Ухвала
від 06.09.2023 по справі 240/15625/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про витребування доказів

06 вересня 2023 року м. Житомир справа № 240/15625/23

категорія 112030300

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Єфіменко О.В., розглянувши у порядку письмового провадження клопотання ОСОБА_1 про витребування доказів в адміністративній справі за його позовом до Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

21.08.2023 до суду надійшло клопотання ОСОБА_1 про витребування доказів в даній адміністративній справі. Просить витребувати від Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області всі наявні у нього документи та матеріали стосовно предмету спору, з метою захисту його законного інтересу на встановлення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та видачі відповідного посвідчення щодо підтвердження статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

У зв`язку із перебуванням судді Єфіменко О.В. у період з 28.08.2023 до 01.09.2023 (№01-53-в від 17.08.2023) у щорічній відпустці, тому розгляд даного клопотання судом відкладався.

На момент прийняття судом даної ухвали, Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області не скористалося своїм процесуальним обов`язком на подання до суду відзиву на позов.

Розгляд справи здійснюється у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Дані спірні правовідносини виникли з приводу встановлення позивачу статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та видачі посвідчення «Учасник ліквідації у 1986 році наслідків аварії на Чорнобильській АЕС».

Відповідно до ч.6 ст.80 Кодексу адміністративного суду України (далі - КАС України) будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

Приписами статті 129-1 Конституції України судові рішення є обов`язковими до виконання. Принцип обов`язковості судових рішень закріплений і у статті 14 КАС України, відповідно до змісту якої судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Згідно з ч.1 ст.72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.8 ст.80 КАС України, у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Таким чином, слід акцентувати увагу, що невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

З огляду на вищезазначені норми процесуального права, для забезпечення повного та всебічного з`ясування всіх обставин у справі і постановлення законного та обґрунтованого рішення суд дійшов висновку про необхідність витребувати від Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області усі наявні документи на підставі яких розглядалося питання щодо можливості встановлення позивачу статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

При цьому, слід акцентувати увагу на тому, що невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Зокрема, п. 3 ч.1 ст. 149 КАС України встановлено, що суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб`єктом владних повноважень.

З огляду на вищезазначені норми процесуального права, для забезпечення повного та всебічного з`ясування всіх обставин у справі і постановлення законного та обґрунтованого рішення суд дійшов висновку про необхідність витребувати від відповідача вищевказані документи, а тому подане позивачем клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 72, 80, 248, 256 КАС України,

ухвалив:

Клопотання ОСОБА_1 про витребування доказів в адміністративній справі №240/15625/23 задовольнити.

Витребувати від Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області усі наявні документи на підставі яких розглядалося питання щодо можливості встановлення позивачу статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ОСОБА_1 .

Управлінню соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області витребувані документи протягом п`яти днів з дня отримання ухвали направити на адресу суду або повідомити суд про причини неможливості подання витребовуваних матеріалів.

Попередити Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області, що невиконання ухвали суду про витребування доказів може мати наслідком застосування заходів встановлених статтями 77, 80 Кодексу адміністративного судочинства України або заходів процесуального примусу, передбачених статтями 145, 149 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею та окремо не оскаржується.

Суддя О.В. Єфіменко

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2023
Оприлюднено11.09.2023
Номер документу113302445
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —240/15625/23

Постанова від 29.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Рішення від 13.11.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні