Рішення
від 13.11.2023 по справі 240/15625/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2023 року м. Житомир справа № 240/15625/23

категорія 112030300

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - позивач) із позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 06 березня 2023 №1060 про відмову у визначенні йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та видачі відповідного посвідчення;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області прийняти рішення про встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і видати посвідчення «Учасник ліквідації у 1986 році наслідків аварії на Чорнобильській АЕС».

Обґрунтовуючи заявлені до Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (далі - відповідач, управління) вимоги позивач вказав, що з 11.11.1975 до 16.05.1995 перебував на військовій службі. У період з 14.05.1986 до 11.09.1986 разом з колегами ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 здійснював монтаж мережі тропосферного зв`язку на лінії Львів-Москва загальною довжиною 150 км, яка прокладалася через Чорнобильський район Київської області, у зв`язку із чим звернувся до відповідача із вимогою щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, однак отримав відмову, мотивовану відсутністю доказів участі у ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 у зоні відчуження в конкретний період служби (виконання робіт), зокрема відсутності в архівній довідці днів виїзду на об`єкти або в населенні пункти зони відчуження.

Позивач із відмовою відповідача не погоджується, вважає, що законодавець встановив перелік документів, що підтверджують участь особи у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, який не обмежується лише довідкою, яку вимагає відповідач, оскільки такий факт може бути підтверджений будь-якими первинними документами, зокрема довідкою військової частини, у складі якої особа брала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, довідкою архівної установи, або іншими первинними документи, в яких зазначено період роботи, населений пункт чи об`єкт де особою виконувались роботи з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 06.06.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрите провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

02.08.2023 від позивача надійшло до суду клопотання про розгляд справи з викликом сторін, у задоволенні якого ухвалою суду від 14.08.2023 відмовлено.

Крім того, 02.08.2023 позивачем подано до суду клопотання про визнання неподання відзиву на позов з неповажних причин, у задоволенні якого ухвалою суду від 14.08.2023 відмовлено.

21.08.2023 позивач надіслав до суду клопотання про виклик свідків, у задоволенні якого ухвалою суду від 06.09.2023 відмовлено.

Разом з тим, 21.08.2023 до суду надійшло клопотання ОСОБА_1 про витребування доказів в даній адміністративній справі, просив витребувати від Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області всі наявні у нього документи та матеріали стосовно предмету спору, з метою захисту його законного інтересу на встановлення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та видачі відповідного посвідчення щодо підтвердження статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Подане до суду клопотання позивача про витребування доказів у справі задоволене ухвалою суду від 06.09.2023.

На виконання вимог ухвали суду відповідачем надано до суду супровідний лист від 21.09.2023 та належним чином завірені документи, які були отримані від позивача, зокрема: лист про надання належних документів, копія заяви позивача та архівна довідка.

Крім того, у листі від 21.09.2023 управлінням звернуто увагу суду на те, що відповідно до п.11 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян" від 11 липня 2018 року №551, посвідчення видаються учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на підставі одного із документів:

- довідки про підвищену оплату праці в зоні відчуження із зазначенням кількості днів і населеного пункту, підтвердженої первинними документами (наказ чи розпорядження про відрядження до зони відчуження із зазначенням періоду роботи (служби) в зоні відчуження;

- довідки архівної установи про участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в зоні відчуження із зазначенням періоду служби (виконання робіт), днів виїзду на об`єкти або в населені пункти зони відчуження.

Однак вказаних документів позивачем не надано, у зв`язку із цим йому відмовлено у видачі відповідно посвідчення та рекомендовано надати до управління оригінали таких документів для розгляду питання у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до наказів Житомирського окружного адміністративного суду: № 01-36-В від 12.06.2023 (у період з 03.07.2023 до 21.07.2023) та №01-53-в від 17.08.2023 (у період з 28.08.2023 до 01.09.2023), суддя Єфіменко О.В. перебувала у щорічній відпустці, тому розгляд даної справи судом відкладався.

Положення ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.

За змістом позовної заяви ОСОБА_1 у період з 11.11.1975 до 16.05.1995 перебував на військовій службі.

Як наголошує позивач, у період з 14 травня 1986 року по 11 вересня 1986 року перебував у службовому відрядженні та брав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, здійснюючи монтаж мережі тропосферного важкого зв`язку по Схемі організації проводового зв`язку магістральних ліній П-803/295 військової частини НОМЕР_1 з 18 травня по 25 серпня 1986 року загальною довжиною 150 км разом зі своїми колегами:

- ОСОБА_5 , який був військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_2 , з місцем дислокації в АДРЕСА_1 , в архівній довідці якого значиться інформація про виконання задач по ліквідації наслідків аварії ЧАЕС в складі Військової частини НОМЕР_2 , на підставі такої довідки ОСОБА_5 , надано статус учасника ліквідації наслідків аварії ЧАЕС;

- ОСОБА_6 , який являвся військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_1 , в архівній довідці якого, значиться інформація про виконання задач по ліквідації наслідків аварії ЧАЕС в складі Військової частини НОМЕР_1 з місцем дислокації в с. Діброва Поліського району Київської області та виконання задач по ліквідації наслідків аварії ЧАЕС згідно з Схемого організації проводового зв`язку магістральних ліній П-803/295 Військової частини НОМЕР_1 з 18 травня по 25 серпня 1986 року загальною довжиною 150 км, на підставі такої довідки йому надано статус учасника ліквідації наслідків аварії ЧАЕС;

- ОСОБА_4 , який був військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_3 , з місцем дислокації в с. Діброва Поліського району Київської області, і в його архівній довідці, значиться інформація про виконання задач по ліквідації наслідків аварії ЧАЕС, на підставі якої йому було надано статус учасника ліквідації наслідків аварії ЧАЕС.

Позивач наголошує, що разом із вищезазначеними колегами в період з 04 серпня 1986 року по 24 серпня 1986 року в складі оперативної групи у зоні аварії на ЧАЕС, яка знаходилась у відрядженні у зоні аварії на ЧАЕС в період з 09 травня 1986 року по 24 вересня 1986 року, перебував в населених пунктах Чорнобильської зони відчуження, виконуючи роботи відповідно до Схеми організації проводового зв`язку магістральних ліній П-803/295 Військової частини НОМЕР_1 з 18 травня по 25 серпня 1986 року загальною довжиною 150 км.

16.02.2023 позивач звернувся до управління із заявою, в якій просив здійснити видачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. До поданої заяви додав архівну довідку, видану Галузевим державним архівом Міністерства оборони України №08-08 від 08.08.2022.

Листом №1060 від 06.03.2023 управління рекомендовано позивачу надати оригінали документів, які підтверджують участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у зоні відчуження, із зазначенням періоду служби (виконання робіт), днів виїзду на об`єкти або в населені пункти зони відчуження, для розгляду питання про встановлення відповідного статусу у передбаченому законодавством порядку.

Вважаючи протиправним таке рішення про відмову у видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, позивач звернувся із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд вказує наступне.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я, визначення соціального захисту потерпілого населення визначено Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" №796-XIІ 28 лютого 1991 року (далі - Закон №796-XIІ).

Статтею 10 Закону №796-XII учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов`язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

У примітці до цієї статті уточнено, що тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов`язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 14 Закону №796-XII для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали у зоні відчуження:

- з моменту аварії до 1 липня 1986 року - незалежно від кількості робочих днів;

- з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів;

- у 1987 році - не менше 14 календарних днів, а також потерпілі від Чорнобильської катастрофи;

- евакуйовані у 1986 році із зони відчуження (в тому числі особи, які на момент евакуації перебували у стані внутріутробного розвитку, після досягнення ними повноліття);

- особи, які постійно проживали у зоні безумовного (обов`язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, - категорія 2.

Статтею 15 Закону №796-XII передбачено, що підставами для визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є період роботи (служби) у зоні відчуження, що підтверджено відповідними документами.

Видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами та організаціями (військкоматами), а про період проживання на територіях радіоактивного забруднення, евакуацію, відселення, самостійне переселення - органами місцевого самоврядування.

Визначення рівнів забруднення, доз опромінення, відновлення їх шляхом розрахунку здійснюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідних державних органів та обласних державних адміністрацій.

Статтею 65 Закону №796-XII установлено, що учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи видаються посвідчення, виготовлені за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС» та «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи» є документами, що підтверджують статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надають право користування пільгами, встановленими цим Законом.

Видача посвідчень провадиться спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями за поданням районних державних адміністрацій. Порядок видачі посвідчень встановлюється Кабінетом Міністрів України (ч.4 ст. 65 Закону №796-XII).

Посвідчення "Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС" та "Потерпілий від Чорнобильської катастрофи" є документами, що підтверджують статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надають право користування пільгами, встановленими цим Законом (ч.3 ст.65 Закону №796-XII).

У той час, пунктом 1 Постанови №551 затверджений Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян (Порядок №551, чинний з 25 липня 2018 року), який визначає

Процедуру видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та передбачає видачу посвідчень громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, громадянам, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих визначає постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. № 551, якою затверджено Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян (далі - Порядок №551).

Пунктом 2 Постанови №551 встановлено, що посвідчення підтверджує статус осіб, в тому числі, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт та надає право користуватися пільгами та компенсаціями, встановленими Законом України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі - Закон), іншими актами законодавства.

Абзацем 1 пункту 4 Порядку №551 передбачено, що учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали в зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 р. - незалежно від кількості робочих днів, з 1 липня 1986 р. по 31 грудня 1986 р. - не менше п`яти, а в 1987 році - не менше 14 календарних днів, віднесеним до категорії 2, видаються посвідчення Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 19__ році (категорія 2) серії А синього кольору.

Згідно з пунктом 11 Порядку №551 посвідчення видаються уповноваженими органами за зареєстрованим або фактичним місцем проживання особи на підставі рішень комісій з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, утворених уповноваженими органами (далі - регіональні комісії).

Вказаним пунктом визначено перелік документів, за наявності одного з яких особам видаються посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, зокрема: довідки про підвищену оплату праці в зоні відчуження із зазначенням кількості днів і населеного пункту, підтвердженої первинними документами (наказ чи розпорядження про відрядження до зони відчуження із зазначенням періоду роботи (служби) в зоні відчуження або довідки архівної установи про участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в зоні відчуження із зазначенням періоду служби (виконання робіт), днів виїзду на об`єкти або в населені пункти зони відчуження.

Таким чином, підставою для видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є наявність одного із перелічених документів у п.11 Порядку №551.

У разі подання довідки архівної установи про участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, така має містити відомості про виконання робіт в зоні відчуження із зазначенням періоду служби, днів виїзду на об`єкти або в населені пункти зони відчуження. Тобто ключовим питанням під час розгляду спірних відносин, являється виконання роботи з ліквідації наслідків ЧАЕС саме в зоні відчуження.

Під час судового розгляду справи встановлено, що позивач звернувшись до відповідача із заявою про видачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС додав до такої архівну довідку №08-08 від 08.08.2022. За змістом архівної довідки позивач перебував у списку особового складу Військової частини НОМЕР_4 (місце дислокації якої АДРЕСА_2 ), який приймав участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з 14.05.1986 - дата вибуття (наказ №83) до 11.09.1986 - дата прибуття (наказ №166). Інформації щодо створення оперативної групи разом з військовослужбовцями Військової частини НОМЕР_5 та Військової частини НОМЕР_1 в період активної фази аварії на ЧАЕС в 1986 році у документах Військової частини НОМЕР_4 не виявлено.

Таким чином, відповідно до архівної довідки №08-08 від 08.08.2022 позивач у період з 14.05.1986 до 11.09.1986 приймав участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, втім відомості на яких саме об`єктах виконувалися ним роботи та у яких населених пунктах, така довідка не містить. Тобто така довідка не може бути підставою для видачі посвідчення із визначенням відповідного статусу особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян.

Як свідчать матеріали справи, підставою для відмови у видачі позивачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, слугувала відсутність передбачених Порядком №551 документів, які б підтверджували участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на об`єктах або у зоні відчуження, із зазначенням періоду служби (виконання робіт), днів виїзду на об`єкти або в населенні пункти зони відчуження.

З огляду на викладене, суд погоджується з відповідачем, що саме архівна довідка №08-08 від 08.08.2022 не містять відомостей про населені пункти при виконанні позивачем обов`язків з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. При цьому, жодних інших документів, які б підтверджували участь позивача у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС матеріали справи не містять.

Крім того, слід звернути увагу на те, що Закон №796-XII не містить будь-яких обмежень щодо документів, якими згадана умова отримання громадянином України статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС буде підтверджена.

З метою дотримання гарантій, встановлених Конституцією України та Законом Закону №796-XII, уповноважений орган зобов`язаний досліджувати та надавати оцінку будь-яким документам, які свідчать про роботу позивача у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року - незалежно від кількості робочих днів, з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів; у 1987 році - не менше 14 календарних днів.

Однак, як свідчать матеріали справи, будь-яких інших документів, крім архівної довідки №08-08 від 08.08.2022, під час звернення до відповідача із вимогою видати посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, позивачем не надано.

Разом з тим, суд не може прийняти до уваги твердження позивача про те, що у період з 14 травня 1986 року по 11 вересня 1986 року він перебуваючи у службовому відрядженні брав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС разом із ОСОБА_5 (військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_2 ), ОСОБА_6 (військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_1 ) та ОСОБА_4 (військовослужбовцем Військової частини НОМЕР_3 ), у зоні відчуження, оскільки відомості щодо створення оперативної групи разом з військовослужбовцями Військових частин НОМЕР_5 та НОМЕР_1 в період активної фази аварії на ЧАЕС в 1986 році в матеріалах справи відсутні.

З огляду на встановлені обставини справи, суд вважає, що управлінням при розгляді заяви позивача надано належну оцінку документу, який подано на підтвердження відповідного статусу.

При цьому суд вважає за необхідне наголосити, що відповідно до статті 10 Закону №796-XII достатнім є виконання будь-яких робіт, пов`язаних з усуненням наслідків аварії саме у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів (у тому числі тимчасово направленими військовослужбовцями у цей період), а за приписами пункту 4 Порядку №551 посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 19__ році» (категорія 2) серії А видаються учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали в зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 р. - незалежно від кількості робочих днів, з 1 липня 1986 р. по 31 грудня 1986 р. - не менше п`яти, а в 1987 році - не менше 14 календарних днів.

Натомість, доказів того, що позивачем виконувалися будь-які роботи, пов`язані з усуненням наслідків аварії саме у зоні відчуження у 1986-1987 роках матеріали адміністративної справи не містять.

Враховуючи встановлені обставини справи, суд дійшов висновку, що відповідач під час розгляду питань, порушених позивачем у його заяві, діяв добросовісно та розсудливо, з огляду на що прийняв правомірне рішення про відмову у видачі позивачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Частиною четвертою статті 245 КАС України визначено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд. У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Критеріями, які впливають на обрання судом способу захисту прав особи в межах вимог про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, є встановлення судом додержання суб`єктом звернення усіх передбачених законом умов для отримання позитивного результату та наявність у суб`єкта владних повноважень права діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.

Згідно з вимогами статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Питання про розподіл судових витрат, судом вирішується відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись статтями 2, 72-77, 139, 243-246, 255, 262, 295 КАС України, суд

вирішив:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 . РНОКПП: НОМЕР_6 ) до Управління соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (вул. Б.Тена, 16, м.Житомир,10012. ЄДРПОУ: 20406164) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії, відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Єфіменко

Повний текст складено: 13 листопада 2023 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2023
Оприлюднено16.11.2023
Номер документу114898807
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —240/15625/23

Постанова від 29.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Рішення від 13.11.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.09.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні