ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/9316/21 Суддя (судді) першої інстанції: Анжеліка БАБИЧ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 жовтня 2023 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Оксененка О.М.,
суддів: Мельничука В.П.,
Собківа Я.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 20 липня 2023 року по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернулась до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, в якому просила: стягнути на її користь середнього заробітку за час вимушеного прогулу в сумі 111508,54грн (сто одинадцять тисяч п`ятсот вісім гривень п`ятдесят чотири копійки) за період з 05.09.2020 до 13.09.2021.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 06.08.2021 у справі №580/1338/21 її з 05.09.2020 поновлено на посаді головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку, однак оскільки під час розгляду вказаної справи не було заявлено позовних вимог про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, тому для повного відновлення порушеного права на працю звернулася зі вказаним позовом.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 20.07.2023 позовні вимоги задоволено частково.
Стягнуто з Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу в сумі 79154,02 грн (сімдесят дев`ять тисяч сто п`ятдесят чотири гривні нуль дві копійки) за період з 05.09.2020 до 13.09.2021. У задоволенні інших позовних вимог відмовлено.
В апеляційній скарзі Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення та прийняти нове рішення, яким зменшити розмір відшкодування середнього заробітку за час вимушеного прогулу з мотивів, викладених в апеляційній скарзі.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що застосування Черкаським окружним адміністративним судом мінімальної заробітної плати встановленої на 01.01.2023, для визначення основи середньоденної заробітної плати за час вимушеного прогулу у 2020-2021 роках суперечить вимогам чинного законодавства, діючого на час виникнення спірних відносин, та ставить позивача у нерівне становище відносно інших працюючих працівників Управління, яким посадовий оклад визначено на рівні затверджених Кабінетом Міністрів України місячних посадових окладів (5100 грн), а ніяк не мінімальної заробітної плати (6700 грн), призводить до безпідставного та необґрунтованого завищення розміру середнього заробітку за час вимушеного прогулу на 18902,68 грн (79154,02 грн - 60251,34 грн =18902,68 грн) та свідчить про невідповідність висновків, викладених у рішенні суду, обставинам справи, чинному законодавству, неповного з`ясування обставин, що мають значення по справі.
Згідно п.3 частини першої ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України суд може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) також у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
З огляду на викладене, колегія суддів визнала за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку.
Як вбачається з матеріалів справи, 28.02.2020 позивачка призначена на посаду головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради (код ЄДРПОУ 22799133), їй присвоєно 13-й ранг посадової особи місцевого самоврядування.
02 березня 2020 року позивач склала присягу посадової особи місцевого самоврядування та попереджена про спеціальні обмеження встановлені Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження, у зв`язку з чим є посадовою особою органу місцевого самоврядування.
Однак, 04.09.2020 розпорядженням міського голови Цибка О.О. № 190-к позивачку звільнено із займаної посади за нез`явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців підряд внаслідок тимчасової непрацездатності. Наведене розпорядження прийнято відповідно до п. 20 частини четвертої ст. 42 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 11, 20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», п. 5 ст. 40 КЗпП України, акту від 17.08.2020 про встановлення факту перебування працівника на лікарняному за місцем проживання, враховуючи тимчасову непрацездатність позивачки.
Не погоджуючись із наведеним розпорядженням позивачка оскаржила його до суду.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2021 року, яке набрало законної сили 27.09.2022, в адміністративній справі № 580/1338/21 позовні вимоги задоволено частково. Визнано протиправним і скасовано розпорядження міського голови м. Сміли Цибка Олексія Олександровича, від 04 вересня 2020 року за №190-к «Про звільнення ОСОБА_1 » з посади головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку. Поновив ОСОБА_1 на посаді головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку Смілянської міської ради з 05.09.2020. Рішення в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді допущено до негайного виконання.
На виконання зазначеного рішення суду міський голова м.Сміли Черкаської області виніс розпорядження від 14.09.2021 №338-к про поновлення з 05.09.2020 позивачки на посаді.
Разом з тим, у вказаній справі позивач не заявляла позовні вимоги щодо стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
У відповідності до табелів робочого часу підтверджується, що позивачка відпрацювала робочих днів за період: квітень 2020 року - 4 дні, лікарняні - 7+9 днів, неявка з не з`ясованих причин - 1 день; травень - 0 днів, лікарняних - 19 днів; червень - 0 днів, лікарняні - 2+17 днів, неявка з нез`ясованих причин - 1 день; липень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 23 дні; серпень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 20 днів; вересень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 4 дні.
Згідно з довідкою відповідача позивачка працювала головним спеціалістом відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів в управлінні економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради та її заробітна плата з 24.09.2019 до 04.09.2020 склала: вересень 2019 року - 1678,58 грн, жовтень 2019 року - 7050, 00 грн, листопад 2019 року - 5707,14 грн, грудень 2019 року - 6714,28 грн, січень 2020 року - 6742,33 грн, лютий 2020 року - 5287,50 грн, березень 2020 року - 12711,92 грн, квітень 2020 року - 3299,89 грн, травень 2020 року - 5693,44 грн, червень 2020 року - 6104,80 грн, липень 2020 року - 0,00 грн, серпень 2020 року - 0,00 грн. Всього - 66150,39 грн.
Згідно з довідкою від 22.11.2021 №486/04-22 заробітна плата позивачки за два останні календарні місяці роботи (липень та серпень 2020 року), які передували дню її звільнення, становить 0,00 грн. За попередні 2 місяці (травень та червень 2020 року) зарплата 0,00грн. Кількість робочих днів за попередні 2 місяці, які передували дню звільнення становить 43 дні. Середньоденна заробітна плата: 5100,00 грн х 2 = 10200,00грн : 43 дні = 237,21 грн.
Довідкою відповідача підтверджується, що заробітна плата позивачки з 01.01.2020 до 04.09.2020 склала: січень 6742,33 грн (оклад - 3580,95 грн, премія - 1790,48 грн, лікарн. соц. - 1370,90грн); лютий - 5287,50 грн (оклад - 3525,00 грн, премія - 1762,50 грн); березень - 12711,92 грн (оклад - 4700,00 грн, ранг - 300,00 грн, надбавка - 2500,00 грн, премія - 2350,00 грн, лікарн. соц. - 1861,92 грн, однораз. премія - 1000,00 грн); квітень - 1518,09 грн (оклад - 895,24 грн, ранг - 57,14 грн, надбавка - 476,19 грн, премія - 89,52 грн); травень - 0,00 грн; червень - 890,00 грн (лікарн. - 890,00 грн); липень - лікарн. - 5879,94 грн; серпень - 1174,00 грн (лікарн. - 1174,00 грн); вересень - 10795,71 грн (лікарн.соц. - 5635,20 грн, однор.прем. - 5160,51 грн).
Вважаючи свої права порушеними у зв`язку з невиплатою середнього заробітку за час вимушеного прогулу, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Задовольняючи позовні вимоги частково, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки за останні 2 місяці до звільнення позивач не отримувала заробітної плати, тому суд для виконання абз.3-5 п.4 розділу III Порядку №100 взяв для розрахунку мінімальну заробітну плату в сумі 6700 гривень, яка встановлена з 1 січня 2023 року статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», тому судом стягнуто на користь позивачки за період з 05.09.2020 до 13.09.2021 середній заробіток за час вимушеного прогулу в сумі 79154,02 грн (254*311,63 грн).
Колегія суддів не погоджується у повній мірі з наведеними висновками суду першої інстанції з огляду на таке.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, за загальним правилом пріоритетними є норми спеціального законодавства, а трудове законодавство підлягає застосуванню у випадках, якщо нормами спеціального законодавства не врегульовані спірні правовідносини.
У даному випадку, КЗпП України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини. Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників (стаття 1 КЗпП України).
Приписами статті 235 Кодексу законів про працю України закріплено, що у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір. Рішення про поновлення на роботі незаконно звільненого або переведеного на іншу роботу працівника, прийняте органом, який розглядає трудовий спір, підлягає негайному виконанню.
За правилами частини другої ст. 235 КЗпП України при винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.
У даному випадку, середній заробіток за своїм змістом також є державною гарантією, право на отримання якої виникає у працівника, який був незаконно позбавлений можливості виконувати свою роботу з незалежних від нього причин.
З матеріалів справи вбачається, що рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2021 року, яке набрало законної сили 27.09.2022, в адміністративній справі № 580/1338/21 позовні вимоги задоволено частково. Визнано протиправним і скасовано розпорядження міського голови м. Сміли Цибка Олексія Олександровича, від 04 вересня 2020 року за №190-к «Про звільнення ОСОБА_1 » з посади головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку. Поновив ОСОБА_1 на посаді головного спеціаліста відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів управління економічного розвитку Смілянської міської ради з 05.09.2020. Рішення в частині поновлення ОСОБА_1 на посаді допущено до негайного виконання.
На виконання зазначеного рішення суду міський голова м.Сміли Черкаської області виніс розпорядження від 14.09.2021 №338-к про поновлення з 05.09.2020 позивачки на посаді.
Так, Порядок обчислення середньої заробітної плати, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 1995 року №100.
Підпунктом «л» пункту 1 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 1995 року №100 (далі - Порядок №100) визначено, що цей Порядок обчислення середньої заробітної плати застосовується у випадках: інших випадках, коли згідно з чинним законодавством виплати провадяться виходячи із середньої заробітної плати.
Відповідно до п.5 Порядку № 100 нарахування виплат у всіх випадках збереження середньої заробітної плати провадиться виходячи з розміру середньоденної (годинної) заробітної плати.
Згідно пункту 8 вказаного Порядку нарахування виплат, що обчислюються із середньої заробітної плати за останні два місяці роботи, провадяться шляхом множення середньоденного (годинного) заробітку на число робочих днів/годин, а у випадках, передбачених чинним законодавством, календарних днів, які мають бути оплачені за середнім заробітком.
З матеріалів справи вбачається, що у відповідності до табелів робочого часу підтверджується, що позивачка відпрацювала робочих днів за період: квітень 2020 року - 4 дні, лікарняні - 7+9 днів, неявка з не з`ясованих причин - 1 день; травень - 0 днів, лікарняних - 19 днів; червень - 0 днів, лікарняні - 2+17 днів, неявка з нез`ясованих причин - 1 день; липень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 23 дні; серпень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 20 днів; вересень - 0 днів, неявка з нез`ясованих причин - 4 дні.
Згідно з довідкою відповідача позивачка працювала головним спеціалістом відділу торгівлі, підприємництва та захисту прав споживачів в управлінні економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради та її заробітна плата з 24.09.2019 до 04.09.2020 склала: вересень 2019 року - 1678,58 грн, жовтень 2019 року - 7050, 00 грн, листопад 2019 року - 5707,14 грн, грудень 2019 року - 6714,28 грн, січень 2020 року - 6742,33 грн, лютий 2020 року - 5287,50 грн, березень 2020 року - 12711,92 грн, квітень 2020 року - 3299,89 грн, травень 2020 року - 5693,44 грн, червень 2020 року - 6104,80 грн, липень 2020 року - 0,00 грн, серпень 2020 року - 0,00 грн. Всього - 66150,39 грн.
Згідно з довідкою від 22.11.2021 №486/04-22 заробітна плата позивачки за два останні календарні місяці роботи (липень та серпень 2020 року), які передували дню її звільнення, становить 0,00 грн. За попередні 2 місяці (травень та червень 2020 року) зарплата 0,00грн. Кількість робочих днів за попередні 2 місяці, які передували дню звільнення становить 43 дні. Середньоденна заробітна плата: 5100,00 грн х 2 = 10200,00грн : 43 дні = 237,21 грн.
Також довідкою відповідача підтверджується, що заробітна плата позивачки з 01.01.2020 до 04.09.2020 склала: січень 6742,33 грн (оклад - 3580,95 грн, премія - 1790,48 грн, лікарн. соц. - 1370,90грн); лютий - 5287,50 грн (оклад - 3525,00 грн, премія - 1762,50 грн); березень - 12711,92 грн (оклад - 4700,00 грн, ранг - 300,00 грн, надбавка - 2500,00 грн, премія - 2350,00 грн, лікарн. соц. - 1861,92 грн, однораз. премія - 1000,00 грн); квітень - 1518,09 грн (оклад - 895,24 грн, ранг - 57,14 грн, надбавка - 476,19 грн, премія - 89,52 грн); травень - 0,00 грн; червень - 890,00 грн (лікарн. - 890,00 грн); липень - лікарн. - 5879,94 грн; серпень - 1174,00 грн (лікарн. - 1174,00 грн); вересень - 10795,71 грн (лікарн.соц. - 5635,20 грн, однор.прем. - 5160,51 грн).
У відповідності до пункту 2 Постанови №100 обчислення середньої заробітної плати для оплати часу відпусток або для виплати компенсації за невикористані відпустки проводиться виходячи з виплат за останні 12 календарних місяців роботи, що передують місяцю надання відпустки або виплати компенсації за невикористані відпустки.
Працівникові, який пропрацював на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця або фізичної особи, які в межах трудових відносин використовують працю найманих працівників, менше року, середня заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за фактичний час роботи, тобто з першого числа місяця після оформлення на роботу до першого числа місяця, в якому надається відпустка або виплачується компенсація за невикористану відпустку. Якщо працівника прийнято (оформлено) на роботу не з першого числа місяця, проте дата прийняття на роботу є першим робочим днем місяця, то цей місяць враховується до розрахункового періоду як повний місяць.
У всіх інших випадках середня заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за останні два календарні місяці роботи, що передують місяцю, в якомувідбувається подія, з якою пов`язана відповідна виплата.
Якщо протягом останніх двох календарних місяців, що передують місяцю, в якому відбувається подія, з якою пов`язана відповідна виплата, працівник не працював, середня заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за попередні два місяці роботи.
Якщо у працівника відсутній розрахунковий період, то середня заробітна плата обчислюється відповідно до абзаців третього - п`ятого пункту 4 цього Порядку.
Враховуючи, що позивач звільнена з посади 04.09.2020, а у період з серпня до липня 2020 року, що передують місяцю звільнення позивачки з посади її заробітна плата склала - 0,00 грн, та за травень-червень 2020 року - 0,00 грн, тому середню заробітну плату ОСОБА_1 необхідно обчислювати відповідно до абзаців третього - п`ятого пункту 4 Порядку №100.
У свою чергу, за правилами абзаців третього - п`ятого пункту 4 Порядку №100 якщо в розрахунковому періоді у працівника не було заробітної плати, розрахунки проводяться з установлених йому в трудовому договорі тарифної ставки, посадового (місячного) окладу.
Якщо розмір посадового окладу є меншим від передбаченого законодавством розміру мінімальної заробітної плати, середня заробітна плата розраховується з установленого розміру мінімальної заробітної плати на час розрахунку. У разі укладення трудового договору на умовах неповного робочого часу, розрахунок проводиться з розміру мінімальної заробітної плати, обчисленого пропорційно до умов укладеного трудового договору.
Якщо розрахунок середньої заробітної плати обчислюється виходячи з посадового окладу чи мінімальної заробітної плати, то її нарахування здійснюється шляхом множення посадового окладу чи мінімальної заробітної плати на кількість місяців розрахункового періоду.
Враховуючи, що на час звільнення позивача з займаної посади (04.09.2020) остання мала посадовий оклад у розмірі саме 5100 грн, що підтверджується додатком № 51 Постанови Кабінету Міністрів України № 268 - «Схема посадових окладів керівних працівників і спеціалістів департаментів, управлінь, відділів, інших виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя), селищних, сільських рад», який перевищує мінімальну заробітну плату у 2020 році у сумі 5000 грн, про що не заперечує відповідач, тому висновок суду першої інстанції про необхідність взяття для розрахунку мінімальної заробітної плати в сумі 6700 гривень, яка встановлена з 1 січня 2023 року статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» є помилковим.
До того ж, застосування мінімальної заробітної плати за 2023 рік, у той час як позивач була звільнена у 2020 році ставить у нерівне становище відносно інших працюючих працівників Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради, яким посадовий оклад було визначено на рівні затверджених Кабінетом Міністрів України місячних посадових окладів (5100 грн), а не мінімальної заробітної плати (6700 грн).
З огляду на вказане, середньоденна заробітна плата позивачки становить: 10200,00 грн (5100 грн х2) / 43 дні (липень-серпень 2020 року) = 237,21 грн.
У силу вимог статті 235 КЗпП України у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу, у тому числі у зв`язку з повідомленням про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою, працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір.
При винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу
З аналізу вищевикладених норм вбачається, що період вимушеного прогулу завершується ухваленням рішенням суду про поновлення такої особи на посаді, подальший період є періодом затримки виконання рішення про поновлення на посаді, що свідчить про помилковість обрахунку судом першої інстанції закінчення періоду вимушеного прогулу прийняттям саме розпорядження від 14.09.2021 №338-к про поновлення з 05.09.2020 позивача на посаді.
Враховуючи, що днем звільнення позивача є 04.09.2020, а справа була вирішена по суті Черкаським окружним адміністративним судом 06.09.2021, відтак на період часу вимушеного прогулу позивача з 05.09.2020 по 06.09.2021 (включаючи перший та останній день цього проміжку) припадає 249 робочих днів: вересень 2020 року - 18, жовтень 2020 року - 20, листопад 2020 року - 21, грудень 2020 року - 22, січень 2021 року - 19 днів, лютий 2021 року - 20, березень 2021 року - 22, квітень 2021 року - 22, травень 2021 року - 18, червень 2021 року - 20, липень 2021 року - 22, серпень 2021 року - 21, вересень 2021 року - 4.
З урахуванням викладеного, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про необхідність стягнення з Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради на користь позивача середнього заробітку за час вимушеного прогулу з 05.09.2020 по 06.09.2021 у сумі 59 065,29 грн. (237,21 грн. (середньоденний заробіток позивача) х 249 днів (робочі дні за час вимушеного прогулу)).
Відповідно до статті 317 КАС України підставами для, зокрема, зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції неправильно встановив обставини справи, колегія суддів доходить висновку про наявність підстав для зміни рішення суду першої інстанції.
Керуючись ст. ст. 242, 250, 308, 310, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України суд,
ПОСТАНОВИВ :
Апеляційну скаргу Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради - задовольнити частково.
Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 20 липня 2023 року змінити, виклавши абзац другий пункту 1 резолютивної частини в наступній редакції:
«Стягнути з Управління економічного розвитку виконавчого комітету Смілянської міської ради (20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця Незалежності, будинок 37; код ЄДРПОУ 22799133) на користь ОСОБА_1 (зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , адреса проживання: АДРЕСА_2 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) середній заробіток за час вимушеного прогулу в сумі 59 065,29 грн (п`ятдесят дев`ять тисяч шістдесят п`ять гривень 29 копійок) за період з 05.09.2020 до 06.09.2021».
В іншій частині - рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 20 липня 2023 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.
Головуючий суддя О.М. Оксененко
Судді В.П. Мельничук
Я.М. Собків
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2023 |
Оприлюднено | 10.10.2023 |
Номер документу | 113966433 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні