Постанова
від 21.09.2023 по справі 163/449/23
ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 163/449/23

Провадження № 3/163/618/23

ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 вересня 2023 року місто Любомль

Суддя Любомльського районного суду Волинської області Павлусь О.С.

з участю секретаря Семенюк К.М.,

представника Волинської митниці Федчишиної С.Ф.,

захисника особи, щодо якої складено протокол, ОСОБА_1 (в режимі відео конференції),

розглянувши в приміщенні суду направлені Волинською митницею матеріали справи за протоколом №0296/20500/23 про притягнення до відповідальності за ст.472 МК України

ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, що проживає по АДРЕСА_1 , декларанта (агента з митного оформлення) ТОВ «ДХЛ Логістика (Україна)», РНОКПП НОМЕР_1 ,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_2 якдекларант (агентз митногооформлення)у митній деклараціїтипу ЕК10АА№UA100360/2022/720650задекларував переміщуваний01листопада 2022року черезмитний пост«Ягодин» Волинськоїмитниці врежимі експортувід ТОВ«Княже Поле»(Україна)в адресукомпанії «EDELMETGmbH»(Німеччина)товар «іншіруди таконцентрати дорогоціннихметалів:Концентрат дорогоціннихметалів техногенногопоходження виготовлениймеханічно-гравітаційнимспособом:….» зкласифікаційним кодомзгідно УКТЗЕД2616900000,тоді якзгідно висновкуспеціалістів Спеціалізованоїлабораторії зпитань експертизита дослідженьДержмитслужби від07.12.2022 №1420003102-0175та службовоїзаписки УПМКМВта МТРЗЕД Волинськоїмитниці від15.12.2022№7.3-15-04/140переміщуваним товаромє «Концентратдорогоцінних металівтехногенного походження продуктзбагачення дорогоціннихметалів зтехногенних відходів(відходівта брухтуелектронних таелектричних вузлівпісля демонтажута брухтупечатних плат),який класифікуєтьсяза кодом7112990000згідно зУКТЗЕД, загальною вагою825кілограмів тазагальною вартістю81949,49гривень,тобто незаявив завстановленою формоюв митнійдекларації точніта достовірнівідомості протовар,який підлягаєобов`язковомудекларуванню уразі переміщеннячерез митнийкордон України, чим вчинив порушення митних правил, передбачене ст.472 МК України.

ОСОБА_2 на розгляд справи в суд не з`явився, свої права та інтереси доручив представляти захиснику Нестеришину Т.С.

Захисник Нестеришин Т.С., приймаючи участь у розгляді справи в режимі відео конференції, висловив позицію про закриття провадження у справі за відсутністю в діях ОСОБА_3 складу порушення митних правил. В обґрунтування такої своєї позиції вказав, що ОСОБА_4 повністю та належним чином виконав усі свої обов`язки, як декларанта; при визначенні назви товару, його коду УКТЗЕД, характеристик та вартості товару керувався інформацією та даними, наданими йому власником товару ТОВ «Княже Поле», у тому числі висновком судової товарознавчої експертизи Київської незалежної судово-експертної установи ОСОБА_5 та висновком №202210-16 від 27.10.2022 про хімічний склад зразку матеріалу концентрату дорогоцінних металів виданим аналітичною випробувальною групою лабораторії Інституту електрозварювання ім. Є.О.Патона НАН України. Більш того, при декларуванні товару ОСОБА_4 врахував позицію митного органу, який за декілька днів до цього прийняв митну декларацію щодо аналогічного товару того ж власника ТОВ «Княже Поле» та дозволив експорт аналогічного (тотожного) товару. Товар був задекларований за встановленою формою та декларацію було прийнято у відділі митного оформлення № 3 митного поста «Східний» Київської митниці Держмитслужби без зауважень та без оформлення карток-відмови, відтак декларування відбулося і завершилося. За таких обставин вважає відсутніми в діях ОСОБА_2 об`єктивної та суб`єктивної сторони правопорушення. Також вказав на не дотримання митним органом процедури визначення коду товару згідно УКТЗЕД, оскільки відповідне рішення посадовими особами Волинської митниці не приймалось, до того ж в даному випадку мав місце складний випадок, що підтвердила сама посадова особа митниці у службовій записці. Крім цього, посилаючись на практику Європейського суду з прав людини, звернув увагу на непропорційність передбаченого ст.472 МК України стягнення у вигляді конфіскації товару.

Аналізом доказів по справі встановлено такі фактичні обставини.

01 листопада 2022 року в зону митного контролю митного «Ягодин» Волинської митниці прибув вантажний транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_2 з товаром, на який водій подав до митного контролю товаросупровідні документи: CMR» від 28.10.2022 №5291 та Invoice від 27.10.2022 №2, за якими продавцем товару виступало ТОВ «Княже Поле», покупцем - компанія «EDELMET GmbH» (Німеччина).

Invoice від 27.10.2022 №2 виписаний ТОВ «Княже Поле» на товар «концентрат дорогоцінних металів техногенного походження, виготовлений механічно-гравітаційним способом (КДМТ-МГС), вагою 825 кг, вартістю 2230,61 євро. У цьому Invoice також наведений розрахунок вартості 1 тони товару, до якого включено вартість та переробку металів: золото, срібло, паладій, платина, а також відшкодування за переробку.

На переміщуваний товар декларантом ОСОБА_4 оформлено митну декларацію типу ЕК10АА №UA100360/2022/720650, у якій в графі 31 (опис товару) задекларовано: «Інші руди та концентрати дорогоцінних металів: Концентрат дорогоцінних металів техногенного походження виготовлений механічно-гравітаційним способом (КДМТ-МГС). Хімічний склад, дорогоцінні метали: золото(Au) -0,0045%, срібло (Ag) -0,11%, паладій (Pd) -0,002%, платина (Pt) - менше 0,0001%. Хімічний склад, недорогоцінні метали та елементи: алюміній (Al) -7,18%, барій (Ba) -0,94%, кальцій (Ca) -1,55%, кобальт (Co) -0,042%, мідь (Cu) -13,2%, залізо (Fe) -3,18%, марганець (Mn) -0,62%, нікель (Ni) -0,18%, олово (Cn) -2,30%, цинк (Zn) -1,11%, миш`як (As) -0,006%. Вага у хімічній чистоті: золото -45г/т, срібло -1100г/т, паладій -20г/т, мідь -132кг/т.

У доповненні до цієї графи МД вказано, що концентрат дорогоцінних металів техногенного походження виготовлений механічно-гравітаційним способом шляхом механічного багаторазового подрібнення та механічної гравітаційної сепарації є продуктом збагачення дорогоцінних металів методом механічної та гравітаційної сепарації з техногенних відходів (відходів та брухту електронних та електричних вузлів після демонтажу та брухту печатних плат).

У графі 33 МД задекларовано код товару 26169000 00 згідно УКТЗЕД.

02листопада 2022року старшимслідчим Третьогослідчого відділу(здислокацією ум.Луцьк)Територіального управлінняДБР,розташованого ум.Львові,в рамкахкримінального провадження№ 62022000000000047від 20.01.2022року виданодоручення напроведення огляду(переогляду)товарів,транспортних засобівкомерційного призначення№12-31-16959вих-22 про забезпечення проведення огляду товару «руди та концентратів дорогоцінних металів» транспортного засобу комерційного призначення з номерним знаком НОМЕР_2 . У вказаному дорученні також вказано, що з метою встановлення відповідності товару, зазначеному в товаро-супровідних документах, необхідно ініціювати відбір взірців продукції для проведення експертного дослідження.

На підставі цього доручення посадовими особами Волинської області було відібрано проби (зразки) товару, про що складено відповідний акт від 03 листопада 2022 року, які відправлені до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби.

Законність відібрання проб (зразків) підтверджена постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 вересня 2023 року у справі № 140/3323/23.

Згідно із висновком Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби від 07.12.2022 № 1420003102-0175 досліджувана проба товару не відповідає гр.31 МД від 28.10.2022 № UA100360/2022/720650 в частині «Інші руди та концентрати дорогоцінних металів» та не суперечить в частині «Концентрат дорогоцінних металів техногенного походження є продуктом збагачення дорогоцінних металів з техногенних відходів (відходів та брухту електронних та електричних вузлів після демонтажу та брухту печатних плат)».

Згідно із додатком до Закону України "Про Митний тариф України" до товарної позиції 2616 включаються руди та концентрати дорогоцінних металів.

Відповідно допояснення догрупи 26УКТЗЕД,а самеїї загальних положень товарні позиції 2601-2617 обмежуються металевими рудами та їх концентратами, які:

(A) Являють собою мінералогічні утворення, використовувані в металургійній промисловості для видобування металів, що включаються в розділи XIV або XV, ртуті чи металів товарної позиції 2844, навіть якщо вони призначені для неметалургійних цілей, та

(B) Не піддавалися будь-якій обробці, не властивій для металургійної промисловості.

Термін руди означає металовмісні мінеральні (жильні) утворення разом із субстанціями (породами), що вміщують їх, які добувають з рудників; цей термін стосується також металовмісних субстанцій нежильного типу (наприклад, металоносних пісків).

Руди рідко надходять на ринок до їхнього збагачення з метою наступного використання в металургійних процесах. Найважливішими процесами збагачення є процеси, що мають своєю метою концентрацію корисних компонентів.

У товарних позиціях 2601-2617 термін концентрати означає руди, в яких частина чи всі сторонні включення (порожня порода) були вилучені за допомогою спеціальної обробки, оскільки ці сторонні включення можуть негативно впливати на подальші металургійні процеси або збільшувати транспортні витрати.

Відповідно до опису виробництва концентрату дорогоцінних металів техногенного походження механічно-гравітаційним способом, наданого експортером товару ТОВ Княже поле, сировиною для виробництва є відходи та брухт електронних та електричних вузлів після демонтажу та брухт печатних плат.

З цього слідує, що концентрат дорогоцінних металів за МД від 28.10.2022 №UA100360/2022/720650 виготовлений не з металовмісного жильного мінерального утворення, що не дає змоги класифікувати його в товарній позиції 2616 УКТЗЕД.

Згідно з Приміткою 1 (f) до групи 26 УКТЗЕД, до цієї групи не включаються відходи або брухт дорогоцінних металів або металів, плакованих дорогоцінними металами; інші відходи та брухт із вмістом дорогоцінних металів або сполук дорогоцінних металів, які використовують в основному для видобування дорогоцінних металів (товарна позиція 7112). Відходи і брухт електронних плат та аналогічних виробів, які містять дорогоцінний метал (наприклад, золото або срібло), включаються до товарної позиції 7112 УКТЗЕД.

З врахуванням висновку Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби від 07.12.2022 №1420003102-0175 та опису виробництва концентрату дорогоцінних металів техногенного походження, заявлений до митного контролю товар за митною декларацією типу ЕК від 28.10.2022 №UA100360/2022/720650, управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Волинської митниці у службовій записці від 15.12.2022 №7.3-15-04/140 визначило, що переміщуваний за цією митною декларацією товар класифікується за кодом 7112 99 00 00 згідно з УКТЗЕД, а не за кодом 2616 90 00 00.

З огляду на таку класифікацію, переміщуваний товар підлягає ліцензуванню відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 №1424 «Про затвердження переліку товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2022 рік».

Згідно з ч.1 ст.458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Об`єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ст.472 МК України, полягає у недекларування товарів (крім тих, що переміщуються через митний кордон України громадянами), транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Відповідно до ч.1 ст.257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи.

Згідно з ч.8 ст.257 МК України митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів:

… 5) відомості про товари: а) найменування; б) звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар; в) торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах); г) код товару згідно з УКТ ЗЕД; …

Частина 2 статті 266 МК України визначає, що перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів.

З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації (ч.8 ст.264 МК України).

Згідно із ч.4 ст.266 МК України в разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.

У цій справі встановлено, що ОСОБА_2 в експортній митній декларації №UA100360/2022/720650 задекларував товар «Інші руди та концентрати дорогоцінних металів», який відповідає коду згідно УКТЗЕД - 26169000 00.

За результатамилабораторних дослідженьвзятих зразків(проб)товару Волинськоюмитницею встановлено,що переміщуванийтовар засвоїм характеромі властивостямимає назву«Концентрат дорогоціннихметалів техногенногопоходження продукт збагаченнядорогоцінних металівз техногеннихвідходів (відходівта брухтуелектронних таелектричних вузлівпісля демонтажута брухтупечатних плат),який згідноз УКТЗЕД класифікується за кодом 7112 99 00 00.

У затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року № 651 Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа (далі Порядок № 651) у розділі ІІ «Заповнення граф митних декларацій» передбачено, що у графі 31 "Вантажні місця та опис товарів" під номером 1 зазначаються торговельне найменування товару та опис товару відповідно до товаросупровідних, транспортних документів в обсязі, достатньому для його розпізнання та віднесення до коду згідно з УКТ ЗЕД у кількості знаків, визначеній правилами заповнення графи 33 МД.

Отже, з наведеного слідує, що опис та код товару згідно УКТЗЕД між собою безпосередньо взаємопов`язані та повинні взаємоузгоджуватись.

Різниця між указаним ОСОБА_2 описом товару із УКТЗЕД та тим, що визначила митниця, для експорту у митному відношення полягає у тому, що товар за визначеним митницею описом та УКТЗЕД підлягає ліцензуванню.

За змістом ст.266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товару, під час якого вчинити всі необхідні дії щодо встановлення відповідності вантажу та документів на нього.

Враховуючи наведеніприписи закону,доводи сторонизахисту проналежне виконання ОСОБА_2 обов`язків декларанта не повністю узгоджуються із встановленими фактичними обставинами справи.

Захисник зазначає, що при визначенні назви товару, його коду УКТЗЕД та характеристик ОСОБА_2 керувався наданими йому власником товару ТОВ «Княже Поле» документами, у тому числі висновком судової товарознавчої експертизи Київської незалежної судово-експертної установи від 20 вересня 2022 року № 3234.

Проте в розумінні положень ст.ст.257, 266 МК України перед здійсненням декларування декларант зобов`язаний проаналізувати надані йому документи на товар та відображені у них відомості, при необхідності провести огляд товару, відібрати проби та зразки.

Із висновку експертизи від 20 вересня 2022 року № 3234 вбачається, що у ньому дійсно зазначено, що продукція ТОВ «Княже Поле» за своїми характеристиками, властивостями і сукупністю являють собою «концентрат дорогоцінних металів техногенного походження, виготовлений механічно-гравітаційним способом (КТМД-МГС), відповідає характеристикам товарної під категорії: 2616 90 00 00 інші».

Разом з цим, із дослідницької частини цього експертного висновку вбачається, що сировиною для вищевказаної кінцевої продукції є відходи та брухт електронних та електричних вузлів після демонтажу та брухт печатних плат (п.4). Основний процес переробки є механічне багаторазове подрібнення та механічна гравітаційна сепарація (п.7).

Отже,характер сировини,з якоївиготовляється кінцевапродукція,з урахуваннямвищенаведеного поясненнядо групи26УКТЗЕД,вочевидь свідчить,що задекларований у митній декларації №UA100360/2022/720650 товар «Концентрат дорогоцінних металів» не може класифікуватися в товарній позиції 2616 УКТЗЕД, оскільки виготовлений не з металовмісного жильного мінерального утворення.

З цих же мотивів суд не вбачає підстав для кваліфікації таких обставин як складного випадку у відповідності до ст.69 МК України.

При цьому, враховуючи слідування товару на експорт та прийняття митної декларації відділом митного оформлення № 3 митного поста «Східний» Київської митниці Держмитслужби, службова записка управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Волинської митниці від 15.12.2022 №7.3-15-04/140, якою визначено класифікаційний код товару 7112 99 00 00 згідно з УКТЗЕД є належним та допустимим доказом з огляду на положення Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 650, у редакції на 15.12.2022, тобто на дату складання службової записки (далі Порядок № 650).

У справі встановлено, що митницею прийняття митної декларації №UA100360/2022/720650 є Київська митниця, а Волинська митниця - лише пунктом пропуску товару за цією декларацією.

Виявлення невідповідностей задекларованого товару у митній декларації в частині його опису та коду згідно УКТЗЕД (графи 31 та 33), які між собою нерозривно взаємопов`язані, мало місце на Волинській митниці, тобто після митного оформлення товару.

Відповідно доп.23 Порядку № 650 у разі виявлення після митного оформлення товарів порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари за результатами проведення документальної перевірки з дотриманням вимог законодавства України з питань державної митної справи в порядку, визначеному статтями 345-354 Кодексу. Рішення у цьому випадку не виноситься, а в разі наявності прийнятого Рішення воно відкликається відповідно до положень, визначених пунктами 20-22 цього розділу, до завершення документальної перевірки.

Згідно із п.25 Порядку № 650 на запити інших підрозділів митного органу відділ митних платежів готує роз`яснення щодо класифікації товарів у формі службової записки за підписом керівника ВМП або особи, яка виконує його обов`язки.

Отже, у випадку виявлення порушення правил класифікації товарі після митного оформлення товарів рішення про визначення коду товару не приймається.

Загальновідомим фактом є те, що документальні перевірки з 24 лютого 2023 року по даний час митними органами не проводяться, у зв`язку із запровадженим воєнним станом, тому, на думку суду, у даному випадку можливим і прийнятним є застосування п.25 Порядку № 650, що й зроблено у цій справі, а саме визначення коду товару згідно із УКТЗЕД здійснено управлінням митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Волинської митниці шляхом надання службової записки на запит відділу аналітичної роботи управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил.

Прийнятність службової записки УМПКМВ та МТР ЗЕД суд допускає, у тому числі з огляду на те, що указаний орган у відповідності до Порядку № 650 уповноважений на прийняття рішення про визначення коду товару згідно УКТЗЕД.

Інші доводи захисника також не підтверджують належного виконання ОСОБА_4 обов`язків декларанта, оскільки попереднє декларування аналогічного товару за аналогічним описом та кодом згідно УКТЗЕД, який пропущений через митний кордон в режимі експорту, саме по собі не доводить правильності декларування товару за митної декларації №UA100360/2022/720650.

Таким чином, на підставі досліджених у справі доказів судом встановлено, що винуватість ОСОБА_2 у вчиненні передбаченого ст.472 МК України порушенні митних правил є повністю доведеною.

Враховуючи передбачену законом санкцію та доведеність вини ОСОБА_2 , стягнення на нього слід накласти у вигляді штрафу в розмірі 100% вартості не задекларованого товару з його конфіскацією.

Відповідно до висновку спеціалістів Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Держмитслужби від 07.12.2022 № 1420003102-0175, вартість наданого на дослідження товару не суперечить вартості товару, загальною вагою 825 кілограмів, зазначеного в поданому до митного оформлення invoice від 27.10.2022 №2 і становить 2230,61 євро, що за курсом НБУ станом на 28.10.22, тобто на момент подання до митного оформлення митної декларації типу ЕК10АА №UA100360/2022/720650, складає 81949,49 гривень.

З порушника відповідно до п.5 ч.2 ст.4 Закону України № 3674-VI підлягає стягненню судовий збір у відповідному розмірі, а з врахуванням приєднаної до протоколу довідки митного органу витрати митниці на зберігання товару протягом 251 доби за курсом НБУ на дату розгляду справи в порядку ст.ст.519, 520 МК України та наказу Міністерства фінансів України від 15 червня 2012 року № 731.

Керуючись ст.ст.522, 527, 528 МК України,

п о с т а н о в и в :

ОСОБА_2 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.472 МК України, і накласти на нього стягнення у вигляді штрафу в розмірі 81949 (вісімдесят одна тисяча дев`ятсот сорок дев`ять) гривень 49 копійок з конфіскацією в дохід держави товару «Концентрат дорогоцінних металів техногенного походження продукт збагачення дорогоцінних металів з техногенних відходів (відходів та брухту електронних та електричних вузлів після демонтажу та брухту печатних плат), загальною вагою 825 кілограмів, вартістю 81949,49 гривень, що вилучені за протоколом про порушення митних правил № 0814/20500/22.

Штраф в розмірі 81949 (вісімдесят одна тисяча дев`ятсот сорок дев`ять) гривень 49 копійок підлягає стягненню на рахунок UA758999980313010106005003500 в Казначействі України (ЕАП) (ЄДРПОУ 38009371, отримувач ГУК у Волинській області/село Вишнів, код класифікації доходів бюджету 21081100, призначення платежу "адміністративні штрафи та інші санкції "05" Державна митна служба України").

Стягнути з ОСОБА_2 в користь Волинської митниці витрати по справі на зберігання товару в розмірі 19647 (дев`ятнадцять тисяч шістсот сорок сім) гривень 97 копійок на рахунок UA488201720313231001201160491 в Державній казначейській службі України, місто Київ (МФО 820172, код ЄДРПОУ 43958385, призначення платежу "за зберігання товарів").

Стягнути з ОСОБА_2 в користь держави 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 копійок судового збору на рахунок UA958999980313161206000003480 в Казначействі України (ЕАП) (отримувач ГУК у Волинській області/місто Любомль, код ЄДРПОУ 38009371, код класифікації доходів бюджету 22030101, призначення платежу "судовий збір").

Постанова протягом десяти днів з дня її винесення може бути оскаржена в апеляційному порядку до Волинського апеляційного суду через Любомльський районний суд.

Суддя Любомльського районного суду

Волинської області О.С. Павлусь

СудЛюбомльський районний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення21.09.2023
Оприлюднено04.10.2023
Номер документу113857512
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення

Судовий реєстр по справі —163/449/23

Ухвала від 18.12.2023

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Лобойко Леонід Миколайович

Постанова від 27.11.2023

Адмінправопорушення

Волинський апеляційний суд

Гапончук В. В.

Постанова від 21.09.2023

Адмінправопорушення

Любомльський районний суд Волинської області

Павлусь О. С.

Постанова від 28.08.2023

Адмінправопорушення

Любомльський районний суд Волинської області

Павлусь О. С.

Постанова від 03.07.2023

Адмінправопорушення

Любомльський районний суд Волинської області

Павлусь О. С.

Постанова від 12.05.2023

Адмінправопорушення

Волинський апеляційний суд

Борсук П. П.

Постанова від 23.03.2023

Адмінправопорушення

Любомльський районний суд Волинської області

Шеремета С. А.

Постанова від 23.03.2023

Адмінправопорушення

Любомльський районний суд Волинської області

Шеремета С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні