 Зак ону України № 448/96-ВР від 30.10.1996 р. «П ро державне регулювання ринк у цінних паперів в Україні»(д алі - Закон №448/96) акція - іменний цінний папір, який посві дчує майнові права його влас ника (акціонера), що стосуютьс я акціонерного товариства, в ключаючи право на отримання частини прибутку акціонерно го товариства у вигляді диві дендів та право на отримання частини майна акціонерного товариства у разі його лікві дації, право на управління ак ціонерним товариством, а нем айнові права, передбачені Ци вільним кодексом України та законом, що регулює питання с творення, діяльності та прип инення акціонерних товарист в.
Тому, акції акціонерного то вариства зберігають статус ц інного паперу до припинення юридичної особи.
Відповідно до статті 104 Ци вільного кодексу України (ЦК України) юридична особа прип иняється в результаті переда ння всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридични м особам - правонаступникам (з лиття, приєднання, поділу, пер етворення) або в результаті л іквідації. Юридична особа є т акою, що припинилася, з дня вне сення до єдиного державного реєстру запису про її припин ення.
Частина 1 ст.110 ЦК України пе редбачає, що юридична особа л іквідується, зокрема, за ріше нням суду про визнання судом недійсною державної реєстра ції юридичної особи через до пущені при її створенні пору шення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встан овлених законом.
Крім того, норми Господарсь кого кодексу України а саме ч . 6 ст. 59 ГК України встановлює, щ о суб'єкт господарювання лік відується, зокрема, у разі ска сування його державної реєст рації у випадках, передбачен их законом. Суб'єкт господарю вання є ліквідованим з дня вн есення до держаного реєстру запису про припинення діяльн ості. Такий запис вноситься п ісля затвердження ліквідаці йного балансу відповідно до вимог цього кодексу (ч. 7 ст. 59 ГК ).
Змістом наведених норм при йняття судом рішення про ска сування державної реєстраці ї юридичної особи є підставо ю для її ліквідації.
В той же час спеціальним нор мативно-правовим актом вищої юридичної сили, що порядок пр ипинення юридичної особи в р езультаті її ліквідації або реорганізації є Закон Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців».
Питання державної реєстра ції припинення юридичної осо би на підставі судового ріше ння, що не пов' язано з банкр утством юридичної особи вре гульовано ст. 59 названого за кону.
Відповідно до частин 5, 6, 8, 10 ст . 59 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в»суд призначає в рішенні що до припинення юридичної осо би у зв'язку з її ліквідацією к омісію з припинення (ліквіда ційну комісію) та встановлює порядок її роботи.
У разі, якщо в судовому ріше нні щодо припинення юридично ї особи у зв' язку з її ліквід ацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна к омісія), державний реєстрато р не пізніше трьох робочих дн ів від дати надходження тако го судового вносить до Єдино го державного реєстру запис, в якому вказує як голову комі сії припинення (ліквідаційно ї комісії) юридичної особи ке рівника органу управління аб о особу, яка згідно з відомост ями, внесеними до Єдиного дер жавного реєстру, має право вч иняти юридичні дії від імені юридичної особи без довірен ості, якщо інше не встановлен о судовим рішенням.
Документи для проведення д ержавної реєстрації припине ння юридичної особи подаютьс я головою комісії з припинен ня (ліквідаційної комісії) юр идичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з пр ипинення (ліквідаційної комі сії), якого вказав в Єдиному д ержавному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який в становлено цим законом для п рипинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Те саме стосується і порядк у внесення державним ре єстратором запису про провед ення державної реєстрації пр ипинення юридичної особи.
З вищевикладеного с лідує, що із ухваленого судом рішення про скасування або в изнання недійсною державної реєстрації юридичної особи припинення юридичної особи н е відбулось, а лише розпочато процедуру ліквідації, яка за кінчується внесенням до єдин ого державного реєстру запис у про її припинення.
На думку суду, твердження відповідача, що діяльність В АТ «Металспецпром»припинил ась з моменту ухвалення судо м рішення, є необґрунтованим , як і застосовані норми закон у, що призвели на його думку до порушення позивачем вимог З акону України №334/94.
Крім того, згідно статті 5 З акону України № 448/96 державне ре гулювання ринку цінних папер ів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку (надалі - ДКЦПФР).
Відповідно до ст. 31 Закону У країни «Про цінні папери та ф ондовий ринок»Державна комі сія з них паперів та фондовог о ринку веде Державний реєст р випусків цінних паперів та забезпечує відкритий доступ учасників ринку цінних папе рів до інформації, що містить в реєстрі
Згідно ст. 2 Закону Україн и №448/96 державне регулювання ри нку цінних паперів здійснюєт ься з метою одержання учасни ками ринку цінних паперів ін формації про умови випуску т а обігу цінних паперів, резул ьтати фінансово-господарськ ої діяльності емітентів, обс яги і характер угод з цінними паперами та іншої інформаці ї, що впливає на формування ці н на ринку цінних паперів.
Однією із форм регулюван ня ринку цінних паперів є кон троль за дотриманням емітент ами порядку реєстрації випус ку цінних паперів та інформа ції про випуск цінних катері в, умов продажу (розміщення) ці нних паперів, передбачених т акою інформацією (ст.3 Закону У країни №448/96).
Пунктом 1 розд.ІІ «Порядку с касування реєстрації випуск ів акцій та анулювання свідо цтв про реєстрацію випуску а кцій», затвердженого рішення м ДКЦПФР від 30.12.1998 р. № 222, визначен о, що:
- розпорядження про зупине ння обігу акцій у разі ліквід ації акціонерного товариств а на підставі рішення суду ре єструвальний орган (ДКЦПФР) н адає протягом 15 робочих днів з дати надходження заяви про з упинення обігу акцій;
- протягом трь ох робочих днів з дати виданн я розпорядження про зупиненн я обігу акцій реєструвальний орган (ДКЦПФР) направляє його емітенту та реєстроутримува чу (при документарній формі в ипуску) або депозитарію (при б ездокументарній формі випус ку акцій), який обслуговує акц ії цього емітента;
- реєструвальний ор ган (ДКЦПФР) забезпечує опубл ікування інформації про зупи нення обігу акцій в одному зі своїх офіційних друкованих видань протягом 15 календарни х днів з дати видання розпоря дження про зупинення обігу а кцій;
- починаючи з дати опублік ування інформації про зупине ння обігу акцій в одному зі св оїх офіційних друкованих вид ань реєструвального органу ( ДКЦПФР) забороняється здійсн ення цивільно-правових догов орів з акціями, обіг яких зупи нено;
- дата опублікування інформації про зупинення о бігу акцій в одному з офіційн их друкованих видань реєстру вального органу (ДКЦПФР) є дат ою закриття реєстру (при доку ментарній формі випуску акці й) або датою, на яку складаєтьс я зведений обліковий і здійс нюється операція обмеження в обігу акцій (при бездокумент арній формі випуску акцій).
Згідно зі ст.ст. 177, 178 ЦК У країни об'єктами цивільних п рав є речі, у тому числі гроші та цінні інше майно, майнові п рава, результати робіт, послу ги, результати інтелектуальн ої, діяльності, інформація, а т акож інші матеріальні і нема теріальні блага. Об'єкти циві льних прав можуть вільно від чужуватися або переходити ві д однієї особи до іншої в поря дку правонаступництва чи спа дкування або іншим чином, якщ о вони не вилучені з цивільно го обороту, або не обмежені в о бороті, або не є невід'ємними в ід фізичної чи юридичної осо би.
Виходячи з наведеног о слідує, що акція втрачає ста тус об'єкту цивільних прав, то бто не може вільно відчужува тися або переходити від одні єї особи до іншої, зокрема шля хом цивільно-правових (госпо дарсько-правових) договорів, з моменту їх вилучення або об меження в цивільному оборот і, тобто з дати опублікування інформації про зупинення об ігу акцій в одному зі своїх оф іційних друкованих видань ре єструвального органу (ДКЦПФР ).
З матеріалів справи в бачається, що відповідач з ци м погоджується, вказуючи в ак ті, що сума коштів сплачена вн аслідок купівлі акцій, еміте нту яких скасовано державну реєстрацію, витрати на придб ання акцій, які включені скла ду витрат на придбання цінни х паперів в окремому обліку о перацій з цінними паперами п ісля втрати акціями статусу об'єктів цивільних прав (тобт о після зупинення обігу акці й відповідно до Розпорядженн я ДКЦПФР, скасування державн ої реєстрації товариства), пі длягають зменшенню у тому по датковому періоді, на який пр ипадає дата зупинення обігу акцій.
З офіційних даних ДКЦПФР р озпорядження ДКЦПФР про зуп инення обігу акцій ВАТ «Мета лспецпром», опублікування і нформації про їх зупинення в обігу не було.
Станом на 01.04.2010р. в ДКЦПФР знач иться зареєстрованим випуск акцій ВАТ «Металспецпром»(к од ЄДРПОУ 31951025)
В загальному реєстрі цінни х паперів відсутня інформаці я про зупинення обігу акцій, с касування реєстрації випуск у акцій та анулювання свідоц тва про реєстрацію випуску а кцій ВАТ «Металспецпром»(ко д ЄДРПОУ 31951025), що підтверджуєть ся інформацією ДКЦПФР від 28.04.20 10 року за №11/02/6489.
Таким чином, на думку суду, з роблений в акті висновок щод о зменшення витрат на придба ння акцій, які включені до скл аду витрат на придбання цінн их паперів в окремому обліку операцій з цінними паперами у тому податковому періоді, н а який припадала дата зупине ння обігу акцій є безпідстав ним.
Крім того, на суд зазн ачає, що відповідачем не врах овані вимоги Закону України «Про порядок погашення зобов ' язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами»від 21.12.00р. № 2181, відповідно до якого, а саме п.15.1.1. податковий орган має пра во самостійно визначити суму податкових зобов'язань плат ника податків у випадках, виз начених цим Законом, не пізні ше закінчення 1095 дня, наступно го за останнім днем гранично го строку подання податкової декларації, а у разі, коли так а податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фа ктичного подання. Якщо протя гом зазначеного строку подат ковий орган не визначає суму податкових зобов'язань, плат ник податків вважається віль ним від такого податкового з обов'язання, а спір стосовно т акої декларації не підлягає розгляду в адміністративном у або судовому порядку.
Також, п. 15.1.2 .вищезазнач еного Закону, встановлює, що п одаткове зобов'язання може б ути нараховане або проваджен ня у справі про стягнення так ого податку може бути розпоч ате без дотримання строку да вності, визначеного у підпун кті 15.1.1 цього пункту, у разі кол и:
а) податкову декларацію за період, коли виникло податко ве зобов'язання, не було подан о.
З огляду на вищевикл адене суд дійшов висновку пр о задоволення позовних вимог щодо визнання недійсним под аткового повідомлення-рішен ня від 08.06.10р. №0000094310/3
Частиною першою стат ті 94 КАС України встановлено, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є с уб'єктом владних повноважень , суд присуджує всі здійснені нею документально підтвердж ені судові витрати з Державн ого бюджету України (або відп овідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орга н місцевого самоврядування, його посадова чи службова ос оба).
Відповідно до частини пе ршої статті 2 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни (далі - КАС України) завда нням адміністративного судо чинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, п рав та інтересів юридичних о сіб у сфері публічно-правови х відносин від порушень з бок у органів державної влади, ор ганів місцевого самоврядува ння, їхніх посадових і службо вих осіб, інших суб'єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень.
З огляду на вищевикладен е, оцінивши докази, які є у спр аві за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічном у, повному та об'єктивному дос лідженні, суд дійшов висновк у, що відповідач як суб' єкт в ладних повноважень не довів обставини, щодо правомірност і прийнятого ним рішення.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 2, 94, 158-163 КАС Ук раїни, суд-,
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги за довольнити.
2. Визнати недійсним по даткове повідомлення-рішенн я Спеціалізованої державної податкової інспекції по роб оті з великими платниками по датків від 08.06.10р. №0000094310/3.
3. Судові витрати в розм ірі 3,40 грн. присудити на корист ь Відкритого акціонерного то вариства «БАНК КІПРУ»з Держа вного бюджету України.
4. Постанова може бути оскаржена в порядку ст.ст.185-187 К АС України.
Суддя І.А. Кач ур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2010 |
Оприлюднено | 24.09.2010 |
Номер документу | 11279653 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні