Рішення
від 29.08.2023 по справі 120/4345/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

29 серпня 2023 р. Справа № 120/4345/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Дмитришеної Р.М.,

за участю секретаря судового засідання: Антонюк О.М.

позивача: ОСОБА_1

представника позивача: Сопруна В.В.

представника відповідача: Заскалети І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_1

до: Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

про: визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшли матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач вказує на протиправну бездіяльність відповідача, яка полягає у не проведенні перевірки первинних документів (книг по заробітній платі) Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" щодо розміру заробітної плати (доходу) позивача за період з 01.06.1992 по 31.05.1997 при перерахунку пенсії від 08.02.2023.

З метою зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача про перерахунок пенсії від 08.02.2023 з проведенням, в ході її розгляду, перевірки первинних документів (книг по заробітній платі) Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" щодо розміру заробітної плати (доходу) позивача за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою від 19.04.2023 відкрито провадження у справі, розгляд якої постановлено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Установлено строк для подання відзиву. Задоволено клопотання позивача та витребовано у ОСОБА_2 книги по заробітній платі Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця", в яких визначено заробітну плату (дохід) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997. Докази зобов`язано подати/надіслати суду у 10-денний термін з дня отримання цієї ухвали.

09.05.2023 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву із запереченнями щодо позовних вимог. По суті позовних вимог відповідач вказав, що Позивач перебуває на обліку в Головному управлінні та отримуєте пенсію за віком з 05.04.2022, призначену відповідно до Закону №1058-IV, з урахуванням даних про стаж та заробітну плату.

08.02.2023 позивачем подано заяву до Пенсійного Фонду відповідно до Закону України "Про звернення громадян" №393/96-ВР від 02.10.1996.

За результатами розгляду звернення позивачу було надано інформацію у листі від 07.03.2023 № 3280-2086/М-02/8-0200/23 у якому зазначено, що здійснити перерахунок пенсії з врахуванням заробітної плати за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, наразі неможливо.

Рішення за заявою від 08.02.2023 не приймалося.

18.05.2023 на адресу суду надійшла відповідь на відзив із поясненнями щодо наведених відповідачем заперечень.

Ухвалою від 07.06.2023 вирішено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження у судовому засіданні із повідомленням (викликом) сторін. Призначено судове засідання на 20 червня 2023 р. о 15:30 год. Витребувано з Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області та зобов`язано його у 7-денний термін з дня отримання цієї ухвали надати суду належним чином засвідчені копії матеріалів пенсійної справи ОСОБА_1 .

15.06.2023 на адресу суду від відповідача надійшли копії матеріалів з електронної пенсійної справи.

20.06.2023 в ході судового засідання представником позивача заявлено усне клопотання про витребування доказів.

Ухвалою від 20.06.2023 задоволено клопотання представника позивача. Витребувано повторно у ОСОБА_2 та зобов`язано її надати/надіслати суду у 10-денний термін з дня отримання цієї ухвали книги по заробітній платі Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця", в яких визначено заробітну плату (дохід) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

Наступне судове засідання призначено на 29.08.2023 о 13:00.

29.08.2023 в ході судового розгляду справи по суті представники сторін свої вимоги та заперечення підтримали з підстав, що наведені в заявах по суті. Також судом оглянуто книги по заробітній платі Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця", які долучені позивачем до матеріалів справи.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, оцінивши доводи позову та відзиву, встановив наступне.

Позивач перебуває на обліку в Головному управлінні та отримуєте пенсію за віком з 05.04.2022, призначену відповідно до Закону №1058-IV, з урахуванням даних про стаж та заробітну плату.

При поданні заяви на призначення пенсії позивачем надано довідку про заробітну плату від 17.05.2022 №1, видану Могилів-Подільською районною міжгосподарською госпрозрахунковою шляхо-будівельною дільницею, за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

На виконання ст. 40 Закону №1058, відділом перерахунків пенсій Управління пенсійного забезпечення було направлено службову записку до Управління контрольно- перевірочної роботи від 07.06.2022 №5179/03-16 на проведення зустрічної перевірки достовірності та обґрунтованості видачі вищезазначної довідки про заробітну плату.

Встановлено, що згідно із відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, наданих Головним управлінням статистики у Вінницькій області, на запит Головного Управління, КП "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" з 19.04.2018 припинила свою діяльність без встановлення правонаступництва. Відтак, відповідач відмовив у прийнятті цієї довідки від 17.05.2022, оскільки така є недійсною та провести перевірку в встановленому Законом порядку неможливо.

08.02.2023 позивач звернувся до Пенсійного органу із заявою про перерахунок пенсії в якій вказав, що з квітня 1986 року по серпень 2005 року працював на різних посадах в Могилів-Подільському шляхо-будівельному дорожньому участку, правонаступником якого було Колективне підприємство "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" (код ЄДРПОУ 03579383, адреса реєстрації: с. Немія, Могилів-Подільський район, Вінницька область).

Позивач бажає перерахувати пенсію з врахуванням заробітної плати, яку він отримував за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

Однак вказує, що довідку про заробітну плату (дохід) ОСОБА_1 не може отримати з підстав того, що згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Колективне підприємство "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" 19.04.2018 ліквідовано за спрощеною процедурою.

Окрім того, згідно інформації наданої архівним відділом Могилів-Подільської міської ради від 27.12.2022 документи Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" до архівного відділу не передавались.

Таким чином, враховуючи, шо Колективне підприємство "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" ліквідовано, правонаступник у нього відсутній та первинні документи до архівного відділу не передавались, відсутня можливість отримання відповідної довідки про заробітну плату (дохід) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

Наразі ним з`ясовано, що первинні документи, зокрема книги по заробітній платі, які підтверджують її розмір, отриманий ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997 у Могилів - Подільському шляхо-будівельному дорожньому участку, знаходяться у ОСОБА_2 (адреса проживання: АДРЕСА_1 ).

Відтак, в заяві позивач просить перевірити первинні документи (книги по заробітній платі) Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" щодо розміру заробітної плати (доходу) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, які знаходяться у ОСОБА_3 (зазначено адресу) та перерахувати розмір пенсії ОСОБА_1 із врахуванням заробітної плати за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

У відповідь на звернення Пенсійний орган листом від 07.03.2023 №3280-2086/М-02/8-0200/23 повідомив, що розмір пенсії позивача з надбавками становить - 3862,77 грн.

Підтвердження відомостей, наданих для призначення (перерахунку) пенсії встановлюється за результатами перевірки підстав їх видачі, яка проводиться спеціалістами органів Пенсійного фонду України на підприємствах (установах, організаціях).

При поданні заяви на призначення пенсії позивачем надано довідку про заробітну плату від 17.05.2022 №1, видану Могилів-Подільською районною міжгосподарською госпрозрахунковою шляхо-будівельною дільницею, за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

На виконання ст. 40 Закону №1058, відділом перерахунків пенсій Управління пенсійного забезпечення було направлено службову записку до Управління контрольно- перевірочної роботи від 07.06.2022 №5179/03-16 на проведення зустрічної перевірки достовірності та обґрунтованості видачі вищезазначної довідки про заробітну плату.

Згідно із відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, наданих Головним управлінням статистики у Вінницькій області, на запит Головного Управління, КП Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця з 19.04.2018 припинила свою діяльність без встановлення правонаступництва, відтак довідка видана 17.05.2022, є недійсною та провести перевірку в встановленому Законом порядку неможливо.

Враховуючи вищезазначене, здійснити перерахунок пенсії з врахуванням заробітної плати за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, наразі неможливо.

Позивач не погоджується із такими діями відповідача, тому звернувся до суду.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України "Про пенсійне забезпечення" громадяни України мають право на державне пенсійне забезпечення за віком, по інвалідності, у зв`язку з втратою годувальника та в інших випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 44 Закону №1058 - IV заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.

Частиною 1 ст. 40 Закону №1058 - ІV для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

За змістом ч. 3 ст. 44 Закону №1058-ІV органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Абзацом 3 ч. 1 ст. 40 Закону №1058 - IV за вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключаються періоди до 60 календарних місяців страхового стажу, з урахуванням будь-яких періодів незалежно від перерв, що включаються до страхового стажу згідно з абзацом третім частини першої статті 24 цього Закону, та будь-якого періоду страхового стажу підряд за умови, що зазначені періоди в сумі складають не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі.

Відповідно до абз. 4, 5 ч. 1 ст. 40 Закону №1058 - ІV для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом - на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини. Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

Відповідно до п. 3.3. Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 №22-1 (далі - Порядок), орган, що призначає пенсію надає допомогу особам, зазначених у п. 1.1 і 1.2 розділу І вказаного порядку, щодо одержання відсутніх документів для призначення пенсії.

Пунктом 2.10 Порядку передбачено, що довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

Відповідно до абз. 2 п. п. З п. 2.1 Розділу 2 Порядку за бажанням пенсіонера ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) по 30 червня 2000 року із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

Згідно з п. 4.2 Порядку при прийманні документів орган, що призначає пенсію:

- перевіряє правильність оформлення заяви; відповідність викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж;

- перевіряє зміст і належне оформлення наданих документів;

- перевіряє копії відповідних документів, фіксує й засвідчує виявлені розбіжності (невідповідності).

Орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлений у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих І подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі;

- видає пам`ятку пенсіонеру (додаток 3), копія якої зберігається у пенсійній справі.

Згідно з пунктом 4.7. Порядку право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

Згідно з підпунктом 3 пункту 2.1 розділу 2 Порядку № 22-1, для підтвердження заробітної плати відділом персоніфікованого обліку надаються індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року (додатки 1, 3 до Положення).

За бажанням пенсіонера у період до 01 січня 2016 року ним може подаватись довідка про заробітну плату (дохід) до 01 липня 2000 року (додаток 1) із зазначенням у ній назв первинних документів, на підставі яких її видано, їх місцезнаходження та адреси, за якою можливо провести перевірку відповідності змісту довідки первинним документам.

Відповідно до пункту 2.10 вказаного Порядку довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Таким чином, із аналізу наведених правових норм слідує, що обов`язковою умовою для обчислення пенсії з урахуванням заробітної плати за період роботи до 01 липня 2000 року є підтвердження нарахування такої заробітної плати первинними документами.

Відповідно до ст. 101 Закону України "Про пенсійне забезпечення" органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Так, матеріалами справи підтверджено, що позивач 08.02.2023 звернувся до Пенсійного органу про перерахунок пенсії. Згідно із заявою позивачем вказано про його бажання перерахувати пенсію з врахуванням заробітної плати, яку він отримував за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

Однак вказує, що довідку про заробітну плату (дохід) ОСОБА_1 не може отримати з підстав того, що згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Колективне підприємство "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" 19.04.2018 ліквідовано за спрощеною процедурою. Наразі ним з`ясовано, що первинні документи, зокрема книги по заробітній платі, які підтверджують її розмір, отриманий ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997 у Могилів - Подільському шляхо-будівельному дорожньому участку, знаходяться у ОСОБА_2 (адреса проживання: АДРЕСА_1 ).

Відтак, в заяві позивач просить перевірити первинні документи (книги по заробітній платі) Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" щодо розміру заробітної плати (доходу) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, які знаходяться у ОСОБА_3 (зазначено адресу) та перерахувати розмір пенсії ОСОБА_1 із врахуванням заробітної плати за період з 01.06.1992 по 31.05.1997.

У відповідь на звернення Пенсійний орган листом від 07.03.2023 №3280-2086/М-02/8-0200/23 повідомив про розмір його пенсії з надбавками, яка становить 3862,77 грн.

Також повідомлено, що здійснити перерахунок пенсії з врахуванням заробітної плати за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, наразі неможливо, оскільки довідка 17.05.2022 видана Могилів-Подільською районною міжгосподарською госпрозрахунковою шляхо-будівельною дільницею є недійсною. Провести перевірку даних неможливо, так як юридична особа з 19.04.2018 припинила свою діяльність без встановлення правонаступництва.

Суд, оцінивши наведені доводи, встановив, що при зверненні 08.02.2023 позивач довідки не подавав. Натомість просив провести перевірку первинних документів, зокрема книги по заробітній платі колективного підприємства щодо розміру заробітної плати (доходу) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, які знаходяться у ОСОБА_3 (зазначено адресу) та просив перерахувати розмір його пенсії із врахуванням заробітної плати за вказаний вище період.

Однак, відповідачем у листі відповідь на поставлені позивачем питання не надана, як не вказано про можливість здійснити таку перевірку та/або її відхилити.

З огляду на це, суд вважає, що відповідачем допущена протиправна бездіяльність щодо не розгляду по суті поставлених питань у заяві від 08.02.2023, поданої ОСОБА_1 , яка зареєстрована в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області 10.02.2023 за вх №2086/М-0200-23.

На підставі вищевикладеного, оскільки судом встановлено, що відповідачем не розглянута по суті подана заява позивача від 08.02.2023, то відсутні підстави для зобов`язання відповідача провести перевірку первинних документів (книги по заробітній платі) Колективного підприємства "Могилів-Подільська районна міжгосподарська шляхо-будівельна дільниця" щодо розміру заробітної плати (доходу) ОСОБА_1 за період з 01.06.1992 по 31.05.1997, які знаходяться у ОСОБА_3 .

Натомість, з метою захисту прав позивача слід зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 08.02.2023 про перерахунок пенсії, що зареєстрована в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області 10.02.2023 за вх №2086/М-0200-23.

Згідно з частиною 2 ст. 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод та інтересів людини і громадянина з боку суб`єктів владних повноважень.

Зі змісту вказаної норми вбачається, що при розгляді справи суд обмежений предметом та обсягом заявлених позовних вимог та не може застосовувати інший спосіб захисту ніж той, що зазначив позивач у позовній заяві. Водночас, суд може вийти за межі правового обґрунтування, зазначеного у позовній заяві, якщо вбачає порушення інших приписів ніж ті, про які йдеться у позовній заяві.

Отже, вихід за межі позовних вимог можливий у справах за позовами до суб`єктів владних повноважень, при цьому, вихід за межі позовних вимог повинен бути пов`язаний із захистом саме тих прав, щодо яких подана позовна вимога.

Вказане підтверджується роз`ясненням поняття "виходу за межі позовних вимог", наведеним у постанові Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009 року "Про судове рішення". Так, відповідно до пункту третього цієї постанови, виходом за межі позовних вимог є вирішення незаявленої вимоги, задоволення вимоги позивача у більшому розмірі, ніж було заявлено.

Відтак, керуючись положеннями частини 2 статті 9 КАС України, суд вважає можливим вийти за межі заявлених позовних вимог та з метою ефективного захисту порушених прав позивача зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 08.02.2023 про перерахунок пенсії, що зареєстрована в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області 10.02.2023 за вх №2086/М-0200-23.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення даного позову частково.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

За наведеного, сплачений позивачем при зверненні до суду судовий збір належить стягнути частково на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

Керуючись ст. ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області щодо не розгляду по суті поставлених питань у заяві від 08.02.2023, поданої ОСОБА_1 , яка зареєстрована в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області 10.02.2023 за вх №2086/М-0200-23.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 08.02.2023 про перерахунок пенсії, що зареєстрована в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області 10.02.2023 за вх №2086/М-0200-23.

В іншій частині вимог - відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області судовий збір пропорційно до розміру задоволених вимог у розмірі 536,80грн (п`ятсот тридцять шість гривень 80 копійок).

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Інформація про учасників справи:

Позивач: ОСОБА_1 (РНОКПП - НОМЕР_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_2 ;

Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (код ЄДРПОУ-13322403, вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21100)

СуддяДмитришена Руслана Миколаївна

Дата ухвалення рішення29.08.2023
Оприлюднено15.09.2023
Номер документу113430555
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Судовий реєстр по справі —120/4345/23

Повістка від 03.11.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Рішення від 29.08.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 07.06.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні